Ze gooide zomaar de Hoorn op de haakquote:
uhm.. ik heb 'em nog in aanvraag, maar nog niet ontvangen.quote:Op zondag 27 december 2009 12:50 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Dat ding heb je toch niet voor niks..
truequote:Op zondag 27 december 2009 12:52 schreef jna het volgende:
Rekt het niet, dan scheurt het wel luctor.
quote:Op zondag 27 december 2009 12:52 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ze gooide zomaar de Hoorn op de haak
Het lijkt wel een OV-chipkaartquote:Op zondag 27 december 2009 12:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
uhm.. ik heb 'em nog in aanvraag, maar nog niet ontvangen.
Je bent slowwwquote:Op zondag 27 december 2009 12:56 schreef Milou__ het volgende:
of ik ben niet helemaal wakker, of jullie gaan te snel.
Jij gaat te langzaamquote:Op zondag 27 december 2009 12:56 schreef Milou__ het volgende:
of ik ben niet helemaal wakker, of jullie gaan te snel.
Alles goed daar?quote:
quote:
quote:
Jaa gaat lekker. met julile?quote:Op zondag 27 december 2009 13:00 schreef jna het volgende:
[..]
Hoe is het met je? Leuke nieuwe Hyves foto zag ik net.
Lekker uitgeslapen maar echt 0,0 plannen vandaagquote:Op zondag 27 december 2009 13:01 schreef Milou__ het volgende:
[..]
[..]
Jaa gaat lekker. met julile?
Dankje
quote:Op zondag 27 december 2009 12:59 schreef DjRex89 het volgende:
Ik ga zo film kijken en heb de keuze uit:
- Flags of our fathers![]()
- Into the wild![]()
- Mesrine L'Ennemi Public Numero 1![]()
- Miss March![]()
![]()
- Next day air![]()
- Observe and report![]()
- State of play![]()
Welke is echt een aanrader?
Net alsof ik 8 keer per dag op Hyves kijkquote:Op zondag 27 december 2009 13:02 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Die staat al sinds gister op de homepage ofzo
hyves is toch je startpagina?quote:Op zondag 27 december 2009 13:03 schreef jna het volgende:
[..]
Net alsof ik 8 keer per dag op Hyves kijk
Niet?quote:Op zondag 27 december 2009 13:03 schreef jna het volgende:
[..]
Net alsof ik 8 keer per dag op Hyves kijk
Miss March wil ik ff bewaren voor als ik met een paar maten ben en een krat bierquote:
Die is wel een stuk makkelijker kijken, zo voor een zondagquote:Op zondag 27 december 2009 13:05 schreef DjRex89 het volgende:
Of toch die Mesrine L'Ennemi Public Numero 1
Waarschijnlijk dezelfde distributeur.quote:
Daar wil ik niet meer over pratenquote:
Oh dan valt het bij mij nog best meequote:
Anders even de helpdesk bellen? Wel even oppassen want dat scheelt 1 nummertje met de kindertelefoon...quote:Op zondag 27 december 2009 13:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Waarschijnlijk dezelfde distributeur.
quote:
Ik weet dat nummer helemaal niet.quote:Op zondag 27 december 2009 13:13 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Anders even de helpdesk bellen? Wel even oppassen want dat scheelt 1 nummertje met de kindertelefoon...
Omdat ik toch al die pagina's afga bij het opstarten van mn browser.. Nu hoef ik ze niet allemaal apart te openenquote:Op zondag 27 december 2009 13:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wat moeten jullie met zoveel startpagina's?
Ik heb er nul.
24/7quote:Op zondag 27 december 2009 13:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik weet dat nummer helemaal niet.![]()
En zijn die vandaag wel te bereiken dan? Het is zondag.
Ik heb de gave dat ik van te voren weet dat er niets is, dus hoef ik ook niet te gaan.quote:Op zondag 27 december 2009 13:13 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Niet helemaal waar want ik was tenminste nog gegaan om daarna te concluderen dat het niks wasJij bent nooit gegaan
quote:
Luctorquote:
Nou, biecht op?quote:
Uiteraard, maar ben gewoon lui om ze elke keer te openenquote:Op zondag 27 december 2009 13:12 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Oh dan valt het bij mij nog best mee
Iets met lui en ict-er zijnquote:Op zondag 27 december 2009 13:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wat moeten jullie met zoveel startpagina's?
Ik heb er nul.
How cute, vertel de details?quote:
Met mij gaat het goed. Hoe gaat het met jou, schatje?quote:
quote:Iets met lui en ict-er zijn
Hij was naar de kroeg gegaan. Maar het was daar onzettend druk en zijn plekje aan de bar was bezet en hij zag bij binnenkomst dat er geen leuke meiden waren, dus was hij weer naar huis gegaan.quote:How cute, vertel de details?
Goed. De sleutel komt steeds dichterbijquote:Op zondag 27 december 2009 13:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Met mij gaat het goed. Hoe gaat het met jou, schatje?![]()
quote:[..]oh zo... Daar heb ik geen ervaring mee.
![]()
quote:[..]
Hij was naar de kroeg gegaan. Maar het was daar onzettend druk en zijn plekje aan de bar was bezet en hij zag bij binnenkomst dat er geen leuke meiden waren, dus was hij weer naar huis gegaan.
quote:Op zondag 27 december 2009 13:24 schreef Puala het volgende:
[..]
Goed. De sleutel komt steeds dichterbijAlleen morgen weer stage
![]()
Zo erg ben ik zelfs niet.quote:omg
Ja zeker. Morgen definitief tijd + datumquote:
Waarom geloof ik dat toch nietquote:[..]
Zo erg ben ik zelfs niet.
quote:Op zondag 27 december 2009 13:30 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja zeker. Morgen definitief tijd + datum![]()
quote:Waarom geloof ik dat toch niet
quote:Op zondag 27 december 2009 13:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En dan weet je eindelijk waar je an toe bent.
![]()
[..]
En dan begint het pas echt.quote:Op zondag 27 december 2009 13:31 schreef Puala het volgende:
[..]![]()
Maar ja dat weet ik dan eindelijk. En dan kijken wat het kost om te sauzen en kijken of het nodig is
Ja begint toch zo langzamerhand wel een beetje te kriebelenquote:Op zondag 27 december 2009 13:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En dan begint het pas echt.
Oh, oke. Nah, glad viel wel mee achteraf hoorquote:Op zondag 27 december 2009 13:33 schreef DjRex89 het volgende:
Even een omelet gemaakt![]()
En Paula, ik was wel gegaan maar was echt mega druk en beetje ouder volk enzo.. Aangezien het best koud en glad was had ik weinig zin om naar de stad te fietsen maar de rest van de groep ging dat nog wel doen, dus ben ik maar naar huis gegaan
Zoiets had ik toch ook verteld.quote:Op zondag 27 december 2009 13:33 schreef DjRex89 het volgende:
Even een omelet gemaakt![]()
En Paula, ik was wel gegaan maar was echt mega druk en beetje ouder volk enzo.. Aangezien het best koud en glad was had ik weinig zin om naar de stad te fietsen maar de rest van de groep ging dat nog wel doen, dus ben ik maar naar huis gegaan
Maar het heeft niet eens gevroren de laatste paar dagen/nachten, dus hoe kon het glad zijn?quote:Op zondag 27 december 2009 13:34 schreef Puala het volgende:
[..]
Oh, oke. Nah, glad viel wel mee achteraf hoor
quote:Op zondag 27 december 2009 13:33 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja begint toch zo langzamerhand wel een beetje te kriebelen
Nou sorry, maar ik ben 1e kerstdag toch ongelofelijk hard op mijn bek gegaan door de ijzel.quote:Op zondag 27 december 2009 13:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar het heeft niet eens gevroren de laatste paar dagen/nachten, dus hoe kon het glad zijn?
quote:Op zondag 27 december 2009 13:36 schreef Puala het volgende:
[..]
Nou sorry, maar ik ben 1e kerstdag toch ongelofelijk hard op mijn bek gegaan door de ijzel.
Het was niet thuis, het was bij de hoeve voor +- 200 man publiekquote:Op zondag 27 december 2009 13:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik kom weer bijna in de verleiding om te zeggen dat jullie verkeerd wonen, maar ik doe het niet.
quote:Op zondag 27 december 2009 13:38 schreef Puala het volgende:
[..]
Het was niet thuis, het was bij de hoeve voor +- 200 man publiek
quote:Op zondag 27 december 2009 13:38 schreef Puala het volgende:
[..]
Het was niet thuis, het was bij de hoeve voor +- 200 man publiek
Nu nog?quote:Op zondag 27 december 2009 13:40 schreef DjRex89 het volgende:
Hier in de straat is het ook nog spekglad hoorEcht van die plakkaten met ijs..
Maar die half ontdooide gladde bonken ijs zijn verrekte verraderlijkquote:Op zondag 27 december 2009 13:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nu nog?Het is 5 graden boven nul
Hier is al dat ijs al dagen weg.quote:Op zondag 27 december 2009 13:46 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Maar die half ontdooide gladde bonken ijs zijn verrekte verraderlijk
Hier nog niet hoor..quote:Op zondag 27 december 2009 13:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hier is al dat ijs al dagen weg.
Lucquote:
Hier het meeste ook, maar hier en daar ligt nog watquote:Op zondag 27 december 2009 13:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hier is al dat ijs al dagen weg.
Bootmansquote:Op zondag 27 december 2009 13:55 schreef Bootje84 het volgende:
Goedemiddag vriendjes en vriendinnetjes!
Zelfgemaakte [naja, door mijn zus] bospaddestoelen soep. Met grof gesneden paddestoelen en groente en spekjesquote:
Wait, je zusje speelt bass maar ze is niet zwart. WTF?!quote:Op zondag 27 december 2009 14:00 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Zelfgemaakte [naja, door mijn zus] bospaddestoelen soep. Met grof gesneden paddestoelen en groente en spekjes
Klopt.quote:Op zondag 27 december 2009 14:01 schreef jna het volgende:
[..]
Wait, je zusje speelt bass maar ze is niet zwart. WTF?!
klinkt lekker.quote:Op zondag 27 december 2009 14:00 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Zelfgemaakte [naja, door mijn zus] bospaddestoelen soep. Met grof gesneden paddestoelen en groente en spekjes
Edit: en brokjes doorgesudderd varkensvlees
quote:
quote:
Is het ookquote:
Jammer is dat altijdquote:Op zondag 27 december 2009 14:08 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
[..]
Hoe is het hier? Hebben jullie me gemist? Feest gisteren was opzich wel cool, veel mooie/lekkere vrouwen, maar de sfeer was beetje apart. Sommige meiden ook met een attitude die niet door 2 deuren past.. Bitches
Het kan wel!quote:Op zondag 27 december 2009 14:01 schreef jna het volgende:
[..]
Wait, je zusje speelt bass maar ze is niet zwart. WTF?!
Er liep een meid met een ijsje. Ik wilde er ook een omdat ik het fucking warm had, dus ik liep naar haar toe en zeg "Hey, sorry dat ik je stoor maar mag ik je vragen waar je die ijsjes kan kopen?"quote:
quote:Op zondag 27 december 2009 14:11 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Er liep een meid met een ijsje. Ik wilde er ook een omdat ik het fucking warm had, dus ik liep naar haar toe en zeg "Hey, sorry dat ik je stoor maar mag ik je vragen waar je die ijsjes kan kopen?"
Doet ze alsof ze me niet verstond en loopt weg.. Dat wijf had een falcon punch moeten krijgen. Hoer
Ik wílde haar niet eens versieren... Dat is nog het mooiste..quote:Op zondag 27 december 2009 14:12 schreef jna het volgende:
Ah bootje heeft niets gehosseld dus gister
Naja, niet meteen zo overdrijven... ze kan je toch ook gewoon niet goed verstaan hebben?quote:Op zondag 27 december 2009 14:11 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Er liep een meid met een ijsje. Ik wilde er ook een omdat ik het fucking warm had, dus ik liep naar haar toe en zeg "Hey, sorry dat ik je stoor maar mag ik je vragen waar je die ijsjes kan kopen?"
Doet ze alsof ze me niet verstond en loopt weg.. Dat wijf had een falcon punch moeten krijgen. Hoer
Dit klinkt meer zoals bootjequote:Op zondag 27 december 2009 14:11 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Er liep een meid met een ijsje. Ik wilde er ook een omdat ik het fucking warm had, dus ik liep naar haar toe en zeg "Hey, sorry dat ik je stoor maar mag ik je vragen waar je die ijsjes kan kopenom ook eens aan mijn ijsje te likken?"
Nee, aan haar blik te zien verstond ze me glashelder..quote:Op zondag 27 december 2009 14:13 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Naja, niet meteen zo overdrijven... ze kan je toch ook gewoon niet goed verstaan hebben?
Misschien was ze wel gewoon bang van je
Daarom zeg ik:quote:Op zondag 27 december 2009 14:15 schreef The_Dean het volgende:
Nah, ok
Sommige sporen gewoon niet helemaal
Zo een wijf moet je gelijk leren hoe normaal met mensen om te gaan.. Ik ben geen enge aanrander/verkrachter of wat.. Ik stel een doodnormale vraag..quote:
Wilde dat ook niet eens, maar het gaat meer om de beweging.quote:
quote:Op zondag 27 december 2009 14:25 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Zo een wijf moet je gelijk leren hoe normaal met mensen om te gaan.. Ik ben geen enge aanrander/verkrachter of wat.. Ik stel een doodnormale vraag..
Je kan ook overdrijven.quote:Op zondag 27 december 2009 14:29 schreef The_Dean het volgende:
Bootje is tof. Beetje raar soms, maar wie is dat niet.
quote:
Groesbeekquote:Op zondag 27 december 2009 13:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dan heb ik alleen geen idee waar de hoeve ligt, dus of dat ver van je huis af ligt of niet.
quote:
quote:
Je mist de 'quote:
Succes manquote:Op zondag 27 december 2009 14:49 schreef Bravebart het volgende:
Zo eens een partijtje gaan trivianten met het gezin
Ohquote:
Dankjequote:
Postenquote:Op zondag 27 december 2009 14:55 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dankje
Moooi artikel in de Kijk deze maand: "6x waarom vrouwen niet moeten zeuren"!
Ik zal kijken of ik er een acceptabele foto van kan makenquote:
Succesquote:
quote:Op zondag 27 december 2009 14:57 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik zal kijken of ik er een acceptabele foto van kan maken
ik heb dat wel eens geprobeerd, maar ik snap er niets van.quote:
Daar is mn broertje helemaal gek vanquote:Op zondag 27 december 2009 15:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ik heb dat wel eens geprobeerd, maar ik snap er niets van.![]()
quote:Op zondag 27 december 2009 15:09 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mmh, beetje matig licht hier, maar het is (bijna allemaal) wel leesbaar
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Ik ben na "1" gestopt om geen wrok jegens vrouwen te ontwikkelenquote:
Die had ik als laatste gelezen.quote:Op zondag 27 december 2009 15:19 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik ben na "1" gestopt om geen wrok jegens vrouwen te ontwikkelen
quote:Op zondag 27 december 2009 15:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die had ik als laatste gelezen.![]()
Helemaal gelezen, maar geen wrok hoorquote:Op zondag 27 december 2009 15:19 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik ben na "1" gestopt om geen wrok jegens vrouwen te ontwikkelen
Ik vond de eerste het minst interessant.quote:
Mooi, dan kan ik hem gerust lezenquote:Op zondag 27 december 2009 15:25 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Helemaal gelezen, maar geen wrok hoor
veel plezier. Wij zijn je denktank.quote:Op zondag 27 december 2009 15:26 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mooi, dan kan ik hem gerust lezen
Nu trivianten![]()
Als ik dingen niet weet meld ik me mobiel weer!
Nee grapje![]()
Lijkt het wel opquote:Op zondag 27 december 2009 16:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Het zijn makkelijke vragen, geloof ik.
Beetje relaxen, wat aan gitaar sleutelen... misschien zo even filmpje kijken...quote:
lekkere zondag dus.quote:Op zondag 27 december 2009 16:30 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Beetje relaxen, wat aan gitaar sleutelen... misschien zo even filmpje kijken...
Heeft het geholpen?quote:
OK danquote:
Lekker chill jaquote:
Whehequote:Op zondag 27 december 2009 16:50 schreef Bootje84 het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/761051/57f4f774/tasjesdieven.html
Rofl
Ja tochquote:
quote:Op zondag 27 december 2009 16:50 schreef Bootje84 het volgende:
Rofl
*psssjjjquote:
quote:Op zondag 27 december 2009 16:50 schreef Bootje84 het volgende:
Rofl
Nah nie zo'n zin in...quote:
Dat valt toch wel mee.quote:Op zondag 27 december 2009 17:10 schreef PieterBas het volgende:
Zo, jullie gaan hard de laatste paar dagen
Whahahahaquote:Op zondag 27 december 2009 16:50 schreef Bootje84 het volgende:
Rofl
quote:
It's alive!quote:
Yoquote:
quote:
quote:
Eh, hoezo?quote:
quote:Op zondag 27 december 2009 17:33 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Eh, hoezo?
Heb wel in een semi-professioneel bandje gezeten ja, maar nu niet meer. Misschien weer als de omstandigheden er naar zijn.
Ja, haaallo! Vat het maar even voor me samen.quote:Op zondag 27 december 2009 17:34 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Anders moet je ff teruglezen(zijn maar 2,5 topics ofzo
)
Ok, aangenomen.quote:Op zondag 27 december 2009 17:33 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Eh, hoezo?
Heb wel in een semi-professioneel bandje gezeten ja, maar nu niet meer. Misschien weer als de omstandigheden er naar zijn.
Dat dus.quote:
Dzjenn moet in de ritme-sectiequote:Op zondag 27 december 2009 17:36 schreef DjRex89 het volgende:
Of de samenvatting, we gaan een ska bandje beginnen genaamd SKAge SC met de volgende bezetting (of er is ondertussen nog wat veranderd)
Drums: L.no/jna
Basgitaar: L.no/jna
Gitaar: Dean
Trompet/trombone: Ik
Zang: Milou, Paula en jij
Roadie: Luctor
Of ben ik nu wat vergeten?
Bart en Isdatzo ook als blazers toch?quote:Op zondag 27 december 2009 17:36 schreef DjRex89 het volgende:
Of de samenvatting, we gaan een ska bandje beginnen genaamd SKAge SC met de volgende bezetting (of er is ondertussen nog wat veranderd)
Ohja, Bart gaat trompet doen met IDZquote:Op zondag 27 december 2009 17:37 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Bart en Isdatzo ook als blazers toch?
En Stevennn kan ook wel mee gitaren.
Vrouwen kunnen toch 2 dingen tegelijk?quote:
Dat maakt me niet uit. Als ze maar in de ritme-sectie komtquote:Op zondag 27 december 2009 17:38 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Vrouwen kunnen toch 2 dingen tegelijk?
Dus Dzjenn, ben je een beetje ritmisch?quote:Op zondag 27 december 2009 17:39 schreef jna het volgende:
[..]
Dat maakt me niet uit. Als ze maar in de ritme-sectie komt
Nice man! Wanneer gaan we oefenen?quote:Op zondag 27 december 2009 17:36 schreef DjRex89 het volgende:
DUHHHHHH ze is half Surinaamsquote:Op zondag 27 december 2009 17:40 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Dus Dzjenn, ben je een beetje ritmisch?
Wat jna zegt. DUUH.quote:Op zondag 27 december 2009 17:40 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Dus Dzjenn, ben je een beetje ritmisch?
quote:
Doe maar zo...quote:
Problem solved, slotje!quote:Op zondag 27 december 2009 17:46 schreef jna het volgende:
[..]
het is aangeboren, wij kunnen er ook niks aan doen
Tofquote:Op zondag 27 december 2009 17:51 schreef DjRex89 het volgende:
Over films gesproken, Bart het waren echt 2 goede films!
Droevig. De acteurs deden het goed en het verhaal ook, maar soms was hget te langdradig.. vooral met de seksscenes moeten ze het uitgebreid doen.quote:
En dat zonder hulpquote:
[Bootje84]Welke film??quote:Op zondag 27 december 2009 17:52 schreef L.no het volgende:
[..]
Droevig. De acteurs deden het goed en het verhaal ook, maar soms was hget te langdradig.. vooral met de seksscenes moeten ze het uitgebreid doen.![]()
Het raakte me wel though, die film.
Nee idd, en dat voor een Franse filmquote:Op zondag 27 december 2009 17:51 schreef Bravebart het volgende:
[..]
TofHeb ik toch geen heel slechte filmsmaak
Mwa, ik was samen met mn vader, die een nog groter wandelend nutteloze feiten boek is dan ikquote:
Hihiquote:Op zondag 27 december 2009 17:52 schreef L.no het volgende:
[..]
Droevig. De acteurs deden het goed en het verhaal ook, maar soms was hget te langdradig.. vooral met de seksscenes moeten ze het uitgebreid doen.![]()
Het raakte me wel though, die film.
quote:Op zondag 27 december 2009 17:53 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mwa, ik was samen met mn vader, die een nog groter wandelend nutteloze feiten boek is dan ik
Uuhm, Duplicityquote:Op zondag 27 december 2009 17:53 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Nee idd, en dat voor een Franse film
Nog meer suggesties?
komt er een vrouw bij de dokter. Als je alleen de seks wilt zien, dan kan je beter pr0n downen.quote:Op zondag 27 december 2009 17:52 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
[Bootje84]Welke film??![]()
![]()
[/Bootje84]
Dat lijkt me dus echt een kutfilmquote:Op zondag 27 december 2009 17:55 schreef L.no het volgende:
[..]
komt er een vrouw bij de dokter. Als je alleen de seks wilt zien, dan kan je beter pr0n downen.
Als ik in Delft zat zou ik hem ff snel uppen, maar ik zit bij mn oudersquote:Op zondag 27 december 2009 17:55 schreef DjRex89 het volgende:
Oeh, de beschrijving is wel vetNu nog even kijken waar ik hem vandaag kan plukken
Ook Vet Hard?quote:Op zondag 27 december 2009 17:56 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Dat lijkt me dus echt een kutfilmMaar dat vind ik van elke Nederlandse film (met als uitzondering Oorlogswinter)
Heb hem al gevonden..quote:Op zondag 27 december 2009 17:57 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Als ik in Delft zat zou ik hem ff snel uppen, maar ik zit bij mn ouders
Idd, nu herinner ik me waarom ik geen Nederlandse films kijk.Mja, het verhaal was wel interessant.quote:Op zondag 27 december 2009 17:56 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Dat lijkt me dus echt een kutfilmMaar dat vind ik van elke Nederlandse film (met als uitzondering Oorlogswinter)
Heb ik me niet aan gewaagd nadat ik de beschrijving gelezen hadquote:
quote:
Dan moet je het boek lezenquote:Op zondag 27 december 2009 17:58 schreef L.no het volgende:
[..]
Idd, nu herinner ik me waarom ik geen Nederlandse films kijk.Mja, het verhaal was wel interessant.
quote:Op zondag 27 december 2009 17:58 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Heb ik me niet aan gewaagd nadat ik de beschrijving gelezen had
Alleen in dit tempo ga ik hem vanavond nog nie kunnen zienquote:
Mmh, wat voor type films houd je van?quote:Op zondag 27 december 2009 18:00 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Alleen in dit tempo ga ik hem vanavond nog nie kunnen zien
Misdaad/actie/comedy/oorlogquote:Op zondag 27 december 2009 18:01 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mmh, wat voor type films houd je van?
Trompet?quote:Op zondag 27 december 2009 17:38 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ohja, Bart gaat trompet doen met IDZ
En Stevennn moet dan ritmisch gitaar doen![]()
Nu alleen percussie nog..
Mmh, dus 500 days en Juno zijn niet aan jou besteedquote:
Juno is echtquote:Op zondag 27 december 2009 18:04 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mmh, dus 500 days en Juno zijn niet aan jou besteed
Uuuhm, pfoe lastig, District 9
Ik wil ook percussie.quote:Op zondag 27 december 2009 18:02 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Trompet?
Ik kan alleen percussie
Ohquote:Op zondag 27 december 2009 18:05 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Juno is echt![]()
Die vond ik juist mega
Je mag wel op schootquote:
The Pianist al gezien? Die is echtquote:Op zondag 27 december 2009 18:07 schreef DjRex89 het volgende:
Van die doodstraf/gevangenis films zijn ook echt vet alleen heb ik de meeste daarvan al gezien..
ER BLOEIT WAT!quote:
quote:Op zondag 27 december 2009 18:07 schreef Bravebart het volgende:
[..]
The Pianist al gezien? Die is echt![]()
!!!!!
Je moet die film zien over dat experiment! Laatst gezien bij college psychologie, zal het wel opzoeken.quote:Op zondag 27 december 2009 18:07 schreef DjRex89 het volgende:
Van die doodstraf/gevangenis films zijn ook echt vet alleen heb ik de meeste daarvan al gezien..
Enenenenenenen???quote:Op zondag 27 december 2009 18:09 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Je moet die film zien over dat experiment! Laatst gezien bij college psychologie, zal het wel opzoeken.
De originele?quote:Op zondag 27 december 2009 18:08 schreef Dzjenn. het volgende:
Charlie & the chocolate factory op sbs.
Das Experimentquote:Op zondag 27 december 2009 18:09 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Je moet die film zien over dat experiment! Laatst gezien bij college psychologie, zal het wel opzoeken.
Absoluut kijken, dat is een echte tranentrekkerquote:Op zondag 27 december 2009 18:08 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Nog niet gezien, ook eens even zoeken
Tøfquote:Op zondag 27 december 2009 18:11 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Volgens mij wel, het ziet er ouderwets uit. Snel kijken!
Die ga ik zeker even opzoekenquote:Op zondag 27 december 2009 18:10 schreef Dzjenn. het volgende:
Das Experiment dus, echt vet interessant; http://nl.wikipedia.org/wiki/Das_Experiment
Heb de hele week vrij en een film of 10 op de lijst staan dus dat komt wel goedquote:Op zondag 27 december 2009 18:11 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Absoluut kijken, dat is een echte tranentrekkerIk kon er niet van slapen
Ja genoeg weer
Ja, dat/die is echt sickquote:Op zondag 27 december 2009 18:13 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Die ga ik zeker even opzoeken
Heb je "Die Welle" ooit gezien?Over psychologie gesproken...
* L.no maakt golfbeweging met de hand.quote:Op zondag 27 december 2009 18:13 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Hahaquote:Op zondag 27 december 2009 18:15 schreef L.no het volgende:
[..]
* L.no maakt golfbeweging met de hand.
Een van de beste films die ik ooit gezien heb.. Zeker omdat het op waarheid gebaseerd is en iedereen in het begint denkt dat zoiets nooit meer kan gebeuren...quote:
Nee, maar net wat over opgezocht en volgens mij moet ik die echt zien!quote:Op zondag 27 december 2009 18:13 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Idd, daarom vond ik het best scaryquote:Op zondag 27 december 2009 18:17 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Een van de beste films die ik ooit gezien heb.. Zeker omdat het op waarheid gebaseerd is en iedereen in het begint denkt dat zoiets nooit meer kan gebeuren...
Krijg er nu nog kippenvel vanquote:Op zondag 27 december 2009 18:18 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Idd, daarom vond ik het best scary
quote:Op zondag 27 december 2009 18:17 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Nee, maar net wat over opgezocht en volgens mij moet ik die echt zien!
Die is ook enorm 'tof'quote:Op zondag 27 december 2009 18:19 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Krijg er nu nog kippenvel vanBen echt benieuwd naar Das Experiment.. Als het lukt wil ik die vanavond gaan kijken..
Staat sbs trouwens al op?quote:Op zondag 27 december 2009 18:20 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Die is ook enorm 'tof'
The Wave had ik trouwens eerst gezien, die vond ik persoonlijk nog pakkender dan Die Welle
Die heb ik wel gedownload maar was zo'n oude film/slechte kwaliteit dat ik die niet gekeken heb..quote:Op zondag 27 december 2009 18:20 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Die is ook enorm 'tof'
The Wave had ik trouwens eerst gezien, die vond ik persoonlijk nog pakkender dan Die Welle
Nee, ik zit niet voor een tvquote:
Oh ja, ik heb hem op videoband (whatquote:Op zondag 27 december 2009 18:21 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Die heb ik wel gedownload maar was zo'n oude film/slechte kwaliteit dat ik die niet gekeken heb..
Heb hem wel gezien maar vond hem niet echt heel goed..quote:Op zondag 27 december 2009 18:20 schreef Bootje84 het volgende:
Zwart boek is ook een goede Nederlandse film!
Is er een verschil?quote:Op zondag 27 december 2009 18:20 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Die is ook enorm 'tof'
Het verhaal is hetzelfde(toch?) alleen The wave is Engelstalig en uit 1981 dus niet echt goede kwaliteit. Die Welle is Duits en uit 2001 oid dus wel goed te kijkenquote:
Uuh ja, het zijn twee andere filmsquote:
Klopt, maar ik was meer gecharmeerd van The Wavequote:Op zondag 27 december 2009 18:26 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Het verhaal is hetzelfde(toch?) alleen The wave is Engelstalig en uit 1981 dus niet echt goede kwaliteit. Die Welle is Duits en uit 2001 oid dus wel goed te kijken
quote:Op zondag 27 december 2009 18:33 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Eet smakelijk!![]()
Wat eten jullie trouwens? Ik maar weer eens een cup a soupje.
Een entrecotequote:Op zondag 27 december 2009 18:33 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Eet smakelijk!![]()
Zwart aangebrand?quote:
quote:Op zondag 27 december 2009 18:26 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Het verhaal is hetzelfde(toch?) alleen The wave is Engelstalig en uit 1981 dus niet echt goede kwaliteit. Die Welle is Duits en uit 2001 oid dus wel goed te kijken
Alright, dankje.quote:Op zondag 27 december 2009 18:27 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Klopt, maar ik was meer gecharmeerd van The WaveMisschien ook omdat ik die als klein Bartje in 2V heb gezien en Die Welle pas dit jaar
quote:
Wij zijn blanke negers, je weet toch.quote:Op zondag 27 december 2009 18:39 schreef Bravebart het volgende:
[..]Ik heb niks tegen zwarten, maar wel tegen zwarte entrecotes
Je bent een mezzo-Surinaamster, dat ben jequote:Op zondag 27 december 2009 18:40 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Wij zijn blanke negers, je weet toch.
Stokbroodje gezondquote:Op zondag 27 december 2009 18:33 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Eet smakelijk!![]()
Met een halve pizza jwt. En leer vrouwen kennen, die kunnen leven op een slablaadje en een sprintje door een regenbuiquote:Op zondag 27 december 2009 18:43 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Stokbroodje gezond
Daar kan je toch niet op leven??
Lekkerrr!quote:Op zondag 27 december 2009 18:43 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Stokbroodje gezond
Daar kan je toch niet op leven??
Ja, balansdag, dat zei ik ook al tegen mn ouders, maar ze wilden van niks wetenquote:Op zondag 27 december 2009 18:45 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Lekkerrr!![]()
Mwa, heb gewoon niet zoveel in huis aangezien ik de afgelopen dagen dus niet thuis was. Daarnaast is 't ook geen ramp om even een balansdag te houden nu.
* Dzjenn. is vorig jaar 31 kg afgevallen enzeu
Stevige mannen vind ik daarentegen vaak wel sexy.quote:Op zondag 27 december 2009 18:46 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, balansdag, dat zei ik ook al tegen mn ouders, maar ze wilden van niks wetenStraks word ik nog te dik
Oh dan eet ik ff door.quote:Op zondag 27 december 2009 18:47 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Stevige mannen vind ik daarentegen vaak wel sexy.
quote:Op zondag 27 december 2009 18:40 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Wij zijn blanke negers, je weet toch.
Ben er mee bezigquote:Op zondag 27 december 2009 18:43 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Met een halve pizza jwt. En leer vrouwen kennen, die kunnen leven op een slablaadje en een sprintje door een regenbui
quote:Op zondag 27 december 2009 18:47 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Stevige mannen vind ik daarentegen vaak wel sexy.
31?quote:Op zondag 27 december 2009 18:45 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Lekkerrr!![]()
Mwa, heb gewoon niet zoveel in huis aangezien ik de afgelopen dagen dus niet thuis was. Daarnaast is 't ook geen ramp om even een balansdag te houden nu.
* Dzjenn. is vorig jaar 31 kg afgevallen enzeu
Jij bent al bezetquote:
Mooi, want magere mannen...quote:Op zondag 27 december 2009 18:54 schreef The_Dean het volgende:
[..]
31?![]()
Leer mij dat ook!
Vriend van mij doet ook aan balansdagen: "Ik heb gisteren 4 kroketten gehad, dus dat moet vandaag ook, anders ben ik niet in balans!"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |