Ook met zijn Armada music....quote:Op donderdag 24 december 2009 18:03 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ja heel erg als mensen hun rechten beschermen.
quote:Op donderdag 24 december 2009 18:03 schreef D. het volgende:
[..]
Ja
Annemieke moeten ze afvoeren. zonder haar was de opbrengst vast het dubbele geweest
Nou en. Zijn werk dus zijn recht.quote:Op donderdag 24 december 2009 18:06 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ook met zijn Armada music....
Als je als internet station geen grote bereik heb mag je niets van zijn show uitzenden ondanks je het geld wel hebt en wilt betalen
Had weer eens niet gezien dat ik de LaPo hadquote:
Je wilt hem betalen....quote:Op donderdag 24 december 2009 18:07 schreef Godtje het volgende:
[..]
Nou en. Zijn werk dus zijn recht.
DIE LUCHT!quote:Op donderdag 24 december 2009 18:07 schreef Sunnythesun het volgende:
Nou stelletje azijnpissers: daar heb je hem hoor!
Juist met het huidIge klimaat hier waarin elke vorm van creativiteit de kop wordt ingedrukt en de vertrutting toeslaat zou zo'n glazen huis misschien wel eens hele leuke acties kunnen opleveren.quote:Op donderdag 24 december 2009 17:55 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Omdat het in Amsterdam minder bijzonder is als er een evenement als dit plaats vindt. Ik denk dat juist dat beetje dorpse gevoel dat nog in provinciesteden zit maken dat er meer mensen betrokken zijn.
rot toch op joh debiel, ik heb hem persoonlijk een aantal keer gesproken en natuurlijk vaak op tv e.d. gezien en sympathieker kan bijna niet.quote:
Ik zei toch dat je gewoon de radio aan moest zettenquote:Op donderdag 24 december 2009 18:07 schreef Sunnythesun het volgende:
Nou stelletje azijnpissers: daar heb je hem hoor!
Wat is dit voor kloteherrie zeg!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gozer bij mij in de straat heeft met hem gestudeerd en ik heb altijd gehoord dat het juist een toffe peer is die Arminquote:Op donderdag 24 december 2009 18:08 schreef 3fm-fan het volgende:
[..]
rot toch op joh debiel, ik heb hem persoonlijk een aantal keer gesproken en natuurlijk vaak op tv e.d. gezien en sympathieker kan bijna niet.
quote:Op donderdag 24 december 2009 18:08 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Wat is dit voor kloteherrie zeg!
Ga eens snel weg met die kutmuziek.Kink FMSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Lijkt me zeker een sympathieke jongen. En een slim zakenmanquote:Op donderdag 24 december 2009 18:08 schreef 3fm-fan het volgende:
[..]
rot toch op joh debiel, ik heb hem persoonlijk een aantal keer gesproken en natuurlijk vaak op tv e.d. gezien en sympathieker kan bijna niet.
hij wil nu cashen, hoe oud is een dj als hij niet meer gevraagd wordt ?quote:Op donderdag 24 december 2009 18:06 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ook met zijn Armada music....
Als je als internet station geen grote bereik heb mag je niets van zijn show uitzenden ondanks je het geld wel hebt en wilt betalen
Dustin Zahn - Stranger To Stability (Len Faki mix)quote:Op donderdag 24 december 2009 18:09 schreef Nick-GizMo het volgende:
Weet iemand welk nummer dit is![]()
!
Ohja, da's waar ook!quote:Op donderdag 24 december 2009 18:09 schreef tha_dark het volgende:
Wat een negativiteit hier mensen, het is bijna Kerst![]()
quote:Op donderdag 24 december 2009 18:08 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Wat is dit voor kloteherrie zeg!
Ga eens snel weg met die kutmuziek.Wat een slome kutmuziek...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een nummer met rechten er op!quote:Op donderdag 24 december 2009 18:09 schreef Nick-GizMo het volgende:
Weet iemand welk nummer dit is![]()
!
Newsflash: Neequote:Op donderdag 24 december 2009 18:09 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Lijkt me zeker een sympathieke jongen. En een slim zakenman![]()
Krijg alleen wel het vermoeden dat het publiek Waylon leuker vond.. Goh, zou dance dan toch ook niet aan iedereen besteed zijn??
danku!quote:Op donderdag 24 december 2009 18:09 schreef Cassius het volgende:
[..]
Dustin Zahn - Stranger To Stability (Len Faki mix)
vraag het aan mental theoquote:Op donderdag 24 december 2009 18:09 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
hij wil nu cashen, hoe oud is een dj als hij niet meer gevraagd wordt ?
waarom nietquote:Op donderdag 24 december 2009 18:10 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Hij zal er niet gratis staan
QFTquote:Op donderdag 24 december 2009 18:10 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat zeiden wij dus ook al de hele week.
FreshFM
Smakelijkquote:Op donderdag 24 december 2009 18:11 schreef Sirolf het volgende:
Zo, nog even snel eten voor de finale!
Oeh je kent 'm persoonlijk?quote:
BAM BAM BAM BAM!quote:Op donderdag 24 december 2009 18:11 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Wie is hier de snackbar, jij of ik
Hoe oud ben jij, 3 jaarquote:Op donderdag 24 december 2009 18:11 schreef jmac het volgende:
[..]
Die ziet er nog exact hetzelfde uit als toen ik geboren werd
van te voren conclusie trekken is zooo 2008quote:
Inderdaad.... Het is toch koud daar?quote:Op donderdag 24 december 2009 18:11 schreef Sjowhan het volgende:
Ze staan echt stil daar in groningen. Tsjeezus
Ik denk dat dat wel meevalt, en nogal afhankelijk is van de beelden die worden uitgezondenquote:Op donderdag 24 december 2009 18:11 schreef Sjowhan het volgende:
Ze staan echt stil daar in groningen. Tsjeezus
Daar was ik ook wel vanuit gegaanquote:Op donderdag 24 december 2009 18:12 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Weheheh ik wist dat ook wel al lang hoor..
Valt nog echt mee......quote:Op donderdag 24 december 2009 18:12 schreef gerbenp het volgende:
Die lichtshow is niet echt geschikt voor epilepsie mensen
Ik zou juist bij een DJ zoals Armin proberen om lekker warm te wordenquote:Op donderdag 24 december 2009 18:12 schreef Qunix het volgende:
[..]
Inderdaad.... Het is toch koud daar?
Ik mag toch hopen van wel op een benefiet.quote:Op donderdag 24 december 2009 18:10 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Hij zal er niet gratis staan
quote:Op donderdag 24 december 2009 18:10 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat zeiden wij dus ook al de hele week.
FreshFM
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |