Daar heb je gelijk in. Ik zag harry potter en toen was ik meteen TV zat.quote:Op donderdag 24 december 2009 21:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Er is niets anders, allemaal stomme films.
Gelukkig hebben we fok nogquote:Op donderdag 24 december 2009 21:36 schreef Brainfish het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in. Ik zag harry potter en toen was ik meteen TV zat.
quote:Op donderdag 24 december 2009 21:37 schreef Crutch het volgende:
Ja hallo! Wie post hier effe een screen dan?
Wie ben jij?quote:
Ik keek op de TV, niet op de pc...quote:Op donderdag 24 december 2009 21:37 schreef Crutch het volgende:
quote:Op donderdag 24 december 2009 21:37 schreef Crutch het volgende:
Dan iemand andersquote:Op donderdag 24 december 2009 21:37 schreef Apebeer het volgende:
[..]
Wie ben jij?
[..]
Ik keek op de TV, niet op de pc...
quote:
Geloof maar niet dat het live is... Anders ging alles wel misquote:Op donderdag 24 december 2009 21:38 schreef Apebeer het volgende:
Yvonne post hier niet eens, en volgens mij is dat live toch?
HET IS YVONNE GEWOON
Leuke moeder?quote:Op donderdag 24 december 2009 21:40 schreef Greys het volgende:
Ik dacht het ook héél even, maar ze is het niet hoor.
Wel een leuke moederMet die voeten in dat bakkie
Als jij wilt weten wie yvonne is dan mag je eerst wel is wat over jezelf vertellenquote:Op donderdag 24 december 2009 21:40 schreef Nailpolish het volgende:
Apebeer. Doet het er toe wie ik ben?
Ik vond het maar raar, die beestjes.quote:Op donderdag 24 december 2009 21:40 schreef Greys het volgende:
Ik vond haar leuk ja.quote:
Maisquote:
Mwah, dan misschien wel, maar die uitstralingquote:Op donderdag 24 december 2009 21:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vond haar leuk ja.
Oke, je schaamt je als dochter de ogen uit je hoofd als je moeder op tv met haar voeten in een bakje beestjes zit, maar goed, moeders doet regelt het toch maar voor haar dochter!
Haar dochterquote:
Nou dat zal Yvonne leuk vinden dan, dat je dacht dat zij het wasquote:Op donderdag 24 december 2009 21:44 schreef Apebeer het volgende:
[..]
Mwah, dan misschien wel, maar die uitstraling![]()
Neuh, eerst zag ik haar daar in het publiek zitten en toen dacht ik heee yvonnequote:Op donderdag 24 december 2009 21:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou dat zal Yvonne leuk vinden dan, dat je dacht dat zij het was
quote:Op donderdag 24 december 2009 21:47 schreef Nailpolish het volgende:
Apebeer,
Dan moet er geen topic worden geopend op een openbaar forum als je zo'n simpele vraag als 'wie is yvonne' niet wilt beantwoorden. En om tot een antwoord te komen hoef jij echt niet meer over mij te weten... Dus.
Dat jij niet weet wie yvonne isquote:Op donderdag 24 december 2009 21:47 schreef Nailpolish het volgende:
Apebeer,
Dan moet er geen topic worden geopend op een openbaar forum als je zo'n simpele vraag als 'wie is yvonne' niet wilt beantwoorden. En om tot een antwoord te komen hoef jij echt niet meer over mij te weten... Dus.
quote:Op donderdag 24 december 2009 21:47 schreef Nailpolish het volgende:
Apebeer,
Ow en dit:quote:Op donderdag 24 december 2009 21:47 schreef Nailpolish het volgende:
Apebeer,
quote:Op donderdag 24 december 2009 21:50 schreef Nailpolish het volgende:
Nou ja Apebeer. Blijf dan maar lekker vaag doen.
Kijk die sjieke filmpie die ik hierboven heb gepostquote:Op donderdag 24 december 2009 21:50 schreef Nailpolish het volgende:
Zo die ken ik nog nietquote:Op donderdag 24 december 2009 21:50 schreef Apebeer het volgende:
[..]
Ow en dit:
http://video.google.nl/videoplay?docid=-695007947442659762#
Op 50 seconden
Preciesquote:Op donderdag 24 december 2009 21:56 schreef klaasdj het volgende:
Wel op fok! zitten en niet weten wie Yvonne is.
No problemquote:Op donderdag 24 december 2009 21:57 schreef Crutch het volgende:
[..]
Zo die ken ik nog nietzit er al sinds 2005
Thanks.
Mens ga weg, ik was aan het werkquote:Op donderdag 24 december 2009 21:38 schreef Apebeer het volgende:
Yvonne post hier niet eens, en volgens mij is dat live toch?
HET IS YVONNE GEWOON
Wie ben jij?quote:Op donderdag 24 december 2009 21:50 schreef Nailpolish het volgende:
quote:Op donderdag 24 december 2009 22:00 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wie ben jij?
Vrouw?
Heb je je tieten al gepost? Is de gewoonte hier anders ban ik je.
[..]
Wie ben jij?
Vrouw?
[..]
Wie ben jij?
Vrouw?
Yvonnequote:Op donderdag 24 december 2009 22:00 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wie ben jij?
Vrouw?
Jij zit voor je werk in een all you need is love moeders-vak?quote:Op donderdag 24 december 2009 21:59 schreef yvonne het volgende:
[..]
Mens ga weg, ik was aan het werk
Castingbureauquote:Op donderdag 24 december 2009 22:02 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Jij zit voor je werk in een all you need is love moeders-vak?
Werken om je dochter weer aan de man te krijgen jaquote:Op donderdag 24 december 2009 21:59 schreef yvonne het volgende:
[..]
Mens ga weg, ik was aan het werk
"goedendag met castingbureau pietje potlood, zou u voor klapvee willen spelen?"quote:
2 jaar geleden.quote:Op donderdag 24 december 2009 22:04 schreef Crutch het volgende:
Yvonne is eigenlijk heel lief![]()
Wanneer is dat filmpje gemaakt eigenlijk?
Ik denk dat ik dan het filmpje even overnieuw moet kijkenquote:Op donderdag 24 december 2009 22:11 schreef Crutch het volgende:
Wie was die zelfmoord-user eigelijk?
[..]
Wie ben jij?
Vrouw?
Eigenlijk wel jaquote:
Mooi, kun je nu je tieten posten.quote:
Jij eerstquote:Op donderdag 24 december 2009 22:44 schreef yvonne het volgende:
[..]
Mooi, kun je nu je tieten posten.
Ik blijf niet bezigquote:
Hoezo moet je iets downloaden om je tieten te posten?quote:Op donderdag 24 december 2009 22:45 schreef Nailpolish het volgende:
Nee sorry Apebeer. Ik zag dat ik iets moest downloaden en daar had ik het geduld niet voor...maar weet nu wie Yvonne is :-)
Scherpquote:Op donderdag 24 december 2009 22:49 schreef Crutch het volgende:
[..]
Hoezo moet je iets downloaden om je tieten te posten?
quote:Op donderdag 24 december 2009 22:54 schreef Nailpolish het volgende:
Crutch,
Waar heb je het over? Ik had het over een link van Apebeer.
quote:
quote:Op donderdag 24 december 2009 23:12 schreef Nailpolish het volgende:
Hahahaha natuurlijk! Als ik er niet tegen zou kunnen had je waarschijnlijk en pm met foto gehad ;-)
Ja nu je het zegt ..die moeder lijkt beetje op Yvonne..Die dochter van haar heeft een Amerikaanse vriendje.quote:Op donderdag 24 december 2009 21:40 schreef Greys het volgende:
All you need is love.quote:Op vrijdag 25 december 2009 15:25 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ja nu je het zegt ..die moeder lijkt beetje op Yvonne..Die dochter van haar heeft een Amerikaanse vriendje.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |