Ik vond alleen oude meuk boeken.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:42 schreef Aventura het volgende:
Zijn hier ook mensen die ebooks op hun iphone lezen? Ik heb me er vandaag eens goed in verdiept. Na enige research vind ik Stanza de beste reader. Deze pakt ook de formaten die, zoals ik vandaag ook leerde, het meest gangbaar zijn: in elk geval epub en pdb. Het verbaast me hoe prettig het leest op zo'n relatief klein scherm. Beetje creatief zoeken heeft me al heel wat goede titels opgeleverd van auteurs zoals Stieg Larsson, Dan Brown, Stephen King. Er zijn ook gratis tal van klassieke titels voorhanden zoals Alice in Wonderland en Oliver Twist. Als de prijzen wat schappelijker worden - ik vind 15,95 voor Het Diner van Herman Koch gewoonweg absurd veel - dan zou ik ook wel ebooks kopen.
Die is veel interessanterquote:Op zaterdag 2 januari 2010 00:26 schreef Trystar het volgende:
AppEvent (?) kun je KookJij gratis downloaden.
Hmm, ik ben toch nog even aan het nadenken of ik er wel 575 euro voor over heb... Deze N97 is buiten dat feit dat hij dik en onstabiel is wel handig. En voor mij is 575 euro echt fucking veel geld..quote:Op vrijdag 1 januari 2010 23:08 schreef .Pas het volgende:
[..]
Ow dat. Nope, nog geen behoefte aan gehad.
Als je veel wil tweaken en prutsen kun je net zo goed je N97 houden...
Ik heb mijn N97 verkocht. Dat scheelt alweer.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 10:03 schreef Saninl het volgende:
[..]
Hmm, ik ben toch nog even aan het nadenken of ik er wel 575 euro voor over heb... Deze N97 is buiten dat feit dat hij dik en onstabiel is wel handig. En voor mij is 575 euro echt fucking veel geld..
Idd!quote:Op zaterdag 2 januari 2010 14:01 schreef Agiath het volgende:
Eindelijk een tof spelletje van apple
en gelijk maar even appevent als startpagina gemaakt voor deze maand
Lijkt mij idd een nieuwe jaquote:Op zaterdag 2 januari 2010 16:08 schreef MaxC het volgende:
Als ik mijn 3GS jailbreak, gaat het eigenlijk prima. Cydia etc. er allemaal op. Alleen als de Iphone uit is(als batterij op is ofzo) en weer aangaat dan kan hij niks meer en moet ik hem weer via Itunes herstellen en moet ik weer overnieuw beginnen.
Betekend dit dat ik zo'n nieuwe 3GS heb die niet te jailbreaken valt of vergeet ik iets?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |