Flashbak naar Ik wil dat ons land juichtquote:Op donderdag 24 december 2009 17:53 schreef naatje_1 het volgende:
Nog steeds niet bekend wat ons land doet?
Neequote:Op donderdag 24 december 2009 17:53 schreef naatje_1 het volgende:
Nog steeds niet bekend wat ons land doet?
*proest*quote:Op donderdag 24 december 2009 17:52 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik voorzie wederom een kabinetscrisis
Waarom denk je dat? Wat belangrijk is, blijkbaar, is dat de middenstand actief meedoet. Maar ik denk dat dat in Amsterdam ook niet zo moeilijk is. Je zag dit jaar ook dat acties niet heel erg aan de plek gebonden waren.quote:Op donderdag 24 december 2009 17:48 schreef TAV74 het volgende:
[..]
echt, Amsterdam wordt een afknapper. Kleinere steden werken veel beter voor zo'n actie.
Nee, maar ik vond zeker Den Haag ook echt minder dan Breda en Groningen.quote:Op donderdag 24 december 2009 17:51 schreef Da_Sandman het volgende:
Aan de andere kant, Utrecht en Den Haag zijn nou ook niet echt te kwalificeren als provinciesteden...
Whehe touchequote:Op donderdag 24 december 2009 17:49 schreef Againzender het volgende:
[..]
wmb ook, lekker op fietsafstand
Als ze het op de Dam doen zit je wel vlakbij NIA van ASC/AVSV, kan je weer aardig wat ballen verwachten
Ik hoor de bas door m'n headsetquote:
Straks verzakt de Martini Toren toch nogquote:Op donderdag 24 december 2009 17:54 schreef venomsnake het volgende:
Hoor die bass op de achtergrond..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |