quote:
Ik vind het aardig luchtig zo, met hier en daar iets meer diepzinnigheid, met name van jou, aangezien jij nog hele verhalen typt.quote:Op donderdag 24 december 2009 04:16 schreef trovey het volgende:
[..]
Daar ben ik blij mee
Trouwens...voldoen wij een beetje aan de TT vannacht![]()
quote:Op donderdag 24 december 2009 04:28 schreef DeZwabber het volgende:
tis niet echt een wonder van design
maar een simpele kast met betontegels als stevige basiis voor de apparaten =
word de platenspeler ook stiller van
Simpel is vaak beterquote:Op donderdag 24 december 2009 04:28 schreef DeZwabber het volgende:
tis niet echt een wonder van design
maar een simpele kast met betontegels als stevige basiis voor de apparaten =
word de platenspeler ook stiller van
quote:Op donderdag 24 december 2009 04:42 schreef trovey het volgende:
[..]
Simpel is vaak beteren het ontwerp ziet er goed uit Zwabber....als het klaar is verwachten wij wel een foto van het geheel
![]()
Ik denk dat ik er ook weer voor even mee stop....hondjes nog even uitlaten (nou ja even plasje laten doen op de groenstrook) en dan maar weer eens even slapen....Dame en heer het was mij weer een aangenaam gesprek...zie jullie beiden later op de dag wel weer en slaap lekker
![]()
Nog snel even zwaaien naar de ochtendploeg![]()
Moet wel ff een half uurtje naar de kappert, maar da's vanmiddag.quote:Op donderdag 24 december 2009 09:11 schreef oh-oh het volgende:
Hey Ing!
Jaaaaaaaaa ze komen je pakje vast vandaag brengen![]()
Niet gaan plassen of niks he
Ja wat bende ge vroegquote:Op donderdag 24 december 2009 09:12 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Moet wel ff een half uurtje naar de kappert, maar da's vanmiddag.
Ik hoop dat het daarvoor binnen is![]()
Wat ben ik trouwens op tijd voor een vakantiedag he?
Mijn meneer moet werken, ik wil graag dat het onder de boom staat als ie thuis komt.quote:Op donderdag 24 december 2009 09:13 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja wat bende ge vroeg![]()
Is je meneer vanmiddag niet thuis voor den postbode?
Ohquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |