ja das waar.. maar wachten is al vervelend.. laat staan dat je bijna je hele diesnt zit te wachten, das helemaal geestdodendquote:Op dinsdag 29 december 2009 22:12 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Je hebt wachten en een groot gedeelte van de dag niks doen he...
Beschikbaar MOEST zijn? De functie is niet voor niets zaterdagwerker, als ze ongegrond over moeten gaan beginnen, zeg je gewoon dat ze moeten opzouten.quote:Op dinsdag 29 december 2009 21:56 schreef Bloemhof het volgende:
Dat wel. Maar er was tegen mij gezegd dat ik ook doordeweeks beschikbaar moest wezen omdat sommige wijken geen bezorger hadden.
Ik blijf dus ook mijn vaste route door de week erbij houden hé!quote:Op dinsdag 29 december 2009 21:31 schreef Jojoortje het volgende:
Een houvast Rub3en, voor zaterdagbesteller:
[ afbeelding ]
Hier nietquote:Op woensdag 30 december 2009 15:31 schreef SharQueDo het volgende:
Nog 1 dagje, dan lekker lang weekend (zaterdag vrij).
![]()
Morgen HAH?
Ze verwachten extreem weinig post geloof ik, maar dat wordt dan wel weer gecompenseerd door 3 soorten huis aan huis.quote:Op woensdag 30 december 2009 16:22 schreef Juninho8 het volgende:
is de verwachting dat er zaterdag veel post is en HAH?
Vandaag een tijdje HAH gezet voor zaterdagquote:Op woensdag 30 december 2009 16:22 schreef Juninho8 het volgende:
Wij hebben 3 HAH.quote:Op woensdag 30 december 2009 16:22 schreef Juninho8 het volgende:
C1000, AH en Plusquote:Op woensdag 30 december 2009 17:19 schreef Bloemhof het volgende:
3 HAH? Welke dan? Hier alleen volgens mij de C1000 en Gamma.
Haha dat is idd hersendodend werkquote:Op woensdag 30 december 2009 17:06 schreef Linker_Onderlip het volgende:
[..]
Vandaag een tijdje HAH gezet voor zaterdag... dat is SAAI!!!11!!!! Wij hebben C1000 en een grote AH
ik heb tijdens de KNJ al een paar keer een wijk waar het morgen niet echt een pretje is ivm vuurwerk denk ik. Ze proberen ons wel op tijd van de straat te hebben, en als het regent is het sowieso al een stuk minder natuurlijkquote:Op woensdag 30 december 2009 14:14 schreef Deezertje het volgende:
Onze gemeente had kennelijk nog wat budget dat net voor het volgende jaar op moet, een HAH mailing ook voor stickers en bedrijven.... en de hele dag regen hier dus dat is extra kkkkkoouudddd
Morgen laatste dagje van het jaarrr!
Gelukkig niet echt een lastige wijk qua vuurwerk morgen.... zijn er hier wel mensen die wijken moeten wegbrengen waar het gewoon gevaarlijk is om te lopen ivm vuurwerk?
Bedoel je www.pvtnt.nl ?quote:Op woensdag 30 december 2009 15:05 schreef hamster90 het volgende:
Ik heb wel eens zo'n boekje gehad met werknemerskortingen op vakanties... dat boekje ben ik echter kwijt. Zijn deze acties ook ergens op een site te zien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |