Hmm, ik ben toch nog even aan het nadenken of ik er wel 575 euro voor over heb... Deze N97 is buiten dat feit dat hij dik en onstabiel is wel handig. En voor mij is 575 euro echt fucking veel geld..quote:Op vrijdag 1 januari 2010 23:08 schreef .Pas het volgende:
[..]
Ow dat. Nope, nog geen behoefte aan gehad.
Als je veel wil tweaken en prutsen kun je net zo goed je N97 houden...
Ik heb mijn N97 verkocht. Dat scheelt alweer.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 10:03 schreef Saninl het volgende:
[..]
Hmm, ik ben toch nog even aan het nadenken of ik er wel 575 euro voor over heb... Deze N97 is buiten dat feit dat hij dik en onstabiel is wel handig. En voor mij is 575 euro echt fucking veel geld..
Idd!quote:Op zaterdag 2 januari 2010 14:01 schreef Agiath het volgende:
Eindelijk een tof spelletje van apple
en gelijk maar even appevent als startpagina gemaakt voor deze maand
Lijkt mij idd een nieuwe jaquote:Op zaterdag 2 januari 2010 16:08 schreef MaxC het volgende:
Als ik mijn 3GS jailbreak, gaat het eigenlijk prima. Cydia etc. er allemaal op. Alleen als de Iphone uit is(als batterij op is ofzo) en weer aangaat dan kan hij niks meer en moet ik hem weer via Itunes herstellen en moet ik weer overnieuw beginnen.
Betekend dit dat ik zo'n nieuwe 3GS heb die niet te jailbreaken valt of vergeet ik iets?
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:00 schreef Luco het volgende:
http://store.apple.com/us/product/TW952VC/A?fnode=MTY1NDA0Ng&mco=MTM3NTA0MDk
Vandaag dit ding gekocht bij de MediaMarkt in Amsterdam, en hij werkt ook op m'n iPod Touch. Wel zo makkelijk, eindelijk fatsoenlijk volgend nummer kunnen selecteren, zonder eerst m'n iPod uit mn broekzak te moeten vissen!
Wie zegt dat ik de standaard headset wil gebruiken? Die doppen zitten voor geen meter en vallen steeds uit m'n oren...quote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:02 schreef Stereotomy het volgende:
[..]Je kunt toch stoppen, spelen, vooruit- en achteruit spoelen met de standaard headset? En de volume veranderen. Via voice control kun je ook naar een ander album skippen.
Ik weet niet precies wat je bedoelt met grafische vormgeving. De meeste readers geven de mogelijkheid tot het kiezen van je eigen font en achtergrondkleur. Maar een ebook heeft geen paginanummers ofzo. Dat is ook helemaal niet practisch. Voor nieuwere titels moet je gewoon beter zoeken. Als je bekend bent met het downloaden van films en muziek dan kun je ook wel recente boeken vinden.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 23:09 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Ik vond alleen oude meuk boeken.![]()
Ik zoek echt boeken met grafische vormgeving e.d.
Leuk! Ik heb Kookjij net gedownload.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 15:20 schreef Trystar het volgende:
[..]
http://www.appevent.com/?page_id=2
Ik zat met hetzelfde probleem. Mijn contract bij KPN loopt nog 1,5 jaar (simonly), maar ik wilde toch een iphone. Onlangs heb ik via marktplaats een 2G gekocht voor 190 euro. Bevalt zeer goed, en over 1,5 jaar neem ik er eentje bij een abonnement.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 02:48 schreef Saninl het volgende:
[..]
Oh, dit vind ik wel interessant. Heb je enige nadelen met het in Belgie kopen van de Iphone?
En vallen er mogelijkheden uit doordat je er een Vodafone simkaartje (incl. internet) indoet?
Alvast bedankt,
Alleen visual voicemail heb je niet, maar dat mis ik persoonlijk totaal niet (hoeveel voicemails krijg je üverhaupt?). Veder werkt 't perfect. Heb de 3GS zelf ook in België gehaald en NL Vodafone SIM erin gestopt. Werkt perfect.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 02:48 schreef Saninl het volgende:
[..]
Oh, dit vind ik wel interessant. Heb je enige nadelen met het in Belgie kopen van de Iphone?
En vallen er mogelijkheden uit doordat je er een Vodafone simkaartje (incl. internet) indoet?
Alvast bedankt,
http://www.iphoneclub.nl/(...)hered-jailbreak.htmlquote:Op zaterdag 2 januari 2010 16:08 schreef MaxC het volgende:
Als ik mijn 3GS jailbreak, gaat het eigenlijk prima. Cydia etc. er allemaal op. Alleen als de Iphone uit is(als batterij op is ofzo) en weer aangaat dan kan hij niks meer en moet ik hem weer via Itunes herstellen en moet ik weer overnieuw beginnen.
Betekend dit dat ik zo'n nieuwe 3GS heb die niet te jailbreaken valt of vergeet ik iets?
Hoezo hoge verwachtingen. Ze bieden verdomme een gratis app aan met elke dag gratis muziek. Ik snap niet hoe mensen dit af kunnen zeikenquote:Op zondag 3 januari 2010 00:01 schreef Morpheus2002 het volgende:
En de stijgende lijn breekt weer verticaal af....
Shakira - Mon Amour.... van Apple...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |