Nee, die orgelsolo, díe was goed!quote:Op vrijdag 25 december 2009 20:19 schreef OutOfThisWorld het volgende:
Goede TT!
Absoluut niet.quote:En dit nr van Lou Reed is ook niet verkeerd
Maaarr... het bevalt wel?quote:Op vrijdag 25 december 2009 20:29 schreef Nizno het volgende:
Dit luistert best raar nu het ZO ontzettend rustig is op het werk.. Normaal heb ik het als achtergrond muziek.. En nu.... moet ik wennen aan veel luisteren
dat nummer is best geinig, echter 113 was natuurlijk veel te hoogquote:Op vrijdag 25 december 2009 20:26 schreef Knipoogje het volgende:
Hehe, Poppa Joe heeft ooit op 113 gestaan.
Beetje onzinnige notering inderdaad. Maar zeker een leuk nummer.quote:Op vrijdag 25 december 2009 20:31 schreef Yankee het volgende:
[..]
dat nummer is best geinig, echter 113 was natuurlijk veel te hoog
En nu dus twee keer. En terecht. Volgend jaar hopelijk ook iets hoger.quote:Op vrijdag 25 december 2009 20:38 schreef Ofyles2 het volgende:
KT Tunstall
Persoonlijk zelf op gestemd, ik vond het niet kunnen dat die Schotse ontbrak in de Top2000.
Een macabere grap gaat als volgt:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
uiteraard... top2000 verveelt nooit hequote:
Ik had KT Tunstall voor het eerst gehoord op een zaterdag, op een Duitse radiozender.quote:Op vrijdag 25 december 2009 20:42 schreef Ferdo het volgende:
[..]
En nu dus twee keer. En terecht. Volgend jaar hopelijk ook iets hoger.
Ik vind A Thousand Miles maar gewoontjes.quote:Op vrijdag 25 december 2009 20:52 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ho. Stil. Wacht. Stop.
Speaking of Vanessa Carlton. A thousand miles staan niet eens in de lijst. Vergeleken met veel andere bagger van de laatste 10 jaar die er wel in staat, is dat ronduit belachelijk.
De artistieke waarde van Hips Don't Lie is dan ook veul groter!quote:Op vrijdag 25 december 2009 20:52 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ho. Stil. Wacht. Stop.
Speaking of Vanessa Carlton. A thousand miles staan niet eens in de lijst. Vergeleken met veel andere bagger van de laatste 10 jaar die er wel in staat, is dat ronduit belachelijk.
Opvallend idd. Komt op 3FM nog regelmatig voorbij. Heeft overigens paar mooie albums gemaakt, maar nooit meer wat van gehoord. Geloof dat begin 2010 weer een nieuw album uitkomt.quote:Op vrijdag 25 december 2009 20:52 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ho. Stil. Wacht. Stop.
Nog even nagezocht, en het origineel is toch Engelstalig, van the Four Preps. De versie van Waylon Jennings kwam het jaar daarop uit.quote:Op vrijdag 25 december 2009 20:59 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Welk Frans liedje? Ik ken het als een Waylon Jennings-nummer.
Het zijn neven, wist je dat niet?quote:Op vrijdag 25 december 2009 21:12 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Op die foto heeft Santana veel weg van Gadhaffi...
Dan had het wel Bad Year geheten toch?quote:Op vrijdag 25 december 2009 21:20 schreef Ofyles2 het volgende:
En dit is het lijflied van Dirk Scheringa en AZ-supporters...
Daniel Powter kon je moeiteloos elke dag draaien voor die supporters.quote:Op vrijdag 25 december 2009 21:21 schreef OutOfThisWorld het volgende:
[..]
Dan had het wel Bad Year geheten toch?
Ik vind het wel kunnen.quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:18 schreef Knipoogje het volgende:
Windsurfers do it standing up
En diepzeeduikers doen 't onder water
Alcoholisten doen 't met een kater
En snelle jongens doen 't effe hup
Postbodes doen 't in de gleuf
En pedofielen doen 't op hun knieen![]()
De meeste trio's doen 't met z'n drieen
En tegenliggers doen 't soixant-neuf
Ja jaladadja jaladadja jaladadja
Lolbroeken doen 't op 1 april
Macrobioten doen 't onbespoten
En homofielen doen 't met hun poten
En keukenmeiden doen 't met gegil
Kampeerders doen 't in een tent
Gemengde koren doen 't met z'n allen
En jeu de boulers doen 't met hun ballen
En dameskappers doen 't permanent
Ja jaladadja jaladadja jaladadja
Krentenwegers doen 't afgepast
Ervaren skiers doen 't op een helling
Van Gend en Loos die doen 't op bestelling
En een blinde doet 't op de tast
Maagden stellen 't nog effe uit
Ex-katholieken doet 't zonder Rome
En Popie Jopie doet 't in z'n dromen
En ik, ik doe het als ik fluit
jaja, zo'n liedje kan nu niet meer
Geen zin om actief te zijn nuquote:
zit heerlijk te luisteren... inmiddels net thuis dus nog even bijkomen van de 'drukte'quote:
Probeer ik uit te stellen. Als het goed is neem ik tussen 6 en 7 een korte pauze.quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:33 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dat geloof ik best. Ga je nog slapen?
hazeslaapjes tussendoor kan ook... even een powernap van 6 minuten tijdens twee mindere nummersquote:Op vrijdag 25 december 2009 22:37 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Probeer ik uit te stellen. Als het goed is neem ik tussen 6 en 7 een korte pauze.
Op een gegeven moment moet je aan slaap van een paar uurtjes denken.quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:38 schreef Nizno het volgende:
[..]
hazeslaapjes tussendoor kan ook... even een powernap van 6 minuten tijdens twee mindere nummers
smaken verschillenquote:
Waarom staat ze niet op 1quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:54 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
http://i50.tinypic.com/zwn58n.jpg
Ja, ging echt snel. Al merkte je het niet zelf.quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:01 schreef Scorpion_17 het volgende:
Der zit gewoon alweer bijna een halve dag top 2000 op
Ja inderdaad. Maar ik ben ook al de hele dag sociaal aan het zijn op visite. Wel met de TOP2000 aan uiteraard.quote:
Freddiequote:Op vrijdag 25 december 2009 23:08 schreef Knipoogje het volgende:
Na Phil Collins de beste rockzanger allertijden
Die fade-out vind ik ook iets futuristisch hebben, alsof het nummer later dan 1987 gemaakt werd.quote:
Welnee, Joan Baez is fijnquote:Op vrijdag 25 december 2009 23:28 schreef OutOfThisWorld het volgende:
Een paarnummers wat mij betreft
Dan zal die pas over een week beginnen met luisteren hoor.quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:33 schreef Djeez het volgende:
Morgen de hele dag bij schoonouders btw. Gelukkig is schoonpa Top 200-fan
Inderdaad. Karma Police heb ik op gestemd.quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:34 schreef Paaskonijn het volgende:
Radiohead verdient het ook wel om erin te staan. Karma Police er gelukkig ook in, dat nummer vind ik denk ik het leukste.
Die andere 1800 zet hij vast ook wel even aanquote:
Dit nummer zou niet misstaan in menig prachtwijk: het is effectief.quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:40 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik vind dit nummer best leuk, zolang je het maar niet te vaak hoort.
Loop je achter?quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:42 schreef Djeez het volgende:
Ik ben bang dat hij zo ff uit moet. James Blunt komt zo, na Elton John
Take That...quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:43 schreef OutOfThisWorld het volgende:
Hee, nu die gozer van de Backstreet Boys
Want?quote:
Whitney overslaan is nooit verkeerdquote:Op vrijdag 25 december 2009 23:54 schreef Djeez het volgende:
Grappig, na reboot heb ik gelukkig Whitney overgeslagen en ben weer helemaal bij
Eens, ik mis Slayer. Guus en Andre zijn nog nieteens de ergste, wat vind je van Shakira en Blof?quote:Op zaterdag 26 december 2009 00:00 schreef Reuzelbek het volgende:
Ik kan me behoorlijk ergeren dat er geen bands zoals Tool, Alice In Chains of Placebo in de lijst staan, maar wel bagger van 'artiesten' zoals Guus Meeuwis, Andre Hazes of Rene Froger, maar dat ik er wel nu moet naar luisteren omdat ik bij mijn ouders zit tijdens kerst!
Shakira is erg vervelend met haar irritante overslaande stem, sommige nummers van Blof kan ik nog wel trekken. Cindy Lauper of hoe het mens ook mag heten kan ik wel afschietenquote:Op zaterdag 26 december 2009 00:01 schreef Djeez het volgende:
[..]
Eens, ik mis Slayer. Guus en Andre zijn nog nieteens de ergste, wat vind je van Shakira en Blof?
Eigenlijk Cyndi Lauper.quote:Op zaterdag 26 december 2009 00:03 schreef Reuzelbek het volgende:
[..]
Shakira is erg vervelend met haar irritante overslaande stem, sommige nummers van Blof kan ik nog wel trekken. Cindy Lauper of hoe het mens ook mag heten kan ik wel afschieten
Beter dan die shit van de laatste jaren iig jaquote:Op zaterdag 26 december 2009 00:06 schreef OutOfThisWorld het volgende:
Wel een te pruimen nummer van Madonna dit
Is dat de grootste zakker of heb je nog een 'beter' nummer gevonden?quote:Op zaterdag 26 december 2009 00:05 schreef Paaskonijn het volgende:
W T F.
569 1826 Make me smile (Come up and see me) : Make me smile
1300 plaatsen gezakt zowat, maar sowieso dat ik hiervoor wacht
.
Madonna's overstap naar R&B en hiphop vond ik niet echt totaal geslaagd.quote:Op zaterdag 26 december 2009 00:07 schreef Reuzelbek het volgende:
[..]
Beter dan die shit van de laatste jaren iig ja
Meen je niet?! Bron?quote:Op zaterdag 26 december 2009 00:10 schreef Ofyles2 het volgende:
De volgende goudzoeker lost de ander af: Ed Kowalczyk is namelijk kortgeleden uit Live gegooid wegens dollartekens.
Nee, maar ik zocht dit nummer al wel. Stond er zogenaamd niet in, ben blij dat ik toevallig een uurtje vooruit keekquote:Op zaterdag 26 december 2009 00:07 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Is dat de grootste zakker of heb je nog een 'beter' nummer gevonden?
Whehe, blijft er dan nog wel iets van Live over?quote:Op zaterdag 26 december 2009 00:10 schreef Ofyles2 het volgende:
De volgende goudzoeker lost de ander af: Ed Kowalczyk is namelijk kortgeleden uit Live gegooid wegens dollartekens.
Misschien een andere zanger, maar ik denk niet dat die nieuwe zanger met Live geassocieerd zal worden.quote:Op zaterdag 26 december 2009 00:15 schreef Ruud het volgende:
[..]
Whehe, blijft er dan nog wel iets van Live over?
Welterusten.quote:Op zaterdag 26 december 2009 00:16 schreef Djeez het volgende:
Ik trek het niet meer en ga ff pitten. Truste allemaal, fijne kerst en Top 2000 nog!
Live is inderdaad 'done for', Coldplay was ook in staat van ontbinding, maar U2 dendert nog steeds voort.quote:Op zaterdag 26 december 2009 00:15 schreef Reuzelbek het volgende:
Live, Coldplay en U2 zijn stiekem toch wel midlife crisis bands dus die passen ook beter bij de doelgroep. No offense.
Als Coldplay en U2 fan ben ik het daar natuurlijk mee oneensquote:Op zaterdag 26 december 2009 00:15 schreef Reuzelbek het volgende:
Live, Coldplay en U2 zijn stiekem toch wel midlife crisis bands dus die passen ook beter bij de doelgroep. No offense.
Welk nummer had je het hoogste staan dan?quote:Op zaterdag 26 december 2009 00:19 schreef Ruud het volgende:
[..]
Als Coldplay en U2 fan ben ik het daar natuurlijk mee oneens![]()
Zonde dat 2 van de minste nummers van Coldplay in de top 11 staan (al vind ik Viva la Vida nog wel gaan)
Eigenlijk geen idee wat m'n favo Coldplay nummer is, verschilt per dagquote:Op zaterdag 26 december 2009 00:21 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Welk nummer had je het hoogste staan dan?
Eigenlijk heb ik deze versie van 'Hallelujah' nog nooit gehoord, maar ik vind het wel beter dan de versie van Jeff Buckley.quote:
Dat is de grootste zakkerquote:Op zaterdag 26 december 2009 00:07 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Is dat de grootste zakker of heb je nog een 'beter' nummer gevonden?
Ik zet 'm net aan bij Olivia Newton John en John Travoltaquote:Op zaterdag 26 december 2009 01:43 schreef golfer het volgende:
- 1821 Jeroen van der Boom : Jij bent zo
En dat zet ik nu net aan.
Erg hè. Geweldige band + nummer.quote:Op zaterdag 26 december 2009 01:18 schreef Scorpion_17 het volgende:
Bijna 1400 plekken naar beneden gedonderd!
Spaanse rode wijn.quote:Op zaterdag 26 december 2009 03:00 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik weet niet wat te drinken!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Klopt. Heldenquote:
Dat is inderdaad een vrij zaaddodend nummer ja, hij heeft (een paar, niet heel veel) betere gemaaktquote:Op zaterdag 26 december 2009 03:15 schreef remlof het volgende:
Deze van Bryan Adams hoeft van mij niet, wàt een kutnummer dat "Please forgive me"
Ik vind het ook grappig dat het je zaad doodt.quote:Op zaterdag 26 december 2009 03:22 schreef remlof het volgende:
Shania Twain - Still the one is ook vrij zaaddodend, maar ergens vind ik het nog wel grappig
quote:Op zaterdag 26 december 2009 03:31 schreef Paaskonijn het volgende:
HER NAME WAS LOLA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Die vind ik dan wel weer leukquote:Op zaterdag 26 december 2009 03:32 schreef Krambo het volgende:
Over zaaddodend gesproken, Barry Minolow
Het staat ook niet voor niks op het pakje he ''Roken brengt u en anderen rondom u ... blabla..''quote:Op zaterdag 26 december 2009 03:44 schreef Paaskonijn het volgende:
Ging ik even sneaky een sigaret roken, glij ik twee keer lomp uit.,
quote:Op zaterdag 26 december 2009 03:47 schreef Krambo het volgende:
[..]
Het staat ook niet voor niks op het pakje he ''Roken brengt u en anderen rondom u ... blabla..''
Danst mee.quote:Op zaterdag 26 december 2009 03:52 schreef Paaskonijn het volgende:
YMCA![]()
![]()
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11111
quote:Op zaterdag 26 december 2009 03:56 schreef JJH het volgende:
[..]
Nope, de fles wijn is nog niet leeg.
Vanaf 4 uur 's nachts alleen De Dijk, 4 uur 'smiddags heel veel waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 26 december 2009 04:41 schreef lubje25 het volgende:
paar uur gemist,ik moest werken
Belangrijke nummers gemist? was vanaf 4 uur weg
ik kan tot uurtje of 4 wel weer luisterenquote:Op zaterdag 26 december 2009 04:43 schreef Neleos het volgende:
[..]
Vanaf 4 uur 's nachts alleen De Dijk, 4 uur 'smiddags heel veel waarschijnlijk.
Ben je er nog?quote:Op zaterdag 26 december 2009 03:54 schreef Paaskonijn het volgende:
1776 Hazel O'Connor : Will you
Ik zou bijna wakker blijvenn.!
's Nachts werken is mooi. In de kroeg zeker?quote:Op zaterdag 26 december 2009 04:45 schreef lubje25 het volgende:
[..]
ik kan tot uurtje of 4 wel weer luisteren
Gotta love the 70s. Geweldige tijd qua muziek.quote:Op zaterdag 26 december 2009 04:47 schreef Neleos het volgende:
[..]
's Nachts werken is mooi. In de kroeg zeker?
Vaag nummer weer dit hoor.
Hazel O' Connor ja?quote:Op zaterdag 26 december 2009 04:54 schreef JJH het volgende:
[..]
Gotta love the 70s. Geweldige tijd qua muziek.
Nee dat vage nummer waar je het niet over. Maar alsnog. 70s!quote:Op zaterdag 26 december 2009 04:57 schreef Neleos het volgende:
[..]
Hazel O' Connor ja?
Doe mij dan maar David Bowie, ook the 70ties. Maar wel stukkie lekkerder.
Oke, waar ik het niet over.quote:Op zaterdag 26 december 2009 05:01 schreef JJH het volgende:
[..]
Nee dat vage nummer waar je het niet over. Maar alsnog. 70s!
Ik trouwens pitten.
Ach het samen zijn hier is toch ook fijn?quote:
Dat wil toch iedereeeeeenquote:Op zaterdag 26 december 2009 09:38 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ach het samen zijn hier is toch ook fijn?
Da's de schuld van de kerstsfeerquote:Op zaterdag 26 december 2009 09:40 schreef female81 het volgende:
Aaaaah, wat schattig. 'Samen zijn' van Willeke Alberti.
Ik beken hierbij gisteren geraakt te worden door 'Spiegelbeeld', en éigenlijk vond ik dat best wel slecht van mezelf (ik ben tenslotte 28, geen 50).
Anti gevoel gaat wat ver, maar ben geen liefhebber, dat klopt.quote:Op zaterdag 26 december 2009 09:44 schreef D. het volgende:
[..]
Zo'n ramp is het toch niet?
Of is het een algemeen anti-Level42 gevoel wat er bij je heerst?
Precies... hoe kom je er op om dit in je top 15-20 te zetten...quote:Op zaterdag 26 december 2009 09:45 schreef female81 het volgende:
Best draaglijk, dit van Level42. Niet irritant of zo. Maar ook heel saai. Geen idee hoe iemand op het idee zou komen dit uit zichzelf op te zetten (laat staan erop te stemmen).
Ik kon ze wel enigzins waarderen, en dan vooral bij nummers waarin Mark's basgitaarspel de boventoon voerdequote:Op zaterdag 26 december 2009 09:45 schreef peaceman het volgende:
[..]
Anti gevoel gaat wat ver, maar ben geen liefhebber, dat klopt.
Die vraag stel ik me bij zo'n 80% van de lijstquote:Op zaterdag 26 december 2009 09:46 schreef peaceman het volgende:
[..]
Precies... hoe kom je er op om dit in je top 15-20 te zetten...
Nou... bij sommige nummers kun je je nog wel voorstellen dat er een mooie herinnering aan zit, maar niet bij die van zonet.quote:Op zaterdag 26 december 2009 09:49 schreef D. het volgende:
[..]
Die vraag stel ik me bij zo'n 80% van de lijst
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |