Hm. Heb jij niet nog een ruimte over waar ik kan komen werken danquote:Op donderdag 24 december 2009 12:07 schreef ajf het volgende:
[..]
Eentje? Ik heb maar één huishoudster en die hou ik hier
quote:
* DevilsWhore veegtquote:
quote:
Je kan in de garage gaan zittenquote:Op donderdag 24 december 2009 12:08 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Hm. Heb jij niet nog een ruimte over waar ik kan komen werken dan
* Ezechielk te lui om zelf koffie te pakken is
quote:
Mits verwarming, muziek en een goede bureaustoelquote:Op donderdag 24 december 2009 12:10 schreef ajf het volgende:
[..]
Je kan in de garage gaan zitten
* ajf had dat idee al
Er staan alleen auto's en oude rotzooi inquote:Op donderdag 24 december 2009 12:13 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Mits verwarming, muziek en een goede bureaustoel
* Ezechielk loopt stiekem toch nog zelf als hij trek heeft
nee.quote:Op donderdag 24 december 2009 12:15 schreef Huppelmuts het volgende:
Ja laten we met zn allen bij ajf gaan werken
Ik ben thuis en niet aan het werk. En dat zal mijn vrouw niet echt appreciërenquote:Op donderdag 24 december 2009 12:15 schreef Huppelmuts het volgende:
Dankquote:
Niet?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Daar in R'damquote:Op donderdag 24 december 2009 12:15 schreef Huppelmuts het volgende:
Niet aan het werk, dat kan niet he. Nu gaat alles mis op de zaak want de directeur is er nietquote:Op donderdag 24 december 2009 12:18 schreef ajf het volgende:
[..]
Ik ben thuis en niet aan het werk. En dat zal mijn vrouw niet echt appreciëren
quote:Op donderdag 24 december 2009 12:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Niet?
ik ga niet Bart z;n schoenen poetsenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |