met langere ski's kost het meer moeite om een draai te maken, maar ze zijn een stuk stabieler als je wat meer snelheid hebt.quote:Op zondag 16 augustus 2009 15:14 schreef onearmedman het volgende:
Vraagje; ben vorig jaar vorig het eerst op wintersport geweest en wil dit jaar zeker nog een keer. Maar voor zover ik me kan herinneren had ik ski's die langer dan mezelf waren, ik ben zelf ongeveer 82kilo bij 1.87, is het verstandiger om ski's te nemen die ongeveer tot mijn kin komen? Gezien ik een beginner ben...
Yes, wintersport geboekt! Voor 495 euro p.p. zitten we in een hotel in downtown Salt Lake City met zwembad, ontbijt en airport-pickup. Daarnaast hebben we een Ski Salt Lake Super Pass, waarmee we toegang hebben tot 4 verschillende gebieden rond SLC én mogen we gebruik maken van het openbaar vervoer in de stad en naar de skigebieden toe. Oh ja, de vlucht is ook inbegrepen in deze prijsquote:Op woensdag 17 juni 2009 10:28 schreef Dezz het volgende:
Ik ga dit jaar met m'n broertje, die straks in Toronto studeert, snowboarden in Snowbird (Salt Lake City) of in Colorado
klinkt goedquote:Op vrijdag 18 september 2009 10:44 schreef Dezz het volgende:
[..]
Yes, wintersport geboekt! Voor 495 euro p.p. zitten we in een hotel in downtown Salt Lake City met zwembad, ontbijt en airport-pickup. Daarnaast hebben we een Ski Salt Lake Super Pass, waarmee we toegang hebben tot 4 verschillende gebieden rond SLC én mogen we gebruik maken van het openbaar vervoer in de stad en naar de skigebieden toe. Oh ja, de vlucht is ook inbegrepen in deze prijs![]()
We vliegen vanaf Buffalo in New York, maar wanneer je vanuit Nederland vliegt zullen de kosten niet gigantisch veel hoger zijn.
Echt een aanrader dit gebied, want er valt gemiddeld 13 meter super sneeuw per jaar. En niet zomaar sneeuw, nee de zogenaamde dry powder![]()
Ik heb er zin in
quote:Op vrijdag 18 september 2009 10:44 schreef Dezz het volgende:
[..]
Yes, wintersport geboekt! Voor 495 euro p.p. zitten we in een hotel in downtown Salt Lake City met zwembad, ontbijt en airport-pickup. Daarnaast hebben we een Ski Salt Lake Super Pass, waarmee we toegang hebben tot 4 verschillende gebieden rond SLC én mogen we gebruik maken van het openbaar vervoer in de stad en naar de skigebieden toe. Oh ja, de vlucht is ook inbegrepen in deze prijs![]()
We vliegen vanaf Buffalo in New York, maar wanneer je vanuit Nederland vliegt zullen de kosten niet gigantisch veel hoger zijn.
Echt een aanrader dit gebied, want er valt gemiddeld 13 meter super sneeuw per jaar. En niet zomaar sneeuw, nee de zogenaamde dry powder![]()
Ik heb er zin in
Je hebt wel gezien dat ik niet vanuit Nederland naar Salt Lake City vertrek he? Ik maak een binnenlandse vlucht vanuit Buffalo, NY. Maar goed, ik zag laatst retourtjes vanuit Brussel naar Denver voor ¤280,- dus dan zou je goedkoop kunnen wintersporten in Coloradoquote:Op zaterdag 26 september 2009 17:52 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
![]()
Waar heb je dat geregeld?
Ik ga dit jaar weer naar Alpe d' Huez, chalets d' Altiport. Al twee keer eerder geweest, en bevalt heel goed.En wij zijn pp meer kwijt dan jij.
Oeps, niet goed gelezenquote:Op maandag 28 september 2009 13:42 schreef Dezz het volgende:
[..]
Je hebt wel gezien dat ik niet vanuit Nederland naar Salt Lake City vertrek he? Ik maak een binnenlandse vlucht vanuit Buffalo, NY. Maar goed, ik zag laatst retourtjes vanuit Brussel naar Denver voor ¤280,- dus dan zou je goedkoop kunnen wintersporten in Colorado
Sellarondaquote:Op maandag 28 september 2009 21:40 schreef kaputwiehund het volgende:
Ik denk dat ik dit jaar maar eens twee gebieden aandoe in een week. Eerst een paar dagen naar Val Gardena en dan nog een paar dagen ergens in Oostenrijk. Krijg ik mijn Bombardino's en fatsoenlijk voedsel en mijn vrouw haar apres-ski en Selbstbedienungsschnitzel. Mooi compromis.
Goede sites zijn welkom inderdaad. Zelf al gekeken op bizztravel en camelot.nlquote:Op zaterdag 26 september 2009 16:10 schreef TheOneAndOnly het volgende:
weet iemand nog goeie wintersport-boek-sites? camelot en consorten heb ik al wel gezien, we willen graag met 4en naar saalbach-hinterglemm (liefst hinterglemm)
anyone?
Altiportquote:Op zaterdag 26 september 2009 17:52 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
![]()
Waar heb je dat geregeld?
Ik ga dit jaar weer naar Alpe d' Huez, chalets d' Altiport. Al twee keer eerder geweest, en bevalt heel goed.En wij zijn pp meer kwijt dan jij.
Absoluut daar huren. Als er dan wat mis mee is, kun je snel(ler) worden geholpen en je hoeft er zelf niet mee te gaan sjouwen.quote:Op woensdag 30 september 2009 19:31 schreef wht het volgende:
[..]
Goede sites zijn welkom inderdaad. Zelf al gekeken op bizztravel en camelot.nl
En wat is verstandiger, het materiaal hier huren (limburg) of in het gebied zelf?
Als je geen package wil (vervoer-onderkomen en skipass) gewoon lekker via de plaatselijke VVV boeken.quote:Op woensdag 30 september 2009 19:31 schreef wht het volgende:
[..]
Goede sites zijn welkom inderdaad. Zelf al gekeken op bizztravel en camelot.nl
En wat is verstandiger, het materiaal hier huren (limburg) of in het gebied zelf?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |