quote:Op vrijdag 25 december 2009 13:48 schreef L.no het volgende:
[..]
Daarom vermeldde ik gelukkig mijn nickname.![]()
Mja, ik denk dat je me sowieso zou herkennen.
Je wilt wel hequote:Op vrijdag 25 december 2009 13:48 schreef Houniet het volgende:
[..]
Niet allemaal voor mij hoor.
Miss eentje.
quote:Op vrijdag 25 december 2009 13:35 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Dean ook al zie ik
Nu nog overwegen om jullie te accepteren
Ik weet het nog nietquote:
Twijfel = jaquote:
quote:Top 20 in de StageSC-reeks op 24-12-2009
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 115 Luctor.et.Emergo
02. 109 Milou__
03. 084 jna
04. 067 The_Dean
05. 054 DjRex89
06. 045 Bravebart
07. 025 L.no
08. 024 PieterBas
09. 022 Houniet
10. 020 Bootje84
11. 019 Dzjenn.
12. 015 Isdatzo
13. 012 Desunoto
14. 004 Stevennn
15. 002 Zephyroz
Reeks-statistieken!
Ik had alleen Paula op hyves van de fokkers. Nu jullie dus ook. Dolle boel!quote:Op vrijdag 25 december 2009 13:52 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Nee, ik heb ook lang niet iedereen hier op hyves
Als je nou eens met die motivatie achter chicks aan gaatquote:
Spuit 11quote:
Het is een collegaatje van me.quote:
Mag ik je aanraken!?!?!?quote:
Dat dus.quote:
Komt wel goed schatjequote:
Als i kdat wist, dan had ik wel een andere gepakt.quote:
Tuurlijk, kan geen kwaad.quote:
De TT kan nog veranderd wordenquote:Op vrijdag 25 december 2009 13:56 schreef L.no het volgende:
[..]
Als i kdat wist, dan had ik wel een andere gepakt.
Gewoon volspammen dit topic.
Moet jij zeggen.quote:Op vrijdag 25 december 2009 13:53 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Als je nou eens met die motivatie achter chicks aan gaat
Ja doen.quote:Op vrijdag 25 december 2009 13:56 schreef L.no het volgende:
[..]
Als i kdat wist, dan had ik wel een andere gepakt.
Gewoon volspammen dit topic.
quote:
Wat weet jij daar vanquote:
Was om half12 ofzoquote:
quote:
Als we het volspammen, dan is het snel voorbij, maar degenen die het wel leuk vinden kunnen nog genieten van de TT. 2 vliegen in een klap.quote:
Inderdaad.quote:
Ja hoor, laatst nog geweest. 5-10 gewonnen, 5 keer gescoordquote:Op vrijdag 25 december 2009 14:05 schreef Milou__ het volgende:
He houniet, moet je nog wel eens zaalvoetballen in wehl?
Tss, dan meld je je ook niet evenquote:Op vrijdag 25 december 2009 14:05 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ja hoor, laatst nog geweest. 5-10 gewonnen, 5 keer gescoord.
Jij?
Hoe moet ik dat melden dan, als jij de laatste tijd niet meer hier bent geweestquote:Op vrijdag 25 december 2009 14:06 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Tss, dan meld je je ook niet even![]()
Ik ook, soms.
fobo? pm?quote:Op vrijdag 25 december 2009 14:09 schreef Houniet het volgende:
[..]
Hoe moet ik dat melden dan, als jij de laatste tijd niet meer hier bent geweest?
Beter laat dan nooitquote:Op vrijdag 25 december 2009 14:09 schreef DjRex89 het volgende:
Ik heb eindelijk mn salaris van vorige maand binnen![]()
Lekker op tijdquote:Op vrijdag 25 december 2009 14:09 schreef DjRex89 het volgende:
Ik heb eindelijk mn salaris van vorige maand binnen![]()
Maar als je niet op FOK! bent kan je dat ook niet gelezen hebben.quote:
Jawel. ik was nog wel op fok.quote:Op vrijdag 25 december 2009 14:10 schreef Houniet het volgende:
[..]
Maar als je niet op FOK! bent kan je dat ook niet gelezen hebben.
Oh dat wist ik niet. Ik ga dat niet van iedereen bijhouden.quote:
niet?quote:Op vrijdag 25 december 2009 14:11 schreef Houniet het volgende:
[..]
Oh dat wist ik niet. Ik ga dat niet van iedereen bijhouden.
Ja idd, en van deze maand krijg ik de 28e, dus dan opeens een volle bankrekeningquote:
Tss.quote:Op vrijdag 25 december 2009 14:11 schreef Houniet het volgende:
[..]
Oh dat wist ik niet. Ik ga dat niet van iedereen bijhouden.
Malle idiootquote:Op vrijdag 25 december 2009 14:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
niet?Dat hoor je wel te doen hoor.
![]()
Waarom is ie anders blauw?quote:Op vrijdag 25 december 2009 14:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
niet?Dat hoor je wel te doen hoor.
![]()
quote:Op vrijdag 25 december 2009 14:13 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ja idd, en van deze maand krijg ik de 28e, dus dan opeens een volle bankrekeningOm die met oud en nieuw weer op te zuipen
De Sjonniesquote:
quote:
Dat zal niet gebeuren maar wil nieuwe telefoon kopen dus dat kan dan welquote:
Heb eigenlijk ook een nieuwe foon nodig. Mijn huidige werkt af en toe niet meer lekker. Maar geen zin om me te gaan oriëteren.quote:Op vrijdag 25 december 2009 14:19 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Dat zal niet gebeuren maar wil nieuwe telefoon kopen dus dat kan dan wel
Zoek je wat speciaals dan? Ik ga waarschijnlijk een Nokia 6300 kopen, kost maar 100euro en zit alles op wat ik nodig heb. En het is natuurlijk een Nokia dus kan veel hebbenquote:Op vrijdag 25 december 2009 14:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Heb eigenlijk ook een nieuwe foon nodig. Mijn huidige werkt af en toe niet meer lekker. Maar geen zin om me te gaan oriëteren.![]()
Bootmans!quote:Op vrijdag 25 december 2009 14:24 schreef Bootje84 het volgende:
Verander de TT ff in FC.. Fastchat.. De tering.
Ik zoek een telefoon om mee te bellen, sms'en en een agenda en wekker-functie dient er op te zetten en als er nog een cameraatje op zit waarmee je (redelijk) mooie fotootjes kan maken is dat een préquote:Op vrijdag 25 december 2009 14:23 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Zoek je wat speciaals dan? Ik ga waarschijnlijk een Nokia 6300 kopen, kost maar 100euro en zit alles op wat ik nodig heb. En het is natuurlijk een Nokia dus kan veel hebben
Een Nokia 6300 dusquote:Op vrijdag 25 december 2009 14:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik zoek een telefoon om mee te bellen, sms'en en een agenda en wekker-functie dient er op te zetten en als er nog een cameraatje op zit waarmee je (redelijk) mooie fotootjes kan maken is dat een pré
Stel je aan man.quote:Op vrijdag 25 december 2009 14:24 schreef Bootje84 het volgende:
Verander de TT ff in FC.. Fastchat.. De tering.
quote:
Suck my 9quote:
Wat een ultieme kerstgedachte..quote:Op vrijdag 25 december 2009 14:34 schreef Bootje84 het volgende:
Hallo vriendjes en vriendinnetjes..
[..]
Suck my 9
centimeter?quote:Op vrijdag 25 december 2009 14:34 schreef Bootje84 het volgende:
Hallo vriendjes en vriendinnetjes..
[..]
Suck my 9
Die knopjes zijn altijd zichtbaarquote:Op vrijdag 25 december 2009 14:27 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Een Nokia 6300 dus
Ik heb namelijk precies dezelfde eisen..
http://www.bol.com/nl/p/e(...)=ADVNLKIE00201500099
Dat weet jij beter dan ikquote:
Lijkt me wel handig dat de knopjes zichtbaar zijn?quote:Op vrijdag 25 december 2009 14:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die knopjes zijn altijd zichtbaarDat wil ik helemaal niet.
Als ik mijn foon niet gebruik, dat de knopjes niet ingedrukt kunnen worden. (inschuif of inklapmechanisme.quote:Op vrijdag 25 december 2009 14:36 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Lijkt me wel handig dat de knopjes zichtbaar zijn?
Wat bedoel je precies?
Wat maakt dat uit dan?quote:Op vrijdag 25 december 2009 14:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Als ik mijn foon niet gebruik, dat de knopjes niet ingedrukt kunnen worden. (inschuif of inklapmechanisme.
Heb nu een Motorola V220.
Die reeks statistieken zijn wel grappigquote:
quote:Userstats van Desunoto
Laatste 10 topics waarin gepost werd:
Stage SC #1204: Lesbisch adoratietopic (2)
Stage SC #1203: L.no adoratietopic (10)
[3FM #1488] Volledig bij stem! (3)
Stage SC # 993 In punaisebroek aan het werk. (3)
Stage SC # 991 Bootje84(2)
Stage SC # 990 L.no(9)
Bekijk alle topics
Dat vind ik niet handig.quote:Op vrijdag 25 december 2009 14:38 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Wat maakt dat uit dan?Je hebt toch toetsenblokkering?
Ik wil ook naar mijn oma toe gaan. Ticket is wat duur.quote:Op vrijdag 25 december 2009 14:38 schreef DjRex89 het volgende:
Ik ga maar eens even lunchen.. Zo naar oma toeZal wel weer een enorme lange zit gaan worden maja....
Gadverdamme, beetje schaamteloos vragen om foto's van ik onder de douchequote:
quote:Op vrijdag 25 december 2009 14:45 schreef jna het volgende:
[..]
Gadverdamme, beetje schaamteloos vragen om foto's van ik onder de douche![]()
Daarnaast heb ik helemaal geen groothoeklens op mn camera zitten
Nokia 6600i Slidequote:Op vrijdag 25 december 2009 14:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Heb eigenlijk ook een nieuwe foon nodig. Mijn huidige werkt af en toe niet meer lekker. Maar geen zin om me te gaan oriëteren.![]()
Ik zag dat ik je gemist had in mijn adoratietopic.quote:
Zo'n pervert ben ik heul niet.quote:Op vrijdag 25 december 2009 14:45 schreef jna het volgende:
[..]
Gadverdamme, beetje schaamteloos vragen om foto's van ik onder de douche![]()
Daarnaast heb ik helemaal geen groothoeklens op mn camera zitten
Ja maar jij verliet je eigen adoratietopic!quote:Op vrijdag 25 december 2009 14:47 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik zag dat ik je gemist had in mijn adoratietopic.
Ik heb er geen verstand van, maar kan je geen andere browser gebruiken bij die mobiel?quote:Op vrijdag 25 december 2009 14:46 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nokia 6600i Slide
Alleen die internetbrowser valt me wat tegen.
Meterquote:
Beetje duur om los te kopenquote:Op vrijdag 25 december 2009 14:46 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nokia 6600i Slide
Alleen die internetbrowser valt me wat tegen.
Zoiets moet ik ook nog ergens hebben liggen.quote:Op vrijdag 25 december 2009 14:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Als ik mijn foon niet gebruik, dat de knopjes niet ingedrukt kunnen worden. (inschuif of inklapmechanisme.
Heb nu een Motorola V220.
Dat is wel waar. Wel een erg lekker telefoontje though.quote:
Ik had voor de verandering een leven.quote:Op vrijdag 25 december 2009 14:48 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ja maar jij verliet je eigen adoratietopic!
Het is maar net of ze Piles vragen of die het bij wil houdenquote:Op vrijdag 25 december 2009 14:40 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Die reeks statistieken zijn wel grappig
[..]
![]()
Alleen wat staan er weinig SC's in de hele index.
quote:
Heb nog een sim-only abo voor nog 9 maanden ofzoquote:Op vrijdag 25 december 2009 14:49 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dat is wel waar. Wel een erg lekker telefoontje though.
Ik heb hem via Hi, nieuwe abo'tje. Is trouwens gewoon simlockvrij, duwde mijn T-mobile sim erin, en die deed het gewoon
Ik ook nietquote:Op vrijdag 25 december 2009 14:48 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik heb er geen verstand van, maar kan je geen andere browser gebruiken bij die mobiel?
Veel plezierquote:
Mijn nummerbehoud moet alleen nog even omgezet worden, maar dan kan ik er weer twee jaar tegenquote:Op vrijdag 25 december 2009 14:53 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Heb nog een sim-only abo voor nog 9 maanden ofzo
Oh oké dan mag het wel.quote:Op vrijdag 25 december 2009 14:50 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik had voor de verandering een leven.
Blijft goedquote:
Byequote:
Use opera!quote:Op vrijdag 25 december 2009 14:53 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik ook niet
Zal er eens naar kijken. Kan er wel dingen op installen enzo, als het goed is.
Ik heb hier ook nog bergen opladers, maar de bijhorende telefoons zijn allang weg.quote:Op vrijdag 25 december 2009 14:48 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Zoiets moet ik ook nog ergens hebben liggen.
Laatst wel weer de lader gevonden, maar de telefoon is al maanden zoek
Ik heb jou trouwens al een tijdje op msn eh.. maaruh.. nooit tegen jou gesproken.quote:
Hier liggen dus nog die V235 [ergens] nog een Nokia 6230, moet nog ergens een defecte 3310 hebben, en mijn oude n73.quote:Op vrijdag 25 december 2009 15:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb hier ook nog bergen opladers, maar de bijhorende telefoons zijn allang weg.
Fijn he die standaardisatie.quote:Op vrijdag 25 december 2009 15:03 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Hier liggen dus nog die V235 [ergens] nog een Nokia 6230, moet nog ergens een defecte 3310 hebben, en mijn oude n73.
Ja, kan het net zo goed weggooien, want kan er toch niemand blij mee maken...quote:Op vrijdag 25 december 2009 15:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Fijn he die standaardisatie.
quote:
En L.no is backing me up on this onequote:
Inderdaad.quote:Op vrijdag 25 december 2009 15:24 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, kan het net zo goed weggooien, want kan er toch niemand blij mee maken...
quote:Wtf, zonzoo.nl bied nog 40 euro voor mijn n73
Damnit!quote:Op vrijdag 25 december 2009 15:26 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
En L.no is backing me up on this one
quote:
Ik weet niet waar het naar ruikt.quote:Op vrijdag 25 december 2009 15:31 schreef Houniet het volgende:
Ik heb die D&G gisteren op advies van een vriendin gekocht.
Het is best duur enzo.quote:Op vrijdag 25 december 2009 15:32 schreef The_Dean het volgende:
Vraagt bootje wat dat kost en waar je dat kan kopen
Maybe some other time.quote:Op vrijdag 25 december 2009 15:33 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik weet niet waar het naar ruikt.
* L.no probeert Houniet te ruiken.
Ik heb hier wel voor 400 staanquote:
Ik ga wel aan je snuffelen bij een meet ofzo.quote:
Ik wist niet dat er zulke dure bestonden.quote:Op vrijdag 25 december 2009 15:34 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik heb hier wel voor 400 staan.
Belachelijk eigenlijk.
In totaliteit hoor.quote:Op vrijdag 25 december 2009 15:36 schreef L.no het volgende:
Ik wist niet dat er zulke dure bestonden.
Nja, kom nooit in geurenwinkeltjesquote:
Gewoon een keer doenquote:Op vrijdag 25 december 2009 15:37 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nja, kom nooit in geurenwinkeltjes
Doe het altijd met deo of aftershave
Maar die ruiken ook wel lekkerquote:Op vrijdag 25 december 2009 15:37 schreef Houniet het volgende:
[..]
Gewoon een keer doen. En deo en aftershave hebben andere doeleinden.
Ik weet niet hoe het werkt hoorquote:Op vrijdag 25 december 2009 15:40 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Maar die ruiken ook wel lekker
Geen verstand van geurtjes man... hoe werkt dat soort spul?
Nee, ik koop ook voor 400 euro van die dure rommel om niet te weten hoe het werktquote:Op vrijdag 25 december 2009 15:40 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het werkt hoor.
Maar voor geurtjes opspuiten heb je toch geen studie nodigquote:Op vrijdag 25 december 2009 15:41 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nee, ik koop ook voor 400 euro van die dure rommel om niet te weten hoe het werkt
Net zoiets als dat ik een gitaar a 400 koop om er vervolgens niet op te kunnen spelen
Deo is voor onder de okselsquote:
Maarja, dat combineren werkt toch ook niet?quote:Op vrijdag 25 december 2009 15:44 schreef Houniet het volgende:
[..]
Deo is voor onder de oksels. Dat is ook om een eventuele geur te voorkomen
.
Heyquote:
Hier even flink opruimen en wat schoonmaken. Verder voornamelijk relaxen en msn'enquote:Op vrijdag 25 december 2009 15:49 schreef Puala het volgende:
[..]
Hoe is het? Nog plannen voor vandaag?
Nah ik ook niet echt hoor.quote:Op vrijdag 25 december 2009 15:48 schreef The_Dean het volgende:
Ben nooit zo chique geweest met geurtjes en fancy kleding enzo
Opgegroeid in een echte 'doe maar gewoon dan doe je gek genoeg' familie.
Over een half uurtje begin ik met het voorgerecht en dan zo de rest van de maaltijd afwerken. Het meeste is gelukkig al klaarquote:Op vrijdag 25 december 2009 15:50 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Hier even flink opruimen en wat schoonmaken. Verder voornamelijk relaxen en msn'en
Jij?
Ja!quote:Op vrijdag 25 december 2009 15:51 schreef Houniet het volgende:
[..]
Nah ik ook niet echt hoor.
De tijd vliegt trouwens.
Wat ga je allemaal koken?quote:Op vrijdag 25 december 2009 15:51 schreef Puala het volgende:
[..]
Over een half uurtje begin ik met het voorgerecht en dan zo de rest van de maaltijd afwerken. Het meeste is gelukkig al klaar![]()
En ik wil vanavond stappen, maar behalve mijn ex heb ik nog niemand anders gevonden die mee wilt/kan
Stokbrood met zelfgemaakte kruidenboter en salades voorafquote:
Niets ergs aan toch? Ik eet morgen ook makkelijk hoorquote:Ik eet morgen bij ouders, vandaag zelf wat simpels maken.
Lees: heb nog een restje rijs met kip in zoetzure saus in de koelkast
Ja irritant, ik wil gewoon klein beetje zekerheidquote:Even stappen is ook wel leuk... maar ook hier nog niks gehoord wie er kan/wil.
Ze willen zich niet vastleggenquote:Op vrijdag 25 december 2009 16:01 schreef Houniet het volgende:
Hadden jullie niets van te voren afgesproken dan? Om te gaan stappen?
Nee. Ben normaal ook niet zo'n stapper hoor. Wel leuk, doe het gewoon weinig...quote:Op vrijdag 25 december 2009 16:01 schreef Houniet het volgende:
Hadden jullie niets van te voren afgesproken dan? Om te gaan stappen?
Klinkt goed!!quote:Op vrijdag 25 december 2009 15:59 schreef Puala het volgende:
[..]
Stokbrood met zelfgemaakte kruidenboter en salades vooraf
Dan groentesoep
Dan verschillende soorten groente met gehaktballetjes in satesaus en kipkrokantstukjes met zelfgemaakte aardappelkroketjes, gekruide krieltjes en speciaal voor mijn zusje aardappelpuree met kaas uit de oven
En dan na ijs met slagroom en chocoladesaus![]()
[..]
Niets ergs aan toch? Ik eet morgen ook makkelijk hoorDenk de restjes van vandaag
![]()
[..]
Ja irritant, ik wil gewoon klein beetje zekerheid
Ja, dat zeker! Loop al te zweten als ik drie pannen op het vuur heb staan [vlees, sausje/mix en de rijst/pasta o.i.d]quote:
Ook dat. Nu zijn hier wel feesttenten enzo... maar met de kerst enzo wel altijd dikke entree en dergelijke...quote:Op vrijdag 25 december 2009 16:11 schreef Houniet het volgende:
Stappen tijdens de feestdagen is vervelend, want voor bijna alles heb je entreekaarten nodig.
Aardappelkroketjes valt reuze meequote:Op vrijdag 25 december 2009 16:09 schreef L.no het volgende:
Vooral die aardappelkroketjes en die aardappelpuree met kaas lijkt me ingewikkeld.
Het is idd redelijk prijzig, maar op zich heb ik dat er wel voor overquote:Op vrijdag 25 december 2009 16:11 schreef Houniet het volgende:
Stappen tijdens de feestdagen is vervelend, want voor bijna alles heb je entreekaarten nodig.
Daar ben je man voorquote:Op vrijdag 25 december 2009 16:11 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, dat zeker! Loop al te zweten als ik drie pannen op het vuur heb staan [vlees, sausje/mix en de rijst/pasta o.i.d]
Ik denk dat het meevalt omdat je prima weet hoe je het moet voorbereiden. Ik moet het nog proberen.. het leek me wel iig.quote:Op vrijdag 25 december 2009 16:16 schreef Puala het volgende:
[..]
Aardappelkroketjes valt reuze meeDie heb ik gisteren al gemaakt
Is gewoon aardappelpuree inrollen in paneermeel en zo in de frituurpan
![]()
En aardappelpuree met kaas valt ook wel mee, het is meer het timen dat moeilijk is![]()
Nou dit was de 2e keer, dus valt tegen hoorquote:Op vrijdag 25 december 2009 16:19 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik denk dat het meevalt omdat je prima weet hoe je het moet voorbereiden. Ik moet het nog proberen.. het leek me wel iig.
Maar smaakt tot nu toe altijd prima, en er brand zelden wat aanquote:
quote:Op vrijdag 25 december 2009 16:22 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Maar smaakt tot nu toe altijd prima, en er brand zelden wat aan
Wat gaan jullie doen?quote:
Ja ik trek niet mn pak aan om de hele avond thuis achter de computer te zittenquote:
Playerquote:Op vrijdag 25 december 2009 16:41 schreef jna het volgende:
[..]
Ja ik trek niet mn pak aan om de hele avond thuis achter de computer te zitten
Heyquote:
Ja hoor! Ben nu bij m'n mams, zitten allebei in pyjama met dekentje erbij en gaan straks zuurkool eten en film kijken.quote:
Ook wel relaxed zo tochquote:Op vrijdag 25 december 2009 16:46 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Ja hoor! Ben nu bij m'n mams, zitten allebei in pyjama met dekentje erbij en gaan straks zuurkool eten en film kijken.We vieren dit jaar geen kerst door omstandigheden. En jij?
Trouwens, Lost Prophets geeft in maart volgens mij een optredentje weg in Nederland!
Dat klinkt niet verkeerdquote:Op vrijdag 25 december 2009 16:46 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Trouwens, Lost Prophets geeft in maart volgens mij een optredentje weg in Nederland!
Maar jij bent toch zo'n house man?quote:
013 Tilburg! Beetje uit de richting (voor jou dan), maar toch.quote:Op vrijdag 25 december 2009 16:47 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ook wel relaxed zo toch
Gewoon lekker doen wat je wil en waar je zin in hebt!
En dat zou tof zijn
Weet je ook waar?
Och, kom daar wel vakerquote:Op vrijdag 25 december 2009 16:49 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
013 Tilburg! Beetje uit de richting (voor jou dan), maar toch.En het is 13 april.
Alternative rock en indie is ook tofquote:Op vrijdag 25 december 2009 16:49 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Maar jij bent toch zo'n house man?
Tof man! Echt kut dat het uitverkocht is.quote:Op vrijdag 25 december 2009 16:50 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Och, kom daar wel vaker
Ben er net met Volbeat geweest, en zo het nu staat ben ik daar 24 feb ook weer.
De afstand doet me niks, het is meer het budget om er te komen
Dat klinkt mij heel bekend in de oren.quote:Op vrijdag 25 december 2009 16:53 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Tof man! Echt kut dat het uitverkocht is.![]()
Ik zoek dus nog slachtoffers om mee te sleuren naar Lost Prophets. M'n vrienden/vriendinnen hebben over 't algemeen niet echt dezelfde muzieksmaak als ik.
Ok danquote:Op vrijdag 25 december 2009 16:51 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Alternative rock en indie is ook tof
Mijn iPod staat ook vol met KoRn, Linkin Park, Limp Bizkit, Lost Prophet, Papa Roach, Mando Diao, The Killers, The Editors, Snow Patrol... etc
Dan denken ze dat er alleen zware metalheads zijn met een magere hein tattoo op hun arm, lang zwart haar en in het bezit van 1019288 biertjes.quote:Op vrijdag 25 december 2009 16:54 schreef The_Dean het volgende:
[..]
En als ze het wel een beetje hebben, dan willen ze nooit mee.
Mando Diao staat er natuurlijk al veel langer op... dan "Dance with Somebody"quote:
En luide muziekquote:Op vrijdag 25 december 2009 16:57 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Dan denken ze dat er alleen zware metalheads zijn met een magere hein tattoo op hun arm, lang zwart haar en in het bezit van 1019288 biertjes.
Dat is dan niet direct mijn ding, maar wel energiekquote:Op vrijdag 25 december 2009 16:58 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Mando Diao staat er natuurlijk al veel langer op... dan "Dance with Somebody"
Die zijn goooeeeddquote:Op vrijdag 25 december 2009 16:59 schreef PieterBas het volgende:
Vergeet ik ook nog de Foo Fighters...
Ik hou wel van die indie bandjes uit Zweden... The Hives, Mando Diao etc... Sowieso vind ik de meeste muziek uit Zweden wel tof.. (behalve Abba, dat is alleen leuk tijdens de Top2000 en '70 / 80 / 90 feestjes)quote:Op vrijdag 25 december 2009 17:00 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dat is dan niet direct mijn ding, maar wel energiek
quote:Op vrijdag 25 december 2009 16:51 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Alternative rock en indie is ook tof
Mijn iPod staat ook vol met KoRn, Linkin Park, Limp Bizkit, Lost Prophet, Papa Roach, Mando Diao, The Killers, The Editors, Snow Patrol... etc
Kan bijna niet beterquote:
Dat ken ik wel ja.quote:Op vrijdag 25 december 2009 17:21 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Kan bijna niet beter
Beetje aan het opruimen hier, wat herorganiseren. Word tijd dat ik eens wat een, voor een ander ook, gezellig huisje krijg
Niet dat het hier een bende is, maar ik doe altijd lekker mijn eigen ding, en zit nergens mee... maar gezellig is anders. Mij allemaal te druk aan de kop laatste tijd.
You don't know half of itquote:
Je hebt daar een vrouw voor nodig.quote:Op vrijdag 25 december 2009 17:31 schreef The_Dean het volgende:
[..]
You don't know half of it
Maar goed. En ik heb geen verstand van gezelligheid enzo, dus dat word nog een hele opgave.
Zo heb ik bv de wc nog half afgeschilderd, geen licht in de douche, dat soort dingen...
Verder is het ook weinig écht gezellig hier volgens mij
Ja, ik denk het ookquote:Op vrijdag 25 december 2009 17:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Je hebt daar een vrouw voor nodig.
Die weten hoe iets gezellig gemaakt kan worden.
quote:Op vrijdag 25 december 2009 17:37 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, ik denk het ook
Nou, de eerste die hier komt heeft heel wat werk te doen dan
Ik moet in de nieuwe Hornback reclame spelen.
"Dean! Maak er jouw project van!"
Neeeeeeeeeeee, het is kerst!quote:
Klinkt makkelijk lekkerquote:Op vrijdag 25 december 2009 18:14 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeee, het is kerst!
Witte rijst met kip in zoetzure saus
Haha, ook makkelijk hoorquote:
Zodat je de volgende kerst zelf voor je ouders kan koken.quote:Op vrijdag 25 december 2009 18:30 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Haha, ook makkelijk hoor
Makkelijk én lekker. Net wat voor mij.
Morgen eten bij ouders en gaat mijn zus koken. Misschien maar even helpen om wat dingen te leren
Lekkurquote:Op vrijdag 25 december 2009 18:30 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Haha, ook makkelijk hoor
Makkelijk én lekker. Net wat voor mij.
Morgen eten bij ouders en gaat mijn zus koken. Misschien maar even helpen om wat dingen te leren
Dat is waar.quote:Op vrijdag 25 december 2009 18:55 schreef The_Dean het volgende:
Ik eigenlijk ook niet
Maarja, je moet toch wat eten zo nu en dan.
haha nee nu weet ik wel dat je een meisje bent hoorquote:Op vrijdag 25 december 2009 19:06 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Dit jongetje is er nog! (of alweer)
jeujquote:Op vrijdag 25 december 2009 19:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ben ook weer van de partij.
Coolquote:Op vrijdag 25 december 2009 19:20 schreef L.no het volgende:
Joh het is gezellig hier met een paar familieleden.
Opwarmen is sneller als koken. En kan met niemand praten, dus kan gewoon doorkauwenquote:
Alleen zijn, heeft zo zijn voordelen.quote:Op vrijdag 25 december 2009 19:25 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Opwarmen is sneller als koken. En kan met niemand praten, dus kan gewoon doorkauwen
ideaalquote:Op vrijdag 25 december 2009 19:25 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Opwarmen is sneller als koken. En kan met niemand praten, dus kan gewoon doorkauwen
Waarom ben je dan op FOK! als het gezellig is?quote:Op vrijdag 25 december 2009 19:20 schreef L.no het volgende:
Joh het is gezellig hier met een paar familieleden.
Jaaaa lekkur.quote:Op vrijdag 25 december 2009 19:27 schreef Puala het volgende:
MilouLang niet gesproken
Hoe is het met je?
Met mij gaat het wel goed, met jou?quote:Op vrijdag 25 december 2009 19:27 schreef Puala het volgende:
[..]
LuctorHoe is het?
Nog plannen voor kerst?
![]()
Ja gaat goedquote:Op vrijdag 25 december 2009 19:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Met mij gaat het wel goed, met jou?![]()
Vanavond misschien Jeff Dunham kijken om Comedy Central met ouders en anders doen we dat morgen.
Voor de rest geen plannen.
Jij?
Dan hoef ik er niet heen te zappen dit jaarquote:Op vrijdag 25 december 2009 19:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, maar die heb ik nog niet gezien.![]()
Als je 'em al gezien hebt, hoeft dat inderdaad niet.quote:Op vrijdag 25 december 2009 19:37 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dan hoef ik er niet heen te zappen dit jaar
Blijf maar lekker bij ons.quote:Op vrijdag 25 december 2009 19:35 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja gaat goedoeh, dat is wel gezellig samen met je ouders
![]()
Ik wil stappen, maar niemand om mee te gaan. Dus zal wel avondje laptop hangen worden of misschien met mijn ex naar de bios toe dan maar.
Jup. Nu al een goeie 2 maand denk ik.quote:Op vrijdag 25 december 2009 19:37 schreef Milou__ het volgende:
[..]
mooi![]()
is je toemalige vriend nu je ex?
Haha, denk het niet. Krijg net een heerlijk aanbodquote:Op vrijdag 25 december 2009 19:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Blijf maar lekker bij ons.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |