Dit dus.quote:Op donderdag 24 december 2009 17:49 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Inmiddels is wel bewezen dat dat niet uitmaakt. Gewoon switchen van stad, en provinciesteden nemen waar iedereen met zo'n actie bezig is.
quote:Op donderdag 24 december 2009 17:48 schreef 3FMaster het volgende:
Helaas, ik moet gaan werken. Diegene die hier niet verders meer komen: Het was gezellig. En voor diegene die hier vanavond ook nog zijn: Grüß Gott!
![]()
wmb ook, lekker op fietsafstandquote:Op donderdag 24 december 2009 17:47 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Ja die zijn ook erg ja
Wmb mogen ze gewoon naar Amsterdam komen volgend jaar.
Die ontgroeningen zijn zo dom hèquote:Op donderdag 24 december 2009 17:49 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik heb een in m'n klas gehad, die moest daadwerkelijk met een stokpaard rondlopen voor een week ofzoSorry hoor, maar dat soort dingen zal ik noooooit snappen
Als ik dat moet doen om ergens lid van te worden, dan maar niet
Die heeft nog geen idee dat ie vanuit Nederland bij de afrekening volgende maand in eens een enorme smak geld krijgtquote:
vind zo'n tv studio toch niet zo leuk, is het gelijk weer te gelikt en betrek je niet de totale locatie erbijquote:
Ja heh, vooral als je het vergelijkt met die toverbalquote:Op donderdag 24 december 2009 17:50 schreef Gtaboy107 het volgende:
Ik neem het terug, het is een lekker liedje.
Gelukkig wel. Maar ik heb nooit bij een studentenvereniging gezeten, heb het ook nooit gemistquote:Op donderdag 24 december 2009 17:49 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Die ontgroeningen zijn zo dom hèMaar je hebt tegenwoordig ook vereningingen die dat niet doen.
Precies.quote:Op donderdag 24 december 2009 17:50 schreef evert het volgende:
[..]
vind zo'n tv studio toch niet zo leuk, is het gelijk weer te gelikt en betrek je niet de totale locatie erbij
Zolang hij maar een zak geld meeneemtquote:Op donderdag 24 december 2009 17:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
Premier van België bij de bekendmaking.
Succes met werken & tot vanavond!quote:Op donderdag 24 december 2009 17:48 schreef 3FMaster het volgende:
Helaas, ik moet gaan werken. Diegene die hier niet verders meer komen: Het was gezellig. En voor diegene die hier vanavond ook nog zijn: Grüß Gott!
![]()
Hopelijk heeft ie betere dingen te doen zoals een land bij elkaar houden, poor guyquote:Op donderdag 24 december 2009 17:51 schreef Roel_Jewel het volgende:
Leterme kent Kabouter Wesley niet
Wat deden die vorig jaar?quote:
Iddquote:Op donderdag 24 december 2009 17:52 schreef Rookert het volgende:
[..]
Hopelijk heeft ie betere dingen te doen zoals een land bij elkaar houden, poor guy
quote:Op donderdag 24 december 2009 17:51 schreef Roel_Jewel het volgende:
ik voorzie wederom een kabinetscrisisquote:Op donderdag 24 december 2009 17:51 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ontgroeningen zijn niet dom.quote:Op donderdag 24 december 2009 17:49 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Die ontgroeningen zijn zo dom hèMaar je hebt tegenwoordig ook vereningingen die dat niet doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |