jij hebt nog een smsje verstuurt he gisternachtquote:
Van aan hier zou ik het wel leuk vinden als ze zouden blijven komen, nieuwe geluiden in topic reeks zijn altijd welkom.quote:Op donderdag 24 december 2009 18:27 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Extra mensen kan nooit kwaad.
Ik biljf iig wel hangen... Kwam binnen vallen vlak voor aanvang van SR en heb het prima naar mn zin.
Ik blijf gewoon op de vrijdagen komen, als ik niets hebquote:Op donderdag 24 december 2009 18:25 schreef morpheus_at_work het volgende:
Wie van de niet standaard groep hier blijft hangen na de SR ?
Wat is er dan?quote:Op donderdag 24 december 2009 18:29 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik blijf gewoon op de vrijdagen komen, als ik niets heben misschien zo nu en dan tussendoor
en iig ook op 31 jan ben ik hier te vinden
![]()
Switch naar TV![]()
![]()
![]()
Op vrijdagavond tussen 7 en 10 ben ik er al regelmatig, maar dat zou zomaar vaker kunnen wordenquote:Op donderdag 24 december 2009 18:25 schreef morpheus_at_work het volgende:
Wie van de niet standaard groep hier blijft hangen na de SR ?
Oh jaquote:Op donderdag 24 december 2009 18:31 schreef rubbereend het volgende:
Armin heeft toen nog die remix van Jordy van Loon moeten maken![]()
quote:Op donderdag 24 december 2009 18:31 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Op vrijdagavond tussen 7 en 10 ben ik er al regelmatig, maar dat zou zomaar vaker kunnen worden
quote:Op donderdag 24 december 2009 18:31 schreef Sj0rSz het volgende:
"Ik vroeg me al af waar mijn peen is"!!!!!
Valt ook niet veel van te maken. Zelfs voor Armin.quote:Op donderdag 24 december 2009 18:31 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Oh jaDie viel me toen eigenlijk wat tegen als ik me goed herinner.
Geen idee maar het welkom en de openheid heb ik zeer gewaardeerd.quote:Op donderdag 24 december 2009 18:29 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Van aan hier zou ik het wel leuk vinden als ze zouden blijven komen, nieuwe geluiden in topic reeks zijn altijd welkom.
quote:Op donderdag 24 december 2009 18:31 schreef Sj0rSz het volgende:
"Ik vroeg me al af waar mijn peen is"!!!!!
true, maar ik had gehoopt dat hij gewoon een knallend nummer zou maken met toevallig dat refreintje erinquote:Op donderdag 24 december 2009 18:32 schreef marcodej het volgende:
[..]
Valt ook niet veel van te maken. Zelfs voor Armin.
Ik zou het een maandje eerder plannen. Die mix is toch altijd met oudjaar?quote:Op donderdag 24 december 2009 18:32 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
mix van sandstorm![]()
En ik ben eten
Ik sluit me bij Sjors aan.quote:Op donderdag 24 december 2009 18:27 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Extra mensen kan nooit kwaad.
Ik biljf iig wel hangen... Kwam binnen vallen vlak voor aanvang van SR en heb het prima naar mn zin.
quote:
Keigezelligquote:
wie weet welke ranzige grappen ze al onbewust maken op de basisschoolquote:Op donderdag 24 december 2009 18:33 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Die kiddo's van Ekdom gaan zulke dubbelzinnige humor krijgen
whehequote:Op donderdag 24 december 2009 18:33 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik zou het een maandje eerder plannen. Die mix is toch altijd met oudjaar?
Jaquote:Op donderdag 24 december 2009 18:34 schreef rubbereend het volgende:
[..]
wie weet welke ranzige grappen ze al onbewust maken op de basisschool
Wil ik niet wetenquote:Op donderdag 24 december 2009 18:34 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Giel neemt nog een slokje beerputquote:
Hmm, ik denk juist dat ik Jay-Zquote:
inderdaadquote:Op donderdag 24 december 2009 18:33 schreef BoerBert het volgende:
Wat een ondankbare DJ's zijn het ook
Blijven Belgen hequote:Op donderdag 24 december 2009 18:33 schreef rubbereend het volgende:
Het einde bij de Vlamingen was best hilarisch, de zenderbaas hield het briefje met het bedrag verkeerd omhet publiek kon het bedrag al lezen
OMGquote:Op donderdag 24 december 2009 18:35 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik wilde kaarten maar Paul McCartney
Lennon kon fuck you van Lilly Allen toch al meezingen?quote:Op donderdag 24 december 2009 18:34 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Alvast oefenen voor straksquote:Op donderdag 24 december 2009 18:35 schreef rubbereend het volgende:
Gerard is aan het kouwenvruchtvlees in het sapje ofzo
Spinazie.quote:Op donderdag 24 december 2009 18:35 schreef rubbereend het volgende:
Gerard is aan het kouwenvruchtvlees in het sapje ofzo
ze doen er idd alles aan het vooroordeel te blijven bevestigenquote:
quote:Op donderdag 24 december 2009 18:35 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
"Juffrouw, weet u misschien waar mijn peen is?"quote:Op donderdag 24 december 2009 18:36 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Lennon kon fuck you van Lilly Allen toch al meezingen?
Ja want die tekst is MOEILIJKquote:Op donderdag 24 december 2009 18:36 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
met enige pech ga ik zo mee. Ik ben moe en niet bepaald fit door een flnke verkoudheid. Dan wordt ik nogel snel emotioneelquote:
Ik dacht hetzelfdequote:Op donderdag 24 december 2009 18:35 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
quote:
Ligt ook aan de mensen, ik heb de afgelopen week mensen gezien waarvan ik denk dat ze een bann mogen krijgen voor spammen en ook nog mensen die je in een kamp moet opsluiten waar ze een nieuwe muziek opvoeding krijgenquote:Op donderdag 24 december 2009 18:29 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Van aan hier zou ik het wel leuk vinden als ze zouden blijven komen, nieuwe geluiden in topic reeks zijn altijd welkom.
quote:Op donderdag 24 december 2009 18:36 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
suf liedquote:Op donderdag 24 december 2009 18:37 schreef rAdios het volgende:
Voor de liefhebbers (of diegene die dit suffe lied zat zijn): een radioverslag van Serious Request
LOLquote:Op donderdag 24 december 2009 18:33 schreef rubbereend het volgende:
Het einde bij de Vlamingen was best hilarisch, de zenderbaas hield het briefje met het bedrag verkeerd omhet publiek kon het bedrag al lezen
Nja, dat zat er wel in toch?quote:
Hun natuurlijkquote:
Ik wacht op mijn oordeelquote:Op donderdag 24 december 2009 18:37 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Ligt ook aan de mensen, ik heb de afgelopen week mensen gezien waarvan ik denk dat ze een bann mogen krijgen voor spammen en ook nog mensen die je in een kamp moet opsluiten waar ze een nieuwe muziek opvoeding krijgen![]()
(Niet iedereen valt daaronder natuurlijk)
Ik pink vast een traantje weg want ik kan enorm slecht tegen dat soort emotionele momentenquote:
oh, schaam je niet. ik krijg ook straks tranen in mijn ogen, weet ik nu alquote:Op donderdag 24 december 2009 18:37 schreef TAV74 het volgende:
[..]
met enige pech ga ik zo mee. Ik ben moe en niet bepaald fit door een flnke verkoudheid. Dan wordt ik nogel snel emotioneel
Spammer!quote:Op donderdag 24 december 2009 18:37 schreef rAdios het volgende:
Voor de liefhebbers (of diegene die dit suffe lied zat zijn): een radioverslag van Serious Request
Een kamp met Sersjee als leraarquote:Op donderdag 24 december 2009 18:37 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Ligt ook aan de mensen, ik heb de afgelopen week mensen gezien waarvan ik denk dat ze een bann mogen krijgen voor spammen en ook nog mensen die je in een kamp moet opsluiten waar ze een nieuwe muziek opvoeding krijgen![]()
quote:Op donderdag 24 december 2009 18:39 schreef themauster het volgende:
[..]
Een kamp met Sersjee als leraar
Jou wil ik hier nooit meer zienquote:
Je hebt dit nu wel vaak genoeg gezegd.quote:Op donderdag 24 december 2009 18:37 schreef rAdios het volgende:
ach de mensen die veel klagen over de muziek zullen verder over het algemeen weinig 3FM luisteren neem ik aan.quote:Op donderdag 24 december 2009 18:37 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Ik ook hier ook nietquote:Op donderdag 24 december 2009 18:39 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Jou wil ik hier nooit meer zien
Ik vind het hier over het algemeen wel gezellig eigenlijk.. mag ik blijven??quote:Op donderdag 24 december 2009 18:37 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Ik ben ingehuurd door Danny.quote:Op donderdag 24 december 2009 18:37 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
3x klopt.quote:Op donderdag 24 december 2009 18:40 schreef Marissaatje het volgende:
[..]
Je hebt dit nu wel vaak gezegd.
Emotionele mannenquote:Op donderdag 24 december 2009 18:39 schreef evert het volgende:
[..]
oh, schaam je niet. ik krijg ook straks tranen in mijn ogen, weet ik nu al
Ik ook.quote:Op donderdag 24 december 2009 18:40 schreef TAV74 het volgende:
Ik heb Flappie eigenlijk totaal gemist
Sersjee is een goede voor de 3fm reeks , wijst ons gelukkig wel eens terechtquote:Op donderdag 24 december 2009 18:39 schreef themauster het volgende:
[..]
Een kamp met Sersjee als leraar
quote:Op donderdag 24 december 2009 18:40 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik vind het hier over het algemeen wel gezellig eigenlijk.. mag ik blijven??![]()
![]()
Ik ook, was in de graveyard shift denk ik?quote:Op donderdag 24 december 2009 18:40 schreef TAV74 het volgende:
+1quote:Op donderdag 24 december 2009 18:38 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ik pink vast een traantje weg want ik kan enorm slecht tegen dat soort emotionele momenten
Dat zie je verkeerdquote:
Gelukkig ik ook.quote:Op donderdag 24 december 2009 18:40 schreef TAV74 het volgende:
is bijna elk jaar tochquote:Op donderdag 24 december 2009 18:39 schreef evert het volgende:
[..]
oh, schaam je niet. ik krijg ook straks tranen in mijn ogen, weet ik nu al
Daaromquote:Op donderdag 24 december 2009 18:41 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Sersjee is een goede voor de 3fm reeks , wijst ons gelukkig wel eens terecht
Lucky bastardquote:
quote:
Ik weet ook niet waar ik het aan verdiend hebquote:
Dat weet niemandquote:Op donderdag 24 december 2009 18:43 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik weet ook niet waar ik het aan verdiend heb
Dat moeten we misschien maar zo houdenquote:
Die begint denk ik rond 21:00 denk ik of niet ?quote:Op donderdag 24 december 2009 18:43 schreef Sirolf het volgende:
Ah, zometeen dus Rudy met de Top Serious Request, en Bart morgen tussen 9 en 12.
Denk al om 20 uur, want dan gaan ze eruit en dat is niet op de radio dacht ik.quote:Op donderdag 24 december 2009 18:44 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Die begint denk ik rond 21:00 denk ik of niet ?
Jij en Sjors vragen niet, dus dan krijg je ook geen antwoordquote:
Gewoon porsche1quote:Op donderdag 24 december 2009 18:45 schreef Sunnythesun het volgende:
Weten we trouwens zeker dat djkoelkast geen troll is???
Godallejezuschristusquote:Op donderdag 24 december 2009 18:44 schreef djkoelkast het volgende:
wtf is dit?![]()
Hollandse meezingers met C-artiesten?
Niet op de radio? Lijkt me heel sterk als ze bijna een week uitzenden en dan het laatste kwartiertje nietquote:Op donderdag 24 december 2009 18:44 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Denk al om 20 uur, want dan gaan ze eruit en dat is niet op de radio dacht ik.
Het verschil is, jij bent zo.quote:Op donderdag 24 december 2009 18:44 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Meer dan jij zelfreflectie hebt ja
Ik hoop dat ze die lijst wat handiger online zetten dan vorig jaar. Amders moeten we weer Google Docs gebruiken.quote:Op donderdag 24 december 2009 18:43 schreef Sirolf het volgende:
Ah, zometeen dus Rudy met de Top Serious Request, en Bart morgen tussen 9 en 12.
quote:
juist :/!quote:
quote:Op donderdag 24 december 2009 18:45 schreef Freudie het volgende:
"Jongens, zullen we er nog eentje doen dan?"
"Neeeeeee...e.e.e.e...."
wehehehe
God schiep de aarde in zes dagen en jij breekt ze af in 6 dagenquote:Op donderdag 24 december 2009 18:45 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Het verschil is, jij bent zo.
Ik heb dit maar 6 dagen per jaar
quote:Op donderdag 24 december 2009 18:45 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Die moet nog geboren worden en dat vieren wij, ei ei
Doen ze volgens mij toch niet als ik me goed herinneren, laatste stuk is echt voor de Tv bedoeld. Maar ze zullen vast wel wat laten horen, maar in dat uur begint de top SR ook al wel volgens mij,.quote:Op donderdag 24 december 2009 18:45 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Niet op de radio? Lijkt me heel sterk als ze bijna een week uitzenden en dan het laatste kwartiertje niet.
Radio.quote:Op donderdag 24 december 2009 18:45 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
jammer dat het nu door een of andere volkszanger wordt afgekapt (ja het enige muziekgenre waar ik echt niets mee heb..)
Is dat die dikke pad op tv ?quote:Op donderdag 24 december 2009 18:46 schreef djkoelkast het volgende:
Volgens mij is Sunchaser toch gearriveerd
hahaha dus tochquote:Op donderdag 24 december 2009 18:45 schreef Freudie het volgende:
"Jongens, zullen we er nog eentje doen dan?"
"Neeeeeee...e.e.e.e...."
wehehehe
Ik zal het een testperiode geven goed?? Is voor jullie ook wel zo prettigquote:Op donderdag 24 december 2009 18:45 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Jij en Sjors vragen niet, dus dan krijg je ook geen antwoord![]()
Maar dat zeg ik wel leuk, maar jij moet maar kijken of je blijft
Dat was een grapje.quote:Op donderdag 24 december 2009 18:46 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Is dat die dikke pad op tv ?
Iedereen vergeet mijn waardevolle bijdragenquote:Op donderdag 24 december 2009 18:46 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
God schiep de aarde in zes dagen en jij breekt ze af in 6 dagen
Dat maakt het juist zo sneu lieverd..quote:Op donderdag 24 december 2009 18:45 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Het verschil is, jij bent zo.
Ik heb dit maar 6 dagen per jaar
Geef maar antwoord danquote:Op donderdag 24 december 2009 18:45 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Jij en Sjors vragen niet, dus dan krijg je ook geen antwoord![]()
Maar dat zeg ik wel leuk, maar jij moet maar kijken of je blijft
Wel!quote:Op donderdag 24 december 2009 18:47 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Iedereen vergeet mijn waardevolle bijdragen![]()
Ik heb echt niet alleen maar "gezeurd" hoor. Volgend jaar gewoon geen Annemieke meer.
Ik ook.quote:Op donderdag 24 december 2009 18:47 schreef muisje-eliza het volgende:
* muisje-eliza heeft radio aangezapt
Tuurlijk wel, alles is ook op de radio te volgen!quote:Op donderdag 24 december 2009 18:44 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Denk al om 20 uur, want dan gaan ze eruit en dat is niet op de radio dacht ik.
Da's mooiquote:
Check! Annemieke, Gerard en Michielquote:
Een C-artiest die een poging doet om André Hazes na te doen.quote:
Dat was toch ook duidelijk na 1 postquote:Op donderdag 24 december 2009 18:47 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Iedereen vergeet mijn waardevolle bijdragen![]()
Ik heb echt niet alleen maar "gezeurd" hoor. Volgend jaar gewoon geen Annemieke meer.
Welnee, ik kan er gewoon ECHT niet tegen, kan er niets aan doen, het is sterker dan ik... ik ikquote:Op donderdag 24 december 2009 18:47 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Dat maakt het juist zo sneu lieverd..
Jeeeetjequote:
Kan ik ook erg goed mee levenquote:Op donderdag 24 december 2009 18:48 schreef Qunix het volgende:
[..]
Doe mij maar Veenstra, Paul en Gerard.
gelukkig weet ik nu, dat er niks mis is met me orenquote:Op donderdag 24 december 2009 18:47 schreef Freudie het volgende:
[..]
Ja! Ik hoorde het dus niet alleen
Sense of Dance vanaf Extremaquote:
Ik schaam mij nu dan ook enigszinsquote:Op donderdag 24 december 2009 18:49 schreef BoerBert het volgende:
WTF, typisch Amsterdamse muziek zingen en dan zeggen dat er niks mooiers is dan Groningen
Oh man dat wordt een killer editie.. denk dat ik dan heel wat lachspieren bij kan kwekenquote:Op donderdag 24 december 2009 18:48 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Check! Annemieke, Gerard en Michiel
Dat was 2 jaar terugquote:Op donderdag 24 december 2009 18:49 schreef Freudie het volgende:
Gerard, Michiel en Rob. Alleen maar woordgrapjes, 7 dagen lang
Veenstra vond ik geen topper, maar ik weet niet wie anders dus dit is prima. In elk geval Rabbering er weer in!quote:Op donderdag 24 december 2009 18:48 schreef Qunix het volgende:
[..]
Doe mij maar Veenstra, Paul en Gerard.
Jammer dat rob 3fm gaat verlaten komend jaarquote:Op donderdag 24 december 2009 18:49 schreef Freudie het volgende:
Gerard, Michiel en Rob. Alleen maar woordgrapjes, 7 dagen lang
Ze hadden Pé Daalemmer en Rooie Rinnus moeten doen.quote:Op donderdag 24 december 2009 18:49 schreef BoerBert het volgende:
WTF, typisch Amsterdamse muziek zingen en dan zeggen dat er niks mooiers is dan Groningen
quote:Op donderdag 24 december 2009 18:50 schreef Derek010 het volgende:
Straks surprise act op het plein: Broodje bakpao
Maar was wel geweldig!quote:
quote:Op donderdag 24 december 2009 18:50 schreef Derek010 het volgende:
Dat is dan wel klote ja....quote:Op donderdag 24 december 2009 18:49 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Jammer dat rob 3fm gaat verlaten komend jaar
Wat is daar jammer aan? 3FM moet sowieso meer dance draaien, anders wordt de gemiddelde leeftijd te hoog.quote:Op donderdag 24 december 2009 18:49 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Sense of Dance vanaf Extrema
Knallend en dansend het nieuwe jaar in! Ajouad El Miloudi zorgt ervoor dat je helemaal uit je plaat gaat als jij de radio aan hebt met oud en nieuw, want hij doet verslag van het nieuwjaarsfeestje van Extrema Re:Create.
31 december van 23:00 uur tot 04:00 uur (1 januari)
dit is zo jammer
MARKT!! geen Pleinquote:Op donderdag 24 december 2009 18:50 schreef Derek010 het volgende:
quote:Op donderdag 24 december 2009 18:48 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Welnee, ik kan er gewoon ECHT niet tegen, kan er niets aan doen, het is sterker dan ik... ik ik![]()
Sorry?
zondequote:Op donderdag 24 december 2009 18:51 schreef marcodej het volgende:
Volgens mij heeft Annemieke zich opgemaakt...
Inderdaadquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |