Ja, ik ben echt bang dat er dan bij mij weer iets fout gaan met de garantie ofzo. Of dat er iets met de software is dat als ik een keer alles kan updaten via Apple, dat dan ook weer niet gaat omdat ik een andere (Belgische) code heb ofzoiets...quote:Op vrijdag 1 januari 2010 13:46 schreef .Pas het volgende:
[..]
Wat Tonio-mcdo zegt. Buiten visual voicemail werkt alles. Maar daarvoor werkt de gewone vodafone voicemail natuurlijk wel.
Internet werkt super. En sneller dan de N97.
Als je vragen hebt hoor ik het graag. Vond het wel grappig dat je precies dezelfde situatie hebt / had
Klinkt bekend. Ik had ook behoorlijk last van koudwatervrees. Maar het werkt perfect.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 14:05 schreef Saninl het volgende:
[..]
Ja, ik ben echt bang dat er dan bij mij weer iets fout gaan met de garantie ofzo. Of dat er iets met de software is dat als ik een keer alles kan updaten via Apple, dat dan ook weer niet gaat omdat ik een andere (Belgische) code heb ofzoiets...
Of dat er iets met gewoon de software/taalmodule anders is.
Ik ben na deze miskoop (N97) gewoon bang voor weer zoiets en het is toch weer een hoop geld voor mij
Is niet van mij hoorquote:
Taal en software is landonafhankelijk. Elke iPhone ter wereld is software- en hardwarematig hetzelfde, afgezien van een eventuele simlock. Dat betekent dat updates en taal nooit een probleem zullen zijn, al komt je iPhone uit Sri Lanka.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 14:05 schreef Saninl het volgende:
[..]
Ja, ik ben echt bang dat er dan bij mij weer iets fout gaan met de garantie ofzo. Of dat er iets met de software is dat als ik een keer alles kan updaten via Apple, dat dan ook weer niet gaat omdat ik een andere (Belgische) code heb ofzoiets...
Of dat er iets met gewoon de software/taalmodule anders is.
Ik ben na deze miskoop (N97) gewoon bang voor weer zoiets en het is toch weer een hoop geld voor mij
Dat dus.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 15:03 schreef Merkie het volgende:
[..]
Taal en software is landonafhankelijk. Elke iPhone ter wereld is software- en hardwarematig hetzelfde, afgezien van een eventuele simlock. Dat betekent dat updates en taal nooit een probleem zullen zijn, al komt je iPhone uit Sri Lanka.
pfffquote:Op vrijdag 1 januari 2010 02:52 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Vandaag weer een mp3, Boys Boys Boys van Lady Gaga.
Heb jij die van jou ook geunlockt?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 14:46 schreef .Pas het volgende:
[..]
Klinkt bekend. Ik had ook behoorlijk last van koudwatervrees. Maar het werkt perfect.
De verkoper van de mediamarkt wees me erop dat ik gewoon in Nederland terecht kon met mijn toestel voor garantie. Echter geven ze in Belgie blijkbaar 2 jaar garantie en in Nederland maar 1 jaar?
Nee, maar ik bedoel unlocken waardoor je er meer software ofzo op kan zetten?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 18:51 schreef .Pas het volgende:
Nee. In Belgie zijn ze gewoon simlock vrij.
WTF. Ik heb 35k en dat vond ik al best goed.quote:
Roep maar even om 12 uur.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:34 schreef Morpheus2002 het volgende:
Zullen we vanavond eindelijk eens een app krijgen i.p.v. al die klotemuziek?
Ow dat. Nope, nog geen behoefte aan gehad.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 19:17 schreef Saninl het volgende:
[..]
Nee, maar ik bedoel unlocken waardoor je er meer software ofzo op kan zetten?
(Lees ik ook maar hoor)
Ik vond alleen oude meuk boeken.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:42 schreef Aventura het volgende:
Zijn hier ook mensen die ebooks op hun iphone lezen? Ik heb me er vandaag eens goed in verdiept. Na enige research vind ik Stanza de beste reader. Deze pakt ook de formaten die, zoals ik vandaag ook leerde, het meest gangbaar zijn: in elk geval epub en pdb. Het verbaast me hoe prettig het leest op zo'n relatief klein scherm. Beetje creatief zoeken heeft me al heel wat goede titels opgeleverd van auteurs zoals Stieg Larsson, Dan Brown, Stephen King. Er zijn ook gratis tal van klassieke titels voorhanden zoals Alice in Wonderland en Oliver Twist. Als de prijzen wat schappelijker worden - ik vind 15,95 voor Het Diner van Herman Koch gewoonweg absurd veel - dan zou ik ook wel ebooks kopen.
Die is veel interessanterquote:Op zaterdag 2 januari 2010 00:26 schreef Trystar het volgende:
AppEvent (?) kun je KookJij gratis downloaden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |