I second that!quote:Op donderdag 24 december 2009 02:45 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
weltrusten
slaap zacht
dromen over eenhoorns en carebears
heeft misschien een beter forum gevondenquote:Op donderdag 24 december 2009 02:47 schreef ALTER-EGO het volgende:
Waar is ons (nacht)makkertje Trovey eigenlijk?
Dat lijkt me stug, gezelliger dan hier kan toch niet?!quote:Op donderdag 24 december 2009 02:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
heeft misschien een beter forum gevonden
nee das waar, we zijn wel de creme de la creme van gezelligheidquote:Op donderdag 24 december 2009 02:50 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Dat lijkt me stug, gezelliger dan hier kan toch niet?!
Niet perse merkbaar hier, maar we zijn het wel.quote:Op donderdag 24 december 2009 02:54 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nee das waar, we zijn wel de creme de la creme van gezelligheid
quote:Op donderdag 24 december 2009 02:47 schreef ALTER-EGO het volgende:
Waar is ons (nacht)makkertje Trovey eigenlijk?
Jaaaaaaaa daar is ze!quote:Op donderdag 24 december 2009 03:09 schreef trovey het volgende:
[..]
...was gewoon aan het lurken vanavond/vannacht
![]()
Was ook even bezig met de beestjes heb er nu 3 extra tijdelijk aan de pillen...bovenop datgene wat 2 van de 3 al krijgen.quote:Op donderdag 24 december 2009 03:11 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Jaaaaaaaa daar is ze!![]()
Lurk maar lekker dan meis, typen wij wel voor jou.
quote:Op donderdag 24 december 2009 03:12 schreef DeZwabber het volgende:
*popt heel pakje mintjes in mond*
*draait dooosje om*
"overdadig gebruik kan laxerend effect hebben"
ehh..
Hier doen we niet echt kerstig.quote:Op donderdag 24 december 2009 03:11 schreef trovey het volgende:
Iedereen klaar voor de Kerst....boodschappen zijn hier binnen....nu alleen nog een plekje vinden...daar was/ben ik dus nog mee bezig tot Kerst
Ja ik las van de week van je dierenarts bezoeken.quote:Op donderdag 24 december 2009 03:12 schreef trovey het volgende:
[..]
Was ook even bezig met de beestjes heb er nu 3 extra tijdelijk aan de pillen...bovenop datgene wat 2 van de 3 al krijgen.
Nee hier welquote:Op donderdag 24 december 2009 03:15 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Hier doen we niet echt kerstig.
Bovendien moet ik 2e kerstdag werken.![]()
Boodschappen moeten we nog wel doen, anders hebben we niks te eten, denk niet dat bezorgfood rondrijdt met kerst.
Dinsdag was het dierenartsdagquote:Op donderdag 24 december 2009 03:19 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Ja ik las van de week van je dierenarts bezoeken.
Ze houden je wel bezig he.. en je bankrekening ook.
Wij hebben hier wel een kerstboom(pje), dankzij Zwabbermans.quote:Op donderdag 24 december 2009 03:20 schreef trovey het volgende:
[..]
Nee hier wel...heb niet eens een kerstboom en het is dat we van die Dinsneykerstballen bij de C1000 kregen....die heb ik maar in de momenteel lege fruitschaal gelegd....ziehier Kerstversiering
. Morgen de boel in de woonkamer nog even verder opruimen...de bench even weer opruimen....hopelijk heb ik die voorlopig niet meer nodig en het ding staat zo in de weg in de open keuken...dan nog even een tijdelijk plekje zoeken voor de rest van de rommel...oftwel men neme een plastic zak, mikt datgene erin wat men opgeruimd wilt hebben en verplaatst deze zak naar de bovenverdieping en zoekt het zak voor zak uit na de Kerst of totale feestdagen
Hier is het hoognodig en voor de Kerst...om nou te gaan gourmetten temidden van allerlei losse spullen...dat bederft de sfeer een beetje...dus morgen even schouders er verder onder...de trapkast is al gedaan vanavond....die is dus morgen weer gevuldquote:Op donderdag 24 december 2009 03:24 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Wij hebben hier wel een kerstboom(pje), dankzij Zwabbermans.
En ik steek gewoon een paar kaarsjes extra aan.
Opruimen heb ik vandaag al gedaan.![]()
Omdat het écht hoognodig was, niet voor de kerst.
Past straks mooi bij de hangende boxensteunenquote:Op donderdag 24 december 2009 03:26 schreef DeZwabber het volgende:
ik heb nu het ontwerp voor een kastje klaar waar mijn hifi spul in / op kan
onderdelen onder andere: 4 grote betontegels
Het uitgeven lukt makkelijk, maar het kunnen missen van dat geld is een stuk lastiger.quote:Op donderdag 24 december 2009 03:24 schreef trovey het volgende:
[..]
Dinsdag was het dierenartsdag....Conchita voor het gebitje naar de oude dierenarts met een rekening van 310,00 euro
en Palle en Sylvester naar de nieuwe dierenarts toe...Palle voor het wetenschappelijk onderzoek naar nierfalen en Sylvester voor algemeen onderzoek i.v.m. opleving van de niesziekte...totaalprijs incl. voorraadje pillen en doosje nierdieetvoer 90,00 euro...totaalprijs van deze dag 400,00 euro
, dat lukt mij niet om dat op 1 dag uit te geven
.
ik heb het op papier, ik zal het eventjes op de pc schetsenquote:Op donderdag 24 december 2009 03:27 schreef trovey het volgende:
[..]
Past straks mooi bij de hangende boxensteunen...en laat dat ontwerp mar eens even zien
Low budget FTW!quote:Op donderdag 24 december 2009 03:26 schreef DeZwabber het volgende:
ik heb nu het ontwerp voor een kastje klaar waar mijn hifi spul in / op kan
onderdelen onder andere: 4 grote betontegels
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |