Kampeerboerderij?quote:Op donderdag 24 december 2009 12:52 schreef Greys het volgende:
[..]
AppelschaDaar heb ik vroeger met een schoolkamp nog eens een deur ingetrapt (
) omdat er een jongen niet wilde afwassen en zich opsloot in de slaapkamer van het bungalowhuisje. Van boosheid schopte ik met mijn voet (alleen op sokken
) tegen de deur, maar die bleek van bordkarton ofzo, want er zat een groot gat in. Woops.
Memories
Oh leuk! En hoezo op tijd, ga je er iets mee doen qua inlijsten voor de kerst?quote:Op donderdag 24 december 2009 13:14 schreef bigbird het volgende:
Al die pakjes ook rond deze tijd![]()
Ik heb gisteren mijn afdrukken binnen gekregen van foto's van oa de bruiloft die ik alleen digitaal hadVind ze echt helemaal geweldig
Ook gelukkig op tijd binnen
Neh ik had er een aantal bij voor de schoonfamilie, en die heb ik nu mooi mee genomen. Opsturen kan ook maar dit is makkelijker. Bovendien voelt het nu net als een kerstcadeautje voor mezelfquote:Op donderdag 24 december 2009 13:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh leuk! En hoezo op tijd, ga je er iets mee doen qua inlijsten voor de kerst?
quote:Op donderdag 24 december 2009 13:12 schreef Greys het volgende:
SHALALIEEEEEEEEEE SHALALAAAAAAAAAAA APPELSCHAAAAAAA
Daar is dan het pakjeeeeeeeeee, Ing gaat uit haar dakjeeeeeeeeeee
Ook fijn dat je schoonmoeder dat nog heeft mogen meemakenquote:Op donderdag 24 december 2009 13:17 schreef bigbird het volgende:
[..]
Neh ik had er een aantal bij voor de schoonfamilie, en die heb ik nu mooi mee genomen. Opsturen kan ook maar dit is makkelijker. Bovendien voelt het nu net als een kerstcadeautje voor mezelf
Ja absoluut! En ons neefje dat 22 maart geboren is heeft ze ook nog mee mogen makenquote:Op donderdag 24 december 2009 13:19 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ook fijn dat je schoonmoeder dat nog heeft mogen meemaken![]()
Vanavond komt een nieuwe kans hoor! Weeralarm, sneeuw en ijzel vanavond en morgenochtend!quote:Op donderdag 24 december 2009 13:39 schreef oh-oh het volgende:
Chico zn schoenen zijn dr, net nu de sneeuw en de pekel weg zijn
Wij vallen vast weer buiten de boot hier down southquote:Op donderdag 24 december 2009 13:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Vanavond komt een nieuwe kans hoor! Weeralarm, sneeuw en ijzel vanavond en morgenochtend!
Het komt vanuit het Zuidenquote:Op donderdag 24 december 2009 13:47 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Wij vallen vast weer buiten de boot hier down south
Heel erg bedankt Ferrari Roodvoor je aanbod om me te steunen maar het gaat wel lukken hoorquote:Op donderdag 24 december 2009 09:19 schreef ferrari_rood het volgende:
Zo weer terug van de HA en apotheek. Deze HA zit in een oud bedrijfspand dus lange oprijlaan. En daar hebben ze niet gestooid dat snap ik niet. Ik ben nog jong maar oudere mensen kunnen daar zo iets breken.
Ik heb nu een overactieve Rossi. Maar toch laat ik vanmiddag bloed prikken.
@Trovey je woont niet bij mij in de buurt he? anders zou ik je een keer kunnen helpen met naar de DA gaan. En die magere tijden ken ik ook in de zomervakantie had ik 7wk geen inkomen en daarvoor alle kosten met Snowy gehad. Nu had ik heel veel salaris gekregen dus kunnen we mooi een beetje sparen voor de magere tijden in februari en mei en als mijn vervanging ophoud. Kan ik je ergens anders nog mee helpen dan alleen geld? Welke kleding maat heb je? wat voor eten vind je erg lekker?
Wel even oppassen dat ze je niet het vel over de neus trekken....heb ik ooit gehad met Fortekor(nierfalenmedicijn)...fabrikant had moeite met leveren en uiteindelijk vond ik nog een dierenarts hier die het wel had....ja 1 stripje tegen de prijs van een heel doosjes(2 strippen)....de oplichterquote:Op donderdag 24 december 2009 09:36 schreef ferrari_rood het volgende:
Wij krijgen niet meteen de uitslag ze hebben daar geen snaptesten. Dus moeten ze ze opsturen. Straks ook even langs een andere DA om te kijken of ze daar hills i/d brokken hebben. Onze DA had die niet meer.
quote:Op donderdag 24 december 2009 13:56 schreef Adelante het volgende:
[..]
Het komt vanuit het Zuiden
Wat zijn mensen trouwens gestressed in de supermarkt, die arme vakkenvuller kon met een nieuw vak melk niet eens bij zijn vak komen, iedereen trok het al uit zijn karretje
quote:Op donderdag 24 december 2009 09:38 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Ik ken het gevoel inmiddels al denk ik niet dat hij fip/felv oid heeft. Ik vrees dat ook hij een tumor heeft dus als hier niks uitkomt en hij blijft diarree houden laten we een echo maken en eventueel een kijkoperatie. Ik blijf onder geen beding weer zolang aanmodderen.
Ik heb in een supermarkt gewerkt, en ik kan je vertellen, mensen zijn zó asociaal deze dagen. nul begrip voor als er iets op is, al heb je er vrachtwagen ladingen vol van laten aanrukken. Of inderdaad bij de vullertjes de producten van de kar of uit de handen grissenquote:Op donderdag 24 december 2009 13:56 schreef Adelante het volgende:
[..]
Het komt vanuit het Zuiden
Wat zijn mensen trouwens gestressed in de supermarkt, die arme vakkenvuller kon met een nieuw vak melk niet eens bij zijn vak komen, iedereen trok het al uit zijn karretje
Het was voor m'n gevoel niet zo ernstig als vorig jaar, toen ik zelfs mensen uit andermans karretje zag "winkelen". Kerst: vrede op aardaquote:Op donderdag 24 december 2009 14:06 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik heb in een supermarkt gewerkt, en ik kan je vertellen, mensen zijn zó asociaal deze dagen. nul begrip voor als er iets op is, al heb je er vrachtwagen ladingen vol van laten aanrukken. Of inderdaad bij de vullertjes de producten van de kar of uit de handen grissen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |