abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70079167
Velen smachten naar de zomervakantie, maar er zijn gekken (zoals ik) die nu al op zoek zijn naar Wintersport.

Wij zijn van plan naar Courchevel te gaan begin januari, mede omdat dat met de trein prima te bereiken is en ik geweldige ervaringen heb met Les Trois Valleés.

Wat zijn jullie plannen?

Sfeerplaatjes

pi_70079286
Wij gaan met een groep van 40 man naar westendorf zelf touringcar bus geregeld en lekker 10 dagen feesten
pi_70087306
Ik ga dit jaar met m'n broertje, die straks in Toronto studeert, snowboarden in Snowbird (Salt Lake City) of in Colorado
Dezz, koning van Lechland, opperbevelhebber van de Lechlandse Strijdkrachten groet U!
pi_71478795
om alvast in de stemming te komen:

Steun je politieke partij, verander je UserIcon!
[UserIcons] Steunt uw partij!
BF4: SeanFerdi
pi_71478811
ik ga zeker doordrukken dat we (het verenigings bestuur, waar ik komend jaar in zit) nog ergens een week op wintersport gaan.

afgelopen jaar ben ik om de één of andere stomme reden niet gegaan, dus dit jaar moet!
  zondag 9 augustus 2009 @ 17:33:06 #6
69191 Varr
Hier ben ik, hierzo!!
pi_71737032
Vraagje, ik wil graag komend jaar naar val thorens, maar ben er niet helemaal over uit welke periode.

Begin december (5december) komt goed uit qua prijs en college, echter twijfel ik aan de sneeuwzekerheid. Ik las net toevallig ergens(topic van enkele jaren terug) dat iemands reis geannuleerd was voor begin december omdat er te weinig sneeuw lag. Dit wil ik te allen tijde voorkomen. Is het waar dat de sneeuwzekerheid laag is in december? Of iig lager dan bijvoorbeeld januari....?
pi_71771880
Denk dat je zeker niet gegarandeerd bent van sneeuw begin december...
pi_71923673
Vraagje; ben vorig jaar vorig het eerst op wintersport geweest en wil dit jaar zeker nog een keer. Maar voor zover ik me kan herinneren had ik ski's die langer dan mezelf waren, ik ben zelf ongeveer 82kilo bij 1.87, is het verstandiger om ski's te nemen die ongeveer tot mijn kin komen? Gezien ik een beginner ben...
pi_71927861
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 15:14 schreef onearmedman het volgende:
Vraagje; ben vorig jaar vorig het eerst op wintersport geweest en wil dit jaar zeker nog een keer. Maar voor zover ik me kan herinneren had ik ski's die langer dan mezelf waren, ik ben zelf ongeveer 82kilo bij 1.87, is het verstandiger om ski's te nemen die ongeveer tot mijn kin komen? Gezien ik een beginner ben...
met langere ski's kost het meer moeite om een draai te maken, maar ze zijn een stuk stabieler als je wat meer snelheid hebt.

ik ben zelf fan van ski's die tot aan m'n kin komen, ik ben toch niet zo van als een achterlijke de berg af sjeesen, ik ga wel lekker m'n bochtjes draaien.
pi_72868449
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 10:28 schreef Dezz het volgende:
Ik ga dit jaar met m'n broertje, die straks in Toronto studeert, snowboarden in Snowbird (Salt Lake City) of in Colorado
Yes, wintersport geboekt! Voor 495 euro p.p. zitten we in een hotel in downtown Salt Lake City met zwembad, ontbijt en airport-pickup. Daarnaast hebben we een Ski Salt Lake Super Pass, waarmee we toegang hebben tot 4 verschillende gebieden rond SLC én mogen we gebruik maken van het openbaar vervoer in de stad en naar de skigebieden toe. Oh ja, de vlucht is ook inbegrepen in deze prijs

We vliegen vanaf Buffalo in New York, maar wanneer je vanuit Nederland vliegt zullen de kosten niet gigantisch veel hoger zijn.

Echt een aanrader dit gebied, want er valt gemiddeld 13 meter super sneeuw per jaar. En niet zomaar sneeuw, nee de zogenaamde dry powder

Ik heb er zin in
Dezz, koning van Lechland, opperbevelhebber van de Lechlandse Strijdkrachten groet U!
pi_72940940
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 10:44 schreef Dezz het volgende:

[..]

Yes, wintersport geboekt! Voor 495 euro p.p. zitten we in een hotel in downtown Salt Lake City met zwembad, ontbijt en airport-pickup. Daarnaast hebben we een Ski Salt Lake Super Pass, waarmee we toegang hebben tot 4 verschillende gebieden rond SLC én mogen we gebruik maken van het openbaar vervoer in de stad en naar de skigebieden toe. Oh ja, de vlucht is ook inbegrepen in deze prijs

We vliegen vanaf Buffalo in New York, maar wanneer je vanuit Nederland vliegt zullen de kosten niet gigantisch veel hoger zijn.

Echt een aanrader dit gebied, want er valt gemiddeld 13 meter super sneeuw per jaar. En niet zomaar sneeuw, nee de zogenaamde dry powder

Ik heb er zin in
klinkt goed

alvast een tvp voor dit jaar
pi_73126946
weet iemand nog goeie wintersport-boek-sites? camelot en consorten heb ik al wel gezien, we willen graag met 4en naar saalbach-hinterglemm (liefst hinterglemm)

anyone?
pi_73129221
Ik ga weer voor de onbedoelde backflips in februari!
  zaterdag 26 september 2009 @ 17:52:02 #14
44602 Svyatagor
A great face for radio
pi_73129300
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 10:44 schreef Dezz het volgende:

[..]

Ik heb er zin in

Waar heb je dat geregeld?

Ik ga dit jaar weer naar Alpe d' Huez, chalets d' Altiport. Al twee keer eerder geweest, en bevalt heel goed. En wij zijn pp meer kwijt dan jij.
We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing.
Check mijn band Glorybox
  maandag 28 september 2009 @ 09:47:58 #15
205614 Vono
Insert gay motivational quote
pi_73173268
in februari 2 weekjes naar Mayrhofen, Oostenrijk. Heb er super zin in :-)
pi_73178668
quote:
Op zaterdag 26 september 2009 17:52 schreef Svyatagor het volgende:

[..]

Ik ga dit jaar weer naar Alpe d' Huez, chalets d' Altiport. Al twee keer eerder geweest, en bevalt heel goed. En wij zijn pp meer kwijt dan jij.
Je hebt wel gezien dat ik niet vanuit Nederland naar Salt Lake City vertrek he? Ik maak een binnenlandse vlucht vanuit Buffalo, NY. Maar goed, ik zag laatst retourtjes vanuit Brussel naar Denver voor ¤280,- dus dan zou je goedkoop kunnen wintersporten in Colorado
  maandag 28 september 2009 @ 13:48:32 #17
44602 Svyatagor
A great face for radio
pi_73178806
quote:
Op maandag 28 september 2009 13:42 schreef Dezz het volgende:

[..]

Je hebt wel gezien dat ik niet vanuit Nederland naar Salt Lake City vertrek he? Ik maak een binnenlandse vlucht vanuit Buffalo, NY. Maar goed, ik zag laatst retourtjes vanuit Brussel naar Denver voor ¤280,- dus dan zou je goedkoop kunnen wintersporten in Colorado
Oeps, niet goed gelezen , excuses.

Maar dan nog, dat is best te doen! Ik ga ws in het voorjaar naar Colorado, te laat voor de sneeuw, maar goed om te weten.
We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing.
Check mijn band Glorybox
pi_73194308
Ik denk dat ik dit jaar maar eens twee gebieden aandoe in een week. Eerst een paar dagen naar Val Gardena en dan nog een paar dagen ergens in Oostenrijk. Krijg ik mijn Bombardino's en fatsoenlijk voedsel en mijn vrouw haar apres-ski en Selbstbedienungsschnitzel. Mooi compromis.
Zu hause ist alles besser
  maandag 28 september 2009 @ 22:06:03 #19
155616 Proximo
For god, king & country
pi_73195357
quote:
Op maandag 28 september 2009 21:40 schreef kaputwiehund het volgende:
Ik denk dat ik dit jaar maar eens twee gebieden aandoe in een week. Eerst een paar dagen naar Val Gardena en dan nog een paar dagen ergens in Oostenrijk. Krijg ik mijn Bombardino's en fatsoenlijk voedsel en mijn vrouw haar apres-ski en Selbstbedienungsschnitzel. Mooi compromis.
Sellaronda

OT, Dit jaar naar het Zillertal, hopelijk op dit nieuw materieel

Life is visceral, rather than intellectual. And the most visceral practitioners of life are those who characterise themselves as “intellectuals”
pi_73252413
quote:
Op zaterdag 26 september 2009 16:10 schreef TheOneAndOnly het volgende:
weet iemand nog goeie wintersport-boek-sites? camelot en consorten heb ik al wel gezien, we willen graag met 4en naar saalbach-hinterglemm (liefst hinterglemm)

anyone?
Goede sites zijn welkom inderdaad. Zelf al gekeken op bizztravel en camelot.nl
En wat is verstandiger, het materiaal hier huren (limburg) of in het gebied zelf?
  woensdag 30 september 2009 @ 19:36:14 #21
24878 kwib
Respondentenleverancier
pi_73252555
Begin februari 1 week Saalbach Hinterglemm

Op kosten van schoonouders. Met 14 man naar Oostenrijk

We gaan weer snowboarden
Professionele online enquête of vragenlijst nodig? Enquêtetools.nl . Gratis vragenlijsten maken voor studenten en scholieren!
Respondenten nodig voor je onderzoek? RespondentenDatabase.nl . Nu 10 respondenten per onderzoek gratis.
pi_73252625
quote:
Op zaterdag 26 september 2009 17:52 schreef Svyatagor het volgende:

[..]

Altiport

Geweldige wintersport gehad afgelopen januari!

Ik hoop komende winter 3x te gaan.. Eerst met kerst naar Les Masses (Quatre Vallées), half maart naar La Plagne, Les Arcs of wellicht Tignes en dan half april nog 'n weekendje naar Vallandry

Iemand ervaring met La Plagne of Les Arcs en aanraders qua accommodaties (10 à 12 personen)?
pi_73252650
quote:
Op woensdag 30 september 2009 19:31 schreef wht het volgende:

[..]

En wat is verstandiger, het materiaal hier huren (limburg) of in het gebied zelf?
Absoluut daar huren. Als er dan wat mis mee is, kun je snel(ler) worden geholpen en je hoeft er zelf niet mee te gaan sjouwen.
  woensdag 30 september 2009 @ 20:18:28 #24
155616 Proximo
For god, king & country
pi_73254127
Tignes is qua pistes echt een kijharde aanrader
Life is visceral, rather than intellectual. And the most visceral practitioners of life are those who characterise themselves as “intellectuals”
pi_73255609
quote:
Op woensdag 30 september 2009 19:31 schreef wht het volgende:

[..]

Als je geen package wil (vervoer-onderkomen en skipass) gewoon lekker via de plaatselijke VVV boeken.

Ski's lekker daar huren. Scheelt ook een boel plaats in je auto
Zu hause ist alles besser
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')