390 km verderop.quote:
Neequote:Op vrijdag 25 december 2009 23:24 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Is dat trouwens via die datingsite?
quote:
quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:25 schreef jna het volgende:
[..]
Dat moet je zeggen als je voor het eerst L.no dr vader ontmoet
Hoe kom je dan in godsnaam iemand tegen die zo ver weg woontquote:
Nogalquote:
Weet jij hetquote:Op vrijdag 25 december 2009 23:27 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Hoe kom je dan in godsnaam iemand tegen die zo ver weg woont
Ik niet, jij wel?quote:
Dat is 1 Tour de Frances etappe man! Hup, op de fiets en gaan. Op het laatse stukje pak je nog wat bergen mee ookquote:
quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:28 schreef jna het volgende:
[..]
Dat is 1 Tour de Frances etappe man! Hup, op de fiets en gaan. Op het laatse stukje pak je nog wat bergen mee ook
Je hebt gelijk! Dat zijn maar twee Elfstedentochten!quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:28 schreef jna het volgende:
[..]
Dat is 1 Tour de Frances etappe man! Hup, op de fiets en gaan. Op het laatse stukje pak je nog wat bergen mee ook
Veel plezier gastquote:Op vrijdag 25 december 2009 23:33 schreef Isdatzo het volgende:
De laatste-voor-ik-op-vakantie-ben post.
Ik welquote:
Heuvelsquote:
Have fun!quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:33 schreef Isdatzo het volgende:
De laatste-voor-ik-op-vakantie-ben post.
quote:
Zit je wat te stangen dudequote:
Zekersquote:
Je meent het?quote:
Jaquote:
quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:41 schreef jna het volgende:
[..]
Ook vaders die nogal graag de natuur beschermen
Nu wil ik het niet meer wetenquote:
Mooi.quote:
Kerst is nog niet omquote:Op zaterdag 26 december 2009 00:01 schreef Bravebart het volgende:
Dean
Iedereen een leuke kerst gehad?Ik wel, want veel en lekker eten
![]()
in de 30 ergens pas. Heb al 2 weken niet gespeeld ofzo en daarvoor ook niet veel online.quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:56 schreef Bootje84 het volgende:
JNA, welk level ben je inmiddels met CoD MW2?
Later Beauquote:
Welterustenquote:
Droom lekkerquote:
Lekker slapenquote:
Dat is ook weer waarquote:Op zaterdag 26 december 2009 00:16 schreef Bravebart het volgende:
Ja maar, ik kan pas maandag naar het lab (op zn vroegst) en woensdag is mn pa weer jarig, dus ik moet dinsdagavond alweer terug naar mn oudersEn 2 dagen stage kan ik niks in doen...
Ik ga me maar eens op een boek stortenquote:
Weltruste!quote:
Lezen is wel coolquote:Op zaterdag 26 december 2009 00:20 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik ga me maar eens op een boek stortenKijken of ik een lezer ben (geworden)
Daaromquote:
Vandaag weinig meerquote:Op zaterdag 26 december 2009 00:29 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Daarom
Wat ga jij morgen/vandaag doen?
Hahaquote:Op zaterdag 26 december 2009 00:33 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Vandaag weinig meer![]()
Nog even mijn bier opdrinken en dan vanuit bed verder Fok!ken.
Misschien even filmpje kijken.
Morgen naar ouders, eten enzo... zal de hele dag daar wel zijn. Wel gezellig.
Lang leve mobiel internet though
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
quote:Op zaterdag 26 december 2009 00:40 schreef The_Dean het volgende:
Dat ja
Bier en lekker etenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.That's life hmm
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
Bijna dude, bijna.quote:
Oja, missing piece enzoquote:
Jaquote:
Hell yeahquote:
Lekker slapen dudequote:
Nicequote:
Dat verklaart precies waarom jij nu vrijgezel bent.quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:37 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Lekker handig weer
Zucht. Sommige vrouwen snappen het ook niet....
Maar ben weg hoorquote:
Veel plezier.quote:Op zaterdag 26 december 2009 10:30 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Maar ben weg hoor
Kerst bij ouders enzo, je kent het wel
Level 70 prestige 2quote:Op zaterdag 26 december 2009 00:11 schreef jna het volgende:
[..]
in de 30 ergens pas. Heb al 2 weken niet gespeeld ofzo en daarvoor ook niet veel online.
Jij al prestige neem ik aan?
Amper geslapen en als ik sliep werd ik steeds wakker. Moet nu m'n bed uit want opa staat over 3 kwartier voor de deurquote:Op zaterdag 26 december 2009 11:15 schreef Milou__ het volgende:
hey.. Hoezo klote nacht?
Dean!quote:
Gezellig! Heb me prima vermaakt!quote:Op zaterdag 26 december 2009 11:18 schreef jna het volgende:
Maar milouuuuuuuuuuuuu. Hoe was het stappen?
Waren er stars?quote:Op zaterdag 26 december 2009 11:19 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Gezellig! Heb me prima vermaakt!
Dan kan jij niet een leuke avond hebben gehad!quote:
quote:Op zaterdag 26 december 2009 11:21 schreef jna het volgende:
[..]
Dan kan jij niet een leuke avond hebben gehad!
Maar nu ga ik douchen. Tot zo iedereen
http://www.imdb.com/title/tt0411272/quote:Op zaterdag 26 december 2009 11:38 schreef DjRex89 het volgende:
Iemand nog suggesties voor een misdaadfilm?
Zullen we aftellen?quote:
Moet ik dan "L'Instinct de Mort" eerst kijken?quote:Op zaterdag 26 december 2009 11:49 schreef Bravebart het volgende:
Mogguh
[..]
http://www.imdb.com/title/tt0411272/
Uuh ja, dat is het eerste deel jaquote:Op zaterdag 26 december 2009 11:57 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Moet ik dan "L'Instinct de Mort" eerst kijken?
Als ik de reviews moet geloven zijn het goede filmsquote:Op zaterdag 26 december 2009 11:58 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Uuh ja, dat is het eerste deel jaIk haal die 2 altijd door elkaar
Ik vond ze ook heel vet jaquote:Op zaterdag 26 december 2009 12:00 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Als ik de reviews moet geloven zijn het goede filmsDus ben ze maar even aan het downloaden.
quote:
quote:Op zaterdag 26 december 2009 12:14 schreef The_Dean het volgende:
Ja, ben bij ouders, dus geen Hertog Jan
quote:Top 20 in de StageSC-reeks op 25-12-2009
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 221 The_Dean
02. 121 DjRex89
03. 117 Luctor.et.Emergo
04. 088 Milou__
05. 074 Houniet
06. 061 Puala
07. 056 L.no
08. 047 jna
09. 022 Bootje84
10. 017 Dzjenn.
11. 012 Isdatzo
12. 009 PieterBas
13. 007 Bravebart
14. 005 Desunoto
15. 001 Stevennn
Reeks-statistieken!
Meestal drinken we hier het goedkoopste van de c1000, maar met de kerst even wat lekkerders. Vind beide wel primaquote:Op zaterdag 26 december 2009 12:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Watvoor slecht inkoopbeleid hanteren ze daar.
![]()
Nu snap ik ook gelijk waarom je op jezelf bent gaan wonen.
Idd, alleen zeg dat maar niet tegen mn pa, dan gaat ie vandaag nog ander bier kopenquote:Op zaterdag 26 december 2009 12:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Watvoor slecht inkoopbeleid hanteren ze daar.
![]()
Nu snap ik ook gelijk waarom je op jezelf bent gaan wonen.
quote:Op zaterdag 26 december 2009 12:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:Net op paiq. Ene Diane vraagt voor een speeddate. Ik heb nog niets gezegd of ze annuleerd 'em al.
![]()
Thank you, thank you very muchquote:
quote:
quote:Op zaterdag 26 december 2009 12:26 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
![]()
Toch maar eens zonder foto proberen?
quote:
Wat een eikel. En dat met kerst!quote:
Zulke mensen wil ik, denk ik, maar beter ook niet kennen ook.quote:Op zaterdag 26 december 2009 12:33 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Wat een eikel. En dat met kerst!
quote:
quote:Op zaterdag 26 december 2009 12:33 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Wat een eikel. En dat met kerst!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Heb ze allebei binnen + ondertitels dus heb weer wat te doen vandaagquote:
veel plezier met kijken Rexquote:Op zaterdag 26 december 2009 12:54 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Heb ze allebei binnen + ondertitels dus heb weer wat te doen vandaag
Dankuquote:Op zaterdag 26 december 2009 12:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
veel plezier met kijken Rex
Zit je serieus op zo'n datingsite?quote:Op zaterdag 26 december 2009 12:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat doen ze al bij mij.
quote:Op zaterdag 26 december 2009 13:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
En toen viel het weer stil.
Hou erover opquote:Op zaterdag 26 december 2009 13:35 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Zit je serieus op zo'n datingsite?
Er bloeit wat?quote:
Dat is toch geen datingsite?quote:Op zaterdag 26 december 2009 13:35 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Wat is het daaan?quote:Op zaterdag 26 december 2009 13:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat is toch geen datingsite?Anders wel een heel slechte.
Zo noemen ze zichzelf wel, maar ik zie het meer als soort van msn-achtig iets.quote:
Smoesjesss!quote:Op zaterdag 26 december 2009 14:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zo noemen ze zichzelf wel, maar ik zie het meer als soort van msn-achtig iets.
De "slechte" ervaringen post ik toch al.quote:Op zaterdag 26 december 2009 14:02 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Smoesjesss!
Maar vertel! Ervaringen e.d.? We wanna know!
Hallo! Ik heb er een boek van 600 bladzijdes bij gepakt en die moet/gaat uit voordat ik wat anders ga lezenquote:
Ja hé, als dat alles was wat we wilden weten...quote:Op zaterdag 26 december 2009 14:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
De "slechte" ervaringen post ik toch al.
Hé, doe dit ff lekker op msn ofzoquote:Op zaterdag 26 december 2009 14:04 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Ja hé, als dat alles was wat we wilden weten...
Hoeveel dates heb je al gehad? Al met een date gesekst? Of wat dan ook?
Alsof jij het niet wilt weten!quote:Op zaterdag 26 december 2009 14:05 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Hé, doe dit ff lekker op msn ofzo
Nee, alsjeblieft nietquote:
Welkequote:Op zaterdag 26 december 2009 14:04 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Hallo! Ik heb er een boek van 600 bladzijdes bij gepakt en die moet/gaat uit voordat ik wat anders ga lezen
QFT.
Is dat een compliment?quote:Op zaterdag 26 december 2009 14:08 schreef DjRex89 het volgende:
Ik ben heel ff weg en de boel loopt meteen uit de hand
Heb je ook goede ervaringen dan?quote:Op zaterdag 26 december 2009 14:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
De "slechte" ervaringen post ik toch al.
Zie PIquote:
The World According To Garpquote:
Als jij dat wiltquote:
Ken ik nietquote:
Ik iig wel..quote:Op zaterdag 26 december 2009 13:35 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 26 december 2009 14:11 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Waarom nou weer zo'n onaardige smiley erbij.
Van John Irving ouwequote:Op zaterdag 26 december 2009 14:10 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ken ik nietBen nu in het 3e deel van de Millenniumreeks bezig
Bootmansquote:
Ik zal hem onthoudenquote:Op zaterdag 26 december 2009 14:11 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Van John Irving ouwe
Volgens mn vader was hij wel tof ende toegankelijk, dus ik vond het best
quote:
Ik verwacht een uiteenzetting van toch wel minimaal 10 bladzijdenquote:Op zaterdag 26 december 2009 14:14 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik zal, wanneer ik hem uit heb, met een oordeel komen
Objectief ende gedegen.
ER BLOEIT WATquote:
Ah, dus je kan wel PI's lezenquote:
Ja doeiquote:Op zaterdag 26 december 2009 14:15 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ik verwacht een uiteenzetting van toch wel minimaal 10 bladzijden
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 26 december 2009 14:19 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik ga maar eens aan het boek beginnen (moehahaha)
Cheers![]()
!!!!!!!!!!!!quote:
In belang van het onderzoek kan ik daar op dit moment geen uitspraken over doen.quote:Op zaterdag 26 december 2009 14:09 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Heb je ook goede ervaringen dan?
En antwoord op mijn vraag, hm?quote:Op zaterdag 26 december 2009 14:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
In belang van het onderzoek kan ik daar op dit moment geen uitspraken over doen.
veel plezier met je boek.quote:Op zaterdag 26 december 2009 14:19 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik ga maar eens aan het boek beginnen (moehahaha)
Cheers![]()
Rex veel plezier met je film.quote:Op zaterdag 26 december 2009 14:21 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Dan ga ik ook weer verder met de film
Sorry rechercheur Luctor, ik zal u niet meer belasten met vragen of het reeds lopend onderzoek.quote:Op zaterdag 26 december 2009 14:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
In belang van het onderzoek kan ik daar op dit moment geen uitspraken over doen.
quote:Op zaterdag 26 december 2009 14:29 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Sorry rechercheur Luctor, ik zal u niet meer belasten met vragen of het reeds lopend onderzoek.
Haai!quote:
Die seksdate met mij ging niet door. Daarvan was je toch al wel op de hoogte.quote:
Pff, beetje van onderwerp veranderen. Het ging over Luc hoor.quote:
Jij houdt meer van de lente?quote:Op zaterdag 26 december 2009 14:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die seksdate met mij ging niet door. Daarvan was je toch al wel op de hoogte.
Bootje zou wel gaan, maar geloof dat het bij hem ook enkel bij woorden bleef en niet bij daden.
Alles goed daar?quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Paulaquote:
Goedemiddag Paulaquote:
quote:
Ja maar bij Luc wisten we het antwoord eigenlijk toch alquote:Op zaterdag 26 december 2009 14:35 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Pff, beetje van onderwerp veranderen. Het ging over Luc hoor.![]()
Anyways, ik date zo goed als niet.Jullie?
quote:
Je zou hem toch in een groep vrijgezellen dames duwen? Uiteindelijk toch maar niet gedaan?quote:Op zaterdag 26 december 2009 14:41 schreef Puala het volgende:
[..]Gijs
Luctor.
Euhm, wel aardig. Der kwam uiteindelijk toch nog een auto vol vrienden richting de hoeve, omdat hent niets wasMaar niets gescoord. Had last van een "ik heb honing aan mijn reet" syndroom.
Ja hoor. Daar ook?quote:
Eerst sociaal gevraagd welke dame hij aantrekkelijk vond rondom ons. Toen wees tie d'r 2 aan, dus ik stap d'r op af. Hebben ze een vriendquote:Op zaterdag 26 december 2009 14:43 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Je zou hem toch in een groep vrijgezellen dames duwen? Uiteindelijk toch maar niet gedaan?
All hot chicks are taken.quote:Op zaterdag 26 december 2009 14:44 schreef Puala het volgende:
[..]
Eerst sociaal gevraagd welke dame hij aantrekkelijk vond rondom ons. Toen wees tie d'r 2 aan, dus ik stap d'r op af. Hebben ze een vriend<fail>
En mjah, daarna elke keer als ik op een meid afstapte trok tie me mee naar een andere zaal
Ik snap ook niet waarom je nou nog steeds met je ex omgaat als je je zo aan hem ergert. Daarnaast moet hij toch zélf op die meiden afstappen..?quote:Op zaterdag 26 december 2009 14:41 schreef Puala het volgende:
[..]Gijs
Luctor.
Euhm, wel aardig. Der kwam uiteindelijk toch nog een auto vol vrienden richting de hoeve, omdat hent niets wasMaar niets gescoord. Had last van een "ik heb honing aan mijn reet" syndroom.
Ik erger me alleen op dat soort momenten aan hem. Voor de rest heb ik best fun met hem hoorquote:Op zaterdag 26 december 2009 14:47 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waarom je nou nog steeds met je ex omgaat als je je zo aan hem ergert. Daarnaast moet hij toch zélf op die meiden afstappen..?
Hoe kansloos zou jij het vinden als een jongen op jou af zou stappen om te zeggen dat zijn vriend jou wel ziet zitten..? Dan is toch gelijk heel de spanning weg..?
Ja echt welquote:Op zaterdag 26 december 2009 14:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
All hot chicks are taken.
Had je niet nog een keer met hem moeten gaan slapen.quote:Op zaterdag 26 december 2009 14:49 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik erger me alleen op dat soort momenten aan hem. Voor de rest heb ik best fun met hem hoorMaar het is gewoon vervelend dat hij me nog steeds lichtelijk claimt. En misschien moet ik gewoon duidelijk zijn en stopt het dan ofzo.
En euhm, wat boeit mij dat?
quote:Op zaterdag 26 december 2009 14:44 schreef Puala het volgende:
[..]
Eerst sociaal gevraagd welke dame hij aantrekkelijk vond rondom ons. Toen wees tie d'r 2 aan, dus ik stap d'r op af. Hebben ze een vriend<fail>
En mjah, daarna elke keer als ik op een meid afstapte trok tie me mee naar een andere zaal
Hier ook wel. Relax dagje niks doen, vanavond verplicht lekker eten en daarna hopelijk de kroeg in. Dus een goed vooruitzichtquote:
Waarom zou je geen goede vrienden kunnen blijven met je ex?quote:Op zaterdag 26 december 2009 14:50 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Had je niet nog een keer met hem moeten gaan slapen.
Maak het hem duidelijk dat je niets meer met hem wilt. En verbreek voor zijn bestwil het contact. Anders komt hij er nooit overheen..
Op elk potje past een dekseltjequote:
Euhm, waarom zou ik precies het contact verbreken?quote:Op zaterdag 26 december 2009 14:50 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Had je niet nog een keer met hem moeten gaan slapen.
Maak het hem duidelijk dat je niets meer met hem wilt. En verbreek voor zijn bestwil het contact. Anders komt hij er nooit overheen..
Nee man, je moet lief zijnquote:Op zaterdag 26 december 2009 14:51 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Had hem een rotschop verkocht dan
Dat kan alleen als je allebei over de relatie heen bent en niet als een van de 2 nog enigszins hoop heeft dat het ooit nog wat gaat worden...quote:Op zaterdag 26 december 2009 14:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Waarom zou je geen goede vrienden kunnen blijven met je ex?
Ohja, het is kerstquote:Op zaterdag 26 december 2009 14:53 schreef Puala het volgende:
[..]
Euhm, waarom zou ik precies het contact verbreken?
[..]
Nee man, je moet lief zijn
Ik ben er nu met hem over aan het praten, maar hij vind het wel best zo eigenlijk. Hij wilt ook niet meer. Maar goed, nu dus uitvinden waarom tie me constant achterna loopt.quote:Op zaterdag 26 december 2009 14:53 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Dat kan alleen als je allebei over de relatie heen bent en niet als een van de 2 nog enigszins hoop heeft dat het ooit nog wat gaat worden...
hoop doet leven.quote:Op zaterdag 26 december 2009 14:53 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Dat kan alleen als je allebei over de relatie heen bent en niet als een van de 2 nog enigszins hoop heeft dat het ooit nog wat gaat worden...
Kerstquote:
Je moet helemaal niet zoeken, je dient te vinden.quote:Op zaterdag 26 december 2009 14:54 schreef Puala het volgende:
[..]
Klopt GijsAlleen je moet niet té duidelijk zoeken. Dan vind je niets.
Zo denk ik er ook overquote:Op zaterdag 26 december 2009 14:54 schreef Puala het volgende:
[..]
Klopt GijsAlleen je moet niet té duidelijk zoeken. Dan vind je niets.
Als jouw ex er niet overheen kan komen als het contact nog normaal is, moet je je eigen belangen opzij zetten..quote:Op zaterdag 26 december 2009 14:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Waarom zou je geen goede vrienden kunnen blijven met je ex?
Voor ZIJN belang dus. Omdat hij je blijkbaar nog steeds onwijs leuk vindt..quote:Op zaterdag 26 december 2009 14:53 schreef Puala het volgende:
[..]
Euhm, waarom zou ik precies het contact verbreken?
[..]
Nee man, je moet lief zijn
Je dient gevonden te wordenquote:Op zaterdag 26 december 2009 14:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Je moet helemaal niet zoeken, je dient te vinden.
Dat is ook een gave.quote:Op zaterdag 26 december 2009 14:55 schreef Puala het volgende:
[..]
Kerst![]()
Ik hoor net dat de vriendin van pa hier komt koken vanmiddag. En dat mens weet ALTIJD iets op tafel te zetten wat ik niet lust.
Of jij lust gewoon niet veel?quote:Op zaterdag 26 december 2009 14:55 schreef Puala het volgende:
[..]
Kerst![]()
Ik hoor net dat de vriendin van pa hier komt koken vanmiddag. En dat mens weet ALTIJD iets op tafel te zetten wat ik niet lust.
Hij wilt niets meer met me, dus ja hij spreekt zichzelf gewoon tegenquote:Op zaterdag 26 december 2009 14:56 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Als jouw ex er niet overheen kan komen als het contact nog normaal is, moet je je eigen belangen opzij zetten..
L.no en ik kunnen het nog steeds met elkaar vinden. Op het moment dat je ex nog gek op je is en je gaat nog een keertje sexen met hem, tja dan moet je je afvragen of je niet gewoon gigantisch egoïstisch bent..
[..]
Voor ZIJN belang dus. Omdat hij je blijkbaar nog steeds onwijs leuk vindt..
Nee, je moet gevonden worden.quote:Op zaterdag 26 december 2009 14:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Je moet helemaal niet zoeken, je dient te vinden.
Joah, idd. Dat werkt primaquote:Op zaterdag 26 december 2009 14:56 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Zo denk ik er ook overJe komt vanzelf wel iemand tegen waarmee het klikt. Moet je natuurlijk wel zo nu en dan eens je kop in een kroeg laten zien oid
Daarom sta ik altijd op dezelfde plek aan de bar, dan weten ze altijd waar ze me kunnen vindenquote:
Ik heb een bouw-probleempje. Daar kan ik niets aan doen. Me pa en ma moesten gewoon nog ff oefenen zegmaar. En zij weigert daar rekening mee te houdenquote:
Op een of andere manier lukt dat sommige mensen meer dan anderen maar wat doe je eraanquote:
quote:Op zaterdag 26 december 2009 14:57 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Daarom sta ik altijd op dezelfde plek aan de bar, dan weten ze altijd waar ze me kunnen vinden
quote:Op zaterdag 26 december 2009 14:58 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik heb een bouw-probleempje. Daar kan ik niets aan doen. Me pa en ma moesten gewoon nog ff oefenen zegmaar. En zij weigert daar rekening mee te houden
Moet je ook eens proberenquote:
Tsja, je moet beetje rondkijken en oogcontact zoekenquote:Op zaterdag 26 december 2009 14:58 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Op een of andere manier lukt dat sommige mensen meer dan anderen maar wat doe je eraan
Wat voor dingen maakt ze dan?quote:Op zaterdag 26 december 2009 14:58 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik heb een bouw-probleempje. Daar kan ik niets aan doen. Me pa en ma moesten gewoon nog ff oefenen zegmaar. En zij weigert daar rekening mee te houden
Als ik gekruid/pittig eten naar binnen werk lig ik +- een half uur later met gigantische buikpijn op de bank. Hetzelfde geld voor bepaalde melkproducten. Daar kan ik gewoon niet tegen. Dat is echt een marteling.quote:
Allemaal pittige dingen.quote:
quote:Op zaterdag 26 december 2009 14:59 schreef Puala het volgende:
[..]
Tsja, je moet beetje rondkijken en oogcontact zoekenLaatst had ik toch wel sjans met een paar mannen.. maar gisteravond viel het weer ontzettend tegen. De enige die wat probeerden was een marokaantje die echt gruwelijk lelijk was en een kleine dwerg met down-syndroom
quote:Op zaterdag 26 december 2009 15:00 schreef Puala het volgende:
[..]
Als ik gekruid/pittig eten naar binnen werk lig ik +- een half uur later met gigantische buikpijn op de bank. Hetzelfde geld voor bepaalde melkproducten. Daar kan ik gewoon niet tegen. Dat is echt een marteling.
Nou doe mij die kroeg maar hoor. Daar had ik tenminste WEL sjansquote:Op zaterdag 26 december 2009 15:02 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
![]()
Ligt er ook aan waar je naartoe gaatIn een disco gaat dat makkelijker dan in een kroeg.
Je kan helemaal niet tegen kruiden?quote:Op zaterdag 26 december 2009 15:01 schreef Puala het volgende:
[..]
Allemaal pittige dingen.
En voor de rest geen idee. Meestal is het zo dat ik in de pan kijk, constateer dat d'r pepers in zitten of andere kruiden en dat ik wel voor mezelf kook.
Ja, dat blijkt uit zijn acties.....quote:Op zaterdag 26 december 2009 14:57 schreef Puala het volgende:
[..]
Hij wilt niets meer met me, dus ja hij spreekt zichzelf gewoon tegen![]()
Het meeste weet ik ondertussen wel. Daarom heb ik graag controle over wat er in de keuken gemaakt word. Van een simpel bordje kip kerrie kan ik een dag lang plat liggen namelijk.quote:Op zaterdag 26 december 2009 15:02 schreef DjRex89 het volgende:
[..]![]()
Dat lijkt me idd echt kut.. Zeker omdat je er altijd te laat achterkomt..
Jup. Maar goed. Heb de plannen voor vanavond maar gecanceled. Ik ga wel thuis hangen voor de buis oid. Heb geen zin om weer gecontroleerd te worden. Plus, dieka is toch al niet mijn ding op 2e kerstdag.quote:Op zaterdag 26 december 2009 15:03 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ja, dat blijkt uit zijn acties.....
It's alive!quote:
quote:Op zaterdag 26 december 2009 15:02 schreef Puala het volgende:
[..]
Nou doe mij die kroeg maar hoor. Daar had ik tenminste WEL sjans
Nee, maar je staat er wel tactischquote:
Gisteren ook al hoor..quote:
quote:Op zaterdag 26 december 2009 15:06 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Nee, maar je staat er wel tactisch
Die is in wekerom. +- 40 minuten met de auto. Dus dat gaat hem niet worden vanavond op de fiets.quote:Op zaterdag 26 december 2009 15:05 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Dan ga je vanavond toch naar de kroeg?
Moet je op msn komenquote:
Mja dat is volgende week wel andersquote:Op zaterdag 26 december 2009 15:07 schreef Puala het volgende:
[..]
Die is in wekerom. +- 40 minuten met de auto. Dus dat gaat hem niet worden vanavond op de fiets.
[..]
Moet je op msn komen
Volgende week moet ik verhuizen en schilderen, dan kan ik niet uitquote:Op zaterdag 26 december 2009 15:08 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Mja dat is volgende week wel anders
Ik ga het waarschijnlijk vanavond weer eens uitproberenquote:
De week erna danquote:Op zaterdag 26 december 2009 15:08 schreef Puala het volgende:
[..]
Volgende week moet ik verhuizen en schilderen, dan kan ik niet uit
Pilletje vergeten?quote:Op zaterdag 26 december 2009 15:08 schreef Milou__ het volgende:
ha die leon, ik heb trek. in een fijne krokante snack
ha die leon, ik heb zin, gooi er maar een kipkorntje in!
Ik hoor de resultaten morgen wel dan he.quote:Op zaterdag 26 december 2009 15:08 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ik ga het waarschijnlijk vanavond weer eens uitproberen
Die is al vastgelegd voor Desertstormquote:
Die zullen we minimaal zijn. Ga hier in t dorp naar de kroeg (als ik ga) en daar lopen alleen maar 16 jarige kindjes rondquote:Op zaterdag 26 december 2009 15:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik hoor de resultaten morgen wel dan he.
Je meent het?quote:
Anders is er iets goed misquote:Op zaterdag 26 december 2009 15:09 schreef Puala het volgende:
[..]
Die is al vastgelegd voor Desertstorm![]()
Maar komt vast wel goed joh. Na de 8e heb ik 3 weken vakantie. Allicht dat het dan moet lukken
Nee nog niet. Heb ook nog geen waterkoker voor thee. Dat komt allemaal nog wel. Eerst de basisdingenquote:Op zaterdag 26 december 2009 15:10 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Anders is er iets goed mis
Al een senseo gekocht?
Thee is toch viesquote:Op zaterdag 26 december 2009 15:11 schreef Puala het volgende:
[..]
Nee nog niet. Heb ook nog geen waterkoker voor thee. Dat komt allemaal nog wel. Eerst de basisdingen
quote:
Maar begrijp je nou wat ik bedoel..?quote:Op zaterdag 26 december 2009 15:04 schreef Puala het volgende:
[..]
Jup. Maar goed. Heb de plannen voor vanavond maar gecanceled. Ik ga wel thuis hangen voor de buis oid. Heb geen zin om weer gecontroleerd te worden. Plus, dieka is toch al niet mijn ding op 2e kerstdag.
Wanneer mag je er nou in?quote:
Rekt het niet, dan scheurt het wel hequote:Op zaterdag 26 december 2009 15:10 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Die zullen we minimaal zijn. Ga hier in t dorp naar de kroeg (als ik ga) en daar lopen alleen maar 16 jarige kindjes rond
Idd wel handigquote:Op zaterdag 26 december 2009 15:12 schreef Puala het volgende:
Oh, ga zo ff naar de bouwmarkt toe. Ff wat verhuisdozen ritselen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |