quote:- En iedere vatandas die ik vergeten ben,.
zogenaamd adonis hahaquote:Op vrijdag 25 december 2009 13:55 schreef Rookert het volgende:
En deze adonis gaat lunchen, niet teveel, want ik moet vanavond nog wel dik kunnen schranzen![]()
Bye
AND IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII WILL ALWAYS LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOVE YOUUUUUU OOOOHquote:Op vrijdag 25 december 2009 13:55 schreef Bilmiyorem het volgende:
ik wil een nummer horen waar ik kippenvel van kan krijgen
weet iemand wat?
welke versie?quote:Op vrijdag 25 december 2009 13:56 schreef Rookert het volgende:
[..]
AND IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII WILL ALWAYS LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOVE YOUUUUUU OOOOH
Er zijn versies waar ik echt kippenvel krijg
Dankjequote:Op vrijdag 25 december 2009 13:56 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
zogenaamd adonis haha
eet smakelijk![]()
teveel = te veel
quote:Op vrijdag 25 december 2009 13:55 schreef Bilmiyorem het volgende:
ik wil een nummer horen waar ik kippenvel van kan krijgen
weet iemand wat?
senin kopegin degilim hayvan!quote:
Kippenvel was echt leuk. Al herinner ik me de dagen van kippenvel als eenzame, donkere dagen.quote:Op vrijdag 25 december 2009 13:59 schreef IHVK het volgende:
Waarom zijn er geen kwaliteits kinderseries meer als Kippenvel en Eerie Indiana, maar wordt de huidige generatie vermaakt met Hannah Montana?
word ik altijd boos dan?quote:Op vrijdag 25 december 2009 13:58 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
senin kopegin degilim hayvan!
git domuz ye
edit: ihvk niet boos worden, grapje![]()
Ja, dan ga je zeggen dat ik niet in het Turks mag posten en netjes moet blijven.quote:
Ik ben wel erg.quote:Op vrijdag 25 december 2009 14:02 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ja, dan ga je zeggen dat ik niet in het Turks mag posten en netjes moet blijven.
Eerie Indianaquote:Op vrijdag 25 december 2009 13:59 schreef IHVK het volgende:
Waarom zijn er geen kwaliteits kinderseries meer als Kippenvel en Eerie Indiana, maar wordt de huidige generatie vermaakt met Hannah Montana?
Ja, zie je wat voor invloed je op me hebt uitgeoefend, ik durf bijna niet meer te posten!quote:
Mijn nichtjes vinden haar tof.quote:Op vrijdag 25 december 2009 14:04 schreef IHVK het volgende:
Ik vind Hannah Montana echt degeneratie van de samenleving.
quote:Op vrijdag 25 december 2009 13:59 schreef IHVK het volgende:
quote:
Ik ook.quote:Op vrijdag 25 december 2009 14:04 schreef IHVK het volgende:
Ik vind Hannah Montana echt degeneratie van de samenleving.
quote:Op vrijdag 25 december 2009 14:06 schreef zarGon het volgende:
[..]
.
♥ Yüreğine damla damla umut, günlerine bin tatlı mutluluk dolsun. Sevdiklerin hep yanında olsun, yüzün ve gülün hiç solmasın. Bayramın kutlu olsun...
Random bayram smsje?quote:Op vrijdag 25 december 2009 14:06 schreef zarGon het volgende:
[..]
.
♥ Yüreğine damla damla umut, günlerine bin tatlı mutluluk dolsun. Sevdiklerin hep yanında olsun, yüzün ve gülün hiç solmasın. Bayramın kutlu olsun...
van waar heb je dit?quote:Op vrijdag 25 december 2009 14:06 schreef zarGon het volgende:
[..]
.
Trigger groette ook alleen jou.quote:Op vrijdag 25 december 2009 14:07 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hoi..
Waarom groet je alleen mij?.
Jij bent een Turkquote:Op vrijdag 25 december 2009 14:08 schreef IHVK het volgende:
[..]
Trigger groette ook alleen jou.
Playerrrrrr.
Nee. Ik had niet door dat ik als laatst had gepost in het vorige topic dus duurde het wat langer totdat dit topic kwam. Maar ik kon geen TT bedenken en had het stuk gewoon leeggelaten, die heeft IHVK dus opgevuld. ;Pquote:
Anders geef je serieus antwoord op die vraag.quote:Op vrijdag 25 december 2009 14:08 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nee. Ik had niet door dat ik als laatst had gepost in het vorige topic dus duurde het wat langer totdat dit topic kwam. Maar ik kon geen TT bedenken en had het stuk gewoon leeggelaten, die heeft IHVK dus opgevuld. ;P
Ik dacht hier is een tweede As The Turks Turns bezig, maar nee hoor .quote:Op vrijdag 25 december 2009 14:08 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nee. Ik had niet door dat ik als laatst had gepost in het vorige topic dus duurde het wat langer totdat dit topic kwam. Maar ik kon geen TT bedenken en had het stuk gewoon leeggelaten, die heeft IHVK dus opgevuld. ;P
Nietus. Zou ik nooit doen.quote:Op vrijdag 25 december 2009 14:10 schreef IHVK het volgende:
[..]
Anders geef je serieus antwoord op die vraag.
Je hebt me gewoon afgewezen!
Random betekent in het Arabisch, Ya ya ya, sha sha sha, zG. Abi cok Yasa!quote:Op vrijdag 25 december 2009 14:09 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je noemt een bericht van mij speciaal aan jou gericht random?! RANDOM1!1!
Sorry.quote:Op vrijdag 25 december 2009 14:10 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik dacht hier is een tweede As The Turks Turns bezig, maar nee hoor .
Hello.quote:
Enig idee hoe dat klinkt zonder context?quote:Op vrijdag 25 december 2009 14:10 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ik dacht uit je duim
heb je klanten?
quote:Op vrijdag 25 december 2009 14:09 schreef IHVK het volgende:
[..]
Alsof ik door jou gegroet wil worden.
quote:Op donderdag 24 december 2009 01:55 schreef IHVK het volgende:
ik zou weleens een x willen dat Trigger mij groet.![]()
huh?quote:Op vrijdag 25 december 2009 14:12 schreef zarGon het volgende:
[..]
Enig idee hoe dat klinkt zonder context?.
weet ik, maar lijkt niet echt invloeden te hebben van een Turkse vader of moeder, vind ik.quote:
Dat krijg ik altijd te horen.quote:
Neequote:Op vrijdag 25 december 2009 14:13 schreef IHVK het volgende:
[..]
Waarom die post, uit alle posts?
Wil je er iets mee zeggen?
Misschien lijkt haar vader ook wel heel erg Nederlands.quote:Op vrijdag 25 december 2009 14:13 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
weet ik, maar lijkt niet echt invloeden te hebben van een Turkse vader of moeder, vind ik.
Zeg Ratel, hoe is het met je dochter?quote:Op vrijdag 25 december 2009 14:13 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Dat krijg ik altijd te horen.En toch lijk ik echt heel veel op mijn vader.
*doet zwarte pruik op
quote:Op vrijdag 25 december 2009 14:14 schreef zarGon het volgende:
[..]
Nee, ik heb nog geen klanten voor je kunnen regelen.
Haha nee niet echt.quote:Op vrijdag 25 december 2009 14:14 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Misschien lijkt haar vader ook wel heel erg Nederlands.
Uitstekend.quote:Op vrijdag 25 december 2009 14:14 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Zeg Ratel, hoe is het met je dochter?
Het is niet je lichtheid maar je hebt gewoon helemaal geen Turken uitstraling. hahahahaha weet even niet hoe ik het anders moet verwoorden.quote:Op vrijdag 25 december 2009 14:15 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Haha nee niet echt.Maar hij heeft wel groene ogen.
Jaaa, dat bedoelde ik ook, want ken Turken die net zo licht zijn, maar er wel Turks uitzien.quote:Op vrijdag 25 december 2009 14:16 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Het is niet je lichtheid maar je hebt gewoon helemaal geen Turken uitstraling. hahahahaha weet even niet hoe ik het anders moet verwoorden.
hmm.quote:Op vrijdag 25 december 2009 14:16 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
dacht altijd dat het asure was?
Moet ik daar blij mee zijn?quote:Op vrijdag 25 december 2009 14:16 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Het is niet je lichtheid maar je hebt gewoon helemaal geen Turken uitstraling. hahahahaha weet even niet hoe ik het anders moet verwoorden.
Is het ook, aşure.quote:Op vrijdag 25 december 2009 14:16 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
dacht altijd dat het asure was?
Ja, wie wil er nou op een Turk lijken.quote:Op vrijdag 25 december 2009 14:17 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Moet ik daar blij mee zijn?
Dat dus.quote:Op vrijdag 25 december 2009 14:18 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ja, wie wil er nou op een Turk lijken.
kan beide, alleen het gerecht heet alleen asurequote:Op vrijdag 25 december 2009 14:18 schreef zarGon het volgende:
[..]
Is het ook, aşure.
Volgens mij was 17 december Islamitsch nieuwjaar. Dan is aşure overmorgen.
Stel je voor zeg!quote:Op vrijdag 25 december 2009 14:18 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ja, wie wil er nou op een Turk lijken.
Paar jaar terug hadden we op school een groep uitwisselingsstudenten uit Istanbul die een donkerblonde Turkse vriendin met groene ogen helemaal niet op een Turk vonden lijken maar een heel licht blonde Turkse vriend met blauwe ogen juist wel. En dat heb ik dus ook vaak. Sommige Turken, hoe zwart of licht ze ook zijn, hebben echt een Turken uitstraling.quote:Op vrijdag 25 december 2009 14:17 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Jaaa, dat bedoelde ik ook, want ken Turken die net zo licht zijn, maar er wel Turks uitzien.
Dacht achttiende.quote:Op vrijdag 25 december 2009 14:18 schreef zarGon het volgende:
[..]
Is het ook, aşure.
Volgens mij was 17 december Islamitsch nieuwjaar. Dan is aşure overmorgen.
TDK:quote:Op vrijdag 25 december 2009 14:19 schreef IHVK het volgende:
[..]
kan beide, alleen het gerecht heet alleen asure
http://tr.wikipedia.org/wiki/A%C5%9Fure_G%C3%BCn%C3%BC
Mijn ene zus wordt wel altijd voor Turkse aangezien. En die is daar niet echt blij mee, ze woont in zo'n klein bekrompen gehucht. Maar zij is wel donker.quote:Op vrijdag 25 december 2009 14:20 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Paar jaar terug hadden we op school een groep uitwisselingsstudenten uit Istanbul die een donkerblonde Turkse vriendin met groene ogen helemaal niet op een Turk vonden lijken maar een heel licht blonde Turkse vriend met blauwe ogen juist wel. En dat heb ik dus ook vaak. Sommige Turken, hoe zwart of licht ze ook zijn, hebben echt een Turken uitstraling.
Ja klopt. Ik heb een jongen op m'n school die half Turks is, donkerder dan Ratelslangetje, maar hij lijkt net zo weinig op een Turk. Ik had "ruzie" met een Afrikaantje, ging die helpen en zeggen dat hij een Turk is. Spreekt geen woord Turks, je hoort ook helemaal niet aan hem dat hij een beetje Turks is en lijkt gewoon op een Nederlander.quote:Op vrijdag 25 december 2009 14:20 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Paar jaar terug hadden we op school een groep uitwisselingsstudenten uit Istanbul die een donkerblonde Turkse vriendin met groene ogen helemaal niet op een Turk vonden lijken maar een heel licht blonde Turkse vriend met blauwe ogen juist wel. En dat heb ik dus ook vaak. Sommige Turken, hoe zwart of licht ze ook zijn, hebben echt een Turken uitstraling.
Ze is er niet blij mee? Schaamt ze zich voor haar afkomst ofzo?quote:Op vrijdag 25 december 2009 14:22 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Mijn ene zus wordt wel altijd voor Turkse aangezien. En die is daar niet echt blij mee, ze woont in zo'n klein bekrompen gehucht. Maar zij is wel donker.
Uhu.quote:Op vrijdag 25 december 2009 14:23 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ja klopt. Ik heb een jongen op m'n school die half Turks is, donkerder dan Ratelslangetje, maar hij lijkt net zo weinig op een Turk. Ik had "ruzie" met een Afrikaantje, ging die helpen en zeggen dat hij een Turk is. Spreekt geen woord Turks, je hoort ook helemaal niet aan hem dat hij een beetje Turks is en lijkt gewoon op een Nederlander.
Dat wordt haar 'aangepraat'. Mensen daar zijn bevooroordeeld.quote:Op vrijdag 25 december 2009 14:23 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ze is er niet blij mee? Schaamt ze zich voor haar afkomst ofzo?
Volgens mij is aşura de Arabische versie.quote:
Maar het is een Arabisch leenwoord.quote:Op vrijdag 25 december 2009 14:25 schreef zarGon het volgende:
[..]
Volgens mij is Aşura de Arabische versie.
In het Turks is het gewoon Aşure.
Hij heeft wel een Turken uitstraling ja, m'n neef heeft ook ongeveer die kleur en je ziet meteen dat het een Turk is.quote:Op vrijdag 25 december 2009 14:24 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Uhu.
Ik heb foto gevonden van die Turk met Turken uitstraling.
http://photos-a.ak.fbcdn.(...)561682_8219451_n.jpg
Misschien op de foto niet echt, maar als je hem ziet zou je echt zo geloven dat hij Turks is.
Zijn zus is weer vet esmer met zwart haar en zwarte ogen.quote:Op vrijdag 25 december 2009 14:26 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Hij heeft wel een Turken uitstraling ja, m'n neef heeft ook ongeveer die kleur en je ziet meteen dat het een Turk is.
Hoe oud is ze?quote:Op vrijdag 25 december 2009 14:25 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Dat wordt haar 'aangepraat'. Mensen daar zijn bevooroordeeld.
dessert van Noachquote:Op vrijdag 25 december 2009 14:26 schreef IHVK het volgende:
[..]
Maar het is een Arabisch leenwoord.
Verder heb je gelijk zo te zien.
De Nederlandse versie is?
bestaan zwarte ogen nou echt of niet?Jup, vooral bij Arabieren.quote:Op vrijdag 25 december 2009 14:27 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Zijn zus is weer vet esmer met zwart haar en zwarte ogen.
asure gunu?quote:Op vrijdag 25 december 2009 14:28 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ik heb het over de dag niet over het eten.
Hahaha ja ik kwam even niet op 'getint'.quote:Op vrijdag 25 december 2009 14:28 schreef IHVK het volgende:
[..]
maar ik praat ook altijd zo met mijn neven en nichten.
Ze is 34. Het is niet zo dat ze het ontkent maar meer dat ze er niet 'mee te koop gaat lopen'.quote:
Ik heb bijna zwarte ogen.quote:Op vrijdag 25 december 2009 14:29 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
bestaan zwarte ogen nou echt of niet?Jup, vooral bij Arabieren.
Zal wel asjoera zijn, denk ik.quote:Op vrijdag 25 december 2009 14:26 schreef IHVK het volgende:
[..]
Maar het is een Arabisch leenwoord.
Verder heb je gelijk zo te zien.
De Nederlandse versie is?
quote:Asjoera (ook wel getranslitereerd als Ashura) is een islamitische herdenking en de letterlijke vertaling is 'tiende'. Asjoera wordt dan ook gevierd op de tiende dag van de maand moeharram, de eerste maand van de islamitische kalender.
Inhoud
quote:* 1 Sjiisme
* 2 Alevieten
* 3 Soennisme
* 4 Zie ook
* 5 Externe links
quote:Sjiisme
Binnen het sjiisme heeft Asjoera een bijzondere plek als afsluiting van de tiendaagse rouwperiode in de maand moeharram waarin de martelaarsdood van Imam Hoessein in 680 wordt herdacht. Hoessein kwam om nabij de Iraakse stad Karbala en veel pelgrims gaan dan ook naar die stad toe om Asjoera te vieren.
De herdenking bestaat uit het houden van processies waarin een lijkbaar wordt rondgedragen en mannen zichzelf kastijden (Arabisch: tatbir) als teken van vereenzelviging met Imam Hoessein. De processies komen met name voor in gebieden waar veel sjiieten wonen, zoals Iran, Irak en Libanon. Ook in Afghanistan en Pakistan waar de sjiieten een minderheid vormen, komen deze processies veel voor.
Ondanks oproepen van geestelijke leiders om bij de processies zelfbeheersing te tonen, is het niet uitzonderlijk dat al te enthousiaste deelnemers met soms hevige verwondingen naar het lokale ziekenhuis moeten worden afgevoerd. Een van de belangrijkste sjiietische geestelijken, ayatollah Ali Khamenei, de Geestelijk Leider van Iran, heeft rituele zelfkastijding zelfs verboden door middel van een fatwa. De Libanese leider Hassan Nasrallah van de sjiietische Hezbollah beweging, roept elk jaar op om bloed te doneren aan lokale ziekenhuizen in plaats van de zelfkastijding.
Benadrukt moet worden, dat Asjoera absoluut geen feestdag is, zoals wel vaak wordt beweerd in de media. Het is in ieder geval geen feest voor de sjiieten die de in hun ogen gruwelijke dood van imam Hoessein ieder jaar tien dagen lang herdenken.
[bewerken]
quote:Alevieten
De Alevieten, die een stroming binnen het sjiisme vormen, herdenken en rouwen tijdens Asjoera de dood van Imam Hoessein. Alevieten herdenken en rouwen niet door middel van zelfkastijding zoals de Sjiieten, maar vasten 12 (verwijzing naar de 12 imams die na de profeet de leiders van de moslims moesten zijn) dagen (of indien niet mogelijk een tijd met of belangrijke getallen -bijv. 7-tallen of even getallen, alhoewel dit niet zeker is). Ook bereiden sommigen zich 3 maanden eerder voor op Asjoera, door middel van het niet scheren van de baard, en houden ze zich aan bepaalde consumptieregels die bij Asjoera worden gebruikt. Dit maakt het vasten tijdens Asjoera voor Alevieten heel anders dan "normaal" vasten. Er mag bijvoorbeeld geen water worden gedronken tijdens het eten 's avonds, en ook geen vlees gegeten (omdat het slachten symbolisch lijkt op de doodsoorzaak van Imam Hoessein). Ook worden er geen groenten gegeten waarvoor een 'onthoofdende' beweging nodig is om ze te bereiden. Velen gaan naar speciale Cemhuizen (Alevietische moskeeën) op de laatste dag van het vasten, de -waarschijnlijk- daadwerkelijke dag van het heengaan van Imam Hoessein. Alevieten doen geen openbare processies vanwege de eeuwenlange onderdrukking waaronder zij hebben geleden (en in het hedendaagse Turkije nog steeds lijden) door de Soennieten, en openbaar rouwen, als het ooit deel was van hun traditie, langzamerhand als taboe werd gezien. Alevieten worden soms ingedeeld bij de Sjiieten, maar vanwege de verschillen van rouwen tijdens Asjoera worden ze op deze pagina los behandeld.
[bewerken]
quote:Soennisme
In het soennisme wordt tijdens Asjoera herdacht dat Mozes (Arabisch: Moesa) zijn volk op die dag van Egypte naar Palestina heeft geleid, waardoor ze werden bevrijd van onderdrukking.
Tijdens Asjoera wordt vaak gevast, hoewel dit niet verplicht is. Mohammed vastte tijdens Asjoera en moedigde dit aan onder zijn volgelingen maar stelde dit niet verplicht. Volgens de Hadith wordt de moslim, door vrijwillig te vasten op de dag van Asjoera, vergeven voor zijn/haar zondes van het voorafgaande jaar.
Hmm. Best triest, sorry.quote:Op vrijdag 25 december 2009 14:29 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ze is 34. Het is niet zo dat ze het ontkent maar meer dat ze er niet 'mee te koop gaat lopen'.
Ik vind het juist cool om half Turks te zijn.
best veel Turken volgens mij, een vriendin zag laatst een foto van m'n oog op de pc, ze zei wow hier lijkt het echt bruin, normaal gesproken lijkt het gewoon zwart, maar echt zwart, dat bestaat toch niet?quote:
Asjoera.quote:Op vrijdag 25 december 2009 14:28 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ik heb het over de dag niet over het eten.
Laat ik zeggen dat ik echt heeeleee donkere ogen hebt. Echt tegen zwart aan.quote:Op vrijdag 25 december 2009 14:31 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
best veel Turken volgens mij, een vriendin zag laatst een foto van m'n oog op de pc, ze zei wow hier lijkt het echt bruin, normaal gesproken lijkt het gewoon zwart, maar echt zwart, dat bestaat toch niet?
De mijne ook.quote:Op vrijdag 25 december 2009 14:31 schreef IHVK het volgende:
[..]
volgens mij ging haar post over ogen.
Oh ik dacht even dat je mn liefde voor mn Turkse kant triest vond.quote:Op vrijdag 25 december 2009 14:31 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hmm. Best triest, sorry.
Maar goed, het is maar net hoe je je voelt. Als je niet zoveel hebt met je Turkse kant kan ik het me voorstellen dat je het niet zo leuk vind om voor Turk aangezien te worden.
Zelfde hier, al kan ik ze wel oplichten met veel flits.quote:Op vrijdag 25 december 2009 14:31 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Laat ik zeggen dat ik echt heeeleee donkere ogen hebt. Echt tegen zwart aan.
HAHAH. Gek, nee duh.quote:Op vrijdag 25 december 2009 14:33 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Oh ik dacht even dat je mn liefde voor mn Turkse kant triest vond.![]()
quote:
quote:Op vrijdag 25 december 2009 14:35 schreef zarGon het volgende:
Niet van je hetero-zijn, IHVK. Dat geloof ik wel.
quote:Op vrijdag 25 december 2009 14:35 schreef zarGon het volgende:
Niet van je hetero-zijn, IHVK. Dat geloof ik wel.
Hoe bruin?quote:Op vrijdag 25 december 2009 14:34 schreef IHVK het volgende:
Gaan we over onze ogen praten? Mijne zijn bruin/donkerbruin
Kan ze ook lekker koken?quote:Op vrijdag 25 december 2009 14:38 schreef GenusButeo het volgende:
Borte heeft hele mooie ogen. En hele mooie lippen bovendien. Je zou eens moeten weten hoeveel obsceniteiten ik haar heb toegeworpen onder het mom van 'als ik hetero zou zijn...'.
quote:Op vrijdag 25 december 2009 14:38 schreef GenusButeo het volgende:
Borte heeft hele mooie ogen. En hele mooie lippen bovendien. Je zou eens moeten weten hoeveel obsceniteiten ik haar heb toegeworpen onder het mom van 'als ik hetero zou zijn...'.
Zo lekker dat je er niet eens 'U' meer tegen zegt, maar 'pardon'.quote:
Is goed, Bortecinem seni istemeye geliyorum nu.quote:Op vrijdag 25 december 2009 14:40 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Zo lekker dat je er niet eens 'U' meer tegen zegt, maar 'pardon'.
quote:Op vrijdag 25 december 2009 14:41 schreef IHVK het volgende:
[..]
Is goed, Bortecinem seni istemeye geliyorum nu.
Heb je lokum?quote:Op vrijdag 25 december 2009 14:41 schreef IHVK het volgende:
[..]
Jij was toch gay?quote:Op vrijdag 25 december 2009 14:41 schreef IHVK het volgende:
[..]
Yol van IHVK kesmek? Baklava gaat wel voor lokum.quote:Op vrijdag 25 december 2009 14:42 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Bak ik de baklava en 'yolunu kesmek?'
Baklava is van mij dan.quote:Op vrijdag 25 december 2009 14:44 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Yol van IHVK kesmek? Baklava gaat wel voor lokum.
Geil tochquote:Op vrijdag 25 december 2009 14:45 schreef GenusButeo het volgende:
Waarom draait het hier steeds uit op homo's?
Geen idee.quote:Op vrijdag 25 december 2009 14:45 schreef GenusButeo het volgende:
Waarom draait het hier steeds uit op homo's?
quote:Op vrijdag 25 december 2009 14:46 schreef IHVK het volgende:
Maar ik moet wel weg nu. Triggershot, doe jij doe voorbereidingen treffen?
Doei iedereen.
Damn. Nog nooit van gehoord.quote:Op vrijdag 25 december 2009 14:45 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Baklava is van mij dan.
Nee, dat doen ze in het oosten van Turkije, bruid opsluiten of het pad / weg blokkeren tot ze geld krijgen
quote:Op vrijdag 25 december 2009 14:46 schreef IHVK het volgende:
Maar ik moet wel weg nu. Triggershot, doe jij doe voorbereidingen treffen?
Doei iedereen.
waar kom jij vandaan?quote:Op vrijdag 25 december 2009 14:47 schreef IHVK het volgende:
[..]
Niet?
Bij ons is het ook vrij common.
Alleen als jullie met een huwelijkscadeau van minstens 500 euries komen.quote:Op vrijdag 25 december 2009 14:47 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Op jouw bruiloft dan, zijn we uitgenodigd?
Adana.quote:Op vrijdag 25 december 2009 14:47 schreef Triggershot het volgende:
[..]
waar kom jij vandaan?
En jij Bor?
ikweet alleen dat ze huilen, geld krijgen dacht ik gewoon van mans kant bij het komen vragenquote:Op vrijdag 25 december 2009 14:47 schreef IHVK het volgende:
[..]
Niet?
Bij ons is het ook vrij common.
Yozgat/Kasyeriquote:Op vrijdag 25 december 2009 14:47 schreef Triggershot het volgende:
[..]
waar kom jij vandaan?
En jij Bor?
Ja huilen, damn. Moeders die flauwvallen enzo. Jezus, ze gaat trouwens, niet dood.quote:Op vrijdag 25 december 2009 14:48 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ikweet alleen dat ze huilen, geld krijgen dacht ik gewoon van mans kant bij het komen vragen
Voor 500 euro neem ik jou en je zusjesquote:Op vrijdag 25 december 2009 14:47 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Alleen als jullie met een huwelijkscadeau van minstens 500 euries komen.
De bruid huilt ook heel vaak.quote:Op vrijdag 25 december 2009 14:49 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja huilen, damn. Moeders die flauwvallen enzo. Jezus, ze gaat trouwens, niet dood.
Oha.quote:Op vrijdag 25 december 2009 14:49 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Voor 500 euro neem ik jou en je zusjes
Nee, ben een maandje in Hatay geweest Nieuwjaar 2000quote:
Ik als Adanali ben nog nooit in Hatay geweest, erg he.quote:Op vrijdag 25 december 2009 14:51 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nee, ben een maandje in Hatay geweest Nieuwjaar 2000
Nee, wij gaan bijna alleen maar naar dezelfde plaatsen.quote:Op vrijdag 25 december 2009 14:54 schreef IHVK het volgende:
Wie is hier in Sanliurfa en Gaziantep geweest?
Ik wel. Het was prachtig.
Ik wel, langs gereden toen we van Hatay naar Istanbul redenquote:Op vrijdag 25 december 2009 14:52 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik als Adanali ben nog nooit in Hatay geweest, erg he.
quote:
Pfft, daar word ik ook gek van. Ik kijk naar een soap, komt er opeens een reclame tevoorschijn die bijna het hele beeld in beslag neemt voor meer dan 10 seconden lang. Om gek van te wordenquote:
Effectieve manier van reclame.quote:Op vrijdag 25 december 2009 15:06 schreef Julis het volgende:
[..]
Pfft, daar word ik ook gek van. Ik kijk naar een soap, komt er opeens een reclame tevoorschijn die bijna het hele beeld in beslag neemt voor meer dan 10 seconden lang. Om gek van te worden. Halay malay disco. Wat noggus disco
Julis zodra ze reclame ziet:quote:Op vrijdag 25 december 2009 16:03 schreef Julis het volgende:
[ afbeelding ]
Dit *klik* spelletje is heel verslavend, mijn higscore is: 165.650
Ja, precies hetzelfdequote:Op vrijdag 25 december 2009 16:06 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Julis zodra ze reclame ziet:
[ afbeelding ]
Ik vond deze nog wat krachtiger dan die van jou, met name die laatstequote:Op vrijdag 25 december 2009 16:09 schreef Julis het volgende:
[..]
Ja, precies hetzelfdeRECLAME'S FFFFUUUUUUU x9992321453135
lol watquote:Op vrijdag 25 december 2009 16:42 schreef mezzy het volgende:
welke chick heeft hier zin om günah islemek op eerste kerstdag..I want to fill some Turkey..
bacin yok mu abi?quote:Op vrijdag 25 december 2009 16:42 schreef mezzy het volgende:
welke chick heeft hier zin om günah islemek op eerste kerstdag..I want to fill some Turkey..
She's out of town for a couple of days.. How about I give you a Brazilian wax first, and then I stick my candle in your hole..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 25 december 2009 16:45 schreef mezzy het volgende:
[..]
She's out of town for a couple of days.. How about I give you a Brazilian wax first, and then I stick my candle in your hole..Terbiyesiz.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een pure Turk.
quote:
Bekijk je eigen opmerking daarvoor, kustah.quote:Op vrijdag 25 december 2009 16:55 schreef mezzy het volgende:
[..]
wie begon er met Bacin yok mu?![]()
hem suçlu hem güçlü.. jij zet aan tot haat.. geile haatzaaier dat je bent..
Nediyon lan, anan baban sana hic terbiye vermedi mi?quote:Op vrijdag 25 december 2009 16:59 schreef mezzy het volgende:
Bilmiyorem verpest de kerstsfeer, als straf mag jij niet met mijn kerstballen spelen maar mag je gaan zitten op de piek..
Gedraag je eens. Anders gaat deze kloon ook in de prullenbak.quote:Op vrijdag 25 december 2009 16:59 schreef mezzy het volgende:
Bilmiyorem verpest de kerstsfeer, als straf mag jij niet met mijn kerstballen spelen maar mag je gaan zitten op de piek..
Oh, is het die ene kerel die hier vroeger ook postte en nogal wat reltopics had geopend? Ik kan even niet meer op zijn naam komen.quote:Op vrijdag 25 december 2009 17:12 schreef zarGon het volgende:
[..]
Gedraag je eens. Anders gaat deze kloon ook in de prullenbak.
Yessquote:Op vrijdag 25 december 2009 17:14 schreef Bortecinem het volgende:
Sommige mensen hier op het forum zijn echt niet te geloven.
Jij bent zeker een goed voorbeeld van een normaal iemand.quote:Op vrijdag 25 december 2009 17:14 schreef Bortecinem het volgende:
Sommige mensen hier op het forum zijn echt niet te geloven.
Vergeleken met sommigen ben ik heel erg normaalquote:Op vrijdag 25 december 2009 17:18 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Jij bent zeker een goed voorbeeld van een normaal iemand.
Jaa, ik (een gedeelte). Bij Esra Ceyhan, toch?quote:Op vrijdag 25 december 2009 17:17 schreef Gratau het volgende:
wie heeft vandaag trt1 gekeken? een vrouw van 105 jaar kwam uit onze koy
Ik heb er 11 jaar gewoond, maar ben wel Nederlands.quote:Op vrijdag 25 december 2009 17:19 schreef Gratau het volgende:
wikwakka jij kwam toch uit het midden-oosten? zijn je ouders moslim?
ja. mooiste vond ik hoe die zoon haar vast pakte om de mensen te laten zien hoe ze liepquote:Op vrijdag 25 december 2009 17:20 schreef Julis het volgende:
[..]
Jaa, ik (een gedeelte). Bij Esra Ceyhan, toch?
En zoon was 70 jaar oudquote:Op vrijdag 25 december 2009 17:22 schreef Gratau het volgende:
[..]
ja. mooiste vond ik hoe die zoon haar vast pakte om de mensen te laten zien hoe ze liep
dus je ouders zijn ook gewoon nl?quote:Op vrijdag 25 december 2009 17:22 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik heb er 11 jaar gewoond, maar ben wel Nederlands.
Bilmiyorem, dit is objectief gezien gewoon een domme opmerkingquote:Op vrijdag 25 december 2009 17:23 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Geloven in het bestaan van wederzijds vertrouwen is net als het geloven in een leugen.
Grappig dat je alleen op mij kunt ingaan.quote:Op vrijdag 25 december 2009 17:25 schreef Rookert het volgende:
[..]
Bilmiyorem, dit is objectief gezien gewoon een domme opmerking
Ik bots dan ook harder met jou dan de anderenquote:Op vrijdag 25 december 2009 17:29 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Grappig dat je alleen op mij kunt ingaan.![]()
Ik zei dat omdat ik het onzin vindt dat zij mij achterlijk noemen, omdat ik niet wil dat mijn man uitgaat. Al kan hij de verleiding weerstaan, toch wil ik het niet, is dat zo lastig om te begrijpen? Het is gewoon iets waar je naar leeft, maakt niet uit of je verleidingen kunt weerstaan.
Maakt niet uit of ik harder bots met jou, maar zij begonnen met reacties dat ik achterlijk ben en dat Turken die hierheen kwamen minder intellectueel zijn. Je geeft het doodleuk gelijk en dat ze hierheen kwamen om jullie werk op te knappen, jullie waren er te lui voor. Dat klopt niet, want jij hebt niets meer voor Nederland betekent dan wij, dus is het onzin dat je zo loopt te pochen, maar die posts negeer je gewoon.quote:Op vrijdag 25 december 2009 17:34 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik bots dan ook harder met jou dan de anderen![]()
Jouw gedachtes over bepaalde dingen staan gewoon ver verwijderd van het gros van de Nederlandse bevolking. Is niet perse erg, maar ga er niet meer op in, je weet dat je steeds dezelfde reacties zult krijgen en daarom wordt het steeds vermoeiender om erop in te gaan. Uiteindelijk voelen mensen zich uitgelokt om je achterlijk enzo te noemen, laat het gewoon waaien, dat scheelt![]()
En ik heb een note doordat ik zei dat we de discussie naar Turkentopic moesten verplaatsen![]()
![]()
Kan je die notes ergens zien?
Jezus wat zielig, 4.50 euroquote:Op vrijdag 25 december 2009 17:36 schreef zarGon het volgende:
Eerst betalen! http://www.fok.nl/shop/notes.php.
Huh? Ik zeg toch dat wij, Nederlanders, te lui waren om dat werk te doen? Dan praat ik toch negatief over Nederlanders? Dan schep je toch niet op?quote:Op vrijdag 25 december 2009 17:38 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Maakt niet uit of ik harder bots met jou, maar zij begonnen met reacties dat ik achterlijk ben en dat Turken die hierheen kwamen minder intellectueel zijn. Je geeft het doodleuk gelijk en dat ze hierheen kwamen om jullie werk op te knappen, jullie waren er te lui voor. Dat klopt niet, want jij hebt niets meer voor Nederland betekent dan wij, dus is het onzin dat je zo loopt te pochen, maar die posts negeer je gewoon.
Weet niet waar je die notes kunt zien, maar wel lekker voor je.
Alsof je daar niet mee kan bedoelen dat jullie voor het betere, intellectuelere werk zijn. In die post stond namelijk dat Turken en Marokkanen hierheen kwamen omdat ze minder intellectueel zijn of iets dergelijks. Dat klopt echt niet.quote:Op vrijdag 25 december 2009 17:40 schreef Rookert het volgende:
[..]
Huh? Ik zeg toch dat wij, Nederlanders, te lui waren om dat werk te doen? Dan praat ik toch negatief over Nederlanders? Dan schep je toch niet op?![]()
Schat ben je ook
Neeee, dat bedoelde ik helemaal niet. Ik bedoelde dat we gewoon luie flikkers waren die liever op de bank zaten en onze hand ophielden voor een uitkering dan in de haven gingen werkenquote:Op vrijdag 25 december 2009 17:42 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Alsof je daar niet mee kan bedoelen dat jullie voor het betere, intellectuelere werk zijn. In die post stond namelijk dat Turken en Marokkanen hierheen kwamen omdat ze minder intellectueel zijn of iets dergelijks. Dat klopt echt niet.
Maar dan kunnen ze het komende half jaar geen kleding meer voor je kopenquote:Op vrijdag 25 december 2009 17:42 schreef Bilmiyorem het volgende:
4,50? Dat is een koopje! Zelfs mijn ouders als gastarbeiders doen daar niet moeilijk over, joh.
Je moet gewoon debatteren op school, kan je je ei kwijtquote:Op vrijdag 25 december 2009 17:46 schreef Bilmiyorem het volgende:
Waarom kom ik fokkers zoals jou, die saltdinges en aryaatje nooit in het echt tegen? Leuk mee praten.
Jullie leren het alquote:Op vrijdag 25 december 2009 17:47 schreef Bilmiyorem het volgende:
Ik ga nu eten, eten is betaald door het geld waar m'n ouders voor hebben gewerkt, wij stelen geen eten.
Nee, de Turken kwamen hierheen om zwaar ongeschoold werk te verrichten. Met andere woorden: de Nederlanders voor het geschoold werk en de Turken voor het ongeschoold werk. Overigens waren de meeste gastarbeiders gewoon analfabeet.quote:Op vrijdag 25 december 2009 17:42 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Alsof je daar niet mee kan bedoelen dat jullie voor het betere, intellectuelere werk zijn. In die post stond namelijk dat Turken en Marokkanen hierheen kwamen omdat ze minder intellectueel zijn of iets dergelijks. Dat klopt echt niet.
Stop je tong nog dieper in haar kont, slijmerd. Wat walg ik van zulk soort mensen.quote:Op vrijdag 25 december 2009 17:48 schreef Rookert het volgende:
[..]
Jullie leren het al![]()
![]()
Eet smakelijk Bilmiyorem, je blijft wel een bazin hoor
Nee, je hebt er wat aan om een vete met iemand op internet te hebbenquote:Op vrijdag 25 december 2009 17:49 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Stop je tong nog dieper in haar kont, slijmerd. Wat walg ik van zulk soort mensen.
Niveau op school is bijna net zo kinderachtig.quote:Op vrijdag 25 december 2009 17:47 schreef Rookert het volgende:
[..]
Je moet gewoon debatteren op school, kan je je ei kwijt
Ze hebben niet dezelfde kansen gehad, Turkije was in die tijd veel minder ontwikkeld, dat betekent niet dat ze dom waren.quote:Op vrijdag 25 december 2009 17:48 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Nee, de Turken kwamen hierheen om zwaar ongeschoold werk te verrichten. Met andere woorden: de Nederlanders voor het geschoold werk en de Turken voor het ongeschoold werk. Overigens waren de meeste gastarbeiders gewoon analfabeet.
Blijf doorwalgen.quote:Op vrijdag 25 december 2009 17:49 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Stop je tong nog dieper in haar kont, slijmerd. Wat walg ik van zulk soort mensen.
Dat betekent wel dat ze dom waren. Welke redenen daarvoor zijn is een ander verhaal. En dat ze dom waren zie je nog steeds terug wanneer je de scholing van hun nazaten erbij pakt.quote:Op vrijdag 25 december 2009 18:02 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ze hebben niet dezelfde kansen gehad, Turkije was in die tijd veel minder ontwikkeld, dat betekent niet dat ze dom waren.
Wij denken dan anders over dom. Dom: moeilijk nieuwe stof begrijpen. Dat klopt bij mijn ouders niet.quote:Op vrijdag 25 december 2009 18:04 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Dat betekent wel dat ze dom waren. Welke redenen daarvoor zijn is een ander verhaal. En dat ze dom waren zie je nog steeds terug wanneer je de scholing van de nazaten erbij pakt.
Dat hadden we ook nogquote:Op vrijdag 25 december 2009 18:00 schreef Ayca het volgende:
Lekkere discussie opeens![]()
Jullie haat-liefde verhouding mag iets meer de liefde kant op
Jouw ouders zullen wellicht een uitzondering vormen.quote:Op vrijdag 25 december 2009 18:05 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Wij denken dan anders over dom. Dom: moeilijk nieuwe stof begrijpen. Dat klopt bij mijn ouders niet.
Net zoals veel andere Turken.quote:Op vrijdag 25 december 2009 18:06 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Jouw ouders zullen wellicht een uitzondering vormen.
Alsof school daar ook maar iets mee te maken heeft. Onee, dit zeg ik verkeerd, voor je me weer gaat verbeteren, welk niveau je kan bereiken heeft wel iets te maken met wel of niet dom zijn. Mijn ouders zijn niet hooggeschoold, maar ze zijn zeker niet dom, net zoals een ander groot deel van m'n familie. Dat deel interesseerde zich er niet voor, is dom geweest om niets te doen of is lui geweest, dat is een andere manier van dom zijn.quote:Op vrijdag 25 december 2009 18:07 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Dat zien we inderdaad terug wanneer we scholingcijfers erbij pakken.
Dom of onderontwikkeld. Geen verschil.quote:Op vrijdag 25 december 2009 18:09 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Alsof school daar ook maar iets mee te maken heeft. Onee, dit zeg ik verkeerd, voor je me weer gaat verbeteren, welk niveau je kan bereiken heeft wel iets te maken met wel of niet dom zijn. Mijn ouders zijn niet hooggeschoold, maar ze zijn zeker niet dom, net zoals een ander groot deel van m'n familie. Dat deel interesseerde zich er niet voor, is dom geweest om niets te doen of is lui geweest, dat is een andere manier van dom zijn.
Ik ga even eten. Ik reageer wel via de pm.quote:Op vrijdag 25 december 2009 18:11 schreef GenusButeo het volgende:
AryaMehr, ik gok dat je een Iraniër bent. Ben je zelf wel trots op je mede-Iraniërs? Op Iran? Vind je het niet vervelend dat de fenomenale dichters van Iran zijn weggekwijnd en dat het nu de zelfkastijdende soepjurken zijn die de boventoon voeren?Chitori?
Leef verder in je droom. M'n oom uit een gezin van gastarbeiders heeft wel gestudeerd, hij heeft daar zelf voor gekozen, m'n opa en oma hebben het wel altijd aangemoedigd, omdat ze scholing belangrijk vinden, maar dat maakt de rest van z'n broers en zussen niet dommer. Wel minder ontwikkeld.quote:Op vrijdag 25 december 2009 18:12 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Dom of onderontwikkeld. Geen verschil.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |