Nee, die orgelsolo, díe was goed!quote:Op vrijdag 25 december 2009 20:19 schreef OutOfThisWorld het volgende:
Goede TT!
Absoluut niet.quote:En dit nr van Lou Reed is ook niet verkeerd
Maaarr... het bevalt wel?quote:Op vrijdag 25 december 2009 20:29 schreef Nizno het volgende:
Dit luistert best raar nu het ZO ontzettend rustig is op het werk.. Normaal heb ik het als achtergrond muziek.. En nu.... moet ik wennen aan veel luisteren
dat nummer is best geinig, echter 113 was natuurlijk veel te hoogquote:Op vrijdag 25 december 2009 20:26 schreef Knipoogje het volgende:
Hehe, Poppa Joe heeft ooit op 113 gestaan.
Beetje onzinnige notering inderdaad. Maar zeker een leuk nummer.quote:Op vrijdag 25 december 2009 20:31 schreef Yankee het volgende:
[..]
dat nummer is best geinig, echter 113 was natuurlijk veel te hoog
En nu dus twee keer. En terecht. Volgend jaar hopelijk ook iets hoger.quote:Op vrijdag 25 december 2009 20:38 schreef Ofyles2 het volgende:
KT Tunstall
Persoonlijk zelf op gestemd, ik vond het niet kunnen dat die Schotse ontbrak in de Top2000.
Een macabere grap gaat als volgt:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
uiteraard... top2000 verveelt nooit hequote:
Ik had KT Tunstall voor het eerst gehoord op een zaterdag, op een Duitse radiozender.quote:Op vrijdag 25 december 2009 20:42 schreef Ferdo het volgende:
[..]
En nu dus twee keer. En terecht. Volgend jaar hopelijk ook iets hoger.
Ik vind A Thousand Miles maar gewoontjes.quote:Op vrijdag 25 december 2009 20:52 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ho. Stil. Wacht. Stop.
Speaking of Vanessa Carlton. A thousand miles staan niet eens in de lijst. Vergeleken met veel andere bagger van de laatste 10 jaar die er wel in staat, is dat ronduit belachelijk.
De artistieke waarde van Hips Don't Lie is dan ook veul groter!quote:Op vrijdag 25 december 2009 20:52 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ho. Stil. Wacht. Stop.
Speaking of Vanessa Carlton. A thousand miles staan niet eens in de lijst. Vergeleken met veel andere bagger van de laatste 10 jaar die er wel in staat, is dat ronduit belachelijk.
Opvallend idd. Komt op 3FM nog regelmatig voorbij. Heeft overigens paar mooie albums gemaakt, maar nooit meer wat van gehoord. Geloof dat begin 2010 weer een nieuw album uitkomt.quote:Op vrijdag 25 december 2009 20:52 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ho. Stil. Wacht. Stop.
Nog even nagezocht, en het origineel is toch Engelstalig, van the Four Preps. De versie van Waylon Jennings kwam het jaar daarop uit.quote:Op vrijdag 25 december 2009 20:59 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Welk Frans liedje? Ik ken het als een Waylon Jennings-nummer.
Het zijn neven, wist je dat niet?quote:Op vrijdag 25 december 2009 21:12 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Op die foto heeft Santana veel weg van Gadhaffi...
Dan had het wel Bad Year geheten toch?quote:Op vrijdag 25 december 2009 21:20 schreef Ofyles2 het volgende:
En dit is het lijflied van Dirk Scheringa en AZ-supporters...
Daniel Powter kon je moeiteloos elke dag draaien voor die supporters.quote:Op vrijdag 25 december 2009 21:21 schreef OutOfThisWorld het volgende:
[..]
Dan had het wel Bad Year geheten toch?
Ik vind het wel kunnen.quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:18 schreef Knipoogje het volgende:
Windsurfers do it standing up
En diepzeeduikers doen 't onder water
Alcoholisten doen 't met een kater
En snelle jongens doen 't effe hup
Postbodes doen 't in de gleuf
En pedofielen doen 't op hun knieen![]()
De meeste trio's doen 't met z'n drieen
En tegenliggers doen 't soixant-neuf
Ja jaladadja jaladadja jaladadja
Lolbroeken doen 't op 1 april
Macrobioten doen 't onbespoten
En homofielen doen 't met hun poten
En keukenmeiden doen 't met gegil
Kampeerders doen 't in een tent
Gemengde koren doen 't met z'n allen
En jeu de boulers doen 't met hun ballen
En dameskappers doen 't permanent
Ja jaladadja jaladadja jaladadja
Krentenwegers doen 't afgepast
Ervaren skiers doen 't op een helling
Van Gend en Loos die doen 't op bestelling
En een blinde doet 't op de tast
Maagden stellen 't nog effe uit
Ex-katholieken doet 't zonder Rome
En Popie Jopie doet 't in z'n dromen
En ik, ik doe het als ik fluit
jaja, zo'n liedje kan nu niet meer
Geen zin om actief te zijn nuquote:
zit heerlijk te luisteren... inmiddels net thuis dus nog even bijkomen van de 'drukte'quote:
Probeer ik uit te stellen. Als het goed is neem ik tussen 6 en 7 een korte pauze.quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:33 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dat geloof ik best. Ga je nog slapen?
hazeslaapjes tussendoor kan ook... even een powernap van 6 minuten tijdens twee mindere nummersquote:Op vrijdag 25 december 2009 22:37 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Probeer ik uit te stellen. Als het goed is neem ik tussen 6 en 7 een korte pauze.
Op een gegeven moment moet je aan slaap van een paar uurtjes denken.quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:38 schreef Nizno het volgende:
[..]
hazeslaapjes tussendoor kan ook... even een powernap van 6 minuten tijdens twee mindere nummers
smaken verschillenquote:
Waarom staat ze niet op 1quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:54 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
http://i50.tinypic.com/zwn58n.jpg
Ja, ging echt snel. Al merkte je het niet zelf.quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:01 schreef Scorpion_17 het volgende:
Der zit gewoon alweer bijna een halve dag top 2000 op
Ja inderdaad. Maar ik ben ook al de hele dag sociaal aan het zijn op visite. Wel met de TOP2000 aan uiteraard.quote:
Freddiequote:Op vrijdag 25 december 2009 23:08 schreef Knipoogje het volgende:
Na Phil Collins de beste rockzanger allertijden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |