Ik dacht hetzelfdequote:Op donderdag 24 december 2009 18:35 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik wilde kaarten maar Paul McCartney
quote:
Ligt ook aan de mensen, ik heb de afgelopen week mensen gezien waarvan ik denk dat ze een bann mogen krijgen voor spammen en ook nog mensen die je in een kamp moet opsluiten waar ze een nieuwe muziek opvoeding krijgenquote:Op donderdag 24 december 2009 18:29 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Van aan hier zou ik het wel leuk vinden als ze zouden blijven komen, nieuwe geluiden in topic reeks zijn altijd welkom.
quote:Op donderdag 24 december 2009 18:36 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Lennon kon fuck you van Lilly Allen toch al meezingen?
suf liedquote:Op donderdag 24 december 2009 18:37 schreef rAdios het volgende:
Voor de liefhebbers (of diegene die dit suffe lied zat zijn): een radioverslag van Serious Request
LOLquote:Op donderdag 24 december 2009 18:33 schreef rubbereend het volgende:
Het einde bij de Vlamingen was best hilarisch, de zenderbaas hield het briefje met het bedrag verkeerd omhet publiek kon het bedrag al lezen
Nja, dat zat er wel in toch?quote:
Hun natuurlijkquote:
Ik wacht op mijn oordeelquote:Op donderdag 24 december 2009 18:37 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Ligt ook aan de mensen, ik heb de afgelopen week mensen gezien waarvan ik denk dat ze een bann mogen krijgen voor spammen en ook nog mensen die je in een kamp moet opsluiten waar ze een nieuwe muziek opvoeding krijgen![]()
(Niet iedereen valt daaronder natuurlijk)
Ik pink vast een traantje weg want ik kan enorm slecht tegen dat soort emotionele momentenquote:
oh, schaam je niet. ik krijg ook straks tranen in mijn ogen, weet ik nu alquote:Op donderdag 24 december 2009 18:37 schreef TAV74 het volgende:
[..]
met enige pech ga ik zo mee. Ik ben moe en niet bepaald fit door een flnke verkoudheid. Dan wordt ik nogel snel emotioneel
Spammer!quote:Op donderdag 24 december 2009 18:37 schreef rAdios het volgende:
Voor de liefhebbers (of diegene die dit suffe lied zat zijn): een radioverslag van Serious Request
Een kamp met Sersjee als leraarquote:Op donderdag 24 december 2009 18:37 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Ligt ook aan de mensen, ik heb de afgelopen week mensen gezien waarvan ik denk dat ze een bann mogen krijgen voor spammen en ook nog mensen die je in een kamp moet opsluiten waar ze een nieuwe muziek opvoeding krijgen![]()
quote:Op donderdag 24 december 2009 18:39 schreef themauster het volgende:
[..]
Een kamp met Sersjee als leraar
Jou wil ik hier nooit meer zienquote:
Je hebt dit nu wel vaak genoeg gezegd.quote:Op donderdag 24 december 2009 18:37 schreef rAdios het volgende:
ach de mensen die veel klagen over de muziek zullen verder over het algemeen weinig 3FM luisteren neem ik aan.quote:Op donderdag 24 december 2009 18:37 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Ik ook hier ook nietquote:Op donderdag 24 december 2009 18:39 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Jou wil ik hier nooit meer zien
Ik vind het hier over het algemeen wel gezellig eigenlijk.. mag ik blijven??quote:Op donderdag 24 december 2009 18:37 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Ik ben ingehuurd door Danny.quote:Op donderdag 24 december 2009 18:37 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
3x klopt.quote:Op donderdag 24 december 2009 18:40 schreef Marissaatje het volgende:
[..]
Je hebt dit nu wel vaak gezegd.
Emotionele mannenquote:Op donderdag 24 december 2009 18:39 schreef evert het volgende:
[..]
oh, schaam je niet. ik krijg ook straks tranen in mijn ogen, weet ik nu al
Ik ook.quote:Op donderdag 24 december 2009 18:40 schreef TAV74 het volgende:
Ik heb Flappie eigenlijk totaal gemist
Sersjee is een goede voor de 3fm reeks , wijst ons gelukkig wel eens terechtquote:Op donderdag 24 december 2009 18:39 schreef themauster het volgende:
[..]
Een kamp met Sersjee als leraar
quote:Op donderdag 24 december 2009 18:40 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik vind het hier over het algemeen wel gezellig eigenlijk.. mag ik blijven??![]()
![]()
Ik ook, was in de graveyard shift denk ik?quote:Op donderdag 24 december 2009 18:40 schreef TAV74 het volgende:
Ik heb Flappie eigenlijk totaal gemist
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |