het gaat toch om de smaakquote:Op donderdag 24 december 2009 19:17 schreef Nijns het volgende:
[..]
Klopt, maar het ziet er wel mooier uit
tja er is maar een echte MPG natuurlijkquote:Op donderdag 24 december 2009 19:26 schreef Dr_Flash het volgende:
tering wat gaan jullie hard ik ga echt niet teruglezen bekijk het maar
ik nietquote:Op donderdag 24 december 2009 19:22 schreef BrandX het volgende:
[..]
ik vind dat juist wat hebben. Overigens zit dat niet onderin, maar door je hele glas, want je roert
Ja maar op die foto niet, daar ging het om de mooiquote:Op donderdag 24 december 2009 19:24 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
het gaat toch om de smaak![]()
Nijns![]()
quote:Op donderdag 24 december 2009 19:26 schreef BrandX het volgende:
[..]
tja er is maar een echte MPG natuurlijk
scherp BX, scherpquote:Op donderdag 24 december 2009 19:26 schreef BrandX het volgende:
[..]
preciesquote:Op donderdag 24 december 2009 19:18 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat los je op door er blaadjes in en bij te doen.
quote:Op donderdag 24 december 2009 19:26 schreef Dr_Flash het volgende:
quote:Op donderdag 24 december 2009 19:26 schreef BrandX het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 24 december 2009 19:21 schreef Nijns het volgende:
[..]
ja, maar dan heb je een beetje prut onderin
dit dus en echt prut is het dan nietquote:Op donderdag 24 december 2009 19:22 schreef BrandX het volgende:
[..]
ik vind dat juist wat hebben. Overigens zit dat niet onderin, maar door je hele glas, want je roert
idd dat is voor de reclamequote:Op donderdag 24 december 2009 19:28 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ja maar op die foto niet, daar ging het om de mooi
Marcquote:
quote:
scherp +1quote:Op donderdag 24 december 2009 19:33 schreef BrandX het volgende:
[..]
dat hoort de barman/vrouw voor je te doen.....
Oehquote:Op donderdag 24 december 2009 19:37 schreef BrandX het volgende:
zo hoort een goede mohito er uit te zien:
[ afbeelding ]
Het glas is niet mijn smaak, daar had ik een andere voor gebruikt, maar de inhoud ziet er goed uit
Ik had hem zelf gemaaktquote:Op donderdag 24 december 2009 19:33 schreef BrandX het volgende:
[..]
dat hoort de barman/vrouw voor je te doen.....
een goede mohito behoort op te zijnquote:Op donderdag 24 december 2009 19:37 schreef BrandX het volgende:
[ afbeelding ]
Het glas is niet mijn smaak, daar had ik een andere voor gebruikt, maar de inhoud ziet er goed uit
waarom doe je het er dan inquote:Op donderdag 24 december 2009 19:40 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ik had hem zelf gemaaktik wou niet roeren
ik houd toch niet zo van mint
1 keer per dag is op dit moment genoegquote:
En ga je daarvan ook dit neuriën?quote:Op donderdag 24 december 2009 19:37 schreef BrandX het volgende:
[ afbeelding ]
Vul mijn goede mohito dan eens bij. Met BIER. en rap.quote:Op donderdag 24 december 2009 19:41 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
een goede mohito behoort op te zijn
Laten we erover ophoudenquote:Op donderdag 24 december 2009 19:42 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
waarom doe je het er dan in
Duckje! Wat is eigenlijk de Panama-tussenstand?quote:
Goed! Met jou?quote:
quote:Op donderdag 24 december 2009 19:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vul mijn goede mohito dan eens bij. Met BIER. en rap.
[..]
denk het ook welquote:Op donderdag 24 december 2009 19:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
1 keer per dag is op dit moment genoeg
[..]
whehehequote:Op donderdag 24 december 2009 19:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
En ga je daarvan ook dit neuriën?.
Begin deze maand benik er geweest, maar heb daar gehoord, dat als ik er heen moet het pas in 2012 is...quote:Op donderdag 24 december 2009 19:45 schreef Nijns het volgende:
[..]
Laten we erover ophouden
[..]
Duckje! Wat is eigenlijk de Panama-tussenstand?
[..]
Goed! Met jou?
quote:
Is dat goed of niet goed nieuws?quote:Op donderdag 24 december 2009 19:58 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Begin deze maand benik er geweest, maar heb daar gehoord, dat als ik er heen moet het pas in 2012 is...
dag Nijns en nog fijne dagenquote:Op donderdag 24 december 2009 19:58 schreef Nijns het volgende:
Ik ga afsluiten zo, gezellig bij de rest zitten
Fijne kerstdagen Nijnsquote:Op donderdag 24 december 2009 19:58 schreef Nijns het volgende:
Ik ga afsluiten zo, gezellig bij de rest zitten
Het is wat uitgesteld, dus zelf vind ik het niet super ofzo... maar ja ik krijg mn kans nog wel!quote:
dat dus en tvp.quote:Op donderdag 24 december 2009 19:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Meesterlijkquote:Op donderdag 24 december 2009 20:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
Mede namens de Rollende Vegers en de Schuivende Schuivers een sm00000th 2010 gewenst. Brought to you by Gemeente Ede
whehehequote:Op donderdag 24 december 2009 20:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
Mede namens de Rollende Vegers en de Schuivende Schuivers een sm00000th 2010 gewenst. Brought to you by Gemeente Ede
zal me proberen in te houdenquote:Op donderdag 24 december 2009 20:11 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat dus en tvp.
ik ga vast weer een topic missen
Met de hier geldende internetsnelheden is teruglezen hier een utopie.quote:Op donderdag 24 december 2009 20:11 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat dus en tvp.
ik ga vast weer een topic missen
Lekker Idyllisch plaatjequote:Op donderdag 24 december 2009 20:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
nog niks gezien van de uitslagquote:Op donderdag 24 december 2009 17:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, tussen 19:00 uur en 20:00 uur komt de uitslag online.
bij mij ligt het aan deze pcquote:Op donderdag 24 december 2009 20:16 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Met de hier geldende internetsnelheden is teruglezen hier een utopie.
Een pagina laden kost ruim een halve minuut
fijne kerst BXquote:Op donderdag 24 december 2009 20:18 schreef BrandX het volgende:
Ik ga er van tussen! Wellicht kom ik later nog wel even buurten![]()
Als ik jullie niet meer tegen kom, fijne kerst![]()
Feliz Navidadquote:Op donderdag 24 december 2009 20:18 schreef BrandX het volgende:
Fijne kerst BXquote:Op donderdag 24 december 2009 20:18 schreef BrandX het volgende:
ik ga meteen kijkenquote:
Insgelijks BXquote:Op donderdag 24 december 2009 20:18 schreef BrandX het volgende:
Link bitte.quote:
Echt niet... moord en doodslagquote:Op donderdag 24 december 2009 21:13 schreef Dr_Flash het volgende:
kerstverhalen
Vast zoetsappigheid troef
Emoties
quote:Op zaterdag 19 december 2009 14:18 schreef Biancavia het volgende:
De bijna laatste tussenstand:
2 moorden
5 zelfmoorden
1 geest (in de vorm van een onzichtbaar sneeuwpopvriendje )
1 overleden echtgenote
1 natuurlijke dood
1 gebraden konijn
2 brandende kerstbomen
3 kinderen gedood door een vliegtuigongeluk
1 opgeslokte Muis
1 verkeersongeluk
moet je dan maar eens gaan lezenquote:Op donderdag 24 december 2009 21:13 schreef Dr_Flash het volgende:
kerstverhalen
Vast zoetsappigheid troef
Emoties
quote:Op donderdag 24 december 2009 21:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Echt niet... moord en doodslag.
[..]
quote:
Nette score.quote:Op donderdag 24 december 2009 21:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Echt niet... moord en doodslag.
[..]
Gezellig doenquote:Op donderdag 24 december 2009 22:23 schreef Dr_Flash het volgende:
iedereen gezellig aan het doen of wat?falers
quote:Op donderdag 24 december 2009 22:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Enne, is het inderdaad druk, daar in die batstoko?quote:
Ik ben gezellig aan het mailen jaquote:Op donderdag 24 december 2009 22:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoe weet jij nou welke bezigheden bij zijn werkzaamheden horen? Heb je hem bespioneerd daar in die batstentquote:Op donderdag 24 december 2009 22:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hoax!
Als je aan het FOK!ken bent, ben je niet aan het werk.
Ik kan er ook niks aan doen dat GF precies in het beeld van de LL-cam is gaan staan. Heb je die rij mensen al gezien die zijn aandacht willen?quote:Op donderdag 24 december 2009 22:53 schreef MPG het volgende:
[..]
Hoe weet jij nou welke bezigheden bij zijn werkzaamheden horen? Heb je hem bespioneerd daar in die batstent?
Hebben ze allemaal hun bier op ja? Dan moet ie maar eens aanpoten jaquote:Op donderdag 24 december 2009 22:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik kan er ook niks aan doen dat GF precies in het beeld van de LL-cam is gaan staan. Heb je die rij mensen al gezien die zijn aandacht willen?
Er stond net ook een vrouw te schreeuwen naar GF dat hij voor noten en worst moest zorgen!quote:Op donderdag 24 december 2009 22:56 schreef MPG het volgende:
[..]
Hebben ze allemaal hun bier op ja? Dan moet ie maar eens aanpoten ja.
Dat moet LL geweest zijn, die zit nogal verlegen om noten en om worst.quote:Op donderdag 24 december 2009 23:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Er stond net ook een vrouw te schreeuwen naar GF dat hij voor noten en worst moest zorgen!
Nou, ik denk dat er wel meer dames in die toko wel een worstje lustenquote:Op donderdag 24 december 2009 23:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat moet LL geweest zijn, die zit nogal verlegen om noten en om worst.
Arme GFquote:Op donderdag 24 december 2009 23:06 schreef MPG het volgende:
[..]
Nou, ik denk dat er wel meer dames in die toko wel een worstje lusten.
Naamgenootquote:
Ja hoor, net een nieuwsbericht over de paus geschrevenquote:Op donderdag 24 december 2009 23:54 schreef marcb1974 het volgende:
He, hoest daar? Al in de kerstsfeer?
quote:Op donderdag 24 december 2009 22:37 schreef MPG het volgende:
[..]
Enne, is het inderdaad druk, daar in die batstoko?
gezelligquote:Op donderdag 24 december 2009 22:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ben gezellig aan het mailen ja.
dus welquote:Op donderdag 24 december 2009 22:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hoax!
Als je aan het FOK!ken bent, ben je niet aan het werk.
hij wil het welquote:Op donderdag 24 december 2009 22:53 schreef MPG het volgende:
[..]
Hoe weet jij nou welke bezigheden bij zijn werkzaamheden horen? Heb je hem bespioneerd daar in die batstent?
LL weer vergeten de cam uit te zettenquote:Op donderdag 24 december 2009 22:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik kan er ook niks aan doen dat GF precies in het beeld van de LL-cam is gaan staan. Heb je die rij mensen al gezien die zijn aandacht willen?
quote:Op donderdag 24 december 2009 22:56 schreef MPG het volgende:
[..]
Hebben ze allemaal hun bier op ja? Dan moet ie maar eens aanpoten ja.
kut het geluid staat ook nog aanquote:Op donderdag 24 december 2009 23:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Er stond net ook een vrouw te schreeuwen naar GF dat hij voor noten en worst moest zorgen!
LL is vandaag vrijquote:Op donderdag 24 december 2009 23:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat moet LL geweest zijn, die zit nogal verlegen om noten en om worst.
quote:Op donderdag 24 december 2009 23:06 schreef MPG het volgende:
[..]
Nou, ik denk dat er wel meer dames in die toko wel een worstje lusten.
eindelijk iemand die begrijpt hoe zwaar mijn job isquote:
marcquote:
marcquote:
indahquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |