abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76053090
.

Wist niet dat ie al bijna vol zat, maargoed. Heb maar ff een nieuwe geopend.

Beschamende redenen om op iemand af te knappen. Part II.

Verder geen zin in een OP met quotes.
  vrijdag 25 december 2009 @ 17:07:07 #2
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_76053096
quote:
Op vrijdag 25 december 2009 17:02 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Ik zou me eerder afvragen hoe mensen hier mijn ideeen van een relatie als ongezond durven te bestempelen. Het is toch MIJN idee, dat heeft niets met intellectueel zijn te maken, maar wel de waarheid zien. Mensen die de verleiding opzoeken zijn gewoon ziek en denken dat ze gelukkig zijn, maar hopelijk komen ze er ooit achter dat dat niet zo is. Natuurlijk moet Aryaatje de vraag altijd aan Turken en Marokkanen stellen en later altijd ontkennen dat hij natuurlijk niets tegen ze heeft en aan het trollen is.
Dat jij jouw relatie als iets ''gezonds'' bestempelt zegt niets. Net zo min als dat een pedofiel zijn relatie met een 12-jarige meisje als iets gezonds bestempelt. Jij bepaalt niet wat gezond is, maar de samenleving. Je ideeen zijn achterhaald, conservatief en getuigen van weinig intellect.
pi_76053200
quote:
Op vrijdag 25 december 2009 17:07 schreef AryaMehr het volgende:

[..]

Dat jij jouw relatie als iets ''gezonds'' bestempelt zegt niets. Net zo min als dat een pedofiel zijn relatie met een 12-jarige meisje als iets gezonds bestempelt. Jij bepaalt niet wat gezond is, maar de samenleving. Je ideeen zijn achterhaald, conservatief en getuigen van weinig intellect.
Grappig dat je zegt dat mijn ideeen van een gezonde relatie getuigen van weinig intellect, jij bepaalt toch niet wat gezond is? De samenleving leeft net zoals jij in een wereld van leugens. Jullie geloven allemaal in dezelfde achterlijke leugen.
Ik ben een pure Turk.
  vrijdag 25 december 2009 @ 17:12:43 #4
219246 Salt_Seafood
Im A Salty Belfast
pi_76053205
quote:
Op vrijdag 25 december 2009 17:07 schreef AryaMehr het volgende:

[..]

Ik weet niet zo zeer of het met intellect te maken heeft, wel zijn haar ideeen achterhaald en conservatief.

Maar de opmerking dat ze iedereen 'ziek' noemt die wel eens uitgaat met de kans op verleiding getuigt wel van weinig intellect.
<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>
  vrijdag 25 december 2009 @ 17:13:47 #5
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_76053221
quote:
Op vrijdag 25 december 2009 17:12 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Grappig dat je zegt dat mijn ideeen van een gezonde relatie getuigen van weinig intellect, jij bepaalt toch niet wat gezond is? De samenleving leeft net zoals jij in een wereld van leugens. Jullie geloven allemaal in dezelfde achterlijke leugen.
Omdat je dergelijke ideeën haast niet meer tegenkomt -en maar goed ook. Maar verlicht me, in welke leugens geloof ik?
pi_76053231
quote:
Op vrijdag 25 december 2009 17:12 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Ik wil niet in discussie gaan, maar dit is zo overdreven paranoïde Bilmi
pi_76053247
quote:
Op vrijdag 25 december 2009 17:12 schreef Salt_Seafood het volgende:

[..]

Ik weet niet zo zeer of het met intellect te maken heeft, wel zijn haar ideeen achterhaald en conservatief.

Maar de opmerking dat ze iedereen 'ziek' noemt die wel eens uitgaat met de kans op verleiding getuigt wel van weinig intellect.
Oke, dan getuigt jouw opmerking over dat mijn idee van een relatie niet gezond is ook van weinig intellect. Niet gezond, ziek, komt op hetzelfde neer. Stelletje zwakbegaafde mensen.
Ik ben een pure Turk.
pi_76053257
Ik heb een keer een meisje gedumpt omdat ze voor aj*x was.
Klinkt misschien beschamend, maar ik vind 't een verdomd goeie reden!
pi_76053270
quote:
Op vrijdag 25 december 2009 17:13 schreef AryaMehr het volgende:

[..]

Omdat je dergelijke ideeën haast niet meer tegenkomt -en maar goed ook. Maar verlicht me, in welke leugens geloof ik?
Dat dergelijke ideeen nauwelijks meer voorkomen betekent niet dat ze getuigen van weinig intellect, dus houd die opmerking voortaan voor je, wil je? Je gelooft in de leugen van een gezonde relatie.
Ik ben een pure Turk.
pi_76053281
quote:
Op vrijdag 25 december 2009 17:14 schreef Rookert het volgende:

[..]

Ik wil niet in discussie gaan, maar dit is zo overdreven paranoïde Bilmi
Jij vindt het paranoide. Laten we in discussie gaan.
Ik ben een pure Turk.
pi_76053294
quote:
Op vrijdag 25 december 2009 17:15 schreef IkBenGeenKloon. het volgende:
Ik heb een keer een meisje gedumpt omdat ze voor aj*x was.
Klinkt misschien beschamend, maar ik vind 't een verdomd goeie reden!
Das juist leuk, kun je elkaar een beetje pesten enzo .
  vrijdag 25 december 2009 @ 17:17:33 #12
262 Re
Kiss & Swallow
pi_76053306
zullen we de oorspronkelijke gedachte van dit topic in stand houden? Als in... beschamend, dus niet lijstjes van eisen waar iemand aan moet voldoen maar situaties die je hebt meegemaakt?

thnx
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  vrijdag 25 december 2009 @ 17:18:18 #13
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_76053320
quote:
Op vrijdag 25 december 2009 17:16 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Dat dergelijke ideeen nauwelijks meer voorkomen betekent niet dat ze getuigen van weinig intellect, dus houd die opmerking voortaan voor je, wil je? Je gelooft in de leugen van een gezonde relatie.
Ze getuigen wel degelijk van weinig intellect. Nogmaals: in welke leugens geloof ik?
pi_76053325
quote:
Op vrijdag 25 december 2009 17:16 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Jij vindt het paranoide. Laten we in discussie gaan.
Opmerkingen als "de samenleving leeft in leugens" zijn veel te generaliserend en net zo kut als "Turken leven op ons geld en jatten alleen maar "

Accepteer je het dat 95% van Nederland er anders over denkt en vindt dat jouw ideeën conservatief zijn?
pi_76053363
Los dit anders ff via de PM op ofzo, jullie lijken wel een stel ouwe wijven
pi_76053364
quote:
Op vrijdag 25 december 2009 17:18 schreef AryaMehr het volgende:

[..]

Ze getuigen wel degelijk van weinig intellect. Nogmaals: in welke leugens geloof ik?
Leg me eens uit waarom ze getuigen van weinig intellect. Zeg maar niets als je het over de ideeen van het merendeel van de samenleving gaat hebben, want dat is zo'n zwak argument. Je gelooft in de leugen van wat een gezonde relatie is. Afgelopen posts was je het niet met me eens, dus wat daarvan afwijkt, zie ik als een leugen.
Ik ben een pure Turk.
pi_76053396
tvp
  vrijdag 25 december 2009 @ 17:21:16 #18
219246 Salt_Seafood
Im A Salty Belfast
pi_76053397
quote:
Op vrijdag 25 december 2009 17:18 schreef AryaMehr het volgende:

[..]

Het geloven in het bestaan van wederzijds vertrouwen.

Maar waar komen je ideeen vandaan?

En een gezonde relatie bestaat uit liefde en vertrouwen, dit wordt breed gedragen in onze samenleving en dat maakt het normaal.
<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>
  vrijdag 25 december 2009 @ 17:21:20 #19
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_76053401
Vertrouwen vormt de basis in een relatie. Wanneer die vertrouwen er niet is, dan heeft het weinig zijn.

Wanneer mensen zo achterlijk zijn dat ze liever niet hebben dat hun vrouw/man uitgaat, omdat ze dan wellicht in aanraking kunnen komen met het ander geslacht dan kan ik die mensen niet serieus nemen. Het ontbreek ze aan elke vorm van rationaliteit. Dat mensen ook niet kunnen begrijpen dat er genoeg mannen/vrouwen zijn die en uitgaan en de verleiding -voor zover die er is- kunnen weerstaan zegt ook genoeg.
pi_76053419
quote:
Op vrijdag 25 december 2009 17:18 schreef Rookert het volgende:

[..]

Opmerkingen als "de samenleving leeft in leugens" zijn veel te generaliserend en net zo kut als "Turken leven op ons geld en jatten alleen maar "

Accepteer je het dat 95% van Nederland er anders over denkt en vindt dat jouw ideeën conservatief zijn?
quote:
Op vrijdag 25 december 2009 16:56 schreef AryaMehr het volgende:
Ach, wat verwachten de mensen hier dan ook. Gastarbeiders uit landen als Turkije en Marokko halen en denken dat je de intellectuele elite binnen heb gehaald. Het zijn niets meer dan nazaten van conservatieve en analfabete boeren die ergens in de jaren '60 uit het achterland van Turkije en Marokko zijn weggeplukt.
Daar zit wel wat in ja, het waren de mensen die uit pure noodzaak hierheen moesten komen om het werk te doen waar wij te lui voor waren

Over de kinderen zegt het weinig, mijn moeder deed mavo, vader havo en ze hebben 3 kinderen die vwo gymnasium doen/deden en studeren

Het is generaliserend, maar waar jullie in geloven, is voor mij ook een leugen. Laat me dan lekker generaliseren. Is bovenstaande post van jou niet generaliserend? Alsof alle gastarbeiders minder intellectueel zijn dan jij, nogmaals: jij hebt niets meer voor Nederland betekent dan wij, dus loop niet zo te pochen. Ik accepteer wel dat de rest van Nederland mijn ideeen conservatief vindt.
Ik ben een pure Turk.
pi_76053422
Uitgaan( zuipen,meisjes, etc.) is niet islamitisch, klaar.
pi_76053431
quote:
Op vrijdag 25 december 2009 17:19 schreef IkBenGeenKloon. het volgende:
Los dit anders ff via de PM op ofzo, jullie lijken wel een stel ouwe wijven
We zijn nog jong, laat ons.
Ik ben een pure Turk.
pi_76053443
quote:
Op vrijdag 25 december 2009 17:21 schreef Salt_Seafood het volgende:

[..]

Het geloven in het bestaan van wederzijds vertrouwen.

Maar waar komen je ideeen vandaan?

En een gezonde relatie bestaat uit liefde en vertrouwen, dit wordt breed gedragen in onze samenleving en dat maakt het normaal.
Geloven in het bestaan van wederzijds vertrouwen is net als het geloven in een leugen.
Ik ben een pure Turk.
  vrijdag 25 december 2009 @ 17:24:03 #24
219246 Salt_Seafood
Im A Salty Belfast
pi_76053453
-edit- genoeg nu

[ Bericht 95% gewijzigd door Re op 25-12-2009 17:24:26 ]
  vrijdag 25 december 2009 @ 17:24:10 #25
262 Re
Kiss & Swallow
pi_76053457
quote:
Op vrijdag 25 december 2009 17:17 schreef Re het volgende:
zullen we de oorspronkelijke gedachte van dit topic in stand houden? Als in... beschamend, dus niet lijstjes van eisen waar iemand aan moet voldoen maar situaties die je hebt meegemaakt?

thnx
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')