quote:- En iedere vatandas die ik vergeten ben,.
zogenaamd adonis hahaquote:Op vrijdag 25 december 2009 13:55 schreef Rookert het volgende:
En deze adonis gaat lunchen, niet teveel, want ik moet vanavond nog wel dik kunnen schranzen![]()
Bye
AND IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII WILL ALWAYS LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOVE YOUUUUUU OOOOHquote:Op vrijdag 25 december 2009 13:55 schreef Bilmiyorem het volgende:
ik wil een nummer horen waar ik kippenvel van kan krijgen
weet iemand wat?
welke versie?quote:Op vrijdag 25 december 2009 13:56 schreef Rookert het volgende:
[..]
AND IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII WILL ALWAYS LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOVE YOUUUUUU OOOOH
Er zijn versies waar ik echt kippenvel krijg
Dankjequote:Op vrijdag 25 december 2009 13:56 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
zogenaamd adonis haha
eet smakelijk![]()
teveel = te veel
quote:Op vrijdag 25 december 2009 13:55 schreef Bilmiyorem het volgende:
ik wil een nummer horen waar ik kippenvel van kan krijgen
weet iemand wat?
senin kopegin degilim hayvan!quote:
Kippenvel was echt leuk. Al herinner ik me de dagen van kippenvel als eenzame, donkere dagen.quote:Op vrijdag 25 december 2009 13:59 schreef IHVK het volgende:
Waarom zijn er geen kwaliteits kinderseries meer als Kippenvel en Eerie Indiana, maar wordt de huidige generatie vermaakt met Hannah Montana?
word ik altijd boos dan?quote:Op vrijdag 25 december 2009 13:58 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
senin kopegin degilim hayvan!
git domuz ye
edit: ihvk niet boos worden, grapje![]()
Ja, dan ga je zeggen dat ik niet in het Turks mag posten en netjes moet blijven.quote:
Ik ben wel erg.quote:Op vrijdag 25 december 2009 14:02 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ja, dan ga je zeggen dat ik niet in het Turks mag posten en netjes moet blijven.
Eerie Indianaquote:Op vrijdag 25 december 2009 13:59 schreef IHVK het volgende:
Waarom zijn er geen kwaliteits kinderseries meer als Kippenvel en Eerie Indiana, maar wordt de huidige generatie vermaakt met Hannah Montana?
Ja, zie je wat voor invloed je op me hebt uitgeoefend, ik durf bijna niet meer te posten!quote:
Mijn nichtjes vinden haar tof.quote:Op vrijdag 25 december 2009 14:04 schreef IHVK het volgende:
Ik vind Hannah Montana echt degeneratie van de samenleving.
quote:Op vrijdag 25 december 2009 13:59 schreef IHVK het volgende:
quote:
Ik ook.quote:Op vrijdag 25 december 2009 14:04 schreef IHVK het volgende:
Ik vind Hannah Montana echt degeneratie van de samenleving.
quote:Op vrijdag 25 december 2009 14:06 schreef zarGon het volgende:
[..]
.
♥ Yüreğine damla damla umut, günlerine bin tatlı mutluluk dolsun. Sevdiklerin hep yanında olsun, yüzün ve gülün hiç solmasın. Bayramın kutlu olsun...
Random bayram smsje?quote:Op vrijdag 25 december 2009 14:06 schreef zarGon het volgende:
[..]
.
♥ Yüreğine damla damla umut, günlerine bin tatlı mutluluk dolsun. Sevdiklerin hep yanında olsun, yüzün ve gülün hiç solmasın. Bayramın kutlu olsun...
van waar heb je dit?quote:Op vrijdag 25 december 2009 14:06 schreef zarGon het volgende:
[..]
.
Trigger groette ook alleen jou.quote:Op vrijdag 25 december 2009 14:07 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hoi..
Waarom groet je alleen mij?.
Jij bent een Turkquote:Op vrijdag 25 december 2009 14:08 schreef IHVK het volgende:
[..]
Trigger groette ook alleen jou.
Playerrrrrr.
Nee. Ik had niet door dat ik als laatst had gepost in het vorige topic dus duurde het wat langer totdat dit topic kwam. Maar ik kon geen TT bedenken en had het stuk gewoon leeggelaten, die heeft IHVK dus opgevuld. ;Pquote:
Anders geef je serieus antwoord op die vraag.quote:Op vrijdag 25 december 2009 14:08 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nee. Ik had niet door dat ik als laatst had gepost in het vorige topic dus duurde het wat langer totdat dit topic kwam. Maar ik kon geen TT bedenken en had het stuk gewoon leeggelaten, die heeft IHVK dus opgevuld. ;P
Ik dacht hier is een tweede As The Turks Turns bezig, maar nee hoor .quote:Op vrijdag 25 december 2009 14:08 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nee. Ik had niet door dat ik als laatst had gepost in het vorige topic dus duurde het wat langer totdat dit topic kwam. Maar ik kon geen TT bedenken en had het stuk gewoon leeggelaten, die heeft IHVK dus opgevuld. ;P
Nietus. Zou ik nooit doen.quote:Op vrijdag 25 december 2009 14:10 schreef IHVK het volgende:
[..]
Anders geef je serieus antwoord op die vraag.
Je hebt me gewoon afgewezen!
Random betekent in het Arabisch, Ya ya ya, sha sha sha, zG. Abi cok Yasa!quote:Op vrijdag 25 december 2009 14:09 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je noemt een bericht van mij speciaal aan jou gericht random?! RANDOM1!1!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |