Dat komt door al die nerds die zeggen: "Ja, ik weet wel wat de vrouwtjes willen hoor"quote:Op donderdag 24 december 2009 11:34 schreef Sunnythesun het volgende:vrouwen die zichzelf 'vrouwtje' noemen
@ smsbalk
Ik dacht meer aan dat het nu wel in het Zuiden weer zou zijn, maar niet te dicht bij Bredaquote:Op donderdag 24 december 2009 11:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Vooral Maastricht ja
. Met zo'n 'welwillende' gemeente
Die, en mannen die hun vrouw of vriendin sowieso "het vrouwje" noemenquote:Op donderdag 24 december 2009 11:36 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dat komt door al die nerds die zeggen: "Ja, ik weet wel wat de vrouwtjes willen hoor"
Deze is nog beter van kwaliteit:quote:Op donderdag 24 december 2009 11:34 schreef Sj0rSz het volgende:
Filmpje van verrekte goeie kwaliteit
En Ekdom is een held
Dat zijn meestal geen 'nerds' (die hebben immers geen vrouwquote:Op donderdag 24 december 2009 11:36 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dat komt door al die nerds die zeggen: "Ja, ik weet wel wat de vrouwtjes willen hoor"
Oosten nu maar eens lijkt mequote:Op donderdag 24 december 2009 11:37 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik dacht meer aan dat het nu wel in het Zuiden weer zou zijn, maar niet te dicht bij Breda.
Inderdaad! Thnxquote:Op donderdag 24 december 2009 11:37 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Deze is nog beter van kwaliteit:
Daar had ik het met Zapster ook nog overquote:Op donderdag 24 december 2009 11:37 schreef Da_Sandman het volgende:
Het schijnt datMiddelburg
ook interesse heeft
.
Ook gezellig. Elke dag dezelfde 5 mensen buiten het huis.quote:Op donderdag 24 december 2009 11:37 schreef Da_Sandman het volgende:
ook interesse heeft
.
Zeeuwen... dat lijkt me nu eens goed ideequote:Op donderdag 24 december 2009 11:37 schreef Da_Sandman het volgende:
ook interesse heeft
.
En toch was die versie van twee jaar geleden briljanter.. omdat dat echt spontaan gingquote:Op donderdag 24 december 2009 11:34 schreef Sj0rSz het volgende:
Filmpje van verrekte goeie kwaliteit
En Ekdom is een held
quote:Op donderdag 24 december 2009 11:38 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Zeeuwen... dat lijkt me nu eens goed idee
Dat is ook de grap, als je weet wat "de vrouwtjes" willen dan weet je het heel duidelijk nietquote:Op donderdag 24 december 2009 11:37 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Die, en mannen die hun vrouw of vriendin sowieso "het vrouwje" noemen
Allemaal vrouwen met achteruitkijkspiegels voor het huisquote:Op donderdag 24 december 2009 11:38 schreef Piles het volgende:
[..]
Daar had ik het met Zapster ook nog overMaar wat is daar zo erg mis mee?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |