Daar heb je gelijk in. Ik zag harry potter en toen was ik meteen TV zat.quote:Op donderdag 24 december 2009 21:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Er is niets anders, allemaal stomme films.
Gelukkig hebben we fok nogquote:Op donderdag 24 december 2009 21:36 schreef Brainfish het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in. Ik zag harry potter en toen was ik meteen TV zat.
quote:Op donderdag 24 december 2009 21:37 schreef Crutch het volgende:
Ja hallo! Wie post hier effe een screen dan?
Wie ben jij?quote:
Ik keek op de TV, niet op de pc...quote:Op donderdag 24 december 2009 21:37 schreef Crutch het volgende:
quote:Op donderdag 24 december 2009 21:37 schreef Crutch het volgende:
Dan iemand andersquote:Op donderdag 24 december 2009 21:37 schreef Apebeer het volgende:
[..]
Wie ben jij?
[..]
Ik keek op de TV, niet op de pc...
quote:
Geloof maar niet dat het live is... Anders ging alles wel misquote:Op donderdag 24 december 2009 21:38 schreef Apebeer het volgende:
Yvonne post hier niet eens, en volgens mij is dat live toch?
HET IS YVONNE GEWOON
Leuke moeder?quote:Op donderdag 24 december 2009 21:40 schreef Greys het volgende:
Ik dacht het ook héél even, maar ze is het niet hoor.
Wel een leuke moederMet die voeten in dat bakkie
Als jij wilt weten wie yvonne is dan mag je eerst wel is wat over jezelf vertellenquote:Op donderdag 24 december 2009 21:40 schreef Nailpolish het volgende:
Apebeer. Doet het er toe wie ik ben?
Ik vond het maar raar, die beestjes.quote:Op donderdag 24 december 2009 21:40 schreef Greys het volgende:
Ik dacht het ook héél even, maar ze is het niet hoor.
Wel een leuke moederMet die voeten in dat bakkie
Ik vond haar leuk ja.quote:
Maisquote:
Mwah, dan misschien wel, maar die uitstralingquote:Op donderdag 24 december 2009 21:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vond haar leuk ja.
Oke, je schaamt je als dochter de ogen uit je hoofd als je moeder op tv met haar voeten in een bakje beestjes zit, maar goed, moeders doet regelt het toch maar voor haar dochter!
Haar dochterquote:
Nou dat zal Yvonne leuk vinden dan, dat je dacht dat zij het wasquote:Op donderdag 24 december 2009 21:44 schreef Apebeer het volgende:
[..]
Mwah, dan misschien wel, maar die uitstraling![]()
Neuh, eerst zag ik haar daar in het publiek zitten en toen dacht ik heee yvonnequote:Op donderdag 24 december 2009 21:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou dat zal Yvonne leuk vinden dan, dat je dacht dat zij het was
quote:Op donderdag 24 december 2009 21:47 schreef Nailpolish het volgende:
Apebeer,
Dan moet er geen topic worden geopend op een openbaar forum als je zo'n simpele vraag als 'wie is yvonne' niet wilt beantwoorden. En om tot een antwoord te komen hoef jij echt niet meer over mij te weten... Dus.
Dat jij niet weet wie yvonne isquote:Op donderdag 24 december 2009 21:47 schreef Nailpolish het volgende:
Apebeer,
Dan moet er geen topic worden geopend op een openbaar forum als je zo'n simpele vraag als 'wie is yvonne' niet wilt beantwoorden. En om tot een antwoord te komen hoef jij echt niet meer over mij te weten... Dus.
quote:Op donderdag 24 december 2009 21:47 schreef Nailpolish het volgende:
Apebeer,
Ow en dit:quote:Op donderdag 24 december 2009 21:47 schreef Nailpolish het volgende:
Apebeer,
quote:Op donderdag 24 december 2009 21:50 schreef Nailpolish het volgende:
Nou ja Apebeer. Blijf dan maar lekker vaag doen.
Kijk die sjieke filmpie die ik hierboven heb gepostquote:Op donderdag 24 december 2009 21:50 schreef Nailpolish het volgende:
Nou ja Apebeer. Blijf dan maar lekker vaag doen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |