abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76186186
Btw weet iemand of er morgen HAH is? Weet ik ongeveer hoe laat ik een afspraak kan inplannen
pi_76186658
Geen idee.

Boh wat een zwaar kut weer. Het bleef maar regenen en op een gegeven moment kon ik m'n vingers + benen niet meer voelen.
A liar is a person who uses the valid designations, the words, in order to make something which is unreal appear to be real. - Nietzche
pi_76187095
Regen? Hier niet. Of heb het lekker niet gemerkt.

[ Bericht 5% gewijzigd door Bloemhof op 29-12-2009 18:44:47 ]
Soms heb je van die momenten waar je niet meer weet wat je hoort te weten zoals je naam.
pi_76187104
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 15:38 schreef seppo het volgende:
Bezorgers van Selektmail mogen helemaal hun bezorgdag niet uitkiezen...Ze moeten zich voor 10uur aanmelden via een bepaald telefoonnummer en op dezelfde dag (dinsdag of donderdag dus) zich weer afmelden voor 21.00
Ja, maar hoe streng is de controle daarop? Ik zie namelijk regelmatig bezorgers lopen van Selektmail op bijv. vrijdag en maandag!
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_76187427
quote:
H&M bedankt TNT Post medewerkers
29-12-2009 - In de razend drukke KNJ-periode zijn onze collega's van bezorgen en intern transport op de sorteercentra voor een extra uitdaging gesteld. Modeketen H&M laat via TNT Post ruim 1.000.000 voorjaarscatalogi versturen die op 29 december op de mat moeten vallen. Dat betekent een flinke extra inspanning in de KNJ drukte.

De modeketen is een goede klant van TNT Post, waarvoor wij graag een stap extra zetten. H&M heeft onze medewerkers op zeer ludieke wijze bedankt voor alle inspanningen.

Persoonlijk bedankje
Zij heeft voor alle vestigingen posters laten maken waarop zij TNT persoonlijk bedankt: "H&M bedankt alle TNT medewerkers voor hun fantastische inzet tijdens deze drukke bezorgperiode".

H&M: Graag gedaan!
De opdracht is in samenwerking met Spring verkregen. Spring Global Mail (www.springglobalmail.com) is een joint venture tussen TNT Post (Nederland) en Royal Mail (Verenigd Koninkrijk) en biedt wereldwijd oplossingen voor grensoverschrijdende post aan zakelijke klanten.
Ja, we hebben het geweten vandaag! Flink veel plaatwerk, en toch nog aanzienlijk meer Kerstpost dan verwacht. Tel daarbij op dat gisteren al alle tijdelijke KNJ-krachten zijn weggestuurd met de woorden "bedankt, de drukte is voorbij" (bedankt, meneer de Planner), en je kunt je voorstellen dat het behoorlijk stressen was.
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_76191445
Wat een timing ook om de catalogus eind december te moeten bezorgen.
Noot noot.
pi_76191543
Bij ons waren dit jaar veel minder "tijdelijke" gezichten te zien als voorheen.
Diegene die er zijn mogen nog wel komen maar denk dat als de kerstkaarten helemaal weg zijn dat ze afgewerkt zijn.

Binnenkort gaan de nieuwe diensten in hier..ben zeer benieuwd of er nog wat te doen is doordeweeks.
pi_76191890
Vandaag een dag gedwongen thuis gezeten, ik was even flink ziek! Morgen hoop ik weer te gaan werken, in opleiding om 8uur 's ochtends. En 's avonds mijn gebruikelijke haalrit!
  dinsdag 29 december 2009 @ 19:58:17 #209
273607 Linker_Onderlip
...naast Rechter Onderlip
pi_76192972
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 17:33 schreef Kramerica-Industries het volgende:

[..]

Ja, we hebben het geweten vandaag! Flink veel plaatwerk, en toch nog aanzienlijk meer Kerstpost dan verwacht. Tel daarbij op dat gisteren al alle tijdelijke KNJ-krachten zijn weggestuurd met de woorden "bedankt, de drukte is voorbij" (bedankt, meneer de Planner), en je kunt je voorstellen dat het behoorlijk stressen was.
Wij hadden de H&M gisteren gelukkig al (en dan soms ook echt vier per adres ). Vandaag echt nog veel kerstpost hier. Elke wijk had zowat nog een halve bak ongesorteerde kerstkaarten die ergens vanuit een hoekje aan waren komen waaien. Einde KNJ betekent voor mij gelukkig ook een einde aan twee weken vanaf 05.45 beginnen
Ieder kutje zingt zoals het gebekt is.
pi_76193008
Na tig en tig en tig ANWB kalenders bezorgd te hebben viel eindelijk die voor onszelf op de mat... bezorgd door de concurrent
pi_76193430
Welke KNJperiode vonden jullie drukker? Vorig jaar of dit jaar?
Noot noot.
pi_76195014
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 19:58 schreef Linker_Onderlip het volgende:

[..]

Wij hadden de H&M gisteren gelukkig al (en dan soms ook echt vier per adres ). Vandaag echt nog veel kerstpost hier. Elke wijk had zowat nog een halve bak ongesorteerde kerstkaarten die ergens vanuit een hoekje aan waren komen waaien. Einde KNJ betekent voor mij gelukkig ook een einde aan twee weken vanaf 05.45 beginnen
hier precies hetzelfde, behalve dat ik dan niet om 5.45 ben begonnen.

Had vandaag een wijk die ik alleen nog maar half had gelopen met een of twee collega's erbij. Nu helemaal alleen, met huis aan huis. Ik had verwacht echt 3 uur bezig te zijn, maar uiteindelijk ging het allemaal best wel vlot. Jammer van de miezer.
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 20:09 schreef Jojoortje het volgende:
Welke KNJperiode vonden jullie drukker? Vorig jaar of dit jaar?
Dit is/was mijn eerste KNJ periode, en behalve dat ik het nu wel ong. beu ben, vond ik het hartstikke leuk eigenlijk. Goed voor de contacten binnen het team (ik kende nog niet zoveel mensen), heb echt veel mensen 'ontmoet'. Vond het op straat ook leuk. Heb zeven dagen gewerkt vanaf de zaterdag voor kerst, en nu nog donderdag en zaterdag op de planning.
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_76195890
't was hier vandaag echt heel weinig post, daarintegen was het gisteren wel ontzettend druk (al helemaal voor een maandag) dus tja, dan verwacht ik morgen en overmorgen nog wel drukke dagen, omdat iedereen dan net zijn post wil hebben voor dit jaar.... dus nog 2 daagjes en dan geen post meer bezorgen dit jaar!
pi_76196253
Ik heb deze hele KNJ-periode niet gewerkt. Terwijl ik wel ben gevraagd of ik beschikbaar was.
Soms heb je van die momenten waar je niet meer weet wat je hoort te weten zoals je naam.
pi_76196624
Beste TNT'ers, vraagje.

Ik werk nu 2,5 week als Chauffeur Collectie, verdien (slechts) 5,22 per uur (20 jaar).
Nu ga ik vanaf nu in opleiding om op zaterdag post rond te brengen in een boerenwijk (met auto). Dat houdt in: sorteren en daarna rondbrengen.

Ik heb van een collega even kort gehoord dat ik dan waarschijnlijk een contract als Zaterdagwerker krijg ipv het contract "Tijdelijke hulpkracht" wat ik nu heb. Klinkt dit een beetje logisch? En diegene zei ook dat je als zaterdagwerker meer verdient (ook doordeweeks).
pi_76196653
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 20:44 schreef sbientje het volgende:
Dit is/was mijn eerste KNJ periode, en behalve dat ik het nu wel ong. beu ben, vond ik het hartstikke leuk eigenlijk. Goed voor de contacten binnen het team (ik kende nog niet zoveel mensen), heb echt veel mensen 'ontmoet'. Vond het op straat ook leuk. Heb zeven dagen gewerkt vanaf de zaterdag voor kerst, en nu nog donderdag en zaterdag op de planning.
Ja dat is dan wel weer waar. Elke dag mensen bijna dezelfde mensen werken, is wel leuk
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 21:14 schreef Bloemhof het volgende:
Ik heb deze hele KNJ-periode niet gewerkt. Terwijl ik wel ben gevraagd of ik beschikbaar was.
Wat voor een contract heb je dan?
Noot noot.
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 29 december 2009 @ 21:25:12 #217
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_76196673
Het klopt allemaal wat je zegt, rub3n
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_76196948
Een houvast Rub3en, voor zaterdagbesteller:

Noot noot.
pi_76197034
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 21:24 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Ja dat is dan wel weer waar. Elke dag mensen bijna dezelfde mensen werken, is wel leuk
ja precies.. stemming was ook altijd wel opgewekt enzo..
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_76197297
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 21:33 schreef sbientje het volgende:

[..]

ja precies.. stemming was ook altijd wel opgewekt enzo..
Dat verschilt ook per vestiging Bij ons was tijdens de KNJperiode de machine steeds stuk en onze code krijgt de rode bakken al heel laat, dus nu werd het echt belachelijk laat

En leren van hun fouten doen ze ook niet hier. Dan wordt de post naar een andere vestiging gebracht om ze daar door de machine te halen, blijkt dat de machine de verkeerd software had ofzo, dus er kon niks gesorteerd worden. De tweede keer dat onze machine stuk ging, ging die weer naar een andere vestiging, maar toen viel alle post van de laadklep van de vrachtwagen, dus was alles weer door de war...

Dusssss.... De KNJperiode heeft onze vestiging veel geld en uren gekost. Veel mensen moesten uren (betaald) wachten om eindelijk hun wijk weg te brengen. Ik kan je wel vertellen dat het soms wel rot is om uren op kantoor te zitten al wetende dat je niks kunt doen behalve wachten. Bovendien zou het weer ook steeds slechter worden, maar dat viel uiteindelijk mee.
Noot noot.
pi_76197582
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 21:24 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Wat voor een contract heb je dan?
Zaterdagbesteller.
pi_76197630
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 21:45 schreef Bloemhof het volgende:

[..]

Zaterdagbesteller.
Hoezo heb je niet zaterdags gewerkt dan?
Noot noot.
pi_76198121
Dat wel. Maar er was tegen mij gezegd dat ik ook doordeweeks beschikbaar moest wezen omdat sommige wijken geen bezorger hadden.
pi_76198391
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 21:39 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Dat verschilt ook per vestiging Bij ons was tijdens de KNJperiode de machine steeds stuk en onze code krijgt de rode bakken al heel laat, dus nu werd het echt belachelijk laat

En leren van hun fouten doen ze ook niet hier. Dan wordt de post naar een andere vestiging gebracht om ze daar door de machine te halen, blijkt dat de machine de verkeerd software had ofzo, dus er kon niks gesorteerd worden. De tweede keer dat onze machine stuk ging, ging die weer naar een andere vestiging, maar toen viel alle post van de laadklep van de vrachtwagen, dus was alles weer door de war...

Dusssss.... De KNJperiode heeft onze vestiging veel geld en uren gekost. Veel mensen moesten uren (betaald) wachten om eindelijk hun wijk weg te brengen. Ik kan je wel vertellen dat het soms wel rot is om uren op kantoor te zitten al wetende dat je niks kunt doen behalve wachten. Bovendien zou het weer ook steeds slechter worden, maar dat viel uiteindelijk mee.
ja ik heb ook wel een aantal keren moeten wachten op post. de maandag met de sneeuw was ik ook superlaat pas klaar en donderdag ook... maar ja, ach..
pi_76198844
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 22:02 schreef sbientje het volgende:

[..]

ja ik heb ook wel een aantal keren moeten wachten op post. de maandag met de sneeuw was ik ook superlaat pas klaar en donderdag ook... maar ja, ach..
Je hebt wachten en een groot gedeelte van de dag niks doen he...
Noot noot.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')