Waarom noemen ze het dan niet een music gift box oidquote:Op woensdag 30 december 2009 13:31 schreef Brickboy het volgende:
Ja, wat wil je ook...gratis. Ik heb die app niet geïnstalleerd omdat ik er toch wel vanuit ging dat je alleen maar flutdingen zou krijgen, of verkapte "trial" versies.
125 euro bied ik je.quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:14 schreef richbitch het volgende:
Weet iemand wat de dagwaarde is van de iPhone 3G 8GB zwart?
Wat ben ik toch blij met m'n iPhone als ik dit zo zie!quote:Op woensdag 30 december 2009 20:26 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ondertussen brengt Microsoft binnenkort WinMobile 6.5.3 uit. Het kan dus nog lelijker dan Vista.
Eind januari/begin februari?quote:Op dinsdag 29 december 2009 17:17 schreef Adelante het volgende:
[..]
Wanneer volgend jaar? Januari?
KPN biedt hem al wel aan bij verlengingen voor goede klanten, dus de T-mobile exclusiviteit brokkelt langzaam af.
Ugh en wij moeten het doen met van die gare mp3's.quote:Op woensdag 30 december 2009 20:44 schreef Niek. het volgende:
Engelse iTunes is goed geregeld hoor, Een liedje, video clip van robbie williams, triviant persuit en een aflevering van een tv serie.
Er staat ook een top 10 met apps van Jean-Paul die allemaal troep op zijn iPhone heeft om anderen de mogelijkheden te laten zien.quote:Op donderdag 31 december 2009 12:29 schreef Ad_rem het volgende:
Belgie heb je een 3GS voor 545 of 645 euro.
Op www.iphoneclub.nl staat ook veel informatie en 10+ nieuwsberichten over een(/de beste) mobiele telefoon per dag
Ik had ook een N97 met 2 jarig Vodafone abonnement. Na 3 maanden was ik het zat en ben ik naar de dichtstbijzijnde Belgische Media Markt gereden en iPhone 3GS gehaald. Vodafone sim erin en klaar.quote:Op donderdag 31 december 2009 11:49 schreef Saninl het volgende:
Even een vraagje:
Ik heb nu een N97, maar die is gewoon klote qua instabiliteit. Ik wil een Iphone!
Maar ik heb nog een 2 jarig Vodafone abonnement. Kan ik ergens een losse Iphone (met garantie, dus geen chineze zooi). Kopen?
Mvg,
quote:Op donderdag 31 december 2009 17:03 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Er staat ook een top 10 met apps van Jean-Paul die allemaal troep op zijn iPhone heeft om anderen de mogelijkheden te laten zien.
Oh, dit vind ik wel interessant. Heb je enige nadelen met het in Belgie kopen van de Iphone?quote:Op donderdag 31 december 2009 17:46 schreef .Pas het volgende:
[..]
Ik had ook een N97 met 2 jarig Vodafone abonnement. Na 3 maanden was ik het zat en ben ik naar de dichtstbijzijnde Belgische Media Markt gereden en iPhone 3GS gehaald. Vodafone sim erin en klaar.
Wat een verschil....
Visual Voicemail zal niet werken, erg veel zal je er niet aan missen. Verdere beperkingen zal je zover ik weet niet tegenkomen.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 02:48 schreef Saninl het volgende:
[..]
Oh, dit vind ik wel interessant. Heb je enige nadelen met het in Belgie kopen van de Iphone?
En vallen er mogelijkheden uit doordat je er een Vodafone simkaartje (incl. internet) indoet?
Alvast bedankt,
Weer crap dusquote:Op vrijdag 1 januari 2010 02:52 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Vandaag weer een mp3, Boys Boys Boys van Lady Gaga.
Juist. Zoals het hoort.quote:Op woensdag 30 december 2009 20:44 schreef Niek. het volgende:
Engelse iTunes is goed geregeld hoor, Een liedje, video clip van robbie williams, triviant persuit en een aflevering van een tv serie.
Wat Tonio-mcdo zegt. Buiten visual voicemail werkt alles. Maar daarvoor werkt de gewone vodafone voicemail natuurlijk wel.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 02:48 schreef Saninl het volgende:
[..]
Oh, dit vind ik wel interessant. Heb je enige nadelen met het in Belgie kopen van de Iphone?
En vallen er mogelijkheden uit doordat je er een Vodafone simkaartje (incl. internet) indoet?
Alvast bedankt,
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |