Niet op de radio? Lijkt me heel sterk als ze bijna een week uitzenden en dan het laatste kwartiertje nietquote:Op donderdag 24 december 2009 18:44 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Denk al om 20 uur, want dan gaan ze eruit en dat is niet op de radio dacht ik.
Het verschil is, jij bent zo.quote:Op donderdag 24 december 2009 18:44 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Meer dan jij zelfreflectie hebt ja
Ik hoop dat ze die lijst wat handiger online zetten dan vorig jaar. Amders moeten we weer Google Docs gebruiken.quote:Op donderdag 24 december 2009 18:43 schreef Sirolf het volgende:
Ah, zometeen dus Rudy met de Top Serious Request, en Bart morgen tussen 9 en 12.
quote:
juist :/!quote:
quote:Op donderdag 24 december 2009 18:45 schreef Freudie het volgende:
"Jongens, zullen we er nog eentje doen dan?"
"Neeeeeee...e.e.e.e...."
wehehehe
God schiep de aarde in zes dagen en jij breekt ze af in 6 dagenquote:Op donderdag 24 december 2009 18:45 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Het verschil is, jij bent zo.
Ik heb dit maar 6 dagen per jaar
quote:Op donderdag 24 december 2009 18:45 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Die moet nog geboren worden en dat vieren wij, ei ei
Doen ze volgens mij toch niet als ik me goed herinneren, laatste stuk is echt voor de Tv bedoeld. Maar ze zullen vast wel wat laten horen, maar in dat uur begint de top SR ook al wel volgens mij,.quote:Op donderdag 24 december 2009 18:45 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Niet op de radio? Lijkt me heel sterk als ze bijna een week uitzenden en dan het laatste kwartiertje niet.
Radio.quote:Op donderdag 24 december 2009 18:45 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
jammer dat het nu door een of andere volkszanger wordt afgekapt (ja het enige muziekgenre waar ik echt niets mee heb..)
Is dat die dikke pad op tv ?quote:Op donderdag 24 december 2009 18:46 schreef djkoelkast het volgende:
Volgens mij is Sunchaser toch gearriveerd
hahaha dus tochquote:Op donderdag 24 december 2009 18:45 schreef Freudie het volgende:
"Jongens, zullen we er nog eentje doen dan?"
"Neeeeeee...e.e.e.e...."
wehehehe
Ik zal het een testperiode geven goed?? Is voor jullie ook wel zo prettigquote:Op donderdag 24 december 2009 18:45 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Jij en Sjors vragen niet, dus dan krijg je ook geen antwoord![]()
Maar dat zeg ik wel leuk, maar jij moet maar kijken of je blijft
Dat was een grapje.quote:Op donderdag 24 december 2009 18:46 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Is dat die dikke pad op tv ?
Iedereen vergeet mijn waardevolle bijdragenquote:Op donderdag 24 december 2009 18:46 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
God schiep de aarde in zes dagen en jij breekt ze af in 6 dagen
Dat maakt het juist zo sneu lieverd..quote:Op donderdag 24 december 2009 18:45 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Het verschil is, jij bent zo.
Ik heb dit maar 6 dagen per jaar
Geef maar antwoord danquote:Op donderdag 24 december 2009 18:45 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Jij en Sjors vragen niet, dus dan krijg je ook geen antwoord![]()
Maar dat zeg ik wel leuk, maar jij moet maar kijken of je blijft
Wel!quote:Op donderdag 24 december 2009 18:47 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Iedereen vergeet mijn waardevolle bijdragen![]()
Ik heb echt niet alleen maar "gezeurd" hoor. Volgend jaar gewoon geen Annemieke meer.
Ik ook.quote:Op donderdag 24 december 2009 18:47 schreef muisje-eliza het volgende:
* muisje-eliza heeft radio aangezapt
Tuurlijk wel, alles is ook op de radio te volgen!quote:Op donderdag 24 december 2009 18:44 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Denk al om 20 uur, want dan gaan ze eruit en dat is niet op de radio dacht ik.
Da's mooiquote:
Check! Annemieke, Gerard en Michielquote:
Een C-artiest die een poging doet om André Hazes na te doen.quote:
Dat was toch ook duidelijk na 1 postquote:Op donderdag 24 december 2009 18:47 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Iedereen vergeet mijn waardevolle bijdragen![]()
Ik heb echt niet alleen maar "gezeurd" hoor. Volgend jaar gewoon geen Annemieke meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |