Poll: Waar ga jij heen ?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:14 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Velen smachten naar de zomervakantie, maar er zijn gekken (zoals ik) die nu al op zoek zijn naar Wintersport.
Wij zijn van plan naar Courchevel te gaan begin januari, mede omdat dat met de trein prima te bereiken is en ik geweldige ervaringen heb met Les Trois Valleés.
Wat zijn jullie plannen?
Pics!quote:
Reis gaat wel lukken hoorquote:
Staat vast!quote:
Kutquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 16 februari 2010 15:42 schreef Nikmans het volgende:
Lonker is echt zo'n boutuser die opeens uit het niets is gekomen en nu 600 keer per dag post :r
Op dinsdag 16 februari 2010 16:07 schreef MASD het volgende:
LONKER KANKERHAAS.
IS dit een ban aanvraagquote:
Whaaa kan niet wachten!quote:Houniet --->saalbach hinterglemm, 2de week van Maart
bietelboer --->saalbach hinterglemm, 2de week van Maart
fathank --->saalbach hinterglemm, 2de week van Maart
Wat ik tot nu toe heb verzameld.quote:Op vrijdag 25 december 2009 10:28 schreef Honeymooner het volgende:
Skibroek, ski-jas, handschoenen, muts..
Onder m'n ski-jas heb ik meestal een hemdje en een ski-coltrui-ding aan, als het vrij warm is alleen een shirtje. Verder heb ik ook altijd een soort legging bij me voor als het echt koud is voor onder m'n skibroek.
Zonnebrandcrčme ook zeker meenemen..
Skisokken/dikke sokken zijn ook wel handig..
En natuurlijk een zonnebril en een skibril. Neem wel een gepolariseerde, anders heb je er nog geen ruk aan tijdens een sneeuwbui..
quote:Op zaterdag 26 december 2009 02:14 schreef Magicw00b het volgende:
[..]
Wat ik tot nu toe heb verzameld.
Protest snowboard broek (Geotech 8.000 mm)
Protest snowboard jas (Geotech 10.000 mm)
Protest snowboard vest
Protest muts
Protest handschoenen
4 paar ski/snowboard sokken
1 setje Craft thermokleding
1 setje Noname lidl thermokleding
Sinner Squad black goggle (is geen gepolariseerde maar ik hoor her en der dat geporaliseerd ook tegen je kan werken)
Ik moet me nog ergens een paar fleepullys vandaan halen, een zonnebril is dat handig om te snowboarden? ik heb wel een rayban maar om die nu te gaan opzetten. Zou ik niet genoeg hebben aan mun goggle?
Ook zit ik nog te denken aan een 2e paar handschoenen. Lijkt me niets vervelende dan je handschoenen niet op tijd droog krijgen.
Vergeet ik nog iets? tips anyone?
Aah oke, nou wij hadden altijd ongepolariseerde, gebruikten em bijna nooit, was altijd goed weer. Vorig jaar dan toch een soort sneeuwstormpje en je zag 0 diepte met de onze. Toen gepolariseerde gekocht ter plekke en dat werkte echt een stuk beter.quote:Sinner Squad black goggle (is geen gepolariseerde maar ik hoor her en der dat geporaliseerd ook tegen je kan werken)
Nou zitten snowboarders wel wat vaker op hun ster en handen in de sneeuw. Als skier heb ik aan een paar ook wel genoeg.quote:Op zaterdag 26 december 2009 09:35 schreef TheOneAndOnly het volgende:
handschoenen zijn makkelijk in 1 nachtje droog... gewoon op de verwarming leggen...
Nog meer ervaringen met gepolariseerd vs ongepolariseerd? heb nog de mogelijkheid om hem terug te brengen. En welke geporaliseerde goggle zouden jullie aanraden?quote:Op zaterdag 26 december 2009 11:04 schreef Honeymooner het volgende:
[..]
Aah oke, nou wij hadden altijd ongepolariseerde, gebruikten em bijna nooit, was altijd goed weer. Vorig jaar dan toch een soort sneeuwstormpje en je zag 0 diepte met de onze. Toen gepolariseerde gekocht ter plekke en dat werkte echt een stuk beter.
Voor de rest gebruik ik het liefste m'n zonnebril als het droog is, heb een hekel aan dat elastiek van de goggle en je krijgt niet zo'n halfbruin gezicht..
Ik val nog veel vaker en heb zelfs aan 1 paar genoegquote:Op zaterdag 26 december 2009 20:55 schreef bietelboer het volgende:
Ik heb als boarder maar 1 paar, en das wel genoeg(en ja ik val nog steeds heel vaak)
Heb je deze al gekocht Opa?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |