abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76186186
Btw weet iemand of er morgen HAH is? Weet ik ongeveer hoe laat ik een afspraak kan inplannen
pi_76186658
Geen idee.

Boh wat een zwaar kut weer. Het bleef maar regenen en op een gegeven moment kon ik m'n vingers + benen niet meer voelen.
A liar is a person who uses the valid designations, the words, in order to make something which is unreal appear to be real. - Nietzche
pi_76187095
Regen? Hier niet. Of heb het lekker niet gemerkt.

[ Bericht 5% gewijzigd door Bloemhof op 29-12-2009 18:44:47 ]
Soms heb je van die momenten waar je niet meer weet wat je hoort te weten zoals je naam.
pi_76187104
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 15:38 schreef seppo het volgende:
Bezorgers van Selektmail mogen helemaal hun bezorgdag niet uitkiezen...Ze moeten zich voor 10uur aanmelden via een bepaald telefoonnummer en op dezelfde dag (dinsdag of donderdag dus) zich weer afmelden voor 21.00
Ja, maar hoe streng is de controle daarop? Ik zie namelijk regelmatig bezorgers lopen van Selektmail op bijv. vrijdag en maandag!
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_76187427
quote:
H&M bedankt TNT Post medewerkers
29-12-2009 - In de razend drukke KNJ-periode zijn onze collega's van bezorgen en intern transport op de sorteercentra voor een extra uitdaging gesteld. Modeketen H&M laat via TNT Post ruim 1.000.000 voorjaarscatalogi versturen die op 29 december op de mat moeten vallen. Dat betekent een flinke extra inspanning in de KNJ drukte.

De modeketen is een goede klant van TNT Post, waarvoor wij graag een stap extra zetten. H&M heeft onze medewerkers op zeer ludieke wijze bedankt voor alle inspanningen.

Persoonlijk bedankje
Zij heeft voor alle vestigingen posters laten maken waarop zij TNT persoonlijk bedankt: "H&M bedankt alle TNT medewerkers voor hun fantastische inzet tijdens deze drukke bezorgperiode".

H&M: Graag gedaan!
De opdracht is in samenwerking met Spring verkregen. Spring Global Mail (www.springglobalmail.com) is een joint venture tussen TNT Post (Nederland) en Royal Mail (Verenigd Koninkrijk) en biedt wereldwijd oplossingen voor grensoverschrijdende post aan zakelijke klanten.
Ja, we hebben het geweten vandaag! Flink veel plaatwerk, en toch nog aanzienlijk meer Kerstpost dan verwacht. Tel daarbij op dat gisteren al alle tijdelijke KNJ-krachten zijn weggestuurd met de woorden "bedankt, de drukte is voorbij" (bedankt, meneer de Planner), en je kunt je voorstellen dat het behoorlijk stressen was.
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_76191445
Wat een timing ook om de catalogus eind december te moeten bezorgen.
Noot noot.
pi_76191543
Bij ons waren dit jaar veel minder "tijdelijke" gezichten te zien als voorheen.
Diegene die er zijn mogen nog wel komen maar denk dat als de kerstkaarten helemaal weg zijn dat ze afgewerkt zijn.

Binnenkort gaan de nieuwe diensten in hier..ben zeer benieuwd of er nog wat te doen is doordeweeks.
pi_76191890
Vandaag een dag gedwongen thuis gezeten, ik was even flink ziek! Morgen hoop ik weer te gaan werken, in opleiding om 8uur 's ochtends. En 's avonds mijn gebruikelijke haalrit!
  dinsdag 29 december 2009 @ 19:58:17 #209
273607 Linker_Onderlip
...naast Rechter Onderlip
pi_76192972
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 17:33 schreef Kramerica-Industries het volgende:

[..]

Ja, we hebben het geweten vandaag! Flink veel plaatwerk, en toch nog aanzienlijk meer Kerstpost dan verwacht. Tel daarbij op dat gisteren al alle tijdelijke KNJ-krachten zijn weggestuurd met de woorden "bedankt, de drukte is voorbij" (bedankt, meneer de Planner), en je kunt je voorstellen dat het behoorlijk stressen was.
Wij hadden de H&M gisteren gelukkig al (en dan soms ook echt vier per adres ). Vandaag echt nog veel kerstpost hier. Elke wijk had zowat nog een halve bak ongesorteerde kerstkaarten die ergens vanuit een hoekje aan waren komen waaien. Einde KNJ betekent voor mij gelukkig ook een einde aan twee weken vanaf 05.45 beginnen
Ieder kutje zingt zoals het gebekt is.
pi_76193008
Na tig en tig en tig ANWB kalenders bezorgd te hebben viel eindelijk die voor onszelf op de mat... bezorgd door de concurrent
pi_76193430
Welke KNJperiode vonden jullie drukker? Vorig jaar of dit jaar?
Noot noot.
pi_76195014
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 19:58 schreef Linker_Onderlip het volgende:

[..]

Wij hadden de H&M gisteren gelukkig al (en dan soms ook echt vier per adres ). Vandaag echt nog veel kerstpost hier. Elke wijk had zowat nog een halve bak ongesorteerde kerstkaarten die ergens vanuit een hoekje aan waren komen waaien. Einde KNJ betekent voor mij gelukkig ook een einde aan twee weken vanaf 05.45 beginnen
hier precies hetzelfde, behalve dat ik dan niet om 5.45 ben begonnen.

Had vandaag een wijk die ik alleen nog maar half had gelopen met een of twee collega's erbij. Nu helemaal alleen, met huis aan huis. Ik had verwacht echt 3 uur bezig te zijn, maar uiteindelijk ging het allemaal best wel vlot. Jammer van de miezer.
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 20:09 schreef Jojoortje het volgende:
Welke KNJperiode vonden jullie drukker? Vorig jaar of dit jaar?
Dit is/was mijn eerste KNJ periode, en behalve dat ik het nu wel ong. beu ben, vond ik het hartstikke leuk eigenlijk. Goed voor de contacten binnen het team (ik kende nog niet zoveel mensen), heb echt veel mensen 'ontmoet'. Vond het op straat ook leuk. Heb zeven dagen gewerkt vanaf de zaterdag voor kerst, en nu nog donderdag en zaterdag op de planning.
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_76195890
't was hier vandaag echt heel weinig post, daarintegen was het gisteren wel ontzettend druk (al helemaal voor een maandag) dus tja, dan verwacht ik morgen en overmorgen nog wel drukke dagen, omdat iedereen dan net zijn post wil hebben voor dit jaar.... dus nog 2 daagjes en dan geen post meer bezorgen dit jaar!
pi_76196253
Ik heb deze hele KNJ-periode niet gewerkt. Terwijl ik wel ben gevraagd of ik beschikbaar was.
Soms heb je van die momenten waar je niet meer weet wat je hoort te weten zoals je naam.
pi_76196624
Beste TNT'ers, vraagje.

Ik werk nu 2,5 week als Chauffeur Collectie, verdien (slechts) 5,22 per uur (20 jaar).
Nu ga ik vanaf nu in opleiding om op zaterdag post rond te brengen in een boerenwijk (met auto). Dat houdt in: sorteren en daarna rondbrengen.

Ik heb van een collega even kort gehoord dat ik dan waarschijnlijk een contract als Zaterdagwerker krijg ipv het contract "Tijdelijke hulpkracht" wat ik nu heb. Klinkt dit een beetje logisch? En diegene zei ook dat je als zaterdagwerker meer verdient (ook doordeweeks).
pi_76196653
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 20:44 schreef sbientje het volgende:
Dit is/was mijn eerste KNJ periode, en behalve dat ik het nu wel ong. beu ben, vond ik het hartstikke leuk eigenlijk. Goed voor de contacten binnen het team (ik kende nog niet zoveel mensen), heb echt veel mensen 'ontmoet'. Vond het op straat ook leuk. Heb zeven dagen gewerkt vanaf de zaterdag voor kerst, en nu nog donderdag en zaterdag op de planning.
Ja dat is dan wel weer waar. Elke dag mensen bijna dezelfde mensen werken, is wel leuk
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 21:14 schreef Bloemhof het volgende:
Ik heb deze hele KNJ-periode niet gewerkt. Terwijl ik wel ben gevraagd of ik beschikbaar was.
Wat voor een contract heb je dan?
Noot noot.
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 29 december 2009 @ 21:25:12 #217
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_76196673
Het klopt allemaal wat je zegt, rub3n
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_76196948
Een houvast Rub3en, voor zaterdagbesteller:

Noot noot.
pi_76197034
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 21:24 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Ja dat is dan wel weer waar. Elke dag mensen bijna dezelfde mensen werken, is wel leuk
ja precies.. stemming was ook altijd wel opgewekt enzo..
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_76197297
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 21:33 schreef sbientje het volgende:

[..]

ja precies.. stemming was ook altijd wel opgewekt enzo..
Dat verschilt ook per vestiging Bij ons was tijdens de KNJperiode de machine steeds stuk en onze code krijgt de rode bakken al heel laat, dus nu werd het echt belachelijk laat

En leren van hun fouten doen ze ook niet hier. Dan wordt de post naar een andere vestiging gebracht om ze daar door de machine te halen, blijkt dat de machine de verkeerd software had ofzo, dus er kon niks gesorteerd worden. De tweede keer dat onze machine stuk ging, ging die weer naar een andere vestiging, maar toen viel alle post van de laadklep van de vrachtwagen, dus was alles weer door de war...

Dusssss.... De KNJperiode heeft onze vestiging veel geld en uren gekost. Veel mensen moesten uren (betaald) wachten om eindelijk hun wijk weg te brengen. Ik kan je wel vertellen dat het soms wel rot is om uren op kantoor te zitten al wetende dat je niks kunt doen behalve wachten. Bovendien zou het weer ook steeds slechter worden, maar dat viel uiteindelijk mee.
Noot noot.
pi_76197582
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 21:24 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Wat voor een contract heb je dan?
Zaterdagbesteller.
pi_76197630
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 21:45 schreef Bloemhof het volgende:

[..]

Zaterdagbesteller.
Hoezo heb je niet zaterdags gewerkt dan?
Noot noot.
pi_76198121
Dat wel. Maar er was tegen mij gezegd dat ik ook doordeweeks beschikbaar moest wezen omdat sommige wijken geen bezorger hadden.
pi_76198391
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 21:39 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Dat verschilt ook per vestiging Bij ons was tijdens de KNJperiode de machine steeds stuk en onze code krijgt de rode bakken al heel laat, dus nu werd het echt belachelijk laat

En leren van hun fouten doen ze ook niet hier. Dan wordt de post naar een andere vestiging gebracht om ze daar door de machine te halen, blijkt dat de machine de verkeerd software had ofzo, dus er kon niks gesorteerd worden. De tweede keer dat onze machine stuk ging, ging die weer naar een andere vestiging, maar toen viel alle post van de laadklep van de vrachtwagen, dus was alles weer door de war...

Dusssss.... De KNJperiode heeft onze vestiging veel geld en uren gekost. Veel mensen moesten uren (betaald) wachten om eindelijk hun wijk weg te brengen. Ik kan je wel vertellen dat het soms wel rot is om uren op kantoor te zitten al wetende dat je niks kunt doen behalve wachten. Bovendien zou het weer ook steeds slechter worden, maar dat viel uiteindelijk mee.
ja ik heb ook wel een aantal keren moeten wachten op post. de maandag met de sneeuw was ik ook superlaat pas klaar en donderdag ook... maar ja, ach..
pi_76198844
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 22:02 schreef sbientje het volgende:

[..]

ja ik heb ook wel een aantal keren moeten wachten op post. de maandag met de sneeuw was ik ook superlaat pas klaar en donderdag ook... maar ja, ach..
Je hebt wachten en een groot gedeelte van de dag niks doen he...
Noot noot.
pi_76200579
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 22:12 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Je hebt wachten en een groot gedeelte van de dag niks doen he...
ja das waar.. maar wachten is al vervelend.. laat staan dat je bijna je hele diesnt zit te wachten, das helemaal geestdodend

Werken jullie eigenlijk op grote vestigingen?
pi_76207333
-edit-
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_76209603
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 21:56 schreef Bloemhof het volgende:
Dat wel. Maar er was tegen mij gezegd dat ik ook doordeweeks beschikbaar moest wezen omdat sommige wijken geen bezorger hadden.
Beschikbaar MOEST zijn? De functie is niet voor niets zaterdagwerker, als ze ongegrond over moeten gaan beginnen, zeg je gewoon dat ze moeten opzouten.
pi_76210183
Ik moet vandaag weer eens een fietswijk doen, en 't is gladddddd
pi_76216792
Zo dat was me een kort dagje
pi_76220216
Onze gemeente had kennelijk nog wat budget dat net voor het volgende jaar op moet, een HAH mailing ook voor stickers en bedrijven.... en de hele dag regen hier dus dat is extra kkkkkoouudddd

Morgen laatste dagje van het jaarrr!
Gelukkig niet echt een lastige wijk qua vuurwerk morgen.... zijn er hier wel mensen die wijken moeten wegbrengen waar het gewoon gevaarlijk is om te lopen ivm vuurwerk?
pi_76221711
Eindelijk mijn pakketje binnen na 2 weken lopen zeuren.

Verzender blij en ik blij.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
pi_76222390
Ik heb wel eens zo'n boekje gehad met werknemerskortingen op vakanties... dat boekje ben ik echter kwijt. Zijn deze acties ook ergens op een site te zien?
pi_76223499
Nog 1 dagje, dan lekker lang weekend (zaterdag vrij ).

Morgen HAH?
pi_76223702
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 21:31 schreef Jojoortje het volgende:
Een houvast Rub3en, voor zaterdagbesteller:

[ afbeelding ]
Ik blijf dus ook mijn vaste route door de week erbij houden hé!
pi_76223771
quote:
Op woensdag 30 december 2009 15:31 schreef SharQueDo het volgende:
Nog 1 dagje, dan lekker lang weekend (zaterdag vrij ).

Morgen HAH?
Hier niet
pi_76225646
is de verwachting dat er zaterdag veel post is en HAH?
Voor adviezen van voetbalwedstrijden en tennis!
pi_76226002
quote:
Op woensdag 30 december 2009 16:22 schreef Juninho8 het volgende:
Ze verwachten extreem weinig post geloof ik, maar dat wordt dan wel weer gecompenseerd door 3 soorten huis aan huis.
  woensdag 30 december 2009 @ 17:06:29 #239
273607 Linker_Onderlip
...naast Rechter Onderlip
pi_76227429
quote:
Vandaag een tijdje HAH gezet voor zaterdag ... dat is SAAI!!!11!!!! Wij hebben C1000 en een grote AH
Ieder kutje zingt zoals het gebekt is.
pi_76227566
quote:
Wij hebben 3 HAH.
Noot noot.
pi_76227856
3 HAH? Welke dan? Hier alleen volgens mij de C1000 en Gamma.
pi_76227872
quote:
Op woensdag 30 december 2009 17:19 schreef Bloemhof het volgende:
3 HAH? Welke dan? Hier alleen volgens mij de C1000 en Gamma.
C1000, AH en Plus
Noot noot.
  woensdag 30 december 2009 @ 18:03:41 #243
92756 es70
Nee! Nu! Even! Niet!
pi_76229481
Wat een vieze, gladde drekzooi hier .
Geen HAH (op wat herstel bonusfolders van AH na) . Hoop dat er morgen weer geen HAH is.
Maandag hoef ik gelukkig niet meer extra te werken . KNJ 2009.
Vrijheid kun je niet eisen of afdwingen, maar op basis van vertrouwen kun je heel vrij zijn.
"The trouble with people is not that they don't know but that they know so much that ain't so."
pi_76230245
quote:
Op woensdag 30 december 2009 17:06 schreef Linker_Onderlip het volgende:

[..]

Vandaag een tijdje HAH gezet voor zaterdag ... dat is SAAI!!!11!!!! Wij hebben C1000 en een grote AH
Haha dat is idd hersendodend werk
pi_76232861
Hopen dat 't morgen droog blijft, het heeft de hele dag hard geregend hier...
pi_76237764
quote:
Op woensdag 30 december 2009 14:14 schreef Deezertje het volgende:
Onze gemeente had kennelijk nog wat budget dat net voor het volgende jaar op moet, een HAH mailing ook voor stickers en bedrijven.... en de hele dag regen hier dus dat is extra kkkkkoouudddd

Morgen laatste dagje van het jaarrr!
Gelukkig niet echt een lastige wijk qua vuurwerk morgen.... zijn er hier wel mensen die wijken moeten wegbrengen waar het gewoon gevaarlijk is om te lopen ivm vuurwerk?
ik heb tijdens de KNJ al een paar keer een wijk waar het morgen niet echt een pretje is ivm vuurwerk denk ik. Ze proberen ons wel op tijd van de straat te hebben, en als het regent is het sowieso al een stuk minder natuurlijk Mijn vaste (zaterdag)wijk valt denk ik ook wel mee qua vuurwerk, maar die heb ik sowieso niet (want postbezorgerswijk).

Vandaag belde onze kerst-planner, dat ik morgen niet om 8 uur, maar om half 8 moet beginnen
pi_76241818
quote:
Op woensdag 30 december 2009 15:05 schreef hamster90 het volgende:
Ik heb wel eens zo'n boekje gehad met werknemerskortingen op vakanties... dat boekje ben ik echter kwijt. Zijn deze acties ook ergens op een site te zien?
Bedoel je www.pvtnt.nl ?
pi_76243423
Morgen als het goed is in twee woonwijken post bezorgen in een ander dorp. Ik zit nu echt te bidden dat er daar niet heel gevaarlijk vuurwerk wordt afgestoken. Er zijn in m'n eigen dorp echt wijken waar je morgen niet moet komen, maar van dat andere dorp weet ik het niet.
En ik hoop ook dat ik een beetje vroeg kan beginnen, heb de tijd nog niet doorgekregen.
Wel weer duidelijk dat dit m'n eerste oudejaarsdag wordt waarop ik werk
pi_76253892
Eerste post op de laatste dag van het jaar, woohoo

Ik moet dalijk anderhalf wijk lopen, zonder HAH en weinig post.
A liar is a person who uses the valid designations, the words, in order to make something which is unreal appear to be real. - Nietzche
  donderdag 31 december 2009 @ 11:08:12 #250
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_76255962
tvp
[b]Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:[/b]
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')