Oh echt gisteren in de Super de Boer, van die wijven die alles gingen vragen aan van die arme jochies die keihard stonden te vullen terwijl het leeg was , terwijl t allemaal voor hun neus stond, en maar aardig blijven die kereltjesquote:Op donderdag 24 december 2009 14:06 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik heb in een supermarkt gewerkt, en ik kan je vertellen, mensen zijn zó asociaal deze dagen. nul begrip voor als er iets op is, al heb je er vrachtwagen ladingen vol van laten aanrukken. Of inderdaad bij de vullertjes de producten van de kar of uit de handen grissen
quote:Op donderdag 24 december 2009 14:09 schreef Adelante het volgende:
[..]
Het was voor m'n gevoel niet zo ernstig als vorig jaar, toen ik zelfs mensen uit andermans karretje zag "winkelen". Kerst: vrede op aarda
Die is leuk! En helemaal niet duur.quote:Op donderdag 24 december 2009 09:38 schreef oh-oh het volgende:
Oooooooh ik wil deze care bear bento set.
quote:Op donderdag 24 december 2009 09:48 schreef ferrari_rood het volgende:
Mijn zus had het bij haar 1e kat ook en de 2e leeft alweer bijna 11jaar. En die hartafwijking had idd niet gemogen maar ook wij mensen kunnen een tumor krijgen die niet erfelijk is. Ik ben misschien wat te goed van vertrouwen. Maar zowel Snowy als Rossi hadden een 2e testikel die niet was ingedaald dat is dus ook erfelijk.
Outfit meenemen en haar doen op plaats van bestemming?quote:Op donderdag 24 december 2009 14:11 schreef P.F het volgende:
Ik moet nu beginnen met autorijden want het gaat sneeuwen? Alleen moet ik mijn haar nog doen en ik heb nog geen outfit!!
Poepig hequote:Op donderdag 24 december 2009 14:10 schreef Strega het volgende:
[..]
Die is leuk! En helemaal niet duur.
Goedenmiddag trouwens allemaal
All you need is....?quote:Op donderdag 24 december 2009 14:12 schreef oh-oh het volgende:
Mijn plan voor over 50 minuten: naar huis, meteen rondje lopen met de honden ( oh wat zijn Kees en Karel weer gezellig vandaag op kantoor), lekker in bad, huispak aan en bankhangen
![]()
![]()
En ondertussen wel alvast aan het eten voor morgen beginnen en alvast wat opruimen en schoonmaken.
Mn ouders komen morgen lekker vroeg kondigde mn moeder aan, want dat is gezellig.
![]()
Komt dr eigenlijk ook iets leuks op tv?
quote:Op donderdag 24 december 2009 14:12 schreef Adelante het volgende:
[..]
Outfit meenemen en haar doen op plaats van bestemming?
quote:Op donderdag 24 december 2009 10:04 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ze wil hem echt kwijt ja.
Puur omdat ze hem eng vindt, maar wel lief en die combinatie is best wel es lastig![]()
Toen ze hoorde van Baloe vond ze dat wij dan nu die naakte maar in huis moesten nemen.
Maar tis niet dat ze hem niet in huis wil hebben ofzo, maar een warm mandje bij mensen die hem niet eng vinden zou ze heel fijn vinden
Mmmh dat eerste en allerlaatste komt me bekend voor maar dan met een Balineesquote:Op donderdag 24 december 2009 10:07 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb toen in Alkmaar op die klotesphynx gepast![]()
Nou ben ik al geen kattenliefhebber maar die heeft t echt voorgoed verpest bij mij qua katten![]()
Eng beest.
Die besprong me schreeuwend vanaf de hoge Amerikaanse koelkast dwars door de hele kamer om zich vervolgens met 4 poten aan mn rug vast te klampen![]()
En maar op t aanrecht schijten en in de wasbak pissen
Helemaal mee eens, soms ontkom je er echter niet aan.quote:Op donderdag 24 december 2009 09:46 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik vind eerlijk gezegd dat bij een fokker helemaal geen fouten voor mogen komen.![]()
De beestjes worden toch uitgebreid getest? Of nou ja....dat zou moeten.
IK ZEG TOCH IETS LEUKSquote:
quote:Op donderdag 24 december 2009 10:11 schreef oh-oh het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Karel wil m wel als sextoy, die wipt op blote poezen
Vrouw naar mijn hartquote:Op donderdag 24 december 2009 14:17 schreef oh-oh het volgende:
[..]
IK ZEG TOCH IETS LEUKS![]()
![]()
![]()
Ik snap al mn hele leven niet wat mensen daar toch aan vinden
quote:Op donderdag 24 december 2009 10:37 schreef Ingetje79 het volgende:
Jeumig, ik hoor net dat een excollega van me is overleden; 37 jaar
Ik verwacht kamervragen van G.W. over de ladingen niet-westerse allochtonen die altijd weer het land binnen worden geloodstquote:Op donderdag 24 december 2009 14:17 schreef oh-oh het volgende:
[..]
![]()
![]()
Is een schuur niet te koud voor hem nu?quote:Op donderdag 24 december 2009 09:56 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nee, hij is van niemand.
Iedereen weet wie de eigenaar is en ze is al meerdere malen wezen vragen of ie z'n kat wil komen ophalen, maar die kerel ontkent in alle toonaarden dat het zijn kat is.
En nu met deze kou vindt ze het helemaal zielig, dus hij mag zelfs 's nachts bij haar in de berging slapen![]()
Ik weet dus niet of er papieren bij zijn...denk het eerlijk gezegd niet.
Maar als je er iemand voor weet
Hoe l;elijker hoe mooier...ik vind mopsen helemaal te gekquote:Op donderdag 24 december 2009 10:22 schreef nieslief het volgende:
[..]
Jammerik heb er al twee en mr.Lief doet me wat als ik er nog een aanhaal. Maar ik vind die katten wel vreselijk mooi van lelijkheid.
Tja kan alles zijn...hartstilstand, beroerte, hartaanval...maar in ieder geval dus iets plotselings en snels....en dan twee kinderen achterlaten.....arme kindertjes en arme vrouwquote:Op donderdag 24 december 2009 10:44 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
In de rouwadvertentie staat "onwel geworden op kantoor".
Maar wat precies weet ik niet.
Ze laat wel 2 jonge kinderen na
Wat een rot nieuws bah,quote:Op donderdag 24 december 2009 10:44 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
In de rouwadvertentie staat "onwel geworden op kantoor".
Maar wat precies weet ik niet.
Ze laat wel 2 jonge kinderen na
Nou, als je dierenartsenkosten wil maken dan moet je een mops nemenquote:Op donderdag 24 december 2009 14:23 schreef trovey het volgende:
[..]
Hoe l;elijker hoe mooier...ik vind mopsen helemaal te geken ze zijn ook altijd zo lekker enthousiast als ik ze tegenkom...helaas voor mij niet te sjouwen als het nodig moest zijn...voor zo'n kleine hond zijn ze verschrikkelijk zwaar(althans voor mij is 7-8 kg zwaar
)
ik was 25 euro kwijt. Weet niet of dat veel is.quote:Op donderdag 24 december 2009 14:00 schreef trovey het volgende:
[..]
Wel even oppassen dat ze je niet het vel over de neus trekken....heb ik ooit gehad met Fortekor(nierfalenmedicijn)...fabrikant had moeite met leveren en uiteindelijk vond ik nog een dierenarts hier die het wel had....ja 1 stripje tegen de prijs van een heel doosjes(2 strippen)....de oplichter
quote:Op donderdag 24 december 2009 14:02 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Trovey waar woon je ongeveer?
quote:Op donderdag 24 december 2009 14:26 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou, als je dierenartsenkosten wil maken dan moet je een mops nemen![]()
Mn moeder heeft zo een geval, echt totaal kansloos en daar heeft ze geloof ik wel al 10.000 euro in gepompt om het in leven te houden![]()
En nu issie bijna 10 en zei ze laatst eerlijk dat ze niet kan wachten tot ze een leuke hond kan kopen
Tis echt een godsgruwelijk lelijk mormel, en hij is niet leuk en vreselijk domquote:
Doen ze buiten deze tijd ook dat "winkelen"...een aantal maanden geleden meegemaakt met een kennis...bij Gamma twee stellingkasten kopen in de aanbieding...waren net de twee laatsten...wij kijken even naar wat anders en laten de kar een moment onbeheerd staan....zie ik iemand langlopen met op de kar twee stellingkasten en denk nog....gosh die mensen hadden zeker net voor ons nog geluk om de twee na laatsten te pakken te krijgen...komen we terug bij onze kar....weg stellingkasten...raad eens waar die twee kasten waren geblevenquote:Op donderdag 24 december 2009 14:09 schreef Adelante het volgende:
[..]
Het was voor m'n gevoel niet zo ernstig als vorig jaar, toen ik zelfs mensen uit andermans karretje zag "winkelen". Kerst: vrede op aarda
Harry Potter (geen idee welk deel...hopelijk eentje die ze nog niet hebben uitgezonden).....morgen Dr.Who op de BBC met David Tennantquote:Op donderdag 24 december 2009 14:17 schreef oh-oh het volgende:
[..]
![]()
![]()
quote:Op donderdag 24 december 2009 14:45 schreef Loveless85 het volgende:
Wie gaat er eigenlijk allemaal vroom naar de kerk heute abend?
quote:Op donderdag 24 december 2009 14:26 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou, als je dierenartsenkosten wil maken dan moet je een mops nemen![]()
Mn moeder heeft zo een geval, echt totaal kansloos en daar heeft ze geloof ik wel al 10.000 euro in gepompt om het in leven te houden![]()
En nu issie bijna 10 en zei ze laatst eerlijk dat ze niet kan wachten tot ze een leuke hond kan kopen
Ik het is mijn oma's sterfdag vandaag.quote:Op donderdag 24 december 2009 14:45 schreef Loveless85 het volgende:
quote:Op donderdag 24 december 2009 14:45 schreef Loveless85 het volgende:
Ik ben nooit een kerkganger geweest, m'n ouders ook niet. Ben welgeteld 1x eens een halve mis geweest met een vriendinnetje ooit. Maar tis not my cup of tea, dus bij die halve keer geblevenquote:Op donderdag 24 december 2009 14:46 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou ik no way in hell
![]()
Ik ga nooit, dus ik zou het vreselijk hypocriet vinden als ik nu wel zou gaan.
Ik heb daar echt niks verloren
quote:Op donderdag 24 december 2009 14:40 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Issie lelijk of wat ?
![]()
En als ie bukt om te vreten zakken zn ogen dicht door die rollen en rimpels![]()
[ afbeelding ]
Ik snap echt niet dat dat zo gefokt wordt, arme dieren
Sterkte.quote:Op donderdag 24 december 2009 14:48 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Ik het is mijn oma's sterfdag vandaag.
quote:Op donderdag 24 december 2009 14:47 schreef trovey het volgende:
[..]
Nog meer kosten voor de dierenarts....maar de moipjes die ik in de loop der tijd ben tegengekomen waren hele leuke diertjes
....maar moet er niet aan denken om weer bij een volgende generatie huidieren weer zoveel kosten te moeten hebben...die dierenartsen betalen nu al hun vakanties van mijn geld
. Mops komt er ook niet hoor....kan zo'n dier eenvoudig weg niet tillen met mijn armen...die 3 kg van Sasha en Conchita houdt al op na 50 meter...het is dat ik die schouderdraagtassen heb maar zo op de arm lukt me helaas niet lang om vol te houden...laat staan mer dan het dubbele en als zo'n beestje het dan wel aan het hart krijgt zoals Sasha dan heb ik een ernstig probleem alhoewel ik al wel aan het rondkijken ben voor een kleine (mensenbabay)buggy in de kringloop als Sasha verder achteruit mocht gaan in de toekomst
Maar dat is wel een hele leuke honden bento!quote:Op donderdag 24 december 2009 14:16 schreef oh-oh het volgende:
Oooooooh Strega deze is nog veel poepiger .
Maar ik heb al twee bento's en ik vind het onzin om dr drie te hebben, ik kan dr nu al eigenlijk 1 weg doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |