Als iemand met mij bezig is, zeg maar, en die gaat me de hele tijd aankijken, heb ik ;t idee alsof ;ie loopt te checken of ik niet loop te faken en ik krijg er gewoon de kriebels van.quote:Op donderdag 24 december 2009 11:51 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
[..]Dat vat ik nooit, waarom tijdens het ene wel, en het andere niet
Morgen Naatquote:
Ja, daar heb je gelijk in. En andersom, als jij bij iemand bezig bent dan?quote:Op donderdag 24 december 2009 11:53 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Als iemand met mij bezig is, zeg maar, en die gaat me de hele tijd aankijken, heb ik ;t idee alsof ;ie loopt te checken of ik niet loop te faken en ik krijg er gewoon de kriebels van.En tijdens de daad vind ik ;t alsnog niet erg prettig. Maar beter dan tijdens voorspel.
hoi nathanaelquote:
ik ga diegene niet vet aanstaren dus ik weet niet of ik aangestaard wordtquote:Op donderdag 24 december 2009 11:57 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ja, daar heb je gelijk in. En andersom, als jij bij iemand bezig bent dan?
Jij spiekt nooit af en toe stiekem?quote:Op donderdag 24 december 2009 11:58 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
ik ga diegene niet vet aanstaren dus ik weet niet of ik aangestaard wordt
Ben ik je loopje ofzo?quote:
Nee, eigenlijk niet.quote:Op donderdag 24 december 2009 12:00 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Jij spiekt nooit af en toe stiekem?
Vandaag welquote:
Ik heb daar personeel voorquote:
Oquote:
Nou, stuur er eens eentje hier naar toequote:
Eentje? Ik heb maar één huishoudster en die hou ik hierquote:Op donderdag 24 december 2009 12:05 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nou, stuur er eens eentje hier naar toe
Veeg me opquote:Op donderdag 24 december 2009 11:42 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat kan ook. Bierhelm enzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |