Flashbak naar Ik wil dat ons land juichtquote:Op donderdag 24 december 2009 17:53 schreef naatje_1 het volgende:
Nog steeds niet bekend wat ons land doet?
Neequote:Op donderdag 24 december 2009 17:53 schreef naatje_1 het volgende:
Nog steeds niet bekend wat ons land doet?
*proest*quote:Op donderdag 24 december 2009 17:52 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik voorzie wederom een kabinetscrisis
Waarom denk je dat? Wat belangrijk is, blijkbaar, is dat de middenstand actief meedoet. Maar ik denk dat dat in Amsterdam ook niet zo moeilijk is. Je zag dit jaar ook dat acties niet heel erg aan de plek gebonden waren.quote:Op donderdag 24 december 2009 17:48 schreef TAV74 het volgende:
[..]
echt, Amsterdam wordt een afknapper. Kleinere steden werken veel beter voor zo'n actie.
Nee, maar ik vond zeker Den Haag ook echt minder dan Breda en Groningen.quote:Op donderdag 24 december 2009 17:51 schreef Da_Sandman het volgende:
Aan de andere kant, Utrecht en Den Haag zijn nou ook niet echt te kwalificeren als provinciesteden...
Whehe touchequote:Op donderdag 24 december 2009 17:49 schreef Againzender het volgende:
[..]
wmb ook, lekker op fietsafstand
Als ze het op de Dam doen zit je wel vlakbij NIA van ASC/AVSV, kan je weer aardig wat ballen verwachten
Ik hoor de bas door m'n headsetquote:
Straks verzakt de Martini Toren toch nogquote:Op donderdag 24 december 2009 17:54 schreef venomsnake het volgende:
Hoor die bass op de achtergrond..
Ik zou om die reden ook nooit lid worden. Maar als er mensen zijn die dat wel prima vinden, dan moeten ze het vooral doen. Ik heb er totaal geen problemen meequote:Op donderdag 24 december 2009 17:49 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik heb een in m'n klas gehad, die moest daadwerkelijk met een stokpaard rondlopen voor een week ofzoSorry hoor, maar dat soort dingen zal ik noooooit snappen
Als ik dat moet doen om ergens lid van te worden, dan maar niet
Omdat het in Amsterdam minder bijzonder is als er een evenement als dit plaats vindt. Ik denk dat juist dat beetje dorpse gevoel dat nog in provinciesteden zit maken dat er meer mensen betrokken zijn.quote:Op donderdag 24 december 2009 17:53 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Waarom denk je dat? Wat belangrijk is, blijkbaar, is dat de middenstand actief meedoet. Maar ik denk dat dat in Amsterdam ook niet zo moeilijk is. Je zag dit jaar ook dat acties niet heel erg aan de plek gebonden waren.
er is iets mis gegeaan met de videoquote:Op donderdag 24 december 2009 17:53 schreef rAdios het volgende:
Hier een zelfgemaakte Radio Reportage. Enjoy
Hebben ze iig weer iets voor de veilingquote:Op donderdag 24 december 2009 17:54 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Straks verzakt de Martini Toren toch nog
Wel met je eens, maar er moeten natuurlijk ook wel genoeg mensen wonenquote:Op donderdag 24 december 2009 17:55 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Omdat het in Amsterdam minder bijzonder is als er een evenement als dit plaats vindt. Ik denk dat juist dat beetje dorpse gevoel dat nog in provinciesteden zit maken dat er meer mensen betrokken zijn.
Ik op zich ook niet, maar je hebt heel vaak dat die mensen die er wel bij gaan, roepen van 'ja en het is zooooo geweeeeeldig' en bekakt zijnquote:Op donderdag 24 december 2009 17:54 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ik zou om die reden ook nooit lid worden. Maar als er mensen zijn die dat wel prima vinden, dan moeten ze het vooral doen. Ik heb er totaal geen problemen mee.
quote:Op donderdag 24 december 2009 17:55 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Hebben ze iig weer iets voor de veiling
Wowquote:
Ja, maar dan hebben we nog wel wat keuzes hoorquote:Op donderdag 24 december 2009 17:55 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Wel met je eens, maar er moeten natuurlijk ook wel genoeg mensen wonen.
Hmm, misschien dat het nog niet helemaal werkte. Nu wel als het goed is. Enjoyquote:Op donderdag 24 december 2009 17:55 schreef Meddo het volgende:
[..]
er is iets mis gegeaan met de video
Eindhoven is geen optie? Of is dat te kort op Breda?quote:Op donderdag 24 december 2009 17:55 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Wel met je eens, maar er moeten natuurlijk ook wel genoeg mensen wonen.
ben benieuwd wat de via internet aangevraagde platen dan opleveren, volgens mij veel meer.quote:Op donderdag 24 december 2009 17:55 schreef Ambrosius het volgende:
378.821 van het callcentrum.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |