quote:Op donderdag 24 december 2009 11:08 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Veel beter dan een eigenaar van een gebroken hart.
Veiling loopt nog door tot na SR.quote:Op donderdag 24 december 2009 11:10 schreef VanderMeulen het volgende:
Kun je nog steeds dingen aanbieden voor die veiling? Zal wel weinig zin meer hebben...
En twee keer L voor Giel en Gerardquote:
ZE MOETEN DOOR DUBBEL GLAS HEEN KOMEN!quote:Op donderdag 24 december 2009 11:13 schreef Impry het volgende:
Waarom schreeuwt iedereen allemaal zo in die microfoon?
Logisch ook wel.. dood eng die kerelquote:Op donderdag 24 december 2009 11:15 schreef Da_Sandman het volgende:
Waylon was vooral arrogant vond ik.
"Ik loop naar dat raam toe, beginnen ze allemaal te gillen!"
Ja, dus?
Lawaai op de grote markt waardoor ze zichzelf niet kunnen horenquote:Op donderdag 24 december 2009 11:13 schreef Impry het volgende:
Waarom schreeuwt iedereen allemaal zo in die microfoon?
IJdeltuitje.. weinig interessant figuur daardoor, maar hé: hij deed wel zijn best er iets van te maken, dat waardeer ik dan wel weer.quote:Op donderdag 24 december 2009 11:15 schreef Da_Sandman het volgende:
Ja, dus?
quote:Op donderdag 24 december 2009 11:15 schreef TAV74 het volgende:
Dance the night away... Zomer 1998, WK voetbal, daar associeer ik dit nummer nog steeds mee. En dat eigenlijk alleen omdat dit nummer onder de hoogtepunten van de samenvatting van een oefenwedstrijd uit de voorbereiding stond.
quote:Op donderdag 24 december 2009 11:16 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Logisch ook wel.. dood eng die kerel
Ja het is wel een baasje ja.... maar godsamme met dat kale hoofd zou ik hem mijn bed niet uitslaanquote:Op donderdag 24 december 2009 11:15 schreef Da_Sandman het volgende:
Ja, dus?
Van wat ik er van heb gezien vond ik dat dus juist niet. Gerard moest m bijna dwingen te gaan zingen.quote:Op donderdag 24 december 2009 11:17 schreef TAV74 het volgende:
[..]
IJdeltuitje.. weinig interessant figuur daardoor, maar hé: hij deed wel zijn best er iets van te maken, dat waardeer ik dan wel weer.
Ik heb voor voetbal uit die tijd echt een ziek geheugen somsquote:Op donderdag 24 december 2009 11:17 schreef Da_Sandman het volgende:
[..], nou weet ik echt belachelijk veel van dat toernooi, maar dít...!
Welke oefenwedstrijd was het, die 5-0 tegen Nigeria of was het op trainingskamp in Nyon?quote:Op donderdag 24 december 2009 11:17 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik heb voor voetbal uit die tijd echt een ziek geheugen soms![]()
The Gossip - Heavy Crossquote:Op donderdag 24 december 2009 11:19 schreef Apotheose het volgende:
ik wil een plaat aanvragen maar weet niet welke...De eerste die een suggestie doet zal ik voor ¤10 ff aanvragen
Hey Gielquote:Op donderdag 24 december 2009 11:17 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja het is wel een baasje ja.... maar godsamme met dat kale hoofd zou ik hem mijn bed niet uitslaan
quote:Op donderdag 24 december 2009 11:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hey Giel. Verkeerde account, gek!
quote:Op donderdag 24 december 2009 11:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hey Giel. Verkeerde account, gek!
5-0 Nigeria was hetquote:Op donderdag 24 december 2009 11:19 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Welke oefenwedstrijd was het, die 5-0 tegen Nigeria of was het op trainingskamp in Nyon?
Ik kan zo niet direct een hoogtepunt noemen eigenlijkquote:Op donderdag 24 december 2009 11:22 schreef TheVulture het volgende:
Wat is jullie hoogtepunt van deze editie? Voor mij de Flashmob
Dat was absoluut een kippenvelmomentjequote:Op donderdag 24 december 2009 11:22 schreef TheVulture het volgende:
Die avond toen Ilse het kwam opvrolijken. Dat was zo vrolijk.quote:Op donderdag 24 december 2009 11:22 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik kan zo niet direct een hoogtepunt noemen eigenlijk
Ilse de Langequote:Op donderdag 24 december 2009 11:22 schreef TheVulture het volgende:
Ik voorspel nu dertig keer: "Ilsequote:Op donderdag 24 december 2009 11:22 schreef TheVulture het volgende:
Wat is jullie hoogtepunt van deze editie?
Dat was LEUUUUUUUUUUUUUUK he!quote:Op donderdag 24 december 2009 11:23 schreef cheese. het volgende:
[..]
Die avond toen Ilse het kwam opvrolijken. Dat was zo vrolijk.
André Hazes meestal.quote:
Ilsequote:Op donderdag 24 december 2009 11:24 schreef broer het volgende:
[..]
Ik voorspel nu dertig keer: "Ilse."
Ik moest wel erg lachen om de sneeuwballen op Jordyquote:Op donderdag 24 december 2009 11:22 schreef TheVulture het volgende:
Die komt het meest in de buurt iddquote:Op donderdag 24 december 2009 11:23 schreef cheese. het volgende:
[..]
Die avond toen Ilse het kwam opvrolijken. Dat was zo vrolijk.
Nee, die moet gewoon eten en vooral drinkenquote:Op donderdag 24 december 2009 11:25 schreef TheVulture het volgende:
Kunnen ze Ilse niet zo gek krijgen om zich volgend jaar ook 6 dagen uit te laten hongeren en mee te draaien
quote:Op donderdag 24 december 2009 11:29 schreef Sj0rSz het volgende:
Heeft Ekdom zijn imitatie gisteren nog gedaan?
quote:Op donderdag 24 december 2009 11:29 schreef Sj0rSz het volgende:
Heeft Ekdom zijn imitatie gisteren nog gedaan?
Zijn er beelden van?quote:
Dat zal toch niet???quote:Op donderdag 24 december 2009 11:30 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]!
Zouden daar ook beelden van zijn als hij het gedaan heeft?
Dan ga ik ff zoeken, want ik heb het gisteren moeten missen.quote:Op donderdag 24 december 2009 11:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Half YouTube staat ermee vol.
quote:Op donderdag 24 december 2009 11:34 schreef djkoelkast het volgende:
Jaaaaa vrienden, ben ik ook weerHallo allemaal
Enschedequote:Op donderdag 24 december 2009 11:34 schreef TheVulture het volgende:
Is er al een shortlist van steden die volgend jaar het GH willen hebben of is dat weer een open inschrijving ofzo?
Ik denk dat het Maastricht gaat worden.quote:Op donderdag 24 december 2009 11:34 schreef TheVulture het volgende:
Is er al een shortlist van steden die volgend jaar het GH willen hebben of is dat weer een open inschrijving ofzo?
Die willen toch niet?quote:Op donderdag 24 december 2009 11:35 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik denk dat het Maastricht gaat worden.
quote:Op donderdag 24 december 2009 11:35 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
quote:
Dat komt door al die nerds die zeggen: "Ja, ik weet wel wat de vrouwtjes willen hoor"quote:Op donderdag 24 december 2009 11:34 schreef Sunnythesun het volgende:vrouwen die zichzelf 'vrouwtje' noemen
@ smsbalk
Ik dacht meer aan dat het nu wel in het Zuiden weer zou zijn, maar niet te dicht bij Bredaquote:Op donderdag 24 december 2009 11:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Vooral Maastricht ja
. Met zo'n 'welwillende' gemeente
Die, en mannen die hun vrouw of vriendin sowieso "het vrouwje" noemenquote:Op donderdag 24 december 2009 11:36 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dat komt door al die nerds die zeggen: "Ja, ik weet wel wat de vrouwtjes willen hoor"
Deze is nog beter van kwaliteit:quote:Op donderdag 24 december 2009 11:34 schreef Sj0rSz het volgende:
Filmpje van verrekte goeie kwaliteit
En Ekdom is een held
Dat zijn meestal geen 'nerds' (die hebben immers geen vrouwquote:Op donderdag 24 december 2009 11:36 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dat komt door al die nerds die zeggen: "Ja, ik weet wel wat de vrouwtjes willen hoor"
Oosten nu maar eens lijkt mequote:Op donderdag 24 december 2009 11:37 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik dacht meer aan dat het nu wel in het Zuiden weer zou zijn, maar niet te dicht bij Breda.
Inderdaad! Thnxquote:Op donderdag 24 december 2009 11:37 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Deze is nog beter van kwaliteit:
Daar had ik het met Zapster ook nog overquote:Op donderdag 24 december 2009 11:37 schreef Da_Sandman het volgende:
Het schijnt datMiddelburg
ook interesse heeft
.
Ook gezellig. Elke dag dezelfde 5 mensen buiten het huis.quote:Op donderdag 24 december 2009 11:37 schreef Da_Sandman het volgende:
ook interesse heeft
.
Zeeuwen... dat lijkt me nu eens goed ideequote:Op donderdag 24 december 2009 11:37 schreef Da_Sandman het volgende:
ook interesse heeft
.
En toch was die versie van twee jaar geleden briljanter.. omdat dat echt spontaan gingquote:Op donderdag 24 december 2009 11:34 schreef Sj0rSz het volgende:
Filmpje van verrekte goeie kwaliteit
En Ekdom is een held
quote:Op donderdag 24 december 2009 11:38 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Zeeuwen... dat lijkt me nu eens goed idee
Dat is ook de grap, als je weet wat "de vrouwtjes" willen dan weet je het heel duidelijk nietquote:Op donderdag 24 december 2009 11:37 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Die, en mannen die hun vrouw of vriendin sowieso "het vrouwje" noemen
Allemaal vrouwen met achteruitkijkspiegels voor het huisquote:Op donderdag 24 december 2009 11:38 schreef Piles het volgende:
[..]
Daar had ik het met Zapster ook nog overMaar wat is daar zo erg mis mee?
quote:Op donderdag 24 december 2009 11:38 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ook gezellig. Elke dag dezelfde 5 mensen buiten het huis.
quote:Op donderdag 24 december 2009 11:38 schreef naatje_1 het volgende:
GOEOEOEOEOEOEOEOEOEOEOEOEOEOEDEmorgen
Das als het in Zeeuws-Vlaanderen (reserve-België) zou staanquote:Op donderdag 24 december 2009 11:39 schreef Godtje het volgende:
[..]
Misschien het belgische glazenhuis
Trek het je niet aan, ik loop eigenlijk alleen maar bevooroordeeld te doen in eigen belang, ik wil het nu wel eens in de buurtquote:
Probeer daar maar eens te komen met het OV. Duurt haast langer dan de reis uit de randstad naar Groningen. (incl. vertraging door de sneeuw)quote:Op donderdag 24 december 2009 11:38 schreef Piles het volgende:
[..]
Daar had ik het met Zapster ook nog overMaar wat is daar zo erg mis mee?
quote:Op donderdag 24 december 2009 11:39 schreef Tim_Schuhmacher het volgende:
ik vind dat zo leuk, dat geluid door de verkeersinfo!
quote:Op donderdag 24 december 2009 11:38 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ook gezellig. Elke dag dezelfde 5 mensen buiten het huis.
Wereldvreemden die nog gigantische vooroordelen over Zeeland hebbenquote:Op donderdag 24 december 2009 11:38 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Zeeuwen... dat lijkt me nu eens goed idee
Ja de pond gaat niet zo vaak.quote:Op donderdag 24 december 2009 11:40 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Probeer daar maar eens te komen met het OV. Duurt haast langer dan de reis uit de randstad naar Groningen. (incl. vertraging door de sneeuw)
Zeeland had volgens mij het minste last van de sneeuwquote:Op donderdag 24 december 2009 11:40 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Probeer daar maar eens te komen met het OV. Duurt haast langer dan de reis uit de randstad naar Groningen. (incl. vertraging door de sneeuw)
Wereldvreemden?? Speak for yourselfquote:Op donderdag 24 december 2009 11:40 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
[..]
Wereldvreemden die nog gigantische vooroordelen over Zeeland hebben.
En dan klagen mensen dat Groningen te ver is...quote:Op donderdag 24 december 2009 11:35 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
quote:
Erg jammer dat ik het nu niet weet en je niet serieus reageert, ik vraag het wel elders bij RLS.quote:
Huh? Jaaah?.............Huh? Jaaah? ...............Wah?..... Huh...... Jah?quote:Op donderdag 24 december 2009 11:39 schreef Tim_Schuhmacher het volgende:
ik vind dat zo leuk, dat geluid door de verkeersinfo!
Ja jij komt met die vooroordelen uit 1896quote:Op donderdag 24 december 2009 11:41 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Wereldvreemden?? Speak for yourself
Lees even iets terugquote:Op donderdag 24 december 2009 11:42 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ja jij komt met die vooroordelen uit 1896.
Xcuus, volgens mij was het Adele toch met Chasing Pavements?quote:Op donderdag 24 december 2009 11:42 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
[..]
Erg jammer dat ik het nu niet weet en je niet serieus reageert, ik vraag het wel elders bij RLS.
Checkquote:
quote:Op donderdag 24 december 2009 11:42 schreef djkoelkast het volgende:
Dat accent van dat kind, zo typisch, dat hoort denk ik bij "boefjes"
Gezellig. Dan kunnen onze medelanders gezellig bij het huis gaan rellen.quote:Op donderdag 24 december 2009 11:42 schreef cheese. het volgende:
In de Goudse Post, die net binnenkomt, staat dat Gouda zich ook kandidaat gaat melden.
KIJK! dat is nieuwsquote:Op donderdag 24 december 2009 11:42 schreef cheese. het volgende:
In de Goudse Post, die net binnenkomt, staat dat Gouda zich ook kandidaat gaat melden.
Dit.quote:
Lezen.quote:Op donderdag 24 december 2009 11:41 schreef Piles het volgende:
[..]
Zeeland had volgens mij het minste last van de sneeuw![]()
Ik was even buiten en mijn nichtje vroeg het me.quote:Op donderdag 24 december 2009 11:42 schreef Da_Sandman het volgende:
Xcuus, volgens mij was het Adele toch met Chasing Pavements?
Volgens mij niet. Gordon heeft wel gebeld ergens een van de eerste dagen.quote:Op donderdag 24 december 2009 11:44 schreef TheVulture het volgende:
Froger
Is Joling nog langsgeweest eigenlijk, behalve in het hoofd en strottenhoofd van Gerard dan
Ja? Hoe reis jij dan, via Engeland?quote:Op donderdag 24 december 2009 11:40 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 24 december 2009 11:43 schreef Godtje het volgende:
[..]
Gezellig. Dan kunnen onze medelanders gezellig bij het huis gaan rellen.
Die had er de kracht niet meer voor.quote:Op donderdag 24 december 2009 11:44 schreef TheVulture het volgende:
Froger
Is Joling nog langsgeweest eigenlijk, behalve in het hoofd en strottenhoofd van Gerard dan
quote:Op donderdag 24 december 2009 11:45 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ja? Hoe reis jij dan, via Engeland?
Ik las konijnenquote:Op donderdag 24 december 2009 11:46 schreef VanderMeulen het volgende:
Ik ken werkelijk niemand die zijn kozijnen laat spuiten
quote:Op donderdag 24 december 2009 11:46 schreef TheZapster het volgende:
EEN VERS KOPJE THEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Gisteren weer een bericht in de krant.quote:Op donderdag 24 december 2009 11:45 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Gouda kan het wel gebruiken voor wat positieve publiciteit hoor ik al
Net op!quote:Op donderdag 24 december 2009 11:46 schreef TheZapster het volgende:
EEN VERS KOPJE THEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Ik mag altijd graag tegen kozijnen aan spuitenquote:Op donderdag 24 december 2009 11:46 schreef VanderMeulen het volgende:
Ik ken werkelijk niemand die zijn kozijnen laat spuiten
Ik ken Gouda nauwelijks, maar dit past wel in de reputatie...quote:Op donderdag 24 december 2009 11:47 schreef cheese. het volgende:
[..]
Gisteren weer een bericht in de krant.![]()
Jongen van fiets getrokken, en zonder reden 30 stoten op gezicht.
quote:Op donderdag 24 december 2009 11:48 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik mag altijd graag tegen kozijnen aan spuiten
Kan je niet mikken?quote:Op donderdag 24 december 2009 11:48 schreef TheVulture het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 24 december 2009 11:48 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb geen geld voor verfquote:
Een tientje om hem niet te ontmoeten.quote:Op donderdag 24 december 2009 11:50 schreef naatje_1 het volgende:
Voor een tientje ontmoet je piet paulusma
als je toch al voor de ramen staat is er misschien wel een manier om daar aan te komenquote:
Om 10 voor 12 goedemiddag roepenquote:
quote:Op donderdag 24 december 2009 11:51 schreef HalvinCarris het volgende:
[..]
Om 10 voor 12 goedemiddag roepen
quote:Op donderdag 24 december 2009 11:51 schreef Etcetera het volgende:
Is er nog iets van Pé en Rinus te zien/gehoord geweest op de streams?
Ja, net na 12 uur, was nogal slechtquote:Op donderdag 24 december 2009 11:51 schreef Etcetera het volgende:
Is er nog iets van Pé en Rinus te zien/gehoord geweest op de streams?
Daar gaat het inderdaad om, dus goedquote:Op donderdag 24 december 2009 11:52 schreef TheVulture het volgende:
Terecht anthem... zie ze eens los gaan
In het SR topic praten terwijl je niet luistertquote:Op donderdag 24 december 2009 11:51 schreef HalvinCarris het volgende:
[..]
Om 10 voor 12 goedemiddag roepen
los gaanquote:Op donderdag 24 december 2009 11:52 schreef TheVulture het volgende:
In het GH of anders?quote:
DJ'squote:Op donderdag 24 december 2009 11:53 schreef Meddo het volgende:
[..]
los gaan![]()
iedereen staat er als zoutzakken bij
Gaat om de Dj'squote:Op donderdag 24 december 2009 11:53 schreef Meddo het volgende:
[..]
los gaan![]()
misschien maar eens aanvragenquote:Op donderdag 24 december 2009 11:53 schreef Godtje het volgende:
Grappig liedje. Is deze al een keer eerder langs gekomen?
quote:Op donderdag 24 december 2009 11:53 schreef Godtje het volgende:
Grappig liedje. Is deze al een keer eerder langs gekomen?
Helaas watquote:
Ja, maar de GM niet echtquote:Op donderdag 24 december 2009 11:52 schreef TheVulture het volgende:
Als ze zo blij van dit nummer worden, is het toch terecht het anthem lijkt mequote:
toverbal?quote:Op donderdag 24 december 2009 11:55 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Ja, maar de GM niet echt![]()
The Fratellis - Chelsea Dagger vond ik zelf beter..
Ik had over de dj's... met alle respect... dat publiek in Groningen krijg je nog niet los al zet je 220 volt op hun ballenquote:Op donderdag 24 december 2009 11:53 schreef Meddo het volgende:
[..]
los gaan![]()
Je weet maar nooit hehquote:Op donderdag 24 december 2009 11:55 schreef Godtje het volgende:
[..]
Goed idee! Misschien kan hij nog in de top 10 komen.
Nee joh! het was freaking briljant !!!!!! zag de GM ook los gaantijdens Carnaval in het Noordenquote:Op donderdag 24 december 2009 11:52 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Ja, net na 12 uur, was nogal slecht
Da's niet waar, weet je zelf ook welquote:Op donderdag 24 december 2009 11:56 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik had over de dj's... met alle respect... dat publiek in Groningen krijg je nog niet los al zet je 220 volt op hun ballen
Sorry Hans
Echt welquote:Op donderdag 24 december 2009 11:56 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nee joh! het was freaking briljant !!!!!! zag de GM ook los gaantijdens Carnaval in het Noorden.
quote:Op donderdag 24 december 2009 11:56 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik had over de dj's... met alle respect... dat publiek in Groningen krijg je nog niet los al zet je 220 volt op hun ballen
Sorry Hans
maar je hebt liever dat dan deze anthemquote:Op donderdag 24 december 2009 11:56 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik was dat woord weer vergeten![]()
Ik ben niet snel agressief maar van dat kut jong![]()
quote:Op donderdag 24 december 2009 11:56 schreef Marissaatje het volgende:
Suddenly I See hoe KT een Tunstall.
No wayquote:Op donderdag 24 december 2009 11:57 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
maar je hebt liever dat dan deze anthem
http://www.glazenhuis-groningen.nl/quote:Op donderdag 24 december 2009 11:56 schreef Etcetera het volgende:
GodverEn ik ben om 1u gaan slapen
Heb ik ze gemist
Ik heb een hekel aan carnavalquote:Op donderdag 24 december 2009 11:56 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nee joh! het was freaking briljant !!!!!! zag de GM ook los gaantijdens Carnaval in het Noorden.
Ik heb net heel even het filmpje op joetoeb gekeken, die zit al in de favorietenquote:Op donderdag 24 december 2009 11:57 schreef -Hans- het volgende:
[..]
http://www.glazenhuis-groningen.nl/
Dat is wel vrij bijzonder geloof ikquote:Op donderdag 24 december 2009 11:58 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan carnaval(Ben volgens mij wel de enige in heel Brabant
)
Doe je goedquote:Op donderdag 24 december 2009 11:59 schreef TheVulture het volgende:
Ik zit over 3 weken in Groningen voor Eurosonic/Noorderslag
Ik ga 'm straks nog even chekenquote:Op donderdag 24 december 2009 11:58 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik heb net heel even het filmpje op joetoeb gekeken, die zit al in de favorieten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |