Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Klopt.... dat ondervindt ik ook telkens weerquote:Op donderdag 24 december 2009 16:13 schreef goldfinger1963 het volgende:
tering het gaat druk worden vanavond![]()
de telefoon blijft hier maar rinkelen of we vanavond open zijn![]()
mensen kunnen niet lezen ofzo
echt welquote:
ik zat toen straks al te kijkenquote:Op donderdag 24 december 2009 16:17 schreef Klonk het volgende:
let maar eens op hoeveel topics er de komende dagen gaan komen of de post bezorgd wordt, of er winkels open zijn en of de snackbar op de hoek wel open is en waar je nu peuken kunt krijgen
Zo, gelijk maar alle vragen op voorhand beantwoordquote:Op donderdag 24 december 2009 16:17 schreef Klonk het volgende:
let maar eens op hoeveel topics er de komende dagen gaan komen of de post bezorgd wordt NEE[b],
of er winkels open zijn [b]JA
en of de snackbar op de hoek wel open is JA
en waar je nu peuken kunt krijgen Benzinepomp en bovenstaande
dat komt omdat je teveel moet typenquote:Op donderdag 24 december 2009 16:18 schreef Klonk het volgende:
en ik moet toch echt beter opletten dat ik hele zinnen tik
ze waren er idd al, of de post vandaag onderweg is jaquote:Op donderdag 24 december 2009 16:20 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik zat toen straks al te kijken![]()
en dan niet 1x maar rustig 10x hetzelfde soort topic
quote:Op donderdag 24 december 2009 16:18 schreef friemelaar het volgende:
* friemelaar En toch blijft die OP kaal zo zonder bloemen
Of bier..quote:Op donderdag 24 december 2009 16:21 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
die moeten dan ook weer water krijgen
Vergeet de drank nietquote:Op donderdag 24 december 2009 16:17 schreef Klonk het volgende:
let maar eens op hoeveel topics er de komende dagen gaan komen of de post bezorgd wordt, of er winkels open zijn en of de snackbar op de hoek wel open is en waar je nu peuken kunt krijgen
Tellen met je donderquote:
Ik ben al uitgeteldquote:Op donderdag 24 december 2009 16:35 schreef MPG het volgende:
[..]
Tellen met je donder. Of zit Driek nog met je telraam te spelen?
Goed bezig.quote:Op donderdag 24 december 2009 16:41 schreef MaleDuck het volgende:
zo, het lijkt erop dat ik om 5 uur toch weg kan hier
Geen wonder dat de dienstregeling zo'n zootje isquote:Op donderdag 24 december 2009 16:56 schreef DaMart het volgende:
Potver. Ik had een voicemail dat mijn nieuwe loc gehaald kan worden... is de winkel om 5 uur al dicht, en dan kan ik daar dus niet meer zijn. Nu moet ik tot dinsdag wachten tot ik hem kan ophalen.
quote:Op donderdag 24 december 2009 17:13 schreef MPG het volgende:
[..]
Geen wonder dat de dienstregeling zo'n zootje is.
Ja, want dit is een rangeerloc... dus de treinen kunnen niet goed samengesteld worden nuquote:Op donderdag 24 december 2009 17:13 schreef MPG het volgende:
[..]
laters friemelquote:Op donderdag 24 december 2009 16:31 schreef friemelaar het volgende:
ff wat anders te doen...... Later
quote:
quote:Op donderdag 24 december 2009 16:34 schreef MPG het volgende:
[..]
Vergeet de drank niet.
"Is de kroeg in <insert boerengat> los?", etc.
het wordt wel tijdquote:Op donderdag 24 december 2009 16:35 schreef MPG het volgende:
[..]
Tellen met je donder. Of zit Driek nog met je telraam te spelen?
toppiequote:Op donderdag 24 december 2009 16:41 schreef MaleDuck het volgende:
zo, het lijkt erop dat ik om 5 uur toch weg kan hier
quote:
verzakerquote:
dat heb je er vanquote:Op donderdag 24 december 2009 17:16 schreef marcb1974 het volgende:
T is glad buiten, ik deed zomaar omvallen met de fiets
PWNquote:Op donderdag 24 december 2009 16:56 schreef DaMart het volgende:
Potver. Ik had een voicemail dat mijn nieuwe loc gehaald kan worden... is de winkel om 5 uur al dicht, en dan kan ik daar dus niet meer zijn. Nu moet ik tot dinsdag wachten tot ik hem kan ophalen.
quote:Op donderdag 24 december 2009 17:13 schreef MPG het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 24 december 2009 17:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, want dit is een rangeerloc... dus de treinen kunnen niet goed samengesteld worden nu.
te laatquote:
Ja, tussen 19:00 uur en 20:00 uur komt de uitslag online.quote:Op donderdag 24 december 2009 17:35 schreef goldfinger1963 het volgende:
ben je onderhand klaar met tellen
ok ben benieuwdquote:Op donderdag 24 december 2009 17:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, tussen 19:00 uur en 20:00 uur komt de uitslag online.
dat zal ik nou niet hebbenquote:Op donderdag 24 december 2009 17:42 schreef DaMart het volgende:
En als je je verveelt, heb ik nog wel wat te lezen voor je: [Verhaal] Monoloog van een kille kerst.
FAILquote:Op donderdag 24 december 2009 17:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik zag mijn eigen postachtergrondkleur voorbijkomen, maar dat was in jouw quote.
jij ook alquote:
Ik zie jou anders vaak genoeg monologen houden hier.quote:Op donderdag 24 december 2009 17:44 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat zal ik nou niet hebben
kloptquote:Op donderdag 24 december 2009 17:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik zie jou anders vaak genoeg monologen houden hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |