Schiet eens opquote:
quote:Op donderdag 24 december 2009 11:16 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Ik zorg wel voor bier.![]()
Maar dan moet je wel even beslissen of je nou komt of niet, fijne gozert
Vooruit, omdat je zo aandringtquote:Op donderdag 24 december 2009 11:16 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Ik zorg wel voor bier.![]()
Maar dan moet je wel even beslissen of je nou komt of niet, fijne gozert
Oh, wacht Erwin, ik blijf stiekem toch thuis met kerstquote:Op donderdag 24 december 2009 11:17 schreef DevilsWhore het volgende:
Bart, mag ik kerst bij jou doorbrengen?
Hij staat er toch, wat praat je slap manquote:
* confused is...quote:Op donderdag 24 december 2009 11:21 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Vooruit, omdat je zo aandringt
[..]
Oh, wacht Erwin, ik blijf stiekem toch thuis met kerst
Of, douchenquote:
Heb jij een beetje kort lontje ofzo?quote:Op donderdag 24 december 2009 11:22 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Hij staat er toch, wat praat je slap man
Samen naar Erwin. Want sik.quote:Op donderdag 24 december 2009 11:21 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Vooruit, omdat je zo aandringt
[..]
Oh, wacht Erwin, ik blijf stiekem toch thuis met kerst
Reken maar op mijquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
quote:Op donderdag 24 december 2009 11:23 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Samen naar Erwin. Want sik.
Ja dat jaquote:
Nee hoor, ik wacht op mijn koffiequote:Op donderdag 24 december 2009 11:23 schreef ajf het volgende:
[..]
Heb jij een beetje kort lontje ofzo?![]()
quote:Op donderdag 24 december 2009 11:23 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Reken maar op mijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat snapte ik wel heur..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nog beterquote:Op donderdag 24 december 2009 11:23 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Samen naar Erwin. Want sik.
Ik denk, ik leg het nog maar een keer uit. Wel zo makkelijk voor de mensen die het niet snappenquote:
En wat kan IK daaraan doen?quote:Op donderdag 24 december 2009 11:23 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nee hoor, ik wacht op mijn koffie
Ja ga maar snel, chagrijnquote:
Ja, dat zou het zijn als ik daadwerkelijk met iemand ging douchenquote:
Een aai over z'n bolletje geven en em vaderlijk toesprekenquote:
quote:
Ja. Dan kan je me volgieten met drank. En daarna misbruik van me makenquote:
quote:Op donderdag 24 december 2009 11:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Een aai over z'n bolletje geven en em vaderlijk toespreken![]()
quote:Op donderdag 24 december 2009 11:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, dat zou het zijn als ik daadwerkelijk met iemand ging douchen![]()
Maar ik douche heerlijk alleen!
oeh!quote:Op donderdag 24 december 2009 11:27 schreef DevilsWhore het volgende:[..]
Ja. Dan kan je me volgieten met drank. En daarna misbruik van me maken
Alsof Bart de mooiboy je vol moet gieten met drank om misbruik van je te makenquote:Op donderdag 24 december 2009 11:27 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
[..]
Samen douchen?quote:Op donderdag 24 december 2009 11:28 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik douche straks ook alleen
quote:Op donderdag 24 december 2009 11:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Alsof Bart de mooiboy je vol moet gieten met drank om misbruik van je te maken
[..]
Ja.quote:
Nee, ik ben preuts, dus alleen met ;t licht uit. En lieve, tedere seks dan he.quote:Op donderdag 24 december 2009 11:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
quote:
quote:Op donderdag 24 december 2009 11:30 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja.
[..]
Nee, ik ben preuts, dus alleen met ;t licht uit. En lieve, tedere seks dan he.
Als ik bezopen ben mag ;ie alles met me doen wat ;ie wil. Zijn keuze.
Mij koffie gevenquote:
Daar heb ik geen drank voor nodigquote:Op donderdag 24 december 2009 11:27 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
[..]
GMTAquote:Op donderdag 24 december 2009 11:31 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Daar heb ik geen drank voor nodig
quote:Op donderdag 24 december 2009 11:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Je neus groeit pinocchio
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
Jawel.quote:Op donderdag 24 december 2009 11:31 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Daar heb ik geen drank voor nodig
En bij Eze wat andersquote:Op donderdag 24 december 2009 11:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Je neus groeit pinocchio
quote:Op donderdag 24 december 2009 11:33 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]Waarom geloof ik je nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
quote:
quote:
quote:
Heeft Huppel d'r ava gewonnen!quote:Op donderdag 24 december 2009 11:35 schreef ajf het volgende:
Nummer 1:
[ afbeelding ]
Nummer 2:
[ afbeelding ]
Nummer 3:
[ afbeelding ]
quote:
quote:
Ook voor lieve, tedere seks?quote:
Dat weet ik niet. Maar ik houd niet van naakt zijn.quote:
Ja, de inhoud van mij koffiekopjequote:
Nee, daar niet voor.quote:
Dan gaan we gewoon zuipen onder de tedere seks, dan wordt het vanzelf wild en ongeremdquote:
Ehm, ja dat kan natuurlijk, maar ik neem aan dat dat met seks wel anders isquote:Op donderdag 24 december 2009 11:37 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Maar ik houd niet van naakt zijn.
Dat kan ook. Bierhelm enzo.quote:Op donderdag 24 december 2009 11:39 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dan gaan we gewoon zuipen onder de tedere seks, dan wordt het vanzelf wild en ongeremd
Bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 24 december 2009 11:42 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat kan ook. Bierhelm enzo.
Ik houd wel van seks, maar niet van naakt zijn en bekeken worden.quote:Op donderdag 24 december 2009 11:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ehm, ja dat kan natuurlijk, maar ik neem aan dat dat met seks wel anders is
quote:
En aangekeken onder de seks?quote:Op donderdag 24 december 2009 11:44 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik houd wel van seks, maar niet van naakt zijn en bekeken worden.
Nee dat is alleen mijn keuzequote:Op donderdag 24 december 2009 11:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Heeft Huppel d'r ava gewonnen!
quote:Op donderdag 24 december 2009 11:46 schreef ajf het volgende:
[..]
Nee dat is alleen mijn keuzeEn natuurlijk is Huppel mijn nummer 1
![]()
Je kunt me aankijken wat je wilt, maar ik heb toch vaak m'n ogen dichtquote:
Hangt ervanaf. tijdens voorspel HAAT ik het. Tijdens 'de daad' niet.quote:
Ja ik zat ondertussen te bellen en dat gaat nooit samen bij mijquote:Op donderdag 24 december 2009 11:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Hihihi, op die fiets verkeerde topic
Reageer je nog even op je PM?![]()
quote:Op donderdag 24 december 2009 11:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Je kunt me aankijken wat je wilt, maar ik heb toch vaak m'n ogen dicht![]()
quote:Op donderdag 24 december 2009 11:49 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hangt ervanaf. tijdens voorspel HAAT ik het. Tijdens 'de daad' niet.
en nu krijg ik geen pm meerquote:Op donderdag 24 december 2009 11:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Hihihi, op die fiets verkeerde topic
Reageer je nog even op je PM?![]()
Als iemand met mij bezig is, zeg maar, en die gaat me de hele tijd aankijken, heb ik ;t idee alsof ;ie loopt te checken of ik niet loop te faken en ik krijg er gewoon de kriebels van.quote:Op donderdag 24 december 2009 11:51 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
[..]Dat vat ik nooit, waarom tijdens het ene wel, en het andere niet
Morgen Naatquote:
Ja, daar heb je gelijk in. En andersom, als jij bij iemand bezig bent dan?quote:Op donderdag 24 december 2009 11:53 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Als iemand met mij bezig is, zeg maar, en die gaat me de hele tijd aankijken, heb ik ;t idee alsof ;ie loopt te checken of ik niet loop te faken en ik krijg er gewoon de kriebels van.En tijdens de daad vind ik ;t alsnog niet erg prettig. Maar beter dan tijdens voorspel.
hoi nathanaelquote:
ik ga diegene niet vet aanstaren dus ik weet niet of ik aangestaard wordtquote:Op donderdag 24 december 2009 11:57 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ja, daar heb je gelijk in. En andersom, als jij bij iemand bezig bent dan?
Jij spiekt nooit af en toe stiekem?quote:Op donderdag 24 december 2009 11:58 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
ik ga diegene niet vet aanstaren dus ik weet niet of ik aangestaard wordt
Ben ik je loopje ofzo?quote:
Nee, eigenlijk niet.quote:Op donderdag 24 december 2009 12:00 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Jij spiekt nooit af en toe stiekem?
Vandaag welquote:
Ik heb daar personeel voorquote:
Oquote:
Nou, stuur er eens eentje hier naar toequote:
Eentje? Ik heb maar één huishoudster en die hou ik hierquote:Op donderdag 24 december 2009 12:05 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nou, stuur er eens eentje hier naar toe
Veeg me opquote:Op donderdag 24 december 2009 11:42 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat kan ook. Bierhelm enzo.
Hm. Heb jij niet nog een ruimte over waar ik kan komen werken danquote:Op donderdag 24 december 2009 12:07 schreef ajf het volgende:
[..]
Eentje? Ik heb maar één huishoudster en die hou ik hier
quote:
* DevilsWhore veegtquote:
quote:
Je kan in de garage gaan zittenquote:Op donderdag 24 december 2009 12:08 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Hm. Heb jij niet nog een ruimte over waar ik kan komen werken dan
* Ezechielk te lui om zelf koffie te pakken is
quote:
Mits verwarming, muziek en een goede bureaustoelquote:Op donderdag 24 december 2009 12:10 schreef ajf het volgende:
[..]
Je kan in de garage gaan zitten
* ajf had dat idee al
Er staan alleen auto's en oude rotzooi inquote:Op donderdag 24 december 2009 12:13 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Mits verwarming, muziek en een goede bureaustoel
* Ezechielk loopt stiekem toch nog zelf als hij trek heeft
nee.quote:Op donderdag 24 december 2009 12:15 schreef Huppelmuts het volgende:
Ja laten we met zn allen bij ajf gaan werken
Ik ben thuis en niet aan het werk. En dat zal mijn vrouw niet echt appreciërenquote:Op donderdag 24 december 2009 12:15 schreef Huppelmuts het volgende:
Dankquote:
Niet?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Daar in R'damquote:Op donderdag 24 december 2009 12:15 schreef Huppelmuts het volgende:
Niet aan het werk, dat kan niet he. Nu gaat alles mis op de zaak want de directeur is er nietquote:Op donderdag 24 december 2009 12:18 schreef ajf het volgende:
[..]
Ik ben thuis en niet aan het werk. En dat zal mijn vrouw niet echt appreciëren
quote:Op donderdag 24 december 2009 12:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Niet?
ik ga niet Bart z;n schoenen poetsenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |