Hier ookquote:Op donderdag 24 december 2009 03:29 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Het uitgeven lukt makkelijk, maar het kunnen missen van dat geld is een stuk lastiger.
quote:Op donderdag 24 december 2009 03:39 schreef ALTER-EGO het volgende:
Hehe 24 uur geleden stond ik nog op om naar mijn werk te gaan, na het werk heb ik een paar uur huishoudelijke gruwelijkheden gedaan, daarna ben ik nog ruim 3 uur uit eten geweest met 12 man en toch zit ik hier nog wakker te zijn.
Paint voldoet ook hoorquote:Op donderdag 24 december 2009 03:45 schreef DeZwabber het volgende:
demmit ik heb geen goed tekenprogramma
Die dierenarts wordt hardstikke rijk van jou.quote:Op donderdag 24 december 2009 03:44 schreef trovey het volgende:
[..]
Hier ook...ik hoop dat ik het einde van de maand haal en alle vaste lasten kan betalen....zou net moeten kunnen maar dan is het echt na de feestdagen 3 magere weken...boodschappen kopen tot het absolute minimum en verder portemonee gewoon thuislaten als ik de deur uitga maar ik heb nu wel een stralend hondje met geen zeer bekje meer en oh ja een potje met de tanden die eruit zijn gehaald
...staan nu goed te drogen zodat ik straks een mooie chihuahuatandenverzameling heb
....over 14 dagen controle en dan de beide chi's nog enten (kleine enting) en dan een datum afspreken voor Sasha's gebitje...de dierenarts wilde dat de week erop wel doen...ik heb hem maar even uit de droom geholpen dat dat niet gaat lukken met een WAO-inkomen
, zal toch echt volgende maand moeten en dan is februari ook weer een karige maand
...zo komt dat netbookje er nooit
als ik paint had gehad had ik het gebruiktquote:Op donderdag 24 december 2009 03:48 schreef trovey het volgende:
[..]
Paint voldoet ook hoor...het hoeft geen technisch tekenen te zijn
Zou kunnen maar dan komen er weer administratiekosten en een extern bureau bij waarmee je weer in conclaaf moet gaan....en dat is meestal zucht bij dit soort dingen....voorheen was het gewoon elke maand datgene wat ik kon missen naar de dierenarts brengen net zolang tot het voldaan was...nu moet het allemaal via stugge externe bedrijven....als er weer wat gebeurt deze maand heb ik gelukkig nog wel twee adresjes die me het geld met liefde willen lenen, mijn broerquote:Op donderdag 24 december 2009 03:50 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Die dierenarts wordt hardstikke rijk van jou.
Kan je niet een gespreide betaling met hem regelen, zodat je die bedragen niet in een keer op hoeft te hoesten?
Paint dus in een ander jasjequote:Op donderdag 24 december 2009 03:55 schreef DeZwabber het volgende:
ik heb nog twee opties om uit te proberen, tuxpaint en mtpaint
Of ditte...quote:Op donderdag 24 december 2009 03:55 schreef DeZwabber het volgende:
ik heb nog twee opties om uit te proberen, tuxpaint en mtpaint
quote:Op donderdag 24 december 2009 03:59 schreef trovey het volgende:
[..]
Zou kunnen maar dan komen er weer administratiekosten en een extern bureau bij waarmee je weer in conclaaf moet gaan....en dat is meestal zucht bij dit soort dingen....voorheen was het gewoon elke maand datgene wat ik kon missen naar de dierenarts brengen net zolang tot het voldaan was...nu moet het allemaal via stugge externe bedrijven....als er weer wat gebeurt deze maand heb ik gelukkig nog wel twee adresjes die me het geld met liefde willen lenen, mijn broeren een kennis die zelf ook groot dierenliefhebber is en de me volledig vertrouwt met terugbetalen (wat ik dan ook niet beschaam). dus als het puntje bij paaltje komt heb ik gelukkig mensen om op terug te vallen met echte noodgevallen
En mijn dierenartsen hebben weer een leuk centje verdient zo voor de Kerst, leuk voor de kerstcadeautjes....en ach, ik blijf er maar vrolijk onder...die beestjes kunnen er ook niets aan doen en ik ook niet....het moet blijkbaar zo zijn dat alle kneuzen tot mij kwamen
![]()
Geen dingen in doen waar honden of poesjes aan gaan snuffen en van gaan smikkelen he.quote:Op donderdag 24 december 2009 04:04 schreef trovey het volgende:
Heb het met de spullen voor de Kerst die gewoon buiten de koeling houdbaar zijn opgelost...de papierkrat in de keuken is tijdelijk omgedoopt tot kerstetenbewaarkrat
Wisten jullie trouwens dat de spellingscontrole van Google het woord kerstenbewaarkrat herkent![]()
quote:
Dat is ook een van de dingen die ik aan jou zo waardeer.quote:Op donderdag 24 december 2009 04:07 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik blijf mijn onderschrift trouw....ik ben niet kapot te krijgen....![]()
![]()
Flessen cola, pot augurken, fruit in blik....pak lange vingers (voor de chocoladefonduequote:Op donderdag 24 december 2009 04:07 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Geen dingen in doen waar honden of poesjes aan gaan snuffen en van gaan smikkelen he.
En ja, ik hou ook van mezelf.quote:Op donderdag 24 december 2009 04:09 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Dat is ook een van de dingen die ik aan jou zo waardeer.
Ik hou van optimisme en optimistische mensen.
Altijdquote:Op donderdag 24 december 2009 04:09 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Dat is ook een van de dingen die ik aan jou zo waardeer.
Ik hou van optimisme en optimistische mensen.
Heel belangrijkquote:Op donderdag 24 december 2009 04:11 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
En ja, ik hou ook van mezelf.
Voor mij ben je in elk geval een verademing.quote:Op donderdag 24 december 2009 04:13 schreef trovey het volgende:
[..]
Altijd....voor mij is het glas altijd halfvol...soms natuurlijk wel eens een heel klein dipje maar dat duurt dan slechts een paar minuutjes...daarna gaan de schouders er weer onder en verder want zitten kniezen in een hoekje en/of aan drugs en/of aan de drank gaan heeft geen zin en daar kom je niet verder mee
![]()
Ik zal best af en toe heel irritant zijn voor pessimistisch aangelegde mensen
Toch maar fijn gaan tekenen Zwabbertje...wij willen resultaat zienquote:Op donderdag 24 december 2009 04:03 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
enige wat hetzelfde is is de naam, beide programma's zuigen
Zo cliché, maar zó waar.quote:Op donderdag 24 december 2009 04:14 schreef trovey het volgende:
[..]
Heel belangrijk...als je niet van jezelf houdt kun je ook niet van anderen houden
Daar ben ik blij meequote:Op donderdag 24 december 2009 04:15 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Voor mij ben je in elk geval een verademing.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |