Oh, ik ken veel mensen met naaktkatten, dus mocht ze m echt willen plaatsen weet ik zo wel een goed huis.quote:Op donderdag 24 december 2009 09:52 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
Nee, m'n tante is bij haar in de buurt een beetje "het kattenvrouwtje".
En sinds een maand of wat heeft ze ook steeds zo'n naaktkat in huis, heeeel lief dier.
Ze laat hem wel toe in huis en hij krijgt ook eten, maar ze schijt bagger voor dat beest.
En hij wil steeds bij haar op schoot
dus daarom nooit meer een kat daar kopen.quote:Op donderdag 24 december 2009 09:52 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Als die fokker een goede fokker geweest wast had ie t echt tot de bodem uit willen laten zoeken hoor, om te zien wat ie in zn lijnen had zitten...
De assistente heeft het mandje schoongemaakt en ik heb Muis thuis onder de douche gezet, hij zat er zelf ook compleet onder.quote:Op donderdag 24 december 2009 09:52 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
blegh en jij later met schoonmaken kokhalzen of niet?
Nee, hij is van niemand.quote:Op donderdag 24 december 2009 09:53 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh, ik ken veel mensen met naaktkatten, dus mocht ze m echt willen plaatsen weet ik zo wel een goed huis.
Maar t zal heus wel iemands kat zijn.
Karel en Kees zouden m heel graag willen trouwens.
Waar woont ze?
Ik hoop dat je gewoon ( logisch ) overbezorgd bent en dat het heel erg meevaltquote:Op donderdag 24 december 2009 09:53 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
dus daarom nooit meer een kat daar kopen.
Waar woont ze?quote:Op donderdag 24 december 2009 09:56 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nee, hij is van niemand.
Iedereen weet wie de eigenaar is en ze is al meerdere malen wezen vragen of ie z'n kat wil komen ophalen, maar die kerel ontkent in alle toonaarden dat het zijn kat is.
En nu met deze kou vindt ze het helemaal zielig, dus hij mag zelfs 's nachts bij haar in de berging slapen![]()
Ik weet dus niet of er papieren bij zijn...denk het eerlijk gezegd niet.
Maar als je er iemand voor weet
In hetzelfde durp als ikquote:Op donderdag 24 december 2009 09:57 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Waar woont ze?
Ik weet zeker dat ik dr zo iemand voor heb...
Das tamelijk afgelegen he?quote:
Onder in Friesland, dat afgelegen valt wel meequote:Op donderdag 24 december 2009 09:59 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Das tamelijk afgelegen he?
Je hebt zeker geen fotootje van t mormel he?
2 uurtjesquote:Op donderdag 24 december 2009 10:01 schreef ferrari_rood het volgende:
Vanuit Limboland is dat erg ver.
Als ze er echt een baasje voor wil zoeken helpt dat wel ja.quote:Op donderdag 24 december 2009 10:00 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Onder in Friesland, dat afgelegen valt wel mee![]()
Nee, geen foto, maar die kan in binnenkort wel ff maken heur.
Pa of Ma gaat iedere avond naar haar toe om de krant, ik zal wel ff vragen of ze eentje willen maken en mailen.
Ja maar ik mot m toch niequote:Op donderdag 24 december 2009 10:01 schreef ferrari_rood het volgende:
Vanuit Limboland is dat erg ver.
Ze wil hem echt kwijt ja.quote:Op donderdag 24 december 2009 10:02 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Als ze er echt een baasje voor wil zoeken helpt dat wel ja.
Ik weet zeker dat dr zo wel mensen zat zijn op t naakthondenforum die dr wel een blote poes bij willen![]()
Er zijn daar al heel veel mensen die dr een of meer hebben.
Is t een poes of een kater?quote:Op donderdag 24 december 2009 10:04 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ze wil hem echt kwijt ja.
Puur omdat ze hem eng vindt, maar wel lief en die combinatie is best wel es lastig![]()
Toen ze hoorde van Baloe vond ze dat wij dan nu die naakte maar in huis moesten nemen.
Maar tis niet dat ze hem niet in huis wil hebben ofzo, maar een warm mandje bij mensen die hem niet eng vinden zou ze heel fijn vinden
Absoluut een katerquote:Op donderdag 24 december 2009 10:05 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Is t een poes of een kater?
En welke kleur?
Volgens mij heb je het er een hele poos geleden ook al es over gehad he, dus hij komt daar al lang toch?
quote:Op donderdag 24 december 2009 10:07 schreef ferrari_rood het volgende:
Hij mag ook wel hier hoor. Leuk kerstcadeau aan mezelf.
Ik snap dat niet hoor. Die beesten kosten echt een fortuin, en dan laten de mensen ze maar gewoon lopen ...quote:Op donderdag 24 december 2009 10:07 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Absoluut een kater![]()
Kleur: beetje zandbruinig.
En hij komt daar nu een maand of wat geloof ik.
Met haar verjaardag heb ik hem voor het eerst gezien, da's in april.
Al bijna een jaar dus
Hoe laat kom je?quote:Op donderdag 24 december 2009 10:07 schreef ferrari_rood het volgende:
Hij mag ook wel hier hoor. Leuk kerstcadeau aan mezelf.
quote:
Dat zeiden wij ook al ja.quote:Op donderdag 24 december 2009 10:08 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik snap dat niet hoor. Die beesten kosten echt een fortuin, en dan laten de mensen ze maar gewoon lopen ...
quote:Op donderdag 24 december 2009 10:09 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dat zeiden wij ook al ja.
Deze schijt en pist iig niet in de wasbak heur
Ik vind ze ook vies, ze laten smeer achter waar ze liggen en je krijgt vieze handen als je ze aaitquote:Op donderdag 24 december 2009 10:11 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik krijg ook de creeps van zo'n kat
Er is waarschijnlijk iets mis met de man zelfquote:Op donderdag 24 december 2009 10:14 schreef ferrari_rood het volgende:
Het is ook niet mijn favoriet maar zo'n beestje heeft veel aandacht nodig en ik vind het zielig als ze die niet krijgen. maar ik vraag me toch af wat is er mis mee als die man hem niet terug wil.
Beest is kerngezond hoor, maar die man heeft meer interesse in z'n verslavingen dan in z'n beesten.quote:Op donderdag 24 december 2009 10:14 schreef ferrari_rood het volgende:
Het is ook niet mijn favoriet maar zo'n beestje heeft veel aandacht nodig en ik vind het zielig als ze die niet krijgen. maar ik vraag me toch af wat is er mis mee als die man hem niet terug wil.
quote:Op donderdag 24 december 2009 10:09 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dat zeiden wij ook al ja.
Deze schijt en pist iig niet in de wasbak heur
Ik mag dat allemaal nog gaan doen als ik strakjes thuis benquote:Op donderdag 24 december 2009 10:21 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik moet ook gaan opruimen en schoonmaken maar heb zo'n geen zin en ik heb ook hoofdpijn.
Jammerquote:
Bij jou zou het vast opgeruimder zijn. Op de een of andere manier hebben wij heel veel spullen + een vriend die vanuit huis heel erg verwend is en 3 katten die hun haren in het rond strooien.quote:Op donderdag 24 december 2009 10:22 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik mag dat allemaal nog gaan doen als ik strakjes thuis ben
Een hele geile goeiedaahagquote:Op donderdag 24 december 2009 10:39 schreef Greys het volgende:
[..]
[Gaston] GOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEDEMORGENNNNNNNNNN! [/Gaston]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |