Ze gooide zomaar de Hoorn op de haakquote:
uhm.. ik heb 'em nog in aanvraag, maar nog niet ontvangen.quote:Op zondag 27 december 2009 12:50 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Dat ding heb je toch niet voor niks..
truequote:Op zondag 27 december 2009 12:52 schreef jna het volgende:
Rekt het niet, dan scheurt het wel luctor.
quote:Op zondag 27 december 2009 12:52 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ze gooide zomaar de Hoorn op de haak
Het lijkt wel een OV-chipkaartquote:Op zondag 27 december 2009 12:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
uhm.. ik heb 'em nog in aanvraag, maar nog niet ontvangen.
Je bent slowwwquote:Op zondag 27 december 2009 12:56 schreef Milou__ het volgende:
of ik ben niet helemaal wakker, of jullie gaan te snel.
Jij gaat te langzaamquote:Op zondag 27 december 2009 12:56 schreef Milou__ het volgende:
of ik ben niet helemaal wakker, of jullie gaan te snel.
Alles goed daar?quote:
quote:
quote:
Jaa gaat lekker. met julile?quote:Op zondag 27 december 2009 13:00 schreef jna het volgende:
[..]
Hoe is het met je? Leuke nieuwe Hyves foto zag ik net.
Lekker uitgeslapen maar echt 0,0 plannen vandaagquote:Op zondag 27 december 2009 13:01 schreef Milou__ het volgende:
[..]
[..]
Jaa gaat lekker. met julile?
Dankje
quote:Op zondag 27 december 2009 12:59 schreef DjRex89 het volgende:
Ik ga zo film kijken en heb de keuze uit:
- Flags of our fathers![]()
- Into the wild![]()
- Mesrine L'Ennemi Public Numero 1![]()
- Miss March![]()
![]()
- Next day air![]()
- Observe and report![]()
- State of play![]()
Welke is echt een aanrader?
Net alsof ik 8 keer per dag op Hyves kijkquote:Op zondag 27 december 2009 13:02 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Die staat al sinds gister op de homepage ofzo
hyves is toch je startpagina?quote:Op zondag 27 december 2009 13:03 schreef jna het volgende:
[..]
Net alsof ik 8 keer per dag op Hyves kijk
Niet?quote:Op zondag 27 december 2009 13:03 schreef jna het volgende:
[..]
Net alsof ik 8 keer per dag op Hyves kijk
Miss March wil ik ff bewaren voor als ik met een paar maten ben en een krat bierquote:
Die is wel een stuk makkelijker kijken, zo voor een zondagquote:Op zondag 27 december 2009 13:05 schreef DjRex89 het volgende:
Of toch die Mesrine L'Ennemi Public Numero 1
Waarschijnlijk dezelfde distributeur.quote:
Daar wil ik niet meer over pratenquote:
Oh dan valt het bij mij nog best meequote:
Anders even de helpdesk bellen? Wel even oppassen want dat scheelt 1 nummertje met de kindertelefoon...quote:Op zondag 27 december 2009 13:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Waarschijnlijk dezelfde distributeur.
quote:
Ik weet dat nummer helemaal niet.quote:Op zondag 27 december 2009 13:13 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Anders even de helpdesk bellen? Wel even oppassen want dat scheelt 1 nummertje met de kindertelefoon...
Omdat ik toch al die pagina's afga bij het opstarten van mn browser.. Nu hoef ik ze niet allemaal apart te openenquote:Op zondag 27 december 2009 13:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wat moeten jullie met zoveel startpagina's?
Ik heb er nul.
24/7quote:Op zondag 27 december 2009 13:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik weet dat nummer helemaal niet.![]()
En zijn die vandaag wel te bereiken dan? Het is zondag.
Ik heb de gave dat ik van te voren weet dat er niets is, dus hoef ik ook niet te gaan.quote:Op zondag 27 december 2009 13:13 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Niet helemaal waar want ik was tenminste nog gegaan om daarna te concluderen dat het niks wasJij bent nooit gegaan
quote:
Luctorquote:
Nou, biecht op?quote:
Uiteraard, maar ben gewoon lui om ze elke keer te openenquote:Op zondag 27 december 2009 13:12 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Oh dan valt het bij mij nog best mee
Iets met lui en ict-er zijnquote:Op zondag 27 december 2009 13:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wat moeten jullie met zoveel startpagina's?
Ik heb er nul.
How cute, vertel de details?quote:
Met mij gaat het goed. Hoe gaat het met jou, schatje?quote:
quote:Iets met lui en ict-er zijn
Hij was naar de kroeg gegaan. Maar het was daar onzettend druk en zijn plekje aan de bar was bezet en hij zag bij binnenkomst dat er geen leuke meiden waren, dus was hij weer naar huis gegaan.quote:How cute, vertel de details?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |