Doe hier mee met de Kerstverhalen Schrijfwedstrijd, georganiseerd door FOK!. De wedstrijd loopt dit jaar van 7 t/m 17 december. vanaf de 17e bekijkt de jury de ingestuurde verhalen.
De afgelopen dagen kon worden gestemd op de verhalen die door de jury genomineerd waren. DriekOplopers en ik hebben allebei de punten geteld. Nadat we onze uitkomsten hadden vergeleken, bleek dat we beiden goed kunnen tellen, want we kwamen op exact dezelfde uitslag uit! .
Van de tien genomineerden is er helaas één uitgesloten. Er waren dus nog negen boeken in de race voor de vijf prijzenpakketten! En dit is de top vijf geworden:
1. Het was 3 augustus 2009 toen mijn dementerende oma had besloten dat het kerst was. Geschreven door Koningpoedel 74 punten
De overige verhalen zijn bij de stemronde als volgt gewaardeerd:
6. Gods agenda bevat geen Kerst Geschreven door Drulovic 33 punten
7. Laatste Kerst Geschreven door Dastan 29 punten
8. Kerst-gemis Geschreven door Tombola-fan 26 punten
9. De schim van mijn kerstverleden Geschreven door DaMart 19 punten
Extra prijs! Naast bovenstaande prijzen voor de top 5, hebben we nog een extra prijs te vergeven. Voor het verhaal dat de meeste jurypunten heeft gekregen, maar nog niet in de prijzen is gevallen, hebben we namelijk een boekenbon!
En het verhaal dat deze boekenbon heeft gewonnen is:
Laatste Kerst Geschreven door Dastan
Alle winnaars: van harte gefeliciteerd . Jullie ontvangen nog een bericht voor de verdere afhandeling.
En omdat het Kerst is, hebben we ook onder de mensen die hebben gestemd nog vijf prijzen verloot. Het betreft boekjes waarin de genomineerde verhalen van de kerstverhalenwedstrijd 2008 gebundeld zijn!
Krijg ik nu iets als een winnaar het niet wil? alsjeblieft
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Alle deelnemers gefeliciteerd, of je nu wel of niet in de prijzen gevallen bent, de verhalen waren TOP Hopelijk volgend jaar weer...... ik kijk er naar uit.
Gefeliciteerd, jammer dat ik weer niet gewonnen heb *oh, ik deed helemaal niet mee, HA HA
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||