quote:Op donderdag 24 december 2009 17:47 schreef Sunnythesun het volgende:
jaaaa daar istie dan!!
inclusief dansje
Ja, of Amersfoort.quote:Op donderdag 24 december 2009 17:46 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Utrecht ligt centraal dus dat is de meest logische plek.
neem aan dat zn platenlabel hier op in heeft gespeeld, maar leukquote:
echt, Amsterdam wordt een afknapper. Kleinere steden werken veel beter voor zo'n actie.quote:Op donderdag 24 december 2009 17:47 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Ja die zijn ook erg ja
Wmb mogen ze gewoon naar Amsterdam komen volgend jaar.
Niks mis met Vindicat. Heb er verder niks mee, maar een studentenstad als Groningen hoort een corporale vereniging te hebben.quote:Op donderdag 24 december 2009 17:46 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik zeg 1 ding: Vindicatannemiek
Elke stad moet evenveel kans krijgen, 't is ook saai als het elk jaar in het midden van NL is.quote:Op donderdag 24 december 2009 17:46 schreef Noortje. het volgende:
[..]
zo denk ik wel ja, als ik moet kiezen tussen 50 of 150 km reizen kies ik voor de 50. Anders was ik ook wel in Vlissingen gaan werken en in Groningen gaan wonenquote:Op donderdag 24 december 2009 17:46 schreef Sanddr het volgende:
[..]
Ja, als je zo gaat denken. Voor mensen uit Groningen of Maastricht is bijv. Utrecht ook ver..
Ik heb een in m'n klas gehad, die moest daadwerkelijk met een stokpaard rondlopen voor een week ofzoquote:Op donderdag 24 december 2009 17:48 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Niks mis met Vindicat. Heb er verder niks mee, maar een studentenstad als Groningen hoort een corporale vereniging te hebben.
Inmiddels is wel bewezen dat dat niet uitmaakt. Gewoon switchen van stad, en provinciesteden nemen waar iedereen met zo'n actie bezig is.quote:Op donderdag 24 december 2009 17:46 schreef Noortje. het volgende:
[..]
3 uur treinen vanaf hierquote:Op donderdag 24 december 2009 17:46 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Wel nee.. nog geen half uur treinen hoor![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |