ZE MOETEN DOOR DUBBEL GLAS HEEN KOMEN!quote:Op donderdag 24 december 2009 11:13 schreef Impry het volgende:
Waarom schreeuwt iedereen allemaal zo in die microfoon?
Logisch ook wel.. dood eng die kerelquote:Op donderdag 24 december 2009 11:15 schreef Da_Sandman het volgende:
Waylon was vooral arrogant vond ik.
"Ik loop naar dat raam toe, beginnen ze allemaal te gillen!"
Ja, dus?
Lawaai op de grote markt waardoor ze zichzelf niet kunnen horenquote:Op donderdag 24 december 2009 11:13 schreef Impry het volgende:
Waarom schreeuwt iedereen allemaal zo in die microfoon?
IJdeltuitje.. weinig interessant figuur daardoor, maar hé: hij deed wel zijn best er iets van te maken, dat waardeer ik dan wel weer.quote:Op donderdag 24 december 2009 11:15 schreef Da_Sandman het volgende:
Ja, dus?
quote:Op donderdag 24 december 2009 11:15 schreef TAV74 het volgende:
Dance the night away... Zomer 1998, WK voetbal, daar associeer ik dit nummer nog steeds mee. En dat eigenlijk alleen omdat dit nummer onder de hoogtepunten van de samenvatting van een oefenwedstrijd uit de voorbereiding stond.
quote:Op donderdag 24 december 2009 11:16 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Logisch ook wel.. dood eng die kerel
Ja het is wel een baasje ja.... maar godsamme met dat kale hoofd zou ik hem mijn bed niet uitslaanquote:Op donderdag 24 december 2009 11:15 schreef Da_Sandman het volgende:
Ja, dus?
Van wat ik er van heb gezien vond ik dat dus juist niet. Gerard moest m bijna dwingen te gaan zingen.quote:Op donderdag 24 december 2009 11:17 schreef TAV74 het volgende:
[..]
IJdeltuitje.. weinig interessant figuur daardoor, maar hé: hij deed wel zijn best er iets van te maken, dat waardeer ik dan wel weer.
Ik heb voor voetbal uit die tijd echt een ziek geheugen somsquote:Op donderdag 24 december 2009 11:17 schreef Da_Sandman het volgende:
[..], nou weet ik echt belachelijk veel van dat toernooi, maar dít...!
Welke oefenwedstrijd was het, die 5-0 tegen Nigeria of was het op trainingskamp in Nyon?quote:Op donderdag 24 december 2009 11:17 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik heb voor voetbal uit die tijd echt een ziek geheugen soms![]()
The Gossip - Heavy Crossquote:Op donderdag 24 december 2009 11:19 schreef Apotheose het volgende:
ik wil een plaat aanvragen maar weet niet welke...De eerste die een suggestie doet zal ik voor ¤10 ff aanvragen
Hey Gielquote:Op donderdag 24 december 2009 11:17 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja het is wel een baasje ja.... maar godsamme met dat kale hoofd zou ik hem mijn bed niet uitslaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |