Nou nou nou hoogtepunt van de weekquote:Op donderdag 24 december 2009 18:00 schreef djkoelkast het volgende:
En dan dit soort muziek, terwijl Armin buiten staat![]()
Had het hoogtepunt van de week moeten worden, maar het wordt een dieptepunt.
als jij dat vindtquote:
Vorig jaar:quote:Op donderdag 24 december 2009 18:00 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ja, helaas waarschijnlijk wel...
Geen uitzendrechten,klaarquote:Op donderdag 24 december 2009 18:00 schreef djkoelkast het volgende:
Ik begreep het net ja.quote:Op donderdag 24 december 2009 18:00 schreef evert het volgende:
[..]
nee zwartkijker, allemaal vrijwilligers zitten daar
quote:You have been banned from this forum.
Please contact the webmaster or board administrator for more informatio
Zal met rechten te maken hebben ofzo. Afspraken. Blablaquote:Op donderdag 24 december 2009 18:00 schreef djkoelkast het volgende:
quote:Op donderdag 24 december 2009 18:01 schreef Meddo het volgende:
Wilde net bij het VOL forum gaan kijken![]()
[..]
Mag ik, ik als danceliefhebber in hart en nieren moet de hele week 95% alternatieve muziek aanhoren.quote:Op donderdag 24 december 2009 18:01 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nou nou nou hoogtepunt van de week.
Inddquote:
Klopt. Die dichtgetikte Vindi's mogen ze wat mij betreft direct de stad uittrappen.quote:Op donderdag 24 december 2009 17:55 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik op zich ook niet, maar je hebt heel vaak dat die mensen die er wel bij gaan, roepen van 'ja en het is zooooo geweeeeeldig' en bekakt zijn
Het zal wel een rechtenkwestie zijn...quote:Op donderdag 24 december 2009 18:01 schreef Qunix het volgende:
IEDER JAAR WEER EEN FAAAAAAL VAN DIT SOORT DINGEN....
Waarom leert 3FM het niet?
Dat zal aan Armin zelf liggen, dus ga bij hem klagenquote:Op donderdag 24 december 2009 18:00 schreef djkoelkast het volgende:
Onzin bij benefiet activiteitenquote:Op donderdag 24 december 2009 18:01 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Zal met rechten te maken hebben ofzo. Afspraken. Blabla
Dan luister je naar iets anders toch?quote:Op donderdag 24 december 2009 18:02 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Mag ik, ik als danceliefhebber in hart en nieren moet de hele week 95% alternatieve muziek aanhoren.
VOL? Volendam?quote:Op donderdag 24 december 2009 18:01 schreef Meddo het volgende:
[..]
Precies, heeft Buma niet gestort?quote:Op donderdag 24 december 2009 18:02 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Onzin bij benefiet activiteiten
Ik ben het met hem eens, Armin is wereldwijd een enorme naam maar in Nederland kent 'niemand' hem.quote:Op donderdag 24 december 2009 18:01 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nou nou nou hoogtepunt van de week.
Idd. Als ie er dan toch gaat staan.....quote:Op donderdag 24 december 2009 18:02 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Onzin bij benefiet activiteiten
Mijn KLB topic is gewoon gesloten door yvonnequote:Op donderdag 24 december 2009 18:01 schreef Meddo het volgende:
[..]
Betaal die rechten dan of vraag armin en buma af te zien van de rechten voor het goede doel.quote:Op donderdag 24 december 2009 18:02 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Het zal wel een rechtenkwestie zijn...
En daarnaast is Armin geen 3FM-muziek (behalve zaterdagavond dan).
Idd. Wat vliegt de tijd toch zegquote:
Ja heel erg als mensen hun rechten beschermen.quote:Op donderdag 24 december 2009 18:03 schreef Qunix het volgende:
Armin is een sukkel als het om rechten gaat
Yvonne haar rode dagen, je moet ze van te voren weten.quote:Op donderdag 24 december 2009 18:03 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Mijn KLB topic is gewoon gesloten door yvonne
Nee, Armin wil het zelf niet, dat heeft met Buma niets te maken.quote:Op donderdag 24 december 2009 18:03 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Precies, heeft Buma niet gestort?
quote:Op donderdag 24 december 2009 18:03 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Je moet niets hoor, dat doe je helemaal zelf. Volgens mij zijn er genoeg radiozenders die voornamelijk dance draaienquote:Op donderdag 24 december 2009 18:02 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Mag ik, ik als danceliefhebber in hart en nieren moet de hele week 95% alternatieve muziek aanhoren.
Hij draait echt niet alleen zijn eigen platen hoor.quote:Op donderdag 24 december 2009 18:03 schreef Qunix het volgende:
Armin is een sukkel als het om rechten gaat
Ja maar hoogtepunt van de week joh?quote:Op donderdag 24 december 2009 18:03 schreef 3fm-fan het volgende:
[..]
Ik ben het met hem eens, Armin is wereldwijd een enorme naam maar in Nederland kent 'niemand' hem.
Misschien wil ie het gewoon niet, ongeacht wat er betaald wordt.quote:Op donderdag 24 december 2009 18:03 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Betaal die rechten dan of vraag armin en buma af te zien van de rechten voor het goede doel.
quote:Op donderdag 24 december 2009 18:03 schreef D. het volgende:
[..]
Ja
Annemieke moeten ze afvoeren. zonder haar was de opbrengst vast het dubbele geweest
Die zal er ook wel vaste gast zijnquote:Op donderdag 24 december 2009 18:03 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Dan moet hij als nog betalen.quote:Op donderdag 24 december 2009 18:03 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Hij draait echt niet alleen zijn eigen platen hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |