abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 29 december 2009 @ 23:42:47 #26
243159 Lundegaard
You're darned tootin'
pi_76203580
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 23:28 schreef SigmundFreud het volgende:
Bij de volgende 'epidemie' neemt echt _niemand_ het meer serieus, lijkt me.
Da`s misschien wel het lastige van alles ja.

Tijdens de hele epidemie periode heb ik soms moeite gehad om m`n hoofd koel te houden en niet mee te gaan in de ohjee-dit-is-serieuze-shit-sfeer.
Mijn gevoel zei dat het allemaal wel meeviel. Keek ik om me heen, viel het allemaal mee. Las ik de kranten, zag ik op tv hoe de meeste deskundigen hierover aan het discussiëren ( angst zaaien) waren hoorde ik weer een totaal ander geluid.
Het was de keus om daarin mee te gaan of bij je gevoel te blijven. Het was soms lastig maar uiteindelijk ben ik me er zeer van bewust altijd voor je eigen gevoel te gaan in zulke situaties.
  dinsdag 29 december 2009 @ 23:49:18 #27
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_76203891
Volgens mij hebben een hoop officiële instanties dit aangegrepen om eens een "oefen"-crisis te hebben, zodat ze bij een echt probleem op zijn minst een beetje voorbereid zijn. Ik vermoed dat allerlei rampenplannen nu toch iets beter en praktischer zijn afgesteld.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  dinsdag 29 december 2009 @ 23:50:47 #28
243159 Lundegaard
You're darned tootin'
pi_76203980
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 23:49 schreef SaintOfKillers het volgende:
Volgens mij hebben een hoop officiële instanties dit aangegrepen om eens een "oefen"-crisis te hebben, zodat ze bij een echt probleem op zijn minst een beetje voorbereid zijn. Ik vermoed dat allerlei rampenplannen nu toch iets beter en praktischer zijn afgesteld.
Daar zal zeker een kern van waarheid in zitten.
pi_76227360
Heb een injectie hiertegen gehad (maand geleden)
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
  woensdag 30 december 2009 @ 17:18:07 #30
134009 Killaht
Words of Wisdom
pi_76227822
Gewoon massahysteria, leuke verdiensten voor de medicijn wereld, die dit ook hebben verzonnen.
"Strange times are these in which we live
when old and young are taught in falsehoods school.
And the one man that dares to tell the truth is called at once a lunatic and fool"
  woensdag 30 december 2009 @ 17:19:22 #31
134009 Killaht
Words of Wisdom
pi_76227859
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 23:42 schreef Lundegaard het volgende:

[..]

Da`s misschien wel het lastige van alles ja.

Tijdens de hele epidemie periode heb ik soms moeite gehad om m`n hoofd koel te houden en niet mee te gaan in de ohjee-dit-is-serieuze-shit-sfeer.
Mijn gevoel zei dat het allemaal wel meeviel. Keek ik om me heen, viel het allemaal mee. Las ik de kranten, zag ik op tv hoe de meeste deskundigen hierover aan het discussiëren ( angst zaaien) waren hoorde ik weer een totaal ander geluid.
Het was de keus om daarin mee te gaan of bij je gevoel te blijven. Het was soms lastig maar uiteindelijk ben ik me er zeer van bewust altijd voor je eigen gevoel te gaan in zulke situaties.
Inderdaad, mijn gevoel zei dat het niet goed zat. Heb ook geen prik gehaald en wat blijkt allemaal lariekoek.
"Strange times are these in which we live
when old and young are taught in falsehoods school.
And the one man that dares to tell the truth is called at once a lunatic and fool"
  woensdag 30 december 2009 @ 17:37:04 #32
156288 wallofdolls
Making love with my ego
pi_76228494
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 23:42 schreef Lundegaard het volgende:

[..]

Da`s misschien wel het lastige van alles ja.

Tijdens de hele epidemie periode heb ik soms moeite gehad om m`n hoofd koel te houden en niet mee te gaan in de ohjee-dit-is-serieuze-shit-sfeer.
Mijn gevoel zei dat het allemaal wel meeviel. Keek ik om me heen, viel het allemaal mee. Las ik de kranten, zag ik op tv hoe de meeste deskundigen hierover aan het discussiëren ( angst zaaien) waren hoorde ik weer een totaal ander geluid.
Het was de keus om daarin mee te gaan of bij je gevoel te blijven. Het was soms lastig maar uiteindelijk ben ik me er zeer van bewust altijd voor je eigen gevoel te gaan in zulke situaties.
Ik vond Ab (O.) op zich best wel sterk toen. Maar goed. Als je voor elke epidemie een prikje gaat halen, helpt zo'n prikje dan nog wel als er cht wat aan de hand is. Dat is een beetje de vraag. Zo maak je mensen wellicht alleen maar afhankelijker van medicijnen en dergelijke.
  woensdag 30 december 2009 @ 17:37:47 #33
156288 wallofdolls
Making love with my ego
pi_76228527
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 23:49 schreef SaintOfKillers het volgende:
Volgens mij hebben een hoop officiële instanties dit aangegrepen om eens een "oefen"-crisis te hebben, zodat ze bij een echt probleem op zijn minst een beetje voorbereid zijn. Ik vermoed dat allerlei rampenplannen nu toch iets beter en praktischer zijn afgesteld.
Dat is n voordeel ja (Y)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')