quote:- En iedere vatandas die ik vergeten ben,.
zogenaamd adonis hahaquote:Op vrijdag 25 december 2009 13:55 schreef Rookert het volgende:
En deze adonis gaat lunchen, niet teveel, want ik moet vanavond nog wel dik kunnen schranzen![]()
Bye
AND IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII WILL ALWAYS LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOVE YOUUUUUU OOOOHquote:Op vrijdag 25 december 2009 13:55 schreef Bilmiyorem het volgende:
ik wil een nummer horen waar ik kippenvel van kan krijgen
weet iemand wat?
welke versie?quote:Op vrijdag 25 december 2009 13:56 schreef Rookert het volgende:
[..]
AND IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII WILL ALWAYS LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOVE YOUUUUUU OOOOH
Er zijn versies waar ik echt kippenvel krijg
Dankjequote:Op vrijdag 25 december 2009 13:56 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
zogenaamd adonis haha
eet smakelijk![]()
teveel = te veel
quote:Op vrijdag 25 december 2009 13:55 schreef Bilmiyorem het volgende:
ik wil een nummer horen waar ik kippenvel van kan krijgen
weet iemand wat?
senin kopegin degilim hayvan!quote:
Kippenvel was echt leuk. Al herinner ik me de dagen van kippenvel als eenzame, donkere dagen.quote:Op vrijdag 25 december 2009 13:59 schreef IHVK het volgende:
Waarom zijn er geen kwaliteits kinderseries meer als Kippenvel en Eerie Indiana, maar wordt de huidige generatie vermaakt met Hannah Montana?
word ik altijd boos dan?quote:Op vrijdag 25 december 2009 13:58 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
senin kopegin degilim hayvan!
git domuz ye
edit: ihvk niet boos worden, grapje![]()
Ja, dan ga je zeggen dat ik niet in het Turks mag posten en netjes moet blijven.quote:
Ik ben wel erg.quote:Op vrijdag 25 december 2009 14:02 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ja, dan ga je zeggen dat ik niet in het Turks mag posten en netjes moet blijven.
Eerie Indianaquote:Op vrijdag 25 december 2009 13:59 schreef IHVK het volgende:
Waarom zijn er geen kwaliteits kinderseries meer als Kippenvel en Eerie Indiana, maar wordt de huidige generatie vermaakt met Hannah Montana?
Ja, zie je wat voor invloed je op me hebt uitgeoefend, ik durf bijna niet meer te posten!quote:
Mijn nichtjes vinden haar tof.quote:Op vrijdag 25 december 2009 14:04 schreef IHVK het volgende:
Ik vind Hannah Montana echt degeneratie van de samenleving.
quote:Op vrijdag 25 december 2009 13:59 schreef IHVK het volgende:
quote:
Ik ook.quote:Op vrijdag 25 december 2009 14:04 schreef IHVK het volgende:
Ik vind Hannah Montana echt degeneratie van de samenleving.
quote:Op vrijdag 25 december 2009 14:06 schreef zarGon het volgende:
[..]
.
♥ Yüreğine damla damla umut, günlerine bin tatlı mutluluk dolsun. Sevdiklerin hep yanında olsun, yüzün ve gülün hiç solmasın. Bayramın kutlu olsun...
Random bayram smsje?quote:Op vrijdag 25 december 2009 14:06 schreef zarGon het volgende:
[..]
.
♥ Yüreğine damla damla umut, günlerine bin tatlı mutluluk dolsun. Sevdiklerin hep yanında olsun, yüzün ve gülün hiç solmasın. Bayramın kutlu olsun...
van waar heb je dit?quote:Op vrijdag 25 december 2009 14:06 schreef zarGon het volgende:
[..]
.
Trigger groette ook alleen jou.quote:Op vrijdag 25 december 2009 14:07 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hoi..
Waarom groet je alleen mij?.
Jij bent een Turkquote:Op vrijdag 25 december 2009 14:08 schreef IHVK het volgende:
[..]
Trigger groette ook alleen jou.
Playerrrrrr.
Nee. Ik had niet door dat ik als laatst had gepost in het vorige topic dus duurde het wat langer totdat dit topic kwam. Maar ik kon geen TT bedenken en had het stuk gewoon leeggelaten, die heeft IHVK dus opgevuld. ;Pquote:
Anders geef je serieus antwoord op die vraag.quote:Op vrijdag 25 december 2009 14:08 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nee. Ik had niet door dat ik als laatst had gepost in het vorige topic dus duurde het wat langer totdat dit topic kwam. Maar ik kon geen TT bedenken en had het stuk gewoon leeggelaten, die heeft IHVK dus opgevuld. ;P
Ik dacht hier is een tweede As The Turks Turns bezig, maar nee hoor .quote:Op vrijdag 25 december 2009 14:08 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nee. Ik had niet door dat ik als laatst had gepost in het vorige topic dus duurde het wat langer totdat dit topic kwam. Maar ik kon geen TT bedenken en had het stuk gewoon leeggelaten, die heeft IHVK dus opgevuld. ;P
Nietus. Zou ik nooit doen.quote:Op vrijdag 25 december 2009 14:10 schreef IHVK het volgende:
[..]
Anders geef je serieus antwoord op die vraag.
Je hebt me gewoon afgewezen!
Random betekent in het Arabisch, Ya ya ya, sha sha sha, zG. Abi cok Yasa!quote:Op vrijdag 25 december 2009 14:09 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je noemt een bericht van mij speciaal aan jou gericht random?! RANDOM1!1!
Sorry.quote:Op vrijdag 25 december 2009 14:10 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik dacht hier is een tweede As The Turks Turns bezig, maar nee hoor .
Hello.quote:
Enig idee hoe dat klinkt zonder context?quote:Op vrijdag 25 december 2009 14:10 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ik dacht uit je duim
heb je klanten?
quote:Op vrijdag 25 december 2009 14:09 schreef IHVK het volgende:
[..]
Alsof ik door jou gegroet wil worden.
quote:Op donderdag 24 december 2009 01:55 schreef IHVK het volgende:
ik zou weleens een x willen dat Trigger mij groet.![]()
huh?quote:Op vrijdag 25 december 2009 14:12 schreef zarGon het volgende:
[..]
Enig idee hoe dat klinkt zonder context?.
weet ik, maar lijkt niet echt invloeden te hebben van een Turkse vader of moeder, vind ik.quote:
Dat krijg ik altijd te horen.quote:
Neequote:Op vrijdag 25 december 2009 14:13 schreef IHVK het volgende:
[..]
Waarom die post, uit alle posts?
Wil je er iets mee zeggen?
Misschien lijkt haar vader ook wel heel erg Nederlands.quote:Op vrijdag 25 december 2009 14:13 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
weet ik, maar lijkt niet echt invloeden te hebben van een Turkse vader of moeder, vind ik.
Zeg Ratel, hoe is het met je dochter?quote:Op vrijdag 25 december 2009 14:13 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Dat krijg ik altijd te horen.En toch lijk ik echt heel veel op mijn vader.
*doet zwarte pruik op
quote:Op vrijdag 25 december 2009 14:14 schreef zarGon het volgende:
[..]
Nee, ik heb nog geen klanten voor je kunnen regelen.
Haha nee niet echt.quote:Op vrijdag 25 december 2009 14:14 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Misschien lijkt haar vader ook wel heel erg Nederlands.
Uitstekend.quote:Op vrijdag 25 december 2009 14:14 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Zeg Ratel, hoe is het met je dochter?
Het is niet je lichtheid maar je hebt gewoon helemaal geen Turken uitstraling. hahahahaha weet even niet hoe ik het anders moet verwoorden.quote:Op vrijdag 25 december 2009 14:15 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Haha nee niet echt.Maar hij heeft wel groene ogen.
Jaaa, dat bedoelde ik ook, want ken Turken die net zo licht zijn, maar er wel Turks uitzien.quote:Op vrijdag 25 december 2009 14:16 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Het is niet je lichtheid maar je hebt gewoon helemaal geen Turken uitstraling. hahahahaha weet even niet hoe ik het anders moet verwoorden.
hmm.quote:Op vrijdag 25 december 2009 14:16 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
dacht altijd dat het asure was?
Moet ik daar blij mee zijn?quote:Op vrijdag 25 december 2009 14:16 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Het is niet je lichtheid maar je hebt gewoon helemaal geen Turken uitstraling. hahahahaha weet even niet hoe ik het anders moet verwoorden.
Is het ook, aşure.quote:Op vrijdag 25 december 2009 14:16 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
dacht altijd dat het asure was?
Ja, wie wil er nou op een Turk lijken.quote:Op vrijdag 25 december 2009 14:17 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Moet ik daar blij mee zijn?
Dat dus.quote:Op vrijdag 25 december 2009 14:18 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ja, wie wil er nou op een Turk lijken.
kan beide, alleen het gerecht heet alleen asurequote:Op vrijdag 25 december 2009 14:18 schreef zarGon het volgende:
[..]
Is het ook, aşure.
Volgens mij was 17 december Islamitsch nieuwjaar. Dan is aşure overmorgen.
Stel je voor zeg!quote:Op vrijdag 25 december 2009 14:18 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ja, wie wil er nou op een Turk lijken.
Paar jaar terug hadden we op school een groep uitwisselingsstudenten uit Istanbul die een donkerblonde Turkse vriendin met groene ogen helemaal niet op een Turk vonden lijken maar een heel licht blonde Turkse vriend met blauwe ogen juist wel. En dat heb ik dus ook vaak. Sommige Turken, hoe zwart of licht ze ook zijn, hebben echt een Turken uitstraling.quote:Op vrijdag 25 december 2009 14:17 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Jaaa, dat bedoelde ik ook, want ken Turken die net zo licht zijn, maar er wel Turks uitzien.
Dacht achttiende.quote:Op vrijdag 25 december 2009 14:18 schreef zarGon het volgende:
[..]
Is het ook, aşure.
Volgens mij was 17 december Islamitsch nieuwjaar. Dan is aşure overmorgen.
TDK:quote:Op vrijdag 25 december 2009 14:19 schreef IHVK het volgende:
[..]
kan beide, alleen het gerecht heet alleen asure
http://tr.wikipedia.org/wiki/A%C5%9Fure_G%C3%BCn%C3%BC
Mijn ene zus wordt wel altijd voor Turkse aangezien. En die is daar niet echt blij mee, ze woont in zo'n klein bekrompen gehucht. Maar zij is wel donker.quote:Op vrijdag 25 december 2009 14:20 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Paar jaar terug hadden we op school een groep uitwisselingsstudenten uit Istanbul die een donkerblonde Turkse vriendin met groene ogen helemaal niet op een Turk vonden lijken maar een heel licht blonde Turkse vriend met blauwe ogen juist wel. En dat heb ik dus ook vaak. Sommige Turken, hoe zwart of licht ze ook zijn, hebben echt een Turken uitstraling.
Ja klopt. Ik heb een jongen op m'n school die half Turks is, donkerder dan Ratelslangetje, maar hij lijkt net zo weinig op een Turk. Ik had "ruzie" met een Afrikaantje, ging die helpen en zeggen dat hij een Turk is. Spreekt geen woord Turks, je hoort ook helemaal niet aan hem dat hij een beetje Turks is en lijkt gewoon op een Nederlander.quote:Op vrijdag 25 december 2009 14:20 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Paar jaar terug hadden we op school een groep uitwisselingsstudenten uit Istanbul die een donkerblonde Turkse vriendin met groene ogen helemaal niet op een Turk vonden lijken maar een heel licht blonde Turkse vriend met blauwe ogen juist wel. En dat heb ik dus ook vaak. Sommige Turken, hoe zwart of licht ze ook zijn, hebben echt een Turken uitstraling.
Ze is er niet blij mee? Schaamt ze zich voor haar afkomst ofzo?quote:Op vrijdag 25 december 2009 14:22 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Mijn ene zus wordt wel altijd voor Turkse aangezien. En die is daar niet echt blij mee, ze woont in zo'n klein bekrompen gehucht. Maar zij is wel donker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |