546 zelfs, want we tellen de titel niet mee!quote:Op woensdag 16 december 2009 11:00 schreef DeLuna het volgende:
Ik heb mijn verhaal opgestuurd! 550 woorden precies!
Dus perfect binnen de marges...quote:Op woensdag 16 december 2009 19:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
546 zelfs, want we tellen de titel niet mee!
Oke!quote:Op woensdag 16 december 2009 19:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
En als een immense titel hebt?quote:Op woensdag 16 december 2009 19:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, ik heb als titel:quote:
quote:Op zaterdag 19 december 2009 10:20 schreef DaMart het volgende:
Even een reminder voor wie nog aan het schrijven is: vandaag is de laatste dag om je verhalen in te kunnen sturen!
Denk in de mail wel aan het vermelden van je gebruikersnaam en vergeet niet om je verhaal van maximaal 550 woorden een titel mee te geven.
Killing!quote:Op zaterdag 19 december 2009 14:18 schreef Biancavia het volgende:
De bijna laatste tussenstand:
2 moorden
5 zelfmoorden
1 geest (in de vorm van een onzichtbaar sneeuwpopvriendje )
1 overleden echtgenote
1 natuurlijke dood
1 gebraden konijn
2 brandende kerstbomen
3 kinderen gedood door een vliegtuigongeluk
1 opgeslokte Muis
1 verkeersongeluk
Volgens mij valt er weer wat extra te tellenquote:Op zaterdag 19 december 2009 14:18 schreef Biancavia het volgende:
2 moorden
5 zelfmoorden
1 overleden echtgenote
1 natuurlijke dood
1 gebraden konijn
2 brandende kerstbomen
1 opgeslokte Muis
1 verkeersongeluk
En ter compensatie voor alle doden, is er nu ook een verhaal met herinnering aan het oefenen voor het maken van nieuw levenquote:Op zaterdag 19 december 2009 14:18 schreef Biancavia het volgende:
2 moorden
5 zelfmoorden
1 overleden echtgenote
1 natuurlijke dood
1 gebraden konijn
2 brandende kerstbomen
1 opgeslokte Muis
1 verkeersongeluk
Ik had nog een verhaal samengevat in één plaatje . . .quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:54 schreef Biancavia het volgende:
Ah, mooi, nog een paar verhalen erbij op de valreep. Ik ga ze morgen lezen, nu naar bed!
Die past juist zo mooi bij De kerstman tegenwoordig !quote:Op zondag 20 december 2009 10:24 schreef SpiekerJozef het volgende:
[..]
Ik had nog een verhaal samengevat in één plaatje . . .
[ afbeelding ]
Ik heb hem maar niet ingezonden want een plaatje zegt meer dan duizend woorden . . .
En om nou het plaatje in twee stukken te knippen is ook weer zoiets, natuurlijk... dan is meteen de essentie van de boodschap weg.quote:Op zondag 20 december 2009 10:24 schreef SpiekerJozef het volgende:
[..]
Ik had nog een verhaal samengevat in één plaatje . . .
[ afbeelding ]
Ik heb hem maar niet ingezonden want een plaatje zegt meer dan duizend woorden . . .
Komt er nog een eindstand?quote:Op zaterdag 19 december 2009 14:18 schreef Biancavia het volgende:
2 moorden
5 zelfmoorden
1 overleden echtgenote
1 natuurlijke dood
1 gebraden konijn
2 brandende kerstbomen
1 opgeslokte Muis
1 verkeersongeluk
Ik had het onderwerp al behoorlijk uitgekleed en als je dan inderdaad ook nog gaat knippen in de rest van het verhaal dan blijft er niet veel meer over dan een paar sokken.quote:Op zondag 20 december 2009 22:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
En om nou het plaatje in twee stukken te knippen is ook weer zoiets, natuurlijk... dan is meteen de essentie van de boodschap weg.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |