Ik had over de dj's... met alle respect... dat publiek in Groningen krijg je nog niet los al zet je 220 volt op hun ballenquote:Op donderdag 24 december 2009 11:53 schreef Meddo het volgende:
[..]
los gaan![]()
iedereen staat er als zoutzakken bij
Je weet maar nooit hehquote:Op donderdag 24 december 2009 11:55 schreef Godtje het volgende:
[..]
Goed idee! Misschien kan hij nog in de top 10 komen.
Nee joh! het was freaking briljant !!!!!! zag de GM ook los gaantijdens Carnaval in het Noordenquote:Op donderdag 24 december 2009 11:52 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Ja, net na 12 uur, was nogal slecht
Da's niet waar, weet je zelf ook welquote:Op donderdag 24 december 2009 11:56 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik had over de dj's... met alle respect... dat publiek in Groningen krijg je nog niet los al zet je 220 volt op hun ballen
Sorry Hans
Echt welquote:Op donderdag 24 december 2009 11:56 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nee joh! het was freaking briljant !!!!!! zag de GM ook los gaantijdens Carnaval in het Noorden.
quote:Op donderdag 24 december 2009 11:56 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik had over de dj's... met alle respect... dat publiek in Groningen krijg je nog niet los al zet je 220 volt op hun ballen
Sorry Hans
maar je hebt liever dat dan deze anthemquote:Op donderdag 24 december 2009 11:56 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik was dat woord weer vergeten![]()
Ik ben niet snel agressief maar van dat kut jong![]()
quote:Op donderdag 24 december 2009 11:56 schreef Marissaatje het volgende:
Suddenly I See hoe KT een Tunstall.
No wayquote:Op donderdag 24 december 2009 11:57 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
maar je hebt liever dat dan deze anthem
http://www.glazenhuis-groningen.nl/quote:Op donderdag 24 december 2009 11:56 schreef Etcetera het volgende:
GodverEn ik ben om 1u gaan slapen
Heb ik ze gemist
Ik heb een hekel aan carnavalquote:Op donderdag 24 december 2009 11:56 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nee joh! het was freaking briljant !!!!!! zag de GM ook los gaantijdens Carnaval in het Noorden.
Ik heb net heel even het filmpje op joetoeb gekeken, die zit al in de favorietenquote:Op donderdag 24 december 2009 11:57 schreef -Hans- het volgende:
[..]
http://www.glazenhuis-groningen.nl/
Dat is wel vrij bijzonder geloof ikquote:Op donderdag 24 december 2009 11:58 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan carnaval(Ben volgens mij wel de enige in heel Brabant
)
Doe je goedquote:Op donderdag 24 december 2009 11:59 schreef TheVulture het volgende:
Ik zit over 3 weken in Groningen voor Eurosonic/Noorderslag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |