Ja, maar hoe streng is de controle daarop? Ik zie namelijk regelmatig bezorgers lopen van Selektmail op bijv. vrijdag en maandag!quote:Op dinsdag 29 december 2009 15:38 schreef seppo het volgende:
Bezorgers van Selektmail mogen helemaal hun bezorgdag niet uitkiezen...Ze moeten zich voor 10uur aanmelden via een bepaald telefoonnummer en op dezelfde dag (dinsdag of donderdag dus) zich weer afmelden voor 21.00
Ja, we hebben het geweten vandaag! Flink veel plaatwerk, en toch nog aanzienlijk meer Kerstpost dan verwacht. Tel daarbij op dat gisteren al alle tijdelijke KNJ-krachten zijn weggestuurd met de woorden "bedankt, de drukte is voorbij" (bedankt, meneer de Planner), en je kunt je voorstellen dat het behoorlijk stressen was.quote:H&M bedankt TNT Post medewerkers
29-12-2009 - In de razend drukke KNJ-periode zijn onze collega's van bezorgen en intern transport op de sorteercentra voor een extra uitdaging gesteld. Modeketen H&M laat via TNT Post ruim 1.000.000 voorjaarscatalogi versturen die op 29 december op de mat moeten vallen. Dat betekent een flinke extra inspanning in de KNJ drukte.
De modeketen is een goede klant van TNT Post, waarvoor wij graag een stap extra zetten. H&M heeft onze medewerkers op zeer ludieke wijze bedankt voor alle inspanningen.
Persoonlijk bedankje
Zij heeft voor alle vestigingen posters laten maken waarop zij TNT persoonlijk bedankt: "H&M bedankt alle TNT medewerkers voor hun fantastische inzet tijdens deze drukke bezorgperiode".
H&M: Graag gedaan!
De opdracht is in samenwerking met Spring verkregen. Spring Global Mail (www.springglobalmail.com) is een joint venture tussen TNT Post (Nederland) en Royal Mail (Verenigd Koninkrijk) en biedt wereldwijd oplossingen voor grensoverschrijdende post aan zakelijke klanten.
Wij hadden de H&M gisteren gelukkig al (en dan soms ook echt vier per adresquote:Op dinsdag 29 december 2009 17:33 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Ja, we hebben het geweten vandaag! Flink veel plaatwerk, en toch nog aanzienlijk meer Kerstpost dan verwacht. Tel daarbij op dat gisteren al alle tijdelijke KNJ-krachten zijn weggestuurd met de woorden "bedankt, de drukte is voorbij" (bedankt, meneer de Planner), en je kunt je voorstellen dat het behoorlijk stressen was.
hier precies hetzelfde, behalve dat ik dan niet om 5.45 ben begonnen.quote:Op dinsdag 29 december 2009 19:58 schreef Linker_Onderlip het volgende:
[..]
Wij hadden de H&M gisteren gelukkig al (en dan soms ook echt vier per adres). Vandaag echt nog veel kerstpost hier. Elke wijk had zowat nog een halve bak ongesorteerde kerstkaarten die ergens vanuit een hoekje aan waren komen waaien. Einde KNJ betekent voor mij gelukkig ook een einde aan twee weken vanaf 05.45 beginnen
Dit is/was mijn eerste KNJ periode, en behalve dat ik het nu wel ong. beu ben, vond ik het hartstikke leuk eigenlijk. Goed voor de contacten binnen het team (ik kende nog niet zoveel mensen), heb echt veel mensen 'ontmoet'. Vond het op straat ook leuk. Heb zeven dagen gewerkt vanaf de zaterdag voor kerst, en nu nog donderdag en zaterdag op de planning.quote:Op dinsdag 29 december 2009 20:09 schreef Jojoortje het volgende:
Welke KNJperiode vonden jullie drukker? Vorig jaar of dit jaar?
Ja dat is dan wel weer waar. Elke dag mensen bijna dezelfde mensen werken, is wel leukquote:Op dinsdag 29 december 2009 20:44 schreef sbientje het volgende:
Dit is/was mijn eerste KNJ periode, en behalve dat ik het nu wel ong. beu ben, vond ik het hartstikke leuk eigenlijk. Goed voor de contacten binnen het team (ik kende nog niet zoveel mensen), heb echt veel mensen 'ontmoet'. Vond het op straat ook leuk. Heb zeven dagen gewerkt vanaf de zaterdag voor kerst, en nu nog donderdag en zaterdag op de planning.
Wat voor een contract heb je dan?quote:Op dinsdag 29 december 2009 21:14 schreef Bloemhof het volgende:
Ik heb deze hele KNJ-periode niet gewerkt. Terwijl ik wel ben gevraagd of ik beschikbaar was.
ja precies.. stemming was ook altijd wel opgewekt enzo..quote:Op dinsdag 29 december 2009 21:24 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja dat is dan wel weer waar. Elke dag mensen bijna dezelfde mensen werken, is wel leuk
Dat verschilt ook per vestigingquote:Op dinsdag 29 december 2009 21:33 schreef sbientje het volgende:
[..]
ja precies.. stemming was ook altijd wel opgewekt enzo..
Zaterdagbesteller.quote:Op dinsdag 29 december 2009 21:24 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Wat voor een contract heb je dan?
ja ik heb ook wel een aantal keren moeten wachten op post. de maandag met de sneeuw was ik ook superlaat pas klaar en donderdag ook... maar ja, ach..quote:Op dinsdag 29 december 2009 21:39 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Dat verschilt ook per vestigingBij ons was tijdens de KNJperiode de machine steeds stuk en onze code krijgt de rode bakken al heel laat, dus nu werd het echt belachelijk laat
En leren van hun fouten doen ze ook niet hier. Dan wordt de post naar een andere vestiging gebracht om ze daar door de machine te halen, blijkt dat de machine de verkeerd software had ofzo, dus er kon niks gesorteerd worden. De tweede keer dat onze machine stuk ging, ging die weer naar een andere vestiging, maar toen viel alle post van de laadklep van de vrachtwagen, dus was alles weer door de war...
Dusssss....De KNJperiode heeft onze vestiging veel geld en uren gekost. Veel mensen moesten uren (betaald) wachten om eindelijk hun wijk weg te brengen. Ik kan je wel vertellen dat het soms wel rot is om uren op kantoor te zitten al wetende dat je niks kunt doen behalve wachten. Bovendien zou het weer ook steeds slechter worden, maar dat viel uiteindelijk mee.
Je hebt wachten en een groot gedeelte van de dag niks doen he...quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:02 schreef sbientje het volgende:
[..]
ja ik heb ook wel een aantal keren moeten wachten op post. de maandag met de sneeuw was ik ook superlaat pas klaar en donderdag ook... maar ja, ach..
ja das waar.. maar wachten is al vervelend.. laat staan dat je bijna je hele diesnt zit te wachten, das helemaal geestdodendquote:Op dinsdag 29 december 2009 22:12 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Je hebt wachten en een groot gedeelte van de dag niks doen he...
Beschikbaar MOEST zijn? De functie is niet voor niets zaterdagwerker, als ze ongegrond over moeten gaan beginnen, zeg je gewoon dat ze moeten opzouten.quote:Op dinsdag 29 december 2009 21:56 schreef Bloemhof het volgende:
Dat wel. Maar er was tegen mij gezegd dat ik ook doordeweeks beschikbaar moest wezen omdat sommige wijken geen bezorger hadden.
Ik blijf dus ook mijn vaste route door de week erbij houden hé!quote:Op dinsdag 29 december 2009 21:31 schreef Jojoortje het volgende:
Een houvast Rub3en, voor zaterdagbesteller:
[ afbeelding ]
Hier nietquote:Op woensdag 30 december 2009 15:31 schreef SharQueDo het volgende:
Nog 1 dagje, dan lekker lang weekend (zaterdag vrij).
![]()
Morgen HAH?
Ze verwachten extreem weinig post geloof ik, maar dat wordt dan wel weer gecompenseerd door 3 soorten huis aan huis.quote:Op woensdag 30 december 2009 16:22 schreef Juninho8 het volgende:
is de verwachting dat er zaterdag veel post is en HAH?
Vandaag een tijdje HAH gezet voor zaterdagquote:Op woensdag 30 december 2009 16:22 schreef Juninho8 het volgende:
Wij hebben 3 HAH.quote:Op woensdag 30 december 2009 16:22 schreef Juninho8 het volgende:
C1000, AH en Plusquote:Op woensdag 30 december 2009 17:19 schreef Bloemhof het volgende:
3 HAH? Welke dan? Hier alleen volgens mij de C1000 en Gamma.
Haha dat is idd hersendodend werkquote:Op woensdag 30 december 2009 17:06 schreef Linker_Onderlip het volgende:
[..]
Vandaag een tijdje HAH gezet voor zaterdag... dat is SAAI!!!11!!!! Wij hebben C1000 en een grote AH
ik heb tijdens de KNJ al een paar keer een wijk waar het morgen niet echt een pretje is ivm vuurwerk denk ik. Ze proberen ons wel op tijd van de straat te hebben, en als het regent is het sowieso al een stuk minder natuurlijkquote:Op woensdag 30 december 2009 14:14 schreef Deezertje het volgende:
Onze gemeente had kennelijk nog wat budget dat net voor het volgende jaar op moet, een HAH mailing ook voor stickers en bedrijven.... en de hele dag regen hier dus dat is extra kkkkkoouudddd
Morgen laatste dagje van het jaarrr!
Gelukkig niet echt een lastige wijk qua vuurwerk morgen.... zijn er hier wel mensen die wijken moeten wegbrengen waar het gewoon gevaarlijk is om te lopen ivm vuurwerk?
Bedoel je www.pvtnt.nl ?quote:Op woensdag 30 december 2009 15:05 schreef hamster90 het volgende:
Ik heb wel eens zo'n boekje gehad met werknemerskortingen op vakanties... dat boekje ben ik echter kwijt. Zijn deze acties ook ergens op een site te zien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |