En daar heb je 'em al.quote:Op donderdag 24 december 2009 16:56 schreef The_Dean het volgende:
BAM2!
Ga jij nou maar naar de kroegquote:Op donderdag 24 december 2009 17:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het blijft moeilijk dat tellen.
Omdat zuipen op een lege maag over het algemeen niet zo goed gaat.quote:Op donderdag 24 december 2009 17:11 schreef The_Dean het volgende:
Waarom eten als je ook kan zuipen?
Niet hèquote:Op donderdag 24 december 2009 17:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Omdat zuipen op een lege maag over het algemeen niet zo goed gaat.
Ik weet niet wat we gaan eten en mijn ouders zijn nog niet begonnen met koken, moet dus nog even wachten.quote:
Ik dien een protest in.quote:Op donderdag 24 december 2009 17:14 schreef L.no het volgende:
De TT.De OP.
wie heeft dat veranderd?
![]()
Ik weet van niksquote:Op donderdag 24 december 2009 17:14 schreef L.no het volgende:
De TT.De OP.
wie heeft dat veranderd?
![]()
Hij wachtte het niet af. Hij kwam serieus net thuis.quote:Op donderdag 24 december 2009 17:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En daar heb je 'em al.
Hij wilde jou hier gewoon niet hebben, snap dat dan.quote:Op donderdag 24 december 2009 18:18 schreef Bootje84 het volgende:
Nou Dean, moet je wel de goede link plaatsen in de Lapo
Dikke faal dusquote:Op donderdag 24 december 2009 18:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hij wilde jou hier gewoon niet hebben, snap dat dan.
quote:
Omdat Dean het heeft geopend.quote:Op donderdag 24 december 2009 19:59 schreef Milou__ het volgende:
Waarom heet dit het l.no adoratietopic?
Heb geen zin om terug te lezen
Ik ontken allesquote:Op donderdag 24 december 2009 20:02 schreef jna het volgende:
[..]
Omdat Dean het heeft geopend.
Om met djrex zn woorden te spreken: ER BLOEIT WAT tussen die 2
Ja tussen limburg en heerenveen zullen vast wel wat bloemen bloeienquote:Op donderdag 24 december 2009 20:02 schreef jna het volgende:
[..]
Omdat Dean het heeft geopend.
Om met djrex zn woorden te spreken: ER BLOEIT WAT tussen die 2
quote:Op donderdag 24 december 2009 20:42 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Maar ik geloof jna altijd iets meer dan de rest
Nee.. Ik haat kerst. Iedereen zit met familie leuke dingen te doen.. ik zit allyouneedislove te kijken en fokquote:
Whehe join the club, behalve dan het "allyouneedislove"-gedeeltequote:Op donderdag 24 december 2009 20:45 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Nee.. Ik haat kerst. Iedereen zit met familie leuke dingen te doen.. ik zit allyouneedislove te kijken en fok
Aawh gezelligquote:Op donderdag 24 december 2009 20:46 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Whehe join the club, behalve dan het "allyouneedislove"-gedeelte
Gelukkig vanavond nog een verjaardag maar is van de buurvrouw dus ook niks speciaals
quote:Op donderdag 24 december 2009 20:42 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Maar ik geloof jna altijd iets meer dan de rest
Iz it becauze i is black uhh white uhh black?quote:Op donderdag 24 december 2009 20:53 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Niet om je huidskleur hoor______
Draadstaalquote:Op donderdag 24 december 2009 20:52 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Aawh gezellig![]()
Ik zap hem dadelijk over naar draadstaal
Nou je bent geen mona chocolatedream.quote:Op donderdag 24 december 2009 20:54 schreef jna het volgende:
[..]
Iz it becauze i is black uhh white uhh black?
In de OP luilak.quote:
Ja verhuis dan ook naar het middenquote:Op donderdag 24 december 2009 20:58 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Dan is het noord-zuid tegen oost-west
Ja maar we zitten ondertussen al op de 2e paginaquote:Op donderdag 24 december 2009 20:59 schreef jna het volgende:
[..]
In de OP luilak.
Maar ik ben weer te lief voor je dus vooruit: http://www.piles.nl/fok/index.php?reeks_id=2
quote:Op donderdag 24 december 2009 21:00 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ja maar we zitten ondertussen al op de 2e pagina
Ik kijk altijd op internetquote:Op donderdag 24 december 2009 20:57 schreef Milou__ het volgende:
[..]
komt pas tien over tien.. dacht tien over negen
ja ik snap er geen reet van. Volgens mij worden mijn posts handmatig verwijderd zodat ik er niet in komquote:Op donderdag 24 december 2009 21:01 schreef Milou__ het volgende:
hoe kan piles nog steeds op 1 staan, en jna staat niet in de top 10..
Hier ook.quote:Op donderdag 24 december 2009 19:30 schreef DjRex89 het volgende:
* DjRex89 heeft een nieuw verslavend liedje
Iets met een heel groot raam en een aparte kleur verlichting. Goed genoeg voor je?quote:Op donderdag 24 december 2009 21:02 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Heb je woonruimte daar dan?
Behalve een verhuisbox of een brug?
onderlinge concurrentie?quote:Op donderdag 24 december 2009 21:02 schreef jna het volgende:
[..]
ja ik snap er geen reet van. Volgens mij worden mijn posts handmatig verwijderd zodat ik er niet in kom
ja hoor. heb ik dan meteen nieuw werk?quote:Op donderdag 24 december 2009 21:03 schreef jna het volgende:
[..]
Iets met een heel groot raam en een aparte kleur verlichting. Goed genoeg voor je?
Waar nu aan dan?quote:Op donderdag 24 december 2009 21:03 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Hier was ik vorige week verslaafd aan
Voor jou is het geen werkquote:Op donderdag 24 december 2009 21:03 schreef Milou__ het volgende:
[..]
ja hoor. heb ik dan meteen nieuw werk?
Heb je weer zo'n neger die begint over discriminatie.quote:
Ja het is ook altijd hetzelfdequote:Op donderdag 24 december 2009 21:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Heb je weer zo'n neger die begint over discriminatie.
Net maar even hun album gedownloadquote:
you don't know how fast you wanna get back.quote:
is die goed?quote:Op donderdag 24 december 2009 21:06 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Net maar even hun album gedownload
Negersquote:Op donderdag 24 december 2009 21:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Heb je weer zo'n neger die begint over discriminatie.
Ik ben er pas sinds deze week achter gekomen hoe het liedje heet en van wie het is dankzij een collega.quote:Op donderdag 24 december 2009 21:06 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Net maar even hun album gedownload
It's alivequote:Op donderdag 24 december 2009 21:07 schreef Bootje84 het volgende:
Ja, hier steek ik ff een stokje voor..
Geen ideequote:
Café de Dopquote:Op donderdag 24 december 2009 21:07 schreef Bootje84 het volgende:
Ja, hier steek ik ff een stokje voor..
Ik vandaag via de radioquote:Op donderdag 24 december 2009 21:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ben er pas sinds deze week achter gekomen hoe het liedje heet en van wie het is dankzij een collega.![]()
Hij zei stokje, geen dopje.quote:Op donderdag 24 december 2009 21:08 schreef jna het volgende:
[..]
Café de Dop
Bellamypark 4
4381CJ Vlissingen
0118 419274
Hij zoekt alle uithoeken wel uitquote:Op donderdag 24 december 2009 21:12 schreef jna het volgende:
[..]
Daar moet bootje een chickie gaan hosselen
Spreek jij zo meisjes aan?quote:Op donderdag 24 december 2009 21:12 schreef jna het volgende:
En nu houdt iedereen opeens zn blije bakkes?
Ik zit "3e kerstdag" misschien bij een chickie..quote:Op donderdag 24 december 2009 21:12 schreef jna het volgende:
[..]
Daar moet bootje een chickie gaan hosselen
Luctor heeft de chicks om de hoek en die gaat nietquote:Op donderdag 24 december 2009 21:13 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Hij zoekt alle uithoeken wel uit
In elk stadje een ander schatjequote:Op donderdag 24 december 2009 21:13 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Hij zoekt alle uithoeken wel uit
Wat heb je aan misschien..quote:Op donderdag 24 december 2009 21:13 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik zit "3e kerstdag" misschien bij een chickie..
[bootje84]Pics?[/bootje84]quote:Op donderdag 24 december 2009 21:13 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Wie, Waar, Pics?quote:Op donderdag 24 december 2009 21:13 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
hij is een lucky tor___ :quote:Op donderdag 24 december 2009 21:14 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Luctor heeft de chicks om de hoek en die gaat niet
Het is wel zoquote:
Bij vrouwen is misschien sowieso nee, daarnaast bestaat 3e kerstdag al niet, dus er zal wel niets van komen.quote:Op donderdag 24 december 2009 21:14 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Wat heb je aan misschien..
het is ja of nee
zwart of wit (jna!)
quote:Op donderdag 24 december 2009 21:16 schreef jna het volgende:
[..]
Het is wel zo
Ze nodigde je persoonlijk uit om langs te komen omdat ze je wilde ontmoeten en jij gaat niet
Nou Nou pessimistquote:Op donderdag 24 december 2009 21:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Bij vrouwen is misschien sowieso nee, daarnaast bestaat 3e kerstdag al niet, dus er zal wel niets van komen.
hoezo pessimist?quote:
Kwam dat niet door jezelf?quote:Op donderdag 24 december 2009 21:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
hoezo pessimist?![]()
Is uit persoonlijk onderzoek gebleken.
Ik wil eerst dat onderzoek zien en kijken of het wel een goed onderzoek is.quote:Op donderdag 24 december 2009 21:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
hoezo pessimist?![]()
Is uit persoonlijk onderzoek gebleken.
quote:Op donderdag 24 december 2009 21:14 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Luctor heeft de chicks om de hoek en die gaat niet
quote:Op donderdag 24 december 2009 21:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[quote]Op donderdag 24 december 2009 21:16 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
![]()
quote:Op donderdag 24 december 2009 21:16 schreef jna het volgende:
[..]
Het is wel zo
Ze nodigde je persoonlijk uit om langs te komen omdat ze je wilde ontmoeten en jij gaat niet
Nee hoorquote:Op donderdag 24 december 2009 21:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Jij lult echt ergens anders over.
Ik reageerde daar niet eens op. Jij legt verkeerde verbanden.quote:
dan was ik niet de enige denk ik, maar excuses danquote:Op donderdag 24 december 2009 21:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik reageerde daar niet eens op. Jij legt verkeerde verbanden.![]()
Ja man, loser.quote:Op donderdag 24 december 2009 21:22 schreef jna het volgende:
Quotefail trouwens, maar geen zin om het te gaan wijzigen aangezien het duidelijk genoeg is
Ik dacht ook dat je daarop reageerde hoorquote:Op donderdag 24 december 2009 21:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik reageerde daar niet eens op. Jij legt verkeerde verbanden.![]()
jaren onderzoek met een groepje jongens waarbij als een meid/vrouw iets zei met misschien erin dat het niet gebeuren wat ze zou doen.quote:Op donderdag 24 december 2009 21:21 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ik wil eerst dat onderzoek zien en kijken of het wel een goed onderzoek is.![]()
Ja wij hebben nu op school onderzoeksanalyse
Dan had ik wel gequotequote:Op donderdag 24 december 2009 21:24 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ik dacht ook dat je daarop reageerde hoor
Meer informatie volgt als het echt wat gaat worden.. JNA krijgt alleen wel gelijk lijkt het wel..quote:
Waar krijg ik gelijk in?quote:Op donderdag 24 december 2009 21:28 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Meer informatie volgt als het echt wat gaat worden.. JNA krijgt alleen wel gelijk lijkt het wel..
Nee denk maar na. Een uitspraak die je gedaan hebt..quote:
Ik doe zoveel uitsprakenquote:Op donderdag 24 december 2009 21:37 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Nee denk maar na. Een uitspraak die je gedaan hebt..
Wat is je vraag?quote:Op donderdag 24 december 2009 21:37 schreef Milou__ het volgende:
Trouwens.. vraag aan de mannen hier..
Brand los.quote:Op donderdag 24 december 2009 21:37 schreef Milou__ het volgende:
Trouwens.. vraag aan de mannen hier..
En jij gaat dan fokken?quote:Op donderdag 24 december 2009 21:38 schreef Dzjenn. het volgende:
Dzjenn. zit met chickies aan de Schrobbeler.![]()
Oh ja, goedenavond iedereen!
Nee. Is dat iets uit de achterhoek?quote:Op donderdag 24 december 2009 21:40 schreef Milou__ het volgende:
Zijn jullie bekend met het fenomeen buslul?
Nee. nouwja.. ik weet het niet.. gister vertelde mij iemand hier overquote:Op donderdag 24 december 2009 21:40 schreef jna het volgende:
[..]
Nee. Is dat iets uit de achterhoek?
Dat fenomeen ken ik niet.quote:Op donderdag 24 december 2009 21:40 schreef Milou__ het volgende:
Zijn jullie bekend met het fenomeen buslul?
En wat heeft het precies met mannen te maken?quote:Op donderdag 24 december 2009 21:42 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Nee. nouwja.. ik weet het niet.. gister vertelde mij iemand hier over
Jij zit toch elke dag in de bus?quote:Op donderdag 24 december 2009 21:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat fenomeen ken ik niet.
Bijna dagelijks wel inderdaad. Maar heb die term hier nooit voorbij zien komen.quote:
Dat vraag ik me ook af.quote:Op donderdag 24 december 2009 21:42 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
En wat heeft het precies met mannen te maken?
Maar wat is een buslul nou eigenlijk dan?quote:Op donderdag 24 december 2009 21:44 schreef Milou__ het volgende:
oh, nou staat vast wel op google wat het is..
Geloofde alleen niet dat het echt waar is.
nooit last van.quote:Op donderdag 24 december 2009 21:50 schreef jna het volgende:
Een buslul: Een stijve die je krijgt in de bus omdat je lang stil zit.
stijve tepels.quote:Op donderdag 24 december 2009 22:00 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Ik kan toch heul geen stijve krijgen.
Dat is inderdaad zo.quote:Op donderdag 24 december 2009 22:02 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Dat is niet zo moeilijk nee met die kou nu.
Djennz klinkt stom. Schaam je.quote:Op donderdag 24 december 2009 21:51 schreef jna het volgende:
Ik dacht echt dat je Djennz had als naam totdat ik nog een goed keek en zag dat het Dzjenn is
Daar heb je weer geen punten gescoord.quote:
Luctor?quote:Op donderdag 24 december 2009 22:07 schreef Dzjenn. het volgende:
En wieeeee gaat er straks naar Vlissingen?
Ik ga zo naar bed. Ben vet gaar.quote:Op donderdag 24 december 2009 22:07 schreef Dzjenn. het volgende:
En wieeeee gaat er straks naar Vlissingen?
Moet jij zeggenquote:Op donderdag 24 december 2009 22:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Daar heb je weer geen punten gescoord.
Kom naar 't Westland dan!quote:
Met je buslul?quote:Op donderdag 24 december 2009 22:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik scoor al punten in de bus
Ik ben HP aan het kijken en daarna ga ik naar bed.quote:Op donderdag 24 december 2009 22:18 schreef Milou__ het volgende:
Oh het wordt hier ook al minder druk..
Nee hoorquote:Op donderdag 24 december 2009 22:18 schreef Milou__ het volgende:
Oh het wordt hier ook al minder druk..
Ik neem aan harry potter..? Anders doe je er nietquote:Op donderdag 24 december 2009 22:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ben HP aan het kijken en daarna ga ik naar bed.
quote:
quote:Anders doe je er nietachter
Behalve?quote:Op donderdag 24 december 2009 22:23 schreef jna het volgende:
[..]
Zelfde namens mij voor iedereen.
Behalve......
quote:Op donderdag 24 december 2009 22:25 schreef Houniet het volgende:
Nieuwe kleren, nieuw geurtje wat mevr. lekker vind. Gaat helemaal top worden morgen.
Welk geurtje?quote:Op donderdag 24 december 2009 22:25 schreef Houniet het volgende:
Nieuwe kleren, nieuw geurtje wat mevr. lekker vind. Gaat helemaal top worden morgen.
Ja man, gaat onwijs gezellig worden morgen. Veertien man/vrouwquote:
The One D&G.quote:
Was voor BNN zeker goedkoper.quote:Op donderdag 24 december 2009 22:26 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Nou hij is nu bij draadstaal en hierna kwam hij ook al bij zon bnnprogramma
Morgen doe ik hem opquote:Op donderdag 24 december 2009 22:29 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Dat is die nieuwe toch?
Die heb ik nog niet geroken
Moet jij niet naar de kroeg dan?quote:Op donderdag 24 december 2009 22:29 schreef The_Dean het volgende:
Zit Luc nu al in de kroeg, ofwa?
quote:Op donderdag 24 december 2009 22:30 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Moet jij niet naar de kroeg in limburg dan?
Morgen dik feest in Nijmegen, 2de kerstdag in de lokale Disco Classic Partyquote:Op donderdag 24 december 2009 22:31 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ik kom ruiken![]()
Ga je nog uit met kerst?
Morgen olde beht, ken je dat?quote:Op donderdag 24 december 2009 22:32 schreef Houniet het volgende:
[..]
Morgen dik feest in Nijmegen, 2de kerstdag in de lokale Disco Classic Party.
Jij?
Jammer hoor.quote:
Het is hier net een kroegquote:Op donderdag 24 december 2009 22:30 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Moet jij niet naar de kroeg dan?
quote:
Oh, ja wel hoorquote:
Ga je naar Oldequote:Op donderdag 24 december 2009 22:33 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Morgen olde beht, ken je dat?![]()
2e kerstdag Arnhem
en O&N ook
Weet ik niet, het is mijn hometown hequote:Op donderdag 24 december 2009 22:39 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ga je naar Olde![]()
! Is daar wat te beleven dan? Al jaren niet meer geweest (!).
Gezellig Arnhem. Had eigenlijk vanavond willen gaan, alleen ijzel en in combi met vervoer was niet ideaal.
Wat praktische shit nu voornamelijk. Rit zelf geef ik niet om, maar ja, ding rijd niet op water enzoquote:Op donderdag 24 december 2009 22:38 schreef jna het volgende:
[..]
ER BLOE....
Nee hoor. leuk voor jullie
Meeennnnnn nou veel plezier danquote:Op donderdag 24 december 2009 22:40 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Weet ik niet, het is mijn hometown he![]()
Nu al klagenquote:Op donderdag 24 december 2009 22:41 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Wat praktische shit nu voornamelijk. Rit zelf geef ik niet om, maar ja, ding rijd niet op water enzo
Nee, zo bedoel ik het nietquote:
Komt wel goed.. ik vermaak me daar altijd welquote:Op donderdag 24 december 2009 22:41 schreef Houniet het volgende:
[..]
Meeennnnnn nou veel plezier dan.
Als je er veel mensen kentquote:Op donderdag 24 december 2009 22:42 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Komt wel goed.. ik vermaak me daar altijd wel
Als het niet zou ijzelen was ik al in Vlissingen.quote:Op donderdag 24 december 2009 22:42 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nee, zo bedoel ik het niet
Zou niets liever willen dan instappen en heen rijden.
Ben geen Luctor
haha oldskoolquote:Op donderdag 24 december 2009 22:43 schreef Houniet het volgende:
[..]
Als je er veel mensen kent. We gingen er wel eens op de scootert heen, maar toen was ik nog 16 hehe.
Jaja.quote:
107 Teletekst do 24 decquote:Op donderdag 24 december 2009 22:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Als het niet zou ijzelen was ik al in Vlissingen.
Komen ze nu mee.quote:Op donderdag 24 december 2009 22:49 schreef jna het volgende:
[..]
107 Teletekst do 24 dec
Nog geen problemen door gladheid
` Het valt voorlopig mee met de
gladheid op de wegen.Volgens de ANWB
zijn er nog geen problemen gemeld.
Vanmiddag waarschuwde de bond mensen
nog om vanaf 21.00 uur vanavond niet
meer de weg op te gaan,omdat het zou
gaan ijzelen.Maar de neerslag is tot nu
toe in het hele land uitgebleven.
Wel is voor later vanavond nog regen
voorspeld,eerst in Limburg en later
over het hele land.Daardoor kan het
vannacht en morgenvroeg glad zijn,
vooral op binnenwegen.Rijkswaterstaat
is uit voorzorg al vroeg begonnen met
strooien op de snelwegen.Er wordt de
dubbele hoeveelheid pekel gebruikt.
volgende nieuws weer&verkeer sport
Valt reuze mee
HA!quote:Op donderdag 24 december 2009 22:49 schreef jna het volgende:
[..]
107 Teletekst do 24 dec
Nog geen problemen door gladheid
` Het valt voorlopig mee met de
gladheid op de wegen.Volgens de ANWB
zijn er nog geen problemen gemeld.
Vanmiddag waarschuwde de bond mensen
nog om vanaf 21.00 uur vanavond niet
meer de weg op te gaan,omdat het zou
gaan ijzelen.Maar de neerslag is tot nu
toe in het hele land uitgebleven.
Wel is voor later vanavond nog regen
voorspeld,eerst in Limburg en later
over het hele land.Daardoor kan het
vannacht en morgenvroeg glad zijn,
vooral op binnenwegen.Rijkswaterstaat
is uit voorzorg al vroeg begonnen met
strooien op de snelwegen.Er wordt de
dubbele hoeveelheid pekel gebruikt.
volgende nieuws weer&verkeer sport
Valt reuze mee
Waar?quote:Op donderdag 24 december 2009 22:50 schreef Houniet het volgende:
Oeh Flinke Namen gezien in de stad vanmiddag![]()
.
A'dam of course.quote:
Leugens.quote:Op donderdag 24 december 2009 22:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Als het niet zou ijzelen was ik al in Vlissingen.
Gaat nu toch niet meer joh.quote:
GA DAN EERDER MAN!quote:Op donderdag 24 december 2009 22:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Gaat nu toch niet meer joh.Dan ben ik veels te laat daaro. Dan is Dzjenn alweer weg.
quote:
Dzjenn is daar netquote:Op donderdag 24 december 2009 22:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Gaat nu toch niet meer joh.Dan ben ik veels te laat daaro. Dan is Dzjenn alweer weg.
Ik ben daar niet in tien minuten hoor.quote:Op donderdag 24 december 2009 22:55 schreef jna het volgende:
[..]
Dzjenn is daar netDie tent gaat echt niet om 23.00 dicht en dzjenn zal er echt nog wel een tijdje zijn
quote:Op donderdag 24 december 2009 22:53 schreef Milou__ het volgende:
waarom doetie het niet.
Als je nou op schiet....quote:Op donderdag 24 december 2009 22:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ben daar niet in tien minuten hoor.
Al doe je er een uur over.quote:Op donderdag 24 december 2009 22:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ben daar niet in tien minuten hoor.
Spreek een andere keer afquote:Op donderdag 24 december 2009 22:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
En moet dan eerst nog even douchen en scheren voordat ik de deur uit zou kunnen, dus ben dan sowieso 3 kwartier verder dan nog kleine drie kwartier op de fiets. Dan is het half één als ik daar ben. En dan maar hopen dat ik haar herkenOf zij mij.
Het is al goedquote:Op donderdag 24 december 2009 22:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
En moet dan eerst nog even douchen en scheren voordat ik de deur uit zou kunnen, dus ben dan sowieso 3 kwartier verder dan nog kleine drie kwartier op de fiets. Dan is het half één als ik daar ben. En dan maar hopen dat ik haar herkenOf zij mij.
Mijn persoonlijke agenda hoeven jullie toch niet allemaal te wetenquote:
Oh, kom ik weer eens te laatquote:Op donderdag 24 december 2009 23:09 schreef Milou__ het volgende:
[..]
L.no is hier atm niet volgens mij
Ja!quote:
quote:Op donderdag 24 december 2009 23:09 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Jij bent die vervelende bot van Unreal Tournament toen!
Kloptquote:Op donderdag 24 december 2009 23:09 schreef Milou__ het volgende:
[..]
L.no is hier atm niet volgens mij
Precies genoegquote:
Ze moeten naar ons toe komenquote:Op donderdag 24 december 2009 23:15 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Haal er wat uit andere SC's dan!![]()
quote:
Als je het maar laatquote:Op donderdag 24 december 2009 23:15 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Haal er wat uit andere SC's dan!![]()
quote:
Ik doe het niet.quote:Op donderdag 24 december 2009 23:17 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Als je het maar laatKut PUB.
Je hebt nog gelijk ook!quote:
Tieten!quote:Op donderdag 24 december 2009 23:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar hoe gaan we ze lokken.
Ik ken al potten genoeg eigenlijk.quote:Op donderdag 24 december 2009 23:21 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Je wil lesbische vrouwen lokken?
Och armequote:Op donderdag 24 december 2009 23:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ken al potten genoeg eigenlijk.
Pfffft potten vind ik zo negatief.quote:Op donderdag 24 december 2009 23:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, daar kan je niet mee daten hequote:Op donderdag 24 december 2009 23:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Op die met korte pittige rode kapsels na dan.quote:Op donderdag 24 december 2009 23:23 schreef Desunoto het volgende:
Eigenlijk hebben lesbische vrouwen gewoon smaak.
Nee precies dat schiet niet op.quote:Op donderdag 24 december 2009 23:23 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, daar kan je niet mee daten he
potten is niet negatief hoor. Zo noemen ze zich ook, dus mag ik ze ook zo noemen.quote:Op donderdag 24 december 2009 23:23 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Pfffft potten vind ik zo negatief.
Eigenlijk hebben lesbische vrouwen gewoon smaak.
Idd.quote:Op donderdag 24 december 2009 23:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee precies dat schiet niet op.
Ik vind er zo'n negatieve klank aan zitten.quote:Op donderdag 24 december 2009 23:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
potten is niet negatief hoor. Zo noemen ze zich ook, dus mag ik ze ook zo noemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |