Oh echt gisteren in de Super de Boer, van die wijven die alles gingen vragen aan van die arme jochies die keihard stonden te vullen terwijl het leeg was , terwijl t allemaal voor hun neus stond, en maar aardig blijven die kereltjesquote:Op donderdag 24 december 2009 14:06 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik heb in een supermarkt gewerkt, en ik kan je vertellen, mensen zijn zó asociaal deze dagen. nul begrip voor als er iets op is, al heb je er vrachtwagen ladingen vol van laten aanrukken. Of inderdaad bij de vullertjes de producten van de kar of uit de handen grissen
quote:Op donderdag 24 december 2009 14:09 schreef Adelante het volgende:
[..]
Het was voor m'n gevoel niet zo ernstig als vorig jaar, toen ik zelfs mensen uit andermans karretje zag "winkelen". Kerst: vrede op aarda
Die is leuk! En helemaal niet duur.quote:Op donderdag 24 december 2009 09:38 schreef oh-oh het volgende:
Oooooooh ik wil deze care bear bento set.
quote:Op donderdag 24 december 2009 09:48 schreef ferrari_rood het volgende:
Mijn zus had het bij haar 1e kat ook en de 2e leeft alweer bijna 11jaar. En die hartafwijking had idd niet gemogen maar ook wij mensen kunnen een tumor krijgen die niet erfelijk is. Ik ben misschien wat te goed van vertrouwen. Maar zowel Snowy als Rossi hadden een 2e testikel die niet was ingedaald dat is dus ook erfelijk.
Outfit meenemen en haar doen op plaats van bestemming?quote:Op donderdag 24 december 2009 14:11 schreef P.F het volgende:
Ik moet nu beginnen met autorijden want het gaat sneeuwen? Alleen moet ik mijn haar nog doen en ik heb nog geen outfit!!
Poepig hequote:Op donderdag 24 december 2009 14:10 schreef Strega het volgende:
[..]
Die is leuk! En helemaal niet duur.
Goedenmiddag trouwens allemaal
All you need is....?quote:Op donderdag 24 december 2009 14:12 schreef oh-oh het volgende:
Mijn plan voor over 50 minuten: naar huis, meteen rondje lopen met de honden ( oh wat zijn Kees en Karel weer gezellig vandaag op kantoor), lekker in bad, huispak aan en bankhangen
![]()
![]()
En ondertussen wel alvast aan het eten voor morgen beginnen en alvast wat opruimen en schoonmaken.
Mn ouders komen morgen lekker vroeg kondigde mn moeder aan, want dat is gezellig.
![]()
Komt dr eigenlijk ook iets leuks op tv?
quote:Op donderdag 24 december 2009 14:12 schreef Adelante het volgende:
[..]
Outfit meenemen en haar doen op plaats van bestemming?
quote:Op donderdag 24 december 2009 10:04 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ze wil hem echt kwijt ja.
Puur omdat ze hem eng vindt, maar wel lief en die combinatie is best wel es lastig![]()
Toen ze hoorde van Baloe vond ze dat wij dan nu die naakte maar in huis moesten nemen.
Maar tis niet dat ze hem niet in huis wil hebben ofzo, maar een warm mandje bij mensen die hem niet eng vinden zou ze heel fijn vinden
Mmmh dat eerste en allerlaatste komt me bekend voor maar dan met een Balineesquote:Op donderdag 24 december 2009 10:07 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb toen in Alkmaar op die klotesphynx gepast![]()
Nou ben ik al geen kattenliefhebber maar die heeft t echt voorgoed verpest bij mij qua katten![]()
Eng beest.
Die besprong me schreeuwend vanaf de hoge Amerikaanse koelkast dwars door de hele kamer om zich vervolgens met 4 poten aan mn rug vast te klampen![]()
En maar op t aanrecht schijten en in de wasbak pissen
Helemaal mee eens, soms ontkom je er echter niet aan.quote:Op donderdag 24 december 2009 09:46 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik vind eerlijk gezegd dat bij een fokker helemaal geen fouten voor mogen komen.![]()
De beestjes worden toch uitgebreid getest? Of nou ja....dat zou moeten.
IK ZEG TOCH IETS LEUKSquote:
quote:Op donderdag 24 december 2009 10:11 schreef oh-oh het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Karel wil m wel als sextoy, die wipt op blote poezen
Vrouw naar mijn hartquote:Op donderdag 24 december 2009 14:17 schreef oh-oh het volgende:
[..]
IK ZEG TOCH IETS LEUKS![]()
![]()
![]()
Ik snap al mn hele leven niet wat mensen daar toch aan vinden
quote:Op donderdag 24 december 2009 10:37 schreef Ingetje79 het volgende:
Jeumig, ik hoor net dat een excollega van me is overleden; 37 jaar
Ik verwacht kamervragen van G.W. over de ladingen niet-westerse allochtonen die altijd weer het land binnen worden geloodstquote:Op donderdag 24 december 2009 14:17 schreef oh-oh het volgende:
[..]
IK ZEG TOCH IETS LEUKS![]()
![]()
![]()
Ik snap al mn hele leven niet wat mensen daar toch aan vinden
Is een schuur niet te koud voor hem nu?quote:Op donderdag 24 december 2009 09:56 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nee, hij is van niemand.
Iedereen weet wie de eigenaar is en ze is al meerdere malen wezen vragen of ie z'n kat wil komen ophalen, maar die kerel ontkent in alle toonaarden dat het zijn kat is.
En nu met deze kou vindt ze het helemaal zielig, dus hij mag zelfs 's nachts bij haar in de berging slapen![]()
Ik weet dus niet of er papieren bij zijn...denk het eerlijk gezegd niet.
Maar als je er iemand voor weet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |